Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Tervetuloa Tähtönen! Kiva kun tulee "tuttuja". :wave:
Ja muutkin uudet tervetuloa!

Surua ja huolta kohdanneille kovasti jaksamista. Ei ole sanoja millä lohduttaa.

Täällä ei ihmeitä. Mitään oireita ei ole mutta suolakurkkuja kuluu ja makea ei edelleenkään maistu. Siis ihan oikeesti.. Mä ostin eilen iltapäivällä Cittarista kolme purkkia Felixin voileipäkurkkuja ja yksi purkki on jäljellä! :p Myös punajuuri maistuu..

Raitis ja Pete&Pate rv 5+0
 
Hei!

Täällä olis yks elomassu liittymässä joukkoon jos sopii! :wave:

Lapsettomuuspuolelta minäkin, mutta tämä pikkukakkonen lähti lähes ilman apuja matkaan. Metforemin avustamana. Esikoista saatiin yrittää pidempään, kaikki hoidot käytiin läpi koeputkihoitoja myöden ja sitten neiti päätti lähteä alulle Metforemin&Clomien voimalla =)

Laskettu aika olisi luultavimmin 13.8 eli nyt menossa rv 4+2. Toinen lapsi tulossa ja synnäri SeKS. Ikää löytyy jo 36v.

Oireita ei liiemmilti ole, välillä lievää kuvotusta ja hajuaisti vähän herkistynyt mutta eipä muuta. Toki masussa tuntuu että jotain siellä tapahtuu, mutta välillä iskee epäilys että onkohan siellä kaikki kunnos kun niin vähän oireilee. Varhaisraskauden ultraa vielä mietin, neuvola-ajan oon varannut jo ens vuoden alkuun :)

Kamilla 4+2
 
Viimeksi muokattu:
Paljon voimia surun kohdanneille :hug:

Vitamiinista oli puhetta, itse syön raskaus multivitaa, kun yritän turvata foolihapon saantia näin alkuun. Syön melko vähän kasviksia, marjoja tms. joten tuntuu että en välttämättä saa kaikkea ruuasta. Foolihappo oli kaiketi tärkeä vitamiini nimenomaan alkuraskaudessa keskenmenojen riskin pienenemisen ja alkion aivojen kehityksen kannalta (korjatkaa jos oon väärässä :) ) Aloitin HETI kun "arvasin" tärpin tulleen B- vitamiinin syönnin poreena, mutta vaihdoin plussattuani raskaus vitamiiniin.

Täällä ei ihmeitä oireita vieläkään. Välillä ihan pelottaa kun täällä käy lukemassa näitä suru uutisiakin että onkohan tuo kovin huolestuttavaa että olen melko oireeton. Mutta onneksi täällä muitakin vähä oireisia, joten toivotaan että kaikki olisi hyvin. Meinasin eilen ostaa jo r. testin ja katsoa kuin vahva viiva tulee, mutta sitten ajattelin että saan vain turhan ressin jos on haalea viiva. Mielummin otan keskenmenon kerralla jos se on tullakseen kuin että pelkään koko alkuraskauden ajan. Sen verran oireita toki on että perjantain kärppäpelissä piti itku tirauttaa veteraanille joka niin hienosti puhui ja alavatsan turvotus alkaa olla pian samaa luokkaa kuin (nimi unohtui), joka aiemmin kuvan masustaan laittoi :) Eka raskaudessa en osannut olla oireettomuudesta huolissaan. Silloinkaan siis ei muuta oiretta kuin tissikipu ja väsy vkosta 10 ->. Ja ällötyksen tunne, ilman oksetusta =)

Voimia tiitu pahoinvoinnin kanssa!!!! Tuntuu väärältä oireettomuuttaan täällä kauhistella, kun toiset painii noin pahan pahoinvoinnin kanssa!

Hyvää itsenäisyys päivää ja uusille tarvetuloa :flower:
 
Sanmarille pahoittelut, jaksamista ja iso :hug:

Tiitun pahoinvointi kuulostaa kyllä siltä, että se on ihan omaa luokkaansa. Toivottavasti jaksat säkin sitä!

En kehtaa Tiitun jälkeen enää valittaa omaa pahoinvointia. Mutta nälkä on, ja varsinkin ruoan nälkä. Hedelmiäkin tekee välillä mieli, mutta viime perjantaisen pipareiden leipomisen jälkeen makeasta tulee vaan tosi kauhea olo. Eli sitä ei siis ollenkaan. Välipalaksi tänään iltapäivällä tulikin siis linssikeittoa, nam, teki oikein hyvää kun lounaan jälkeen oli vielä nälkä.

Hyvää itsenäisyyspäivän viimeistä tuntia kaikille!
 
Hei! :wave:

Täällä ois halukas liittymään joukkoon! Plussasin nyt virallisesti 6.12. Sitä ennen hailuja haamuviivoja.. LA 12.8.11 ja synnäri ois PKKS Hih, eli tuo on netin laskurin mukaan arvioitu aika.. Tänään ois soitto neuvolaan ja voi hitto ku jännittää! Ainiin ja esikoinen olisi tulossa, toivotaan että pieni jaksaa pysyä kyydissä nyt! :heart: Ja ikää mulla on 19.

Pieniä oireita alkaa näkymään, eli herään todella reippaana näin aikaseen :D jo kahtena aamuna... hmm. ja aamukahvia juodessa kuvottaa nii että melkeen pöntölle pitää mennä.. hyhh.

Hyppy ja pieni 4+4
 
Pino sen kuin kasvaa, kivaa :)
MAJJ Alkoholiton voisi muuten mennä ravintolassa läpi, mutta meillä on sauna-ilta johon yhdessä ostetaan juomat joten kyllä mä kiinni jään heti ellen keksi jotain todella fiksua syytä :xmas:
Mutta mulla on vielä pari päivää aikaa miettiä ;)

Eilen hulluna tein lumihommia kun sai eteläinen suomi ison annoksen lunta, illalla töiden jälkeen klo 22.30 jatkoin urakkaa parkkipaikalla kun auto jäi keskelle ajoväylää- aamulla sama homma oli edessä tosin mahaa sen verran nippasi jotenkin etten rehkiä uskaltanut.

Olen jotenkin tosi varovainen tämän tulokkaan kanssa, en tiedä mistä johtuu. Mietin että voiko 2007 vuoden 13rv km olla takaraivossa vaikka sen jälkeen ollaan saatu ihana tempperamenttinen tyttö vuonna 2008. EhKkä olen siitä oppinut etten halua heti julkistaa tätä odotusta vaikka haluaisin. Uskon että kerromme lapsillekin vasta ekan ultran jälkeen..
Miten muut, oletteko kertoneet jo perheelle/lapsille/suvulle/ystäville tulevasta pikkuisesta???

Kaikille oikein ihanaa lumista viikon alkua. Voikaahan hyvin ja pitäkää pikkuiset matkassa mukana :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!
Hyppään mukaan ketjuun. Minulla oli menkat myöhässä viikon,ennen kuin testiin tuli minkäänlaista viivaa. En sitten tiedä onko ovis ollut myöhemmin vai nousiko hcg hitaammin? Toivottavasti pääsen ultraan tarkastamaan millä viikoilla mennään! Oireita ei kamalasti ole..hieman huonoa oloa ja pissalla ravaamista. Ja kamala jätskihimo :whistle: Meillä ennestään kaksi lasta :)

Etusivulle voi lisätä mittumaaria sairaala MKS ikä 23 ja lapsi siis kolmas. LA on menkkojen mukaan 8.8.2010=)

Laskettu aika siis varmasti muuttuu (ainakin ehkä :D) mutta tuon voi nyt laittaa.

Mittumaaria 5+1
 
Neuvola aika 10.1.2011. :) Piiiitkä aika vielä.

neljäskö: Meillä tietää jo minun äiti ja sisarukset,kaveri ja pari työkaveria, ja miehellä äiti ja työkaveri. Muille en kerro ennen kun saa varmistuksen että masussa varmasti on pikkuinen. :heart:
 
Noniin, neuvola aika saatu joulukuun lopulle. HUH helpotuksesta, pari viikkoa olisi piina aika edessä!

Meillä tietää minä ja mies, lisäksi yksi kaveri. Tekisi mieli kertoa perheelle! mutta joku siinä on etten uskalla :| Nannie millainen vastaanotto oli raskausuutisista?

Täällä pelottaa vaan joulun aika, ollaan vanhemmillani, jos minun pahionvointi alkaa tai riiivaa muuten vaan niin kaikkihan arvaavat!
 
Meillä raskaudesta ei tiedä vielä kun yks mun kaveri ! Varmaan jouluna tai sitten np-ultran jälkeen kerrotaan muille.. :)

Täällä ollaan oltu mahataudissa, niin minä kun esikoinenkin ! :x Onneks jo vähä parempaan päin ollaan jo !

Vieläkään ei mitään raskausoireita, toisaalta hyvä niin ! :)

majj & 4+1 :heart: (vasta :D )
 
Tervetuloa Kamilla, Hyppy ja Mittumaaria!

Mä sain tänään Taysin kautta lähetteen uuteen hcg-mittaukseen kun viime viikkoinen oli hieman matala. Kohta sais soitella tulosta.. JÄNNITTÄÄ!! Sen mitäis olla jo "muutamia tuhansia". Ainakin yli 1600, että kaikki olis hyvin.

Aloitin foolihapon syömisen jo icsi-hoidon aikana ja tänään ajattelin kauppareissulla ostaa raskausmultivitaa.

Mä olen kertonut raskaudesta suunnilleen kaikille, nimittäin kerroin testipäivänä facebookissa. Kerron muutenkin lapsettomuudesta julkisesti ja kaikille ja kaikkialla, joten niin monet odotti testitulosta. Olen valmis kertomaan myös negauutiset. Tää lapsettomuudesta puhuminen on mulle vähän kuin elämäntyö ja kai jonkinlainen selviytymiskeino jaksaa tätä ruljanssia.

Raitis ja Pate&Pete rv 5+1
 
No niin...

Hcg ei ollut noussut odotetusti. Torstaina taas uuteen mittaukseen. Se oli nyt 1011 kun olisi pitänyt olla Taysin listan mukaan jotain 1800-7300 välillä. On se kuitenkin noussut (viime torstaina 199), että se on hyvä, mutta noin matala arvo voisi merkitä esim. kohdunulkoista raskautta. Siksi laittoivat vielä torstaille sen uuden mittauksen, että saadaan tulos viikonlopuksi.

Toisaalta.. Esim. tähän listaan se menee hyvin: Perhesuunnittelun kotisivut
Nyt on aikaa hedelmöittymisestä 3 viikkoa ja 1 päivä. :)
Ja vaikka esikoinen oli silloin aikanaan kiinni kohdussa vielä toisen pienen kanssa, niin silloinkin arvo nousi tosi hitaasti.

Jos mä oon vaan niin iso, että se hormoni laimenee muhun reippaasti? ;)

Ei hutkita ennenkuin on tutkittu eli torstaina uuteen hcg-mittaukseen ja jos yhä nousee, niin lupaan rauhoittua. :)

Heh, piti tuossa vielä pirauttaa tutulle hoitajalle Graviditakseen ja mun arvot menee oikein hyvin niiden listan mukaan! Noita listoja taitaa olla yhtä monta kuin on hoitopaikkaakin, joten nyt olen huoleti kunnes on jotain oikeaa huolenaihetta.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja Sanmar iso :hug: ja jaksamisia!

Täällä ei tosiaan paljon raskausoireita ole edelleenkään. Ihan sama fiilis kun ei olis raskaanakaan. Saas nähä että miten tästä etenee. Oon kyllä kummissani jos ei viikon parin sisään rupea oireita ilmenemään. Tosiaan nyt on vähän turvotusta, aamukahvia meni ennen kaks kuppia/aamu, nyt maistuu vaan yks kuppi ja toisinaan pientä kuvotusta, mutta ei tässä pahastaolosta voi puhua ollenkaan.

Anoppi oli meillä viikonlopun kylässä, lähti tänä aamuna, ni en koko viikonlopun aikana edes muistanu olevani raskaana... Kerrottiin kyllä anopille. Ja tosiaan mun perhe tietää ja kaksi läheisintä kaveria. Muille ei sitten kerrota ennen np-ultraa, jos sinne saakka siis pääsee. Takaravoissahan on se ennen esikoista ollut km. Sillon multa puuttu kanssa kaikki raskausoireet.

Mulla on noita vitamiineja jääny imetysajoilta, imetyksenhän oon lopettanu toukokuussa. Taitaa olla multivita raskaus ja imetys. Syön nyt sitten ne ainakin alkuun pois.

Vetäsin puukolla sitten sormen niveleen lauantai iltana. Luu vaan näky :D No, ei se kauheesti sattunu ja kyseessä oli terävä puukko, joten haava oli ihan siisti ja vaan sentin mittanen, ni ei sitä sitten lähdetty tikkaamaan. Desinfioin kyllä monta kertaa kunnolla. Ja nyt on sormi melkein kahden sormen paksunen ja mätää vaan valuu.. Tosi jee, kun ukko pääsee töistä ni se on mentävä näyttämään sormi lääkärille.

Joku muuten aikasemmin tuolla kertoi että tekee töitä jossa joutuu olemaan tupakansavuisessa asunnossa, niin jos olisin sinä juttelisin kyllä työnantajan kanssa. Mä en ainakaan haluais tehdä raskaana sellasessa töitä.

Saara09 + Nuuttiasukki 5+4
 
Hei!
Raitis toivotaan parasta. Sulla on lukema kuitenkin yli tuhannen, joten hyvin noussut edellisestä. Sulla on hyvä asenne puhua lapsettomuudesta ja sen tuomasta jännityksestä. Varmasti on terapeuttista.

(.) Sain HCG tulokset ja oli nousseet hyvin, arvo oli 2231. Nyt rauhoitun tästä piinasta ja alan odotteleen ultraa, jonka saan varatuksi toivottavasti huomenna. Neuvolan varaan vasta ultran jälkeen, kun saan tiedon mitä kohdussa on vai onko mitään.
Vitamiineista Raskaus multivita käytössä ollut jo kuukausia. Ja tosiaan imetys on täälläkin lopetettu kesällä. Oireita on jonkin verran, kuvotusta, väsymystä, palelua, poskien kuumotusta jne..
2alkiotahan minulle siirrttiin ja tosiaankin TOIVON VAIN yhtä lasta kerrallaan :)

Pieni Tähtönen ja Pieni IHME rv 5+0 POKS!! :heart:
 
Heippa kaikille :xmas:
Jokohan sitä uskaltautuisi mukaan tänne parin viikon taustaseurailun jälkeen.

Ikää kertynyt 32 v. ja ensimmäistä odotellaan, n. vuoden yrityksen jälkeen. Laskurin mukaan laskettu aika 2.8 ja nyt mennään siis omien laskujen mukaan rv 6+0.

Vieläkään tätä ei oikein usko, tai ennemminkin ei uskalla uskoa todeksi. Ensimmäisen haalean haamun sain kp 26/28 ja siitä sitten plussan kp 28/28 ja vielä siitä viikon päästä oli pakko testata uudestaan. Vieläkin välillä tulee tunne, että josko sittenkin pitäisi vielä tehdä testi, varmaan juuri meikäläisen kohdalla on käynyt joku virhe ja menkat nyt vaan muuten jääneet tulematta. :ashamed:

Ensimmäinen neuvolakin on jo varattu, aika on heti joulun jälkeen. Käyn aikamoista painia itseni kanssa, mennäkkö varhaisultraan vai ei.. Jotenkin sitä haluaisi varmistuksen tälle, varsinkin kun olen ollut melko oireeton. Rinnat hieman aristaa, ja niitä tuleekin sitten paineltua lähes taukoamatta..Toisinaan väsyttää, mutta niinhän minua aina. Kaikki ruoka menee eikä muutenkaan mitään ällötyskohtauksia ole tullut. Paitsi tänä aamuna koiran kanssa aamulenkillä, mutta luulen että sekin kakominen tuli enemmänkin alitajunnasta, kun koko ajan hokee itselleen että "pitäisi jo oirehtia".. Parina päivänä on tullut ruskeaa vuotoa vessassa käydessä, ihan muutamia tippoja, ensimmäisen kerran juurikin sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Se ei kait vielä ole mitään hälyyttävää :|
Menkkamaisia väänteitä ja muita pieniä nippauksia tuntuu silloin tällöin.

Ennen olin aina kärkkäästi arvostelemassa näitä tarinoita naisista, jotka vasta synnytyssalissa tajusivat olevansta raskaana..mutta nyt alkaa tuntua että kait se voi ollakkin mahdollista. Itsekin tunnun välillä unohtavani koko asian, kun ei tosiaan mitään kummempia oireta ole :O.

Kaikenkaikkiaan ihanan kamala tilanne; tekisi mieli kailottaa kaikille (toistaiseki olen kertonut vain yhdelle hyvälle ystävälle, joka on tietoinen tästä hankintaprojektista), mutta toisaalta ahdistaa epätietoisuus, josko kuitenkin jokin on pielessä.. Jopa vähän suututtaa, kun tuli itselle luvattua, että jos/kun tärppää, nautin täysillä jokaisesta päivästä. :kieh:

Siiruska ja salamatkustaja 6+0
 
Tervetuloa kaikile uusille! Kivaa, kun porukka kasvaa :)

Täälläkin kiinnostaa Nannien sukulaisten vastaanotto raskausuutiseen :)

majj paranemisia sinne! Itse olin esikoisen odotuksen alkumetreilla pahassa mahataudissa, eikä ollut tosiaan kivaa...

