Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

Oon käynyt joka aamu puntarilla ihan kokeilu mielessä ja joka aamu on se 100g vähemmän.Tänäaamuna oli 65.3 :) Ihan hyvältä tuntuu kun on ollu suuremmitta herkuitta(yks jäätelö ja kinder-muna,muutama salmiakki on mennyt tiistain jälkeen).Oon liikkunut muina päivinä paitsi tänään.
 
mandarin_, sä pystyt siihen kyllä! On niin hienosti mennyt tähänkin asti! Mulla on tavoitteeseen eli normaalipainoon matkaa 4,5kg (edelleen :kieh:) Nyt pitäis sit taas tehdä jotain uusia muutoksia, että paino nytkähtäis taas liikkeelle.

haaveilija77, hienoa!! Onnistumiset palkitsee jo itsessään :)

Mulla tulee taas viikkopäivitys. Ärsyttää jo valmiiksi:

Vko 1: 77,1 kg
Vko 2: 76,5 kg
Vko 3: 76,9 kg
Vko 4: 74,6 kg
Vko 5: 75,5 kg
Vko 6: 73,9 kg
Vko 7: 73,7 kg
Vko 8: 73,7 kg
Vko 9: 73,6 kg
Vko 10: 72,9 kg
Vko 11: 74,0 kg
Vko 12: 74,0 kg
Vko 13: -
Vko 14: 74,1 kg
Siis samassa kestää vaan. Ja tuossa kun imettäminen väheni 4 viikkoa sitten, painoa tuli takaisin siis kilo siitä, mitä oli sitä ennen. Ja nyt mä oon jo kaks kuukautta roikkunu tuossa samassa painossa! Nyt riittää! Mun on pakko saada nyt jotain tehtyä itelleni, eihän tästä tuu mitään. 4,5 kg matkaa normaalipainoon, nyt pitäis jotain keksiä. Tuntuu, että nää viimeset kilot on tooooodella tiukassa.

-Taidanpa aloittaa alkavalla viikolla painonpudotuksen alusta. Etten enää vertaakaan tuohon alkuperäiseen (tammikuussa oli siellä 78-79 kg), vaan alan verrata tähän 74 kgaan. Tässä olisi sopivasti 6 viikkoa aikaa siskon lakkiaisiin, jospa siihen mennessä sais pois vaikka 3 kg. Että olisi paino jo 71 kg. Nyt pitäisi tehdä vain uusi suunnitelma...

Eli sen tiedän, että herkkujen kanssa oon lipsunut aivan järkyttävästi. Eilenkin käytiin kaverin kanssa illalla parilla siiderillä. Nyt siis on taas vain otettava herkkupäivät käyttöön - ja pidettävä niistä kiinni! Siispä kaksi päivää viikossa niihin. Liikuntamäärät on mulla ihan hyviä, mutta laatuun pitäisi kiinnittää huomiota. Kaksi salia on ihan hyvä, mutta aerobista tulee liian vähän. Tai toki nuo kävelyt sun muut kuuluu niihin, mutta sellaista aerobista liikuntaa, missä tulisi hiki. Nyt siis vain lenkille, vaikka vaunujen kanssa, mutta jotenkin on lähdettävä. Jumpissa olen käynyt, mutta ne ovat olleet pääasiassa lihaskuntojumppia, että luulisi jo, että lihakset alkaa olla siinä kuosissa, että nekin kuluttaa jonkin verran energiaa.

Suurin kompastuskivi mulla on nuo ruoat. Mä en tajua, miten mä saisin vältettyä sen jääkaapin siinä vaiheessa, kun tekee mieli ruokaa. Siis sitä vain jotenkin menee ja tekee itselleen kaksi voileipää vaikka yksikin riittäisi, tai sitten ottaa vain teen kanssa keksin, toisen, kolmannen ja ajattelee sen jälkeen, että eipä olis pitänyt. Mulla on jo se vihannesrasia käytössä, mutta mä jotenkin ajattelen kaikkea vasta jälkikäteen :(

Samalla aion siirtää punnituspäiväni pois viikonlopusta, kun se on masentavaa, kun joka kerta viikonloppuna tulee syötyä jotain pitsaa yms. Pitää nyt katsoa, siirränkö haaveilija77:n kanssa tiistaihin vai siirränkö omani keskiviikkoon... Aloitan silloin alusta. Mä käyn sitten täällä kitisemässä tsemppejä teiltä, jos tuntuu, ettei tästä tuu mitään ;)
 
Hei taas!
Uusi viikko alussa taas ja kevätkin vihdoin edistyy!
1.vko 84kg
2.vko 82,7kg
3.vko 82.4 kg
4.vko 81 kg
5.vko 80.2 kg
6.vko 78.6 kg
7.vko 77.8 kg

Salliina85: Mietin täällä, mitä keksisin sulle neuvoksi tai kannustukseksi :) Olet kuitenkin saanut useamman kilon pois, kai ne loputkin voisivat onnistua.
Yksi asia, mikä mulle on tullut sun kirjoituksista mieleen on se, että kun sun on vaikea vastustaa herkkuja, niin miksi ihmeessä hankit niitä kaappiin houkuttelemaan?! Siis kun mä en voi pitää kaapissa edes rusinoita leipomista varten nyt kun laihdutan, koska söisin ne sieltä alta aikayksikön :ashamed: Ei tulisi mieleenkään hankkia mitään keksipakettia... Ja mies pitää omat karkkinsa (silloin harvoin kun sillä sellaisia on) visusti pois mun näköpiiristä, lasten karkkeihin osaan sentään olla koskematta periaatteesta. Mutta siis ehkä sun kannattaisi helpottaa tilannetta itsellesi ja karsia ne ylimääräiset houkutukset pois kotoa.
Ruoka-annosten keventämiseen kannattaa kokeilla sitä, että korvaa suurimman osan perunoista/pastasta/riisistä tuoreilla tai kypsennetyillä vihanneksilla. Yhdessä porkkanassa on puolet yhden perunan kaloreista ja esim. kesäkurpitsa on suurimmaksi osaksi vettä. Eikä kannata ottaa sitä toista ruoka-annosta tai toista leipää vaan esim. juoda iso lasi vettä tai turvautua siihen vihanneslaatikkoon =)
Oikein paljon tsemppiä kaikille ja iloista kevätmieltä! :flower:
 
Aloituspaino 69.6kg
vk 1: 67,8
vk 2:68,4
vk 3:67,8
vk 4:67,8
vk 5:68,1
vk 6:67,4
vk 7:67,2
vk 8:67,0
vk 9:67,1
vk 10:66,6
vk 11:66,1
vk 12:66,0
vk 13:66,1
vk 14:65,4

Elikkäs tässä se nähtiin kun jättää herkut minimiin tai ei syö niitä ollenkaan niin putos noin paljon :) Meillä kaapit täynnä keksejä,karkkia yms.Ei onnistuis jos ois ongelma vastustaa.Kantsii tosiaan jättää ne kauppaan suosiolla jos teettää vaikeuksia.
 
Salliina85, kiitos kannustuksista! :) Pitäisihän sitä olla jo tähänkin tyytyväinen mutta kun oon saanu jostain päähäni että tahtoisin painaa sen mitä sillo joskus teininä ku oli just sen tasan 60kg.
Ootko pitäny mitään ruokapäiväkirjaa tai laskenu kaloreita? Ite laskin tosiaan alussa ehkä ekat kaks kuukautta aika tarkasti ja jäi aina alle sen mitä edes suositeltiin (ja se mitä suositeltiin oli jo sellainen jolla olis ohjelman mukaan pitäny laihtua mutta otin varman päälle ja jätin alle vielä siitäkin) Aika vähällä tuli elettyä, jotain 1200 kcal/päivä.
Kyllä se on se ruoka millä laihtuu, ite en oo juuri ollenkaan liikkunu sen enempää ku ennenkää. Mutta nälkää on tullu nähtyä! Ja se iltasyönti, kun jättää sen pois, on yhtäkkiä aamupainosta taas lähteny 200-300g ihan itestään. Nyt oli mullakin aamupaino enää 66,9, kun se on ollu pääsiäisen aikoihin 67,5 hujakoilla. Eli puolen kilon pudotus vaan jättämällä ne iltasyönnit taas.
 
Moro täältäkin :wave:

Tänä aamuna puntari ilmoitti lukeman olevan 80,9 ihan hyvä, vaikka tää tuntuu niin kiduttavan hitaalta hommalta :D
viikossa tippunut 1,3kg ja ihan ruokavaliolla. Urheilla en vielä uskalla :( katkon vielä jalkani.
Oon niin kateellinen kun ootte niin hyvin pudottaneet, noh kyllä minäkin täältä rämmin tulemaan =)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!! Me ollaan oltu reissussa (tai oikeestaan tehty monta pientä reissua) niin en oo ehtiny kirjottelemaan...

Aivan mahtavaa kuinka on porukalla kilot tippunu!! Oon niin ylpee teistä kaikista! :D Vielä kun itse pääsis samaan... :ashamed:

Hienoa narkissos tuo uusi kymmenluku tuo varmasti lisää tsemppiä pudotukseen. Ja on just sellanen etappi, minkä yli on niin hienoa päästä... Nuo sun neuvot salliinalle sopii mullekki, vielä kun osais niitä noudattaa. Meillä mies on se joka tuo ne herkut kotiin. Ei mua kaapissa olevat herkut kiusaa, mut sit ku sillä unohtuu ne avatut karkkipussit ym. jonnekki näkösälle, niin napsin niitä nameja ihan huomaamatta. Itsekuristahan se vaan on kiinni... mistähän sitä sais?...

Salliina85
Meillä oikeesti tää jumitus ja pudotus menee ihan samaa rataa, hassua...

Nyt tosiaan on menny pääsiäisestä asti lomailun merkeissä, eli toisin sanoen herkutellessa. Punnituksetki on jääny välistä, äsken kävin katsomassa iltapainon, mikä näytti 74,5 kg. Viimeisin aamupunnitus oli 73,7 kg, eli ylöspäin on tultu. Täytynee huomenna aamulla koittaa ehtiä mitata aamupaino.

Mulla on niin menny kuviot uusiksi, et tuntuu siitä kärsivän painonpudotus. Nyt kun työt oon alottanu niin on sen verran häsläystä ja sähellystä kaikki, kun ei vielä oo oikein kunnolla päässy rytmiin tän touhun kans. Syöminen on epäsäännöllistä eikä aina kovin terveellisiä vaihtoehtoja. Mut ehkäpä tämä tästä... Nyt on vielä muutama vk vielä sellainen järjestely, et kuljetan poikaa mummolaan hoitoon mikä osaltaan tuo sumplimista. Toukokuun alusta mies jää kotiin ja mä alotan työt täysipäiväisenä, niin jospa se rytmi sit löytys...

Oon kyllä ihmeen ahkeraan saanu kuitenki liikuttua, sitä kotitreeniä lähinnä, mut ihan hikiliikuntaa se kuitenki on. Mies lähti äsken treeneihin ja poika nukahti just, joten ei kai se auta ku lähtee taas alakertaan pomppimaan ja hikoilemaan... Nää mun liikkumiset on nykyään aina tälleen illalla sen jälkeen ku poika nukkuu, mikä saattaa hieman tehoja tietysti syödä... Mut en vaan halua nipistää yhtään enempää yhteistää aikaa pojan kans pois ku en enää päiviä saa yhdessä viettää. Onneksi päivä on pidentyny niin paljo, et tälleen kasin jälkeen on vielä kohtuu valosaa. Ei tunnu siltä et ihan yöllä treenais...
 
Kiitos vinkeistä Narkissos! Meillä aina jotenkin tuppaa olemaan jotain herkkuja - leivon vaikka kun vieraita tulee ja juustokakun pohjaan menee keksipaketista puolet ja sitten se toinen puoli jää kaappiin houkuttelemaan :( Ja onnea sulle pudotuksesta!!

haaveilija77, hieno pudotus! Ja oon vähän kateellinen sun itsekurista ;)

mandarin_, hienosti menee sullakin! :) Mä en oo laskenut kaloreita kovinkaan paljon, parina päivänä yritin ja koin sen vaikeaksi. Mutta silloin parina päivänä huomasin sen, että yksi herkku pilaa käytännössä koko sen päivän kalorimäärän : / Mutta nyt ei sitten kun auta kuin yrittää vähentää entisestään.

isokeiju, tosi hieno pudotus sullakin!! Te kaikki ootte ihan supereita! :D Ja mä olen edelleen sitä mieltä, että jos putoaa hitaasti, niin jääkin sitten se paino sinne eikä lähde takaisin nousuun :)

horrorpop, hienoa, että oot jaksanut kuitenkin liikkua! Ja varmasti vaikuttaa, kun menee päivän kuviot ihan uusiksi. Että anna aikaa sille, et pääset taas rytmistä kiinni.

Sitten uusi uljas minä :D Aloitin taas punnitukset uudestaan, ettei se kahden kuukauden huono putki masenna mua :D Tämä viikko on mennyt ihan hienosti, maanantaina kävin salilla ja eilen vaunujen kanssa juoksemassa puolen tunnin lenkin. Syömiset on kestäny ihan kohtuudessa, vaikka oon välillä johonkin pieneen keksiin taas sortunu... : / Mutta iltasyömiset oon jättäny minimiin ja yrittänyt vaunujen kanssa liikkuu joka paikkaan, että tulee mahdollisimman paljon hyötyliikuntaa. Toivottavasti tää tästä. Tänä aamuna vaaka näytti näin:

Uusi yritys!
Vko 1: 73,3 kg

Jospa tää tästä lähtis! Tsempit kaikille!! :)
 
isokeiju, mä en ole kokeillut mitään noita valmisteita niin en osaa auttaa :(

Mulla meni tää loppuviikko vähän huonommin, mutta oon jättänyt sen jatkuvan vaa'alla loikkimisen pois. Keskiviikkona kävin jälleen lenkillä, torstaina mulla oli liikunnasta välipäivä. Silloin söin kyl karkkia :( Sitten eilen en ehtinyt liikkumaan, mutta mä siivosin yksin koko meidän asunnon (reilut 70 neliötä), eli imuroin, pyyhin pölyt, luuttusin lattiat jne. Kaipa siinä sitä hyötyliikuntaa tuli jonkun verran. Mutta taas sorruin illalla ja join siiderin. Onneksi sentään light, mutta on niissäkin varmaan se joku 250 kcal : /

Tänään on hurjan harmaa päivä, mutta mä ajattelin lähteä pyöräilemään. Mies lähti just kaivamaan pyörää varastosta ja laittamaan sitä kuntoon :) Mulla vissiin revähti pakaralihas viime viikonloppuna salilla, kun se on nyt kiukutellut, niin en uskalla juoksulenkille lähteä. Ajattelin pyöräillä tunnin sellai leppoisasti :) Illalla tulee taas vieraita, mutta tein suht kevyttä rahkakakkua, siinä mielessä onnistui, että ei ole mitään mutakakkua tällä kertaa :D

Huomenna en sitten tiedä, mitähän sitä liikkuis. Jos on pakara parempi, voisi lähteä juoksemaan. Saa nähdä.

Miten teillä on tämä viikko mennyt? Laittakaa jotain kuulumisia, jos ehditte!! :)
 
Kantsii oman voinnin mukaan mennä! Paranee paremmin kun ei rehki. Hyvin on mulla mennyt tää vk.Mä pomppasin vaakaan kun kiinnosti tietää et vaikuttiko 2pv liikkumistauko,syönnit ihan ok.Ilokseni huomasin lukeman olevan 65.1kg eli vau! Tosin kahden päivän iltaruoat on jäänyt pois kun ei maistu mikään raskas.Banaania,mehua,leipää 2h välein.Nyt taitaa samalla tavalla käydä.Söin kaupan pikku pizzan 11maissa ja äsken kahvin kanssa sämpylää.Ei nälkä ole.Vettä kyllä menee kun janottaa.Kuntopyörällä vetäsin sen 10km ja saunaan heti perään kun klo 15 jo vuoro.Nyt sit saa olla loppu päivän ja illan tälleen iisisti.Joku päivä sit otan nuo syömiset takas,kyllä se kunnon nälkä tulee vielä :) Lisää kahvia nyt :)
 
Haaveilija77:lla on kyllä hienopudotus. Ihan unelmatahtia tippunut paino...

isokeiju
,mullakaan ei ole tietoa tuosta imetysajan nutrauksesta. Tuskin siitä haittaa on jos jonkun aterian korvaa nuilla, kunhan kuitenkin muuten syö normaalisti. Ihan täysnutrausta tuskin suositellaan...maalaisjärjellä mietittynä. :)

Mulla meni vkl ihmeen vähillä herkuilla, karkkilakko on pitänyt nyt yli viikon...jihuu... :D Ens vkl:n ainakin vielä lakkoilen. Muutenki tuli herkuteltua ihan kohtuudella. Meinasin nyt sen verran muuttaa treenailua, et lisään lenkkien määrää (ajattelin ihan et kokeilis välillä jopa juosta) ja vähennän sit siitä kotitreenistä. Nyt on niin paljo kunto kasvanu tuon treenin avulla, et lenkkeilykin sujuu helpommin. Ja saa vähän vaihtelua, ku tuntuu ettei tuo kotitreenaus oo niin sulattanu nuita kiloja mitä toivoin. Mut on se lihasmassaa kasvattanu, ihan uusia lihaksia on tullu esiin. :D Mut tätä painonpudotustahtia mä en ikinä pääse sinne kampaajalle, mikä mulla on tavoitteena...
 
Kiitokset,aikas samalla tavalla on mennyt..ja nyt taas se vk jolloin nousee turvotuksen myötä.+200g viime viikosta.Kävin vkl kunnon lenkillä ja ihmetyksekseni oli paikat jumissa,lantio oli jäykkä ja meinas ihan jalat pettää alta kun hetken istuin ja lähdin liikkeelle.Nyt vetrynyt.Ei ikinä ole noin juminut mutta toisaalta se tuntu hyvältäkin :) Nyt olenkin sitten siivoillu ja jos on mahakipuja ollut niin en rasita itteeni sen enempää.Kevätsiivousta himona tehnyt kun henkinen paine poissa. Kun aiemmin kerroin esikoisestani,kun oli vaikeaa..2vk sitten oli viimeiset voimani käytössä,olin melkein sekopäänä ja tuntui et pakko saada helpotusta.Seuraavana pvnä tytär lähti koulusta suoraan perhekotiin,kiireellisenä.paussi oli hänellekin tarpeen.Nauttii arjesta ja koulusta.Eka vk oli yhtä myllerrystä päässä mutta samalla huokaisin helpotuksesta.Viimeinkin sain nauttia arjesta ilman että tarvii pelätä mitä pv tuo tullessaan.Aika näyttää miten asiat kääntyy.Kohta polkaisen kuntopyörällä mutta löysä vk tulossa.Annan tän yhen viikon mennä löysemmin.
 
horrorpop, hienoa, että sulla on karkkilakko pitänyt!! :) Käsittääkseni välillä kannattaakin vaihdella treeniohjelmaa, ettei kroppa ehdi "tottua" mihinkään vaan saa aina uusia haasteita. Mäkin lenkkeilen, tosin nyt aika vaihtelevasti mennyt tuo lenkkeily, kun oli tosiaan se revähdys jalassa.

haaveilija77, sulla se hieno tahti vaan jatkuu! Pieni plussaviikko välissä ei meinaa mitään. Oman olon mukaan kannattaa mennäkin, antaa jonkun viikon mennä löysemmin jos siltä tuntuu. Mikä teillä on nyt tilanne tytön kanssa? Onko takaisin jo kotona? Sä olet ahkeroinut, kun olet jaksanut polkea pyörää :) Ja siivoaminen on hyvää hyötyliikuntaa kanssa!

Mulla on täällä ollut punnituspäivä. Siis tässä mun uudessa yrityksessä :D Siis:

Uusi yritys!
Vko 1: 73,3 kg
Vko 2: 72,8 kg

Tuo on vähemmän kuin mitä siinä ekassa yrityksessä ikinä ;) Oon tyytyväinen. Viikonloppuna mä kävin molempina päivinä pyöräilemässä sellaisen 15km per päivä, rauhalliseen tahtiin siitä revähdyksestä johtuen. Maanantaina käytiin ainoastaan vaunulenkkeilemässä vauvan kanssa ja eilen vaunulenkin lisäksi poljin sisällä stepperiä puoli tuntia. Tänään mä aion mennä salille ja nyt kun säät sallii, aion sinnekin mennä pyörällä (4km).

Me lähdetään tällä viikolla perjantaina taas reissuun ja palataan vasta tiistaina, varmaan jää liikkumiset taas vähemmälle kun on kylässä :( Mutta yritän koko ajan hokea itselleni, että kyse on elämäntaparemontista, että elämäntapa tässä pitäisi muuttaa eikä repsahtaa aina täysin kylässä. Toki siellä voi vähän vapaammin syödä ja muuta, mutta että ei ihan kokonaan päästäisi käsistä :D

Hyvää loppuviikkoa kaikille! Jaksellaan :)
 
Hienoa Salliina85!!

Mä sit tänään tempasin itteni ulos,kävin kaupassa kävellen(rattailla) ja siitä tuli se n.6km.Ja aika reipas vauhti oli ja liikaa päällä(ei aurinko paistanut)kun hiki tuli jo puolen kilometrin jälkeen.Kipuja ei ollut eikä mitään voimattomuutta.Loppumatkalla rengas tyhjeni vaikka vasta isäntä pisti siihen ilmaa.Aivan sökönä oli enkä kuullut että siinä ei ilmat pysy.Lähdin siksi pitemmälle reissulle ja tämä ihmetteli kun en välittänyt mitään. :D Olipahan vähän rankempi kotimatka..Ja pärjäsin siitä huolimatta taas yhdellä ruoalla.Pari leipäpalasta ja banaani.Activiaa olen syöny joka pv ettei se ummetus vaivaa ja se on turvotustakin laskenut! Wau.. Tänään olikin itseasiassa tyttären asioista palaveri ja kaikki oli yhtä mieltä siitä että jatketaan tuolla perhekodissa,ensin oli että se kuukausi kerrallaan mennään mutta arvioitiin että se 3kk olisi parempi niin saisi koulun päätökseen siellä ja sitten kesälomalla rennompaa ja pääsee isiä ja äitiä tapailemaan vuoronperään.Hyvin myönteisiä oli kaikki.Pitkä taival vielä edessä ja ongelmia/ratkomista riittää etten jaksa murehtia etukäteen.Positiivisella mielellä tässä olen ja mennään päivä kerrallaan. Liikuntaan on hyvä purkaa myöskin surua ja saan siitä voimaa yllättävän paljon.
 
Moi taas
Mulla on ollut nyt paino samoissa lukemissa kuin viime viikolla. Olin kipeänä ja otin tietoisesti rennommin.
Nyt tuntuu taas vähän vaikealta saada painoa alaspäin, syöminen houkuttaa heti enemmän kun on välillä löysännyt. Jospa se tästä taas, vielä jos sen pari kiloa saisi pudotettua. Ja kohtahan onkin jo toukokuu, kevät edistyy hurjaa vauhtia =)
 
Hip hei! Kylläpä aamulla huomasi puntarin lukemassa mitä vaikuttaa kun on karkkilakossa ja edes yhden vkl:n herkuttelematta. Ja nyt sit tosiaan oon käyny juoksulenkeillä. Eilen aamulla 72,4 kg.. eli listaukseen seuraavaa.
1 vk: 76 kg
3 vk: 75 kg
4 vk: 74 kg
6 vk: 73 kg
7 vk: 73 kg
8 vk: 74,7 kg
9 vk: 74,5 kg
10 vk: 74,9 kg
11 vk: 74 kg
12 vk: 73,7 kg
14 vk: 74,5 kg
15 vk: 72,4 kg
 
Pakko kirjottaa ihan pikaiseen!

haaveilija77, sulla on kyllä nyt mieletön tsemppi päällä ja positiivinen asenne! Hyvä sä! :flower:

Narkissos, jos sairastaa, täytyykin ottaa löysemmin :) Mutta nyt vaan uus tsemppi päälle!

horrorpop, ONNEA!!! :D Voi että, mä oon melkein kateellinen tuosta sun saavutuksesta! No mutta onneks en ihan ;) Nyt mun täytyy saada kans itteeni niskasta kiinni, ettet sä ihan pääse tässä painonpudotuksessa karkuun ;)

Mulla tämä päivä ollut taas välipäivä, eilen kävin salilla ja poljin stepperiä vielä kotona. Ruoat menny vähän miten sattuu, mutta en jaksa niistä tänään niin välittää. Huomenna olis tarkotus lähteä lenkille ennen kun lähdetään reissuun. Ja taidanpa ottaa juoksuvermeet mukaan vielä. Kuitenkin mennään saunomaan varmaan joka ilta, niin jos ehtis ennen sitä aina jonkun puolen tunnin lenkin käydä heittämäs :) Ja varmaan saisin siskostakin seuraa, se tykkää myös lenkkeillä! Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Miltähän tuntuisi vetää 2kg miinus lukemia kun jo pari sataa grammaa tuntuu hienolta saavutukselta :) Kävin toissapäivänä sellaisen 8-9km lenkin ja eilisaamuna oli paino tasan 65kg. Eilen oli kyläily päivä,ajeltiin parisataa kilometriä.Tuli vähän herkuteltuakin muttei onneksi paljon.Tänään olis sit taas tiedossa liikuntaa jossain muodossa. Hauskaa vappua&viikonlopun loppua kaikille! :)
 
Punnituspv ja hyvältä näytti: 64.4kg eli viikossa lähti 1.2kg :D Ihmettelin kyllä kun söin grilliruokaa eilen.Tosin en paljoa.Tänään lenkille kun oon ajanut kaksi pv kuntopyörällä.Sääkin mahtava.Jos ekax kävis vapputorilla ja sit myöhemmin sinne lenkille :) Kirjoitelkaahan taas muutkin kun kotiudutte/ehditte/jaksatte!! :)
 
haaveilija77, oot jaksanut pitää pinoa pystyssä :) Ja onnea sulle HIENOSTA saavutuksesta :flower:

Mulla oli taas aikamoinen viikonloppu, vappuna tuli syötyä vaikka ja mitä, joten vaikka tänään olisi punnituspäivä, niin en vaa'alle hyppää. Mä en vain osaa syödä seurassa eri tavalla kuin toiset. Mulla on tuossa tosin varmaan sitäkin, etten kehtaa tunnustaa kellekään omaa miestä lukuunottamatta, että mä haluaisin laihtua :ashamed: Ainoa, mihin olen tyytyväinen tässä vappuviikonlopussa on se, että joka päivä käytiin vähintään yhdellä pidemmällä kävelyllä vaunujen kanssa ja kaksi kertaa kävin miehen kanssa juoksulenkilläkin, kun pojalle oli vapaaehtoisia hoitajia vaikka kuinka :LOL: Kyllä se juoksuvauhti on kasvanut, mieskin oikein kehui, että musta on tullut tosi reipas lenkkeilijä :D Siis hänen ei tarvinnut odottaa mua ollenkaan vaan kestin helposti mukana siinä miehen kevyessä lenkkeilyvauhdissa :) Tänään mä lähden taas lenkille kunhan mies tulee töistä, sitä ennen taidetaan piipahtaa kaupassa vauvan kanssa jne. Tietääkö kukaan mikä olisi hyvää kevyttä tarjottavaa, kun tulee vieraita? Siis teen kanssa jotain? Mun pitäis ostaa jotain kaupasta kun en ehdi leipoa, eikä tule mieleen mitään, mikä olisi kevyttä ja hyvää, jota voisi teen kanssa ottaa... : /

Tsemppiä loppuviikkoon kaikille! Mäkin toivon, että pääsen ensi viikolla sitten taas puntarille :D
 
Moikka!

Ootteko mihin kadonneet? =)

Mulla meni keskiviikko ja torstai hienosti, kävin molempina päivinä lenkillä, juoksin 40min/kerta! Se on mulle saavutus! :D Tosin sitten eilen kaikki tuli varmaan monin verroin takaisin, kun käytiin kyläilemässä kahdessa eri paikassa, joissa oli herkkuja ja illalla meillä oli vielä jääkiekkoilta pitsoineen ja limppareineen... Että sellain. Mutta tänään ajattelin taas kirmata lenkille ja huomenna menen varmaan salille.

Montakohan kertaa viikossa olisi hyvä harrastaa kunnon liikuntaa? Riittääkö neljä vai tulisiko olla viisi?

Miten te pystytte kylässä kieltäytymään herkuista vai pystyttekö? Vai ettekö käy kylässä? Mun pitäis harjoitella tuota, en onnistu siinä koskaan : /
 
Minä ainakin olen täällä :) Mulla tulee äklö olo vastaan aika pian joten en hirveästi pysty syömään herkkuja tai ruokaakaan.Eilen temmelsin varastossa,etsin kesäkenkiä yms.että tietää mitä tarttee ostella ja mitä ei.Sen jälkeen pururadalle ja hyvin siellä oli lumet lähtenyt,pari kolme isompaa mäkeä niin siellä otin kunnon hien ;) Kyllä paljon tehokkaampaa on mennä siellä kun talsia tasaisella.Noh,iltapalaksi sitten 5 siideriä ja karkkia.. Nyt ois taas sitten kuntoiltava ja olla ilman makeaa. Juoksua tai hölkkää ois ihana harrastaa mutta mun toisen jalan nilkka jotenkin napsahti yläasteella ja sen jälkeen ei ole juoksut onnistuneet.Ehkä jonkun 50m ja sit se tuntuu :(
 
haaveilija77, hienot lukemat sulla! :)

Täällä alkaa mun painonpudotus tulla tiensä päähän. En siis tarkoita, että tavoitepaino olisi saavutettu, vaan että motivaatio puuttuu. Mietinkin, että ehkä tässä keskityn nyt sitten vain pitämään painon tässä, missä se nyt on. Yritän toki liikkua ja syödä terveellisesti, jos se vaikka auttaisi, mutta vaakaa en enää vahdi. Meillä olisi toiveissa pikkukakkonen ja oikeastaan olen siihen projektiin nyt yrittänyt sitten keskittyä :heart: Saa nähdä kauan menee, ennen kuin tärppää.

En tiedä, onko täällä muutenkaan enää kellään muulla projekti menossa paitsi haaveilija77, joka onkin ahkerin!! :flower:

Mutta kyllä mä käyn teidän kuulumisia täältä lukemassa, jos jotain kirjoittelette, eikä sitä tiedä vaikka kommentoisinkin jotain, jos vaikka motivaatio löytyis jälleen ;)
 

Yhteistyössä