Anteeksi, mutta nimimerkki "lucifer" ärsyttää suunnattomasti, eikö muita?

  • Viestiketjun aloittaja ei voi mitään
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööööööööö;28168750:
Oliko tämä Lucifer se, joka teki ylläpidolle valituksen nimimerkistä Vittumaisen Veikee :D Joka joutui sitten vaihtamaan nikkinsä ja on nykyään VV vapahtaja.
vahinko etten tehnyt, kerroin vain vittumaisen veikeälle että kukkahattu tädit oli valittaneet. minusta hänen nikkinsä oli just hyvä tänne. esitin seuraavaksi että olisi laittanut pelkän VITUN nikikseen.
 
Minusta silloin jos joku kanssapalstalija ärsyttää jätän hänen kommenttinsa/ketjunsa avaamatta/lukematta. Ja jos siinä määrin alkaa ärsyttämään, että pelkkä nikin vilahtaminen ruudulla saa sappinesteen nousemaan kurkkuun alkaa olla palstatauon paikka ;)
 
vieras-
[QUOTE="vieras";28171105]Olen huomannut saman kuin ap. Mutta en anna tuollaisten nilv... anteeksi ihmisten vaikuttaa elämääni. Hyppään ketterästi nykyään yli hänen juttujensa[/QUOTE]

Harmi vaan et ne vitun popparihymiöt hyppii silmille ketjuissa. Pari kertaa olen erehtynyt nikin kanssa väittelemään, ja vastauksina aina se vitun hymiö. Mitään sanottavaa tai asiaa tuolla ihmisellä ei ole.
Jotenkin säälittävästi vaan yrittää provosoida ihmisiä. Kaiken huippu oli toi sen "osallistuminen" ruokahaasteeseen.
 
lucifer
Kiitos aloittajalle tästä aloituksesta! oli mielenkiintoinen ketju, yleisön toivomuksesta pysyn edelleen omanaitsenäni ja jatkan tyylilläni. koska edelleenkin minulle on yksi hailee mitä muut minusta tai elämästi ajattelevat. se että joillekin totuus kirpaisee niin se on täysin heidän ongelmansa-ei minun.

hymiöitä tulen käyttämään edelleen , käyttäähän täällä niitä muutkin.

nikkini on ja pysyy.

kuten moni ja itsekin olen sanonut monta kertaa se ketä sieppaa olkoon lukematta. minun elämääni kun se ei vaikuta pätkääkään.

Kiitoa, kumarrus ja jatkakaamme ja Jumalan siunausta kaikille!

[video=youtube;gAh9NRGNhUU]http://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU[/video]
 
Kiitos aloittajalle tästä aloituksesta! oli mielenkiintoinen ketju, yleisön toivomuksesta pysyn edelleen omanaitsenäni ja jatkan tyylilläni. koska edelleenkin minulle on yksi hailee mitä muut minusta tai elämästi ajattelevat. se että joillekin totuus kirpaisee niin se on täysin heidän ongelmansa-ei minun.

hymiöitä tulen käyttämään edelleen , käyttäähän täällä niitä muutkin.

nikkini on ja pysyy.

kuten moni ja itsekin olen sanonut monta kertaa se ketä sieppaa olkoon lukematta. minun elämääni kun se ei vaikuta pätkääkään.

Kiitoa, kumarrus ja jatkakaamme ja Jumalan siunausta kaikille!

[video=youtube;gAh9NRGNhUU]http://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU[/video]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMEN, hyvä tyyppi olet!
 
"vieras"
Kiitos aloittajalle tästä aloituksesta! oli mielenkiintoinen ketju, yleisön toivomuksesta pysyn edelleen omanaitsenäni ja jatkan tyylilläni. koska edelleenkin minulle on yksi hailee mitä muut minusta tai elämästi ajattelevat. se että joillekin totuus kirpaisee niin se on täysin heidän ongelmansa-ei minun.

hymiöitä tulen käyttämään edelleen , käyttäähän täällä niitä muutkin.

nikkini on ja pysyy.

kuten moni ja itsekin olen sanonut monta kertaa se ketä sieppaa olkoon lukematta. minun elämääni kun se ei vaikuta pätkääkään.

Kiitoa, kumarrus ja jatkakaamme ja Jumalan siunausta kaikille!

[video=youtube;gAh9NRGNhUU]http://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU[/video]
kun on mielipide pidä siitä kiinni jos uskot muiden sanomisia niin et usko ihtees. Et sinä minun mielestä ärsyttävä?
 
Noei kuule ärsytä:stick:

Lucifer puhuu asiaa ja on mielenkiintoinen tyyppi. Ajelee offroadia ja ammuskelee, eli ei oo mikään tavallinen ämmä=) Mii laik:heart:
 
"vieras"
Kiitos aloittajalle tästä aloituksesta! oli mielenkiintoinen ketju, yleisön toivomuksesta pysyn edelleen omanaitsenäni ja jatkan tyylilläni. koska edelleenkin minulle on yksi hailee mitä muut minusta tai elämästi ajattelevat. se että joillekin totuus kirpaisee niin se on täysin heidän ongelmansa-ei minun.
ketä mahtanut kirpoa totuus niin paljon, että ketjusta on poistettu viestejä...:D :D
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28180084]ketä mahtanut kirpoa totuus niin paljon, että ketjusta on poistettu viestejä...:D :D[/QUOTE]
ei ainakaan minun puolestani ole poistettu. jos modet on poistaneet niin ilman lupaani ovat sen tehneet. että ihan jotakuta muuta on "totuus" kirpaissut.
 
Harmaa vieras
Ei nyt suoranaisesti ärsytä, mutta enpä jaksaisi hänen kanssaan kyllä keskustellakaan. Lucifer ei selvästikään ole nk. penaalin terävin kynä. Eihän junttius tietenkään mikään rike ole, mutta kyllä se ehkäisee kuitenkin varsin tehokkaasti asiallista keskustelua.

Luciferilla taitaa olla jonkinlaisia suosikki-inhokkejaan, joille se tykkää vittuilla. Hienointa on se, kun kohde ei provosoidu ollenkaan, vaan L jää yksin polkemaan jalkaa kiukkuisena... :LOL:
 
lucifer
Ei nyt suoranaisesti ärsytä, mutta enpä jaksaisi hänen kanssaan kyllä keskustellakaan. Lucifer ei selvästikään ole nk. penaalin terävin kynä. Eihän junttius tietenkään mikään rike ole, mutta kyllä se ehkäisee kuitenkin varsin tehokkaasti asiallista keskustelua.

Luciferilla taitaa olla jonkinlaisia suosikki-inhokkejaan, joille se tykkää vittuilla. Hienointa on se, kun kohde ei provosoidu ollenkaan, vaan L jää yksin polkemaan jalkaa kiukkuisena... :LOL:
ei kuule polje jalkaansa yhden palstan takia, eikä etsi inhokkeja ja ystäviä palstalta. tulee varmaan ihan yllätyksenä mutta elämässä on muutakin kuin jalanpolkeminen kiukkuisena tai toisten ihmisten inhoaminen.
 
Harmaa vieras
ei kuule polje jalkaansa yhden palstan takia, eikä etsi inhokkeja ja ystäviä palstalta. tulee varmaan ihan yllätyksenä mutta elämässä on muutakin kuin jalanpolkeminen kiukkuisena tai toisten ihmisten inhoaminen.
Varmasti on muutakin, en epäile yhtään. :) Mutta muistuu mieleen eräskin eräkämppäkeskustelu, jossa vittuilit suurin piirtein joka toiselle osallistujalle. Ja sille Isämiehelle vittuilit ihan vast'ikään jossain keskustelussa ja sille yhdelle toisellekin miesnikille (jota en nyt valitettavasti tähän hätään muista). Näissä jälkimmäisissä hauskaa oli nimenomaan se, että kohteet eivät lähteneet mollaamiseen mukaan ollenkaan. :D
 
lucifer
Varmasti on muutakin, en epäile yhtään. :) Mutta muistuu mieleen eräskin eräkämppäkeskustelu, jossa vittuilit suurin piirtein joka toiselle osallistujalle. Ja sille Isämiehelle vittuilit ihan vast'ikään jossain keskustelussa ja sille yhdelle toisellekin miesnikille (jota en nyt valitettavasti tähän hätään muista). Näissä jälkimmäisissä hauskaa oli nimenomaan se, että kohteet eivät lähteneet mollaamiseen mukaan ollenkaan. :D
ja kukaan muuhan täällä ei iikinä tee tuota samaa, minä vain. olen ollut ymmärtäväni että keskustelupalstalla saa ihan jokainen sanoa mielipiteensä vapaasti ilman eri lupaa tai kiukutteöua. mutta olen nähtävästi väärässä tässäkin asiassa.
 
Harmaa vieras
ja kukaan muuhan täällä ei iikinä tee tuota samaa, minä vain. olen ollut ymmärtäväni että keskustelupalstalla saa ihan jokainen sanoa mielipiteensä vapaasti ilman eri lupaa tai kiukutteöua. mutta olen nähtävästi väärässä tässäkin asiassa.
Varmasti tekevät muutkin, mutta tämä ketjuhan on omistettu nimenomaan sinun tekemisillesi. Puhutaan niistä muista sitten noissa muissa ketjuissa. :)
 

Yhteistyössä