Raitis on kyllä outoa kun noi listojen arvot vaihtelee niin suuresti... Siis toi sun arvo todellakin mahtuu monta kertaa tohon perhesunnittekun kotisivujen arvoon. No, toivotaan parasta kuitenkin :) hyvinhän arvo on kuitenkin noussu :)

Paranemisia Saara sun sormelle, auts!

Siiruska noinhan se menee, ensin toivotaan oireita et tulis enemmän raskautunu olo ja sitten toivotaan että se pohjaton kuvotus loppuu :D (ainakin täällä toivotaan :x )

Ja paha olo senkun yltyy... mitään ei tee mieli, koko ajan nälkä, kamala väsy eikä esikoinen nukkunu ees päikkäreitä tänään! Eli valitusta valitusta :) No, on tää sen arvosta.

hemari 6+2
 
:wave: Hei, ilmoittaudun joukkoonne. Plussa tuli!!! Vaikee uskoo, et on raskaana, vaikka on jo kolmas tulossa. Elikkäs LA 8.8. ehkä..kierto on heitellyt 32-62 pvän välillä. Ultra kertoo sit tarkemmin. Ikää 37 v. Synnäristä en vielä tiedä mihin täl kertaa.

Teelikki ja murunen 5+1
 
Tervetuloa uusille!! :flower:

Täällä ollut tänään himpun parempi päivä, ehkä tää lepo auttaa.. Tai tää on ollu outo päivä, kun aamulla ja päivällä kohtalainen olo ja nyt illalla taas huonompi, yleensä on toisinpäin! No, kahet päikkärit on silti pitäny ottaa.. Oon nyt saitsulla 3 päivää, perjantaina kai kokeilemaan työntekoa, jos vain suinkin kykenee..

Neuvolan varasin tänään, oisin saanu sen jo ens viikolle, mut en halunnu ennen 20.12. olevaa ar-ultraa, eli se on nyt sitten 28.12. :heart:

Kerrottu on muutamalle työkamulle ja esimiehelle olosuhteiden pakosta sekä kahdelle ystävälle ja äidille, jotka osasivat tulosta kysyä, koska tiesivät meidän lapsettomuushoidoista. Oon aatellu, et jos joku kysyy niin sitte kerron, muuten ootetaan ainakin varmaan jouluun tai uuteen vuoteeen molempien vanhempien ja sisärusten kanssa. Virallisesti sitten aikaisintaan np-ultran jälkeen kerrotaan tai sit kun massu kasvaa.. :heart:

Niin, ja onko kukaan yrittänny kuunnella sydänääniä sykemittarilla?? Tuolla mun edellisen raskauden ketjussa alkoivat juuri kyseistä vehjettä käyttämään ja saivatkin sykkeen kuuluviin ennenkuin poistuin ketjusta.. Mä en vaan ikinä kerenny testaamaan kun raskaus ei jatkunut.. Nyt olis tarkotus kokeilla, jos vaan viikkoja saaadaan tarpeeks kasaan!!

Tiitu ja kyytiläinen 5+4
 
Tervetuloa uudet :wave: ja onnea plussista! :flower:

Raitapaitainen - ihana asenne sinulla ja toivotaan, että lukemat tuosta nyt lähtisivät reippaaseen nousuun! Vaikkeihan tuokaan yli tuhannen arvo hirmuisen hälyyttävältä kuulosta, kun kerran Graviditaksessakin olivat sitä mieltä. Toivotaan pikkuiselle/pikkuisille paljon tarrasukkia ja suojelusenkeleitä matkaan! :heart: Ja Pieni Tähtönen - onnea hyvästä hcg-arvosta! :flower:

(.) Täällä rinnat on nyt kipeytyneet todella ja etova olo pahentunut niin, että oksu oli hilkulla aamulla ja tottakai työpaikan rappukäytävässä, kun samassa talossa asuva vanha mummeli jäi vaihtamaan kuulumisia..! Vähän olisi ollut noloa siihen yrjötä ja kuin ihmeen kaupalla sain nieleskeltyä yökkäyksen takaisin alas ja vielä puhuttua jotain järkevääkin. :x Eli vieläkään ei yhtään kertaa ole tarvinnut varsinaisesti oksentaa. Jihuu! Ja samalla kovasti myötätunnon halauksia teille, jotka olette joutuneet jatkuvasti niin tekemään...

Töissä on meillä nyt vuoden kiireisin aika menossa ja tuntuu stressiä pukkaavan - mitenköhän muuten kiire ja stressi vaikuttavat sikiöön? Vähäsen nimittäin nämä tulevat viikot ennen joulua pelottavat, kun tiedän jotuvani tekemään ehkä 12-14 tunnin päiviäkin ja jopa ilman kunnon taukoja... :| Pitää yrittää kuitenkin ottaa rauhallisesti ja jakaa töitä muillekin, mikä on meikäläiselle joskus liian vaikeaa, kun haluan hoitaa annetut vastuut kunnolla eli tehdä ne itse. Tällainen täydellisyyden tavoittelija siis taidan olla. :ashamed:

Tiitu - mun edellisestä onnistuneesta alkuraskaudesta on jo seitsemän vuotta, joten silloin ei tullut edes ajateltua sykkeiden kuuntelemista omatoimisesti. Tuo sykemittari-ajatus alkoi kyllä kiehtoa eli miten se käytännössä onnistuu, millaisella mittarilla yms? Toisaalta olen haaveillut sellaisesta kotidopplerista, mutta kumpikohan olisi kätevämpi ja halvempi ratkaisu, kun ei sykemittariakaan kotoa löydy?

Blanco + Öttiäinen 5+4
 
Ultrassa käyty...ja en tiedä kannattiko....nyt se vasta huoli sitten onkin :|
Kohdusta löytyi raskauspussi ja sen sisältä luultavimmin ruskuaispussi muttei sikiötä eikä sykettä :ashamed:
Lääkärin mielestä tulin ihan liian aikasilla viikoilla eli ei kuulemma vielä välttämättä kuulu kumpaistakaan näkyä...harmittaa vaan reilun satasen meno enkä tavallaan viisastunut käynnistä yhtään....suuri huoli on nyt tulevasta :'( ...Eritoten tuulimunasta :|

Että tälläistä täällä...nyt on mieli kyllä tosi maassa :ashamed:
 
Moi, täällä kans odottaja :) Odotan neljättä ja LA ois näillä näkymin 15.8. Olen 30 v ja synnytyssairaala PKSSK, jos kaikki menee hyvin. Yhden keskenmenon olen kokenut ja phoittelut kaikille niille, joilta on menny kesken. Mua pelottaa aina alkuraskaus ihan perkeleesti. Oon ihan "sairaana" huolesta...

Pilvilinna74, millä viikoilla kävit ultrassa. Itse olen menossa 21.12 ja silloin on viikot 6+0. Meinasin vaan, että kannattaskohan mun malttaa käydä vasta vähän myöhemmin, että ei turhaa huolestuis...
 
MiukuMauku, mulla on tänään siis viikot 5+4 :heart: ja vaikka selitin aikaa varatessani että ehdottomasti haluan nähdä myös sykkeen on tosi hassua että virkailija antoi näin aikaisen ajan...hieman olen ihmeissäni koska käynnin todellinen syy oli siis nähdä alkio ja syke :rolleyes: ja nyt en nähnyt kumpaakaan :ashamed:
Lääkärin mukaan olisi kannattanut tulla vasta viikolla 7+
 
Tulin vain toivottelemaan onnea kaikille :) Itse elin vuosi sitten samoja ihania hetkiä ja nyt sitterissä nukkuu tyttö 3kk 3vko :heart: Tajuttoman nopeaa menee tämä aika. Tuntuu että vastahan tuota plussasin :O
 
Pilvilinna ihmeen aikaisin antoi sulle ajan. Yleensähän se syke ei näy kun vasta 6+ viikoilla :confused: Turhaan vaan huolestuttaa tuommoset!

Mulla on kamala turvotus! Siis tällein iltasin. Ihan ku oisin vähintään 16+ viikolla :D Mites muilla?
Ja ruoka maittaa..jotenkin kaikki makee uppois nytten. Tyttöolo mulla on jo nytten,saas nähdä..tänne meillekkin on tullu nyt sairaalaan 3d ultralaitteet,edellisessä raskaudessa kävin ihan semmoisessa vanhanaikaisessa ultrassa. Ja nyt pääseekin kaks kertaa ultraan! Tosin toivon pääseväni jo aikaisemmin,koska en tosiaan tiedä varmaksi viikkoja ja olisi kiva tietää millä viikolla mennään!

Mittumaaria 5+1
 

Yhteistyössä