Elokuu 2017

Ääh. Heti kun höllää vähän ja uskaltautuu heittäytyä nauttimaan tästä raskaudesta, tulee vuoto ja säikäyttää pois tolaltaan. . Kahteen otteeseen tullut vessakäynnillä useampaan paperiin verta :( ei tummaa, mutta verta kuitenkin. Ei kipuja ja pikkuhousunsuoja pysynyt puhtaana, joten seuraillaan (ja ehkä muutan vessaan. ..)
 
Täällä olisi yksi juuri plussanut, valitettavasti la:sta ei ole tarkempaa tietoa kuin että elokuun puolivälissä suunnilleen.

Olen laittanutkin @Kiiltokuva viestin fb ryhmään pääsemiseksi, niin toivottavasti lisäys onnistuu mahdollisimman pian kun siellä helpompi jutella.
 
@Myrtti85 voimia, suuret pahoittelut

On: täällä vuoto loppui. Tänään ei mitään... onneksi... lueskelin radkauspäiväkirjaani kuopuksen ajalta ja olenkin silloin vuotanut aika paljom... useiden viikkojen aikana joten toivotaan että vaan sellaista. Mutta kovasti haluaisin päästä alkuraskauden ultraan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sleiz
@Myrtti85 voimia ❤

@Bea.S Ultrassa näkyi että mun oma arvio on todellakin oikea la.
Parin viikon päästä uus ultra ja sillon täytyy kuulemma löytyä sikiökaiku ja syke. Tänään mitattiin hCG ja se oli 1293, ymmärtääkseni ihan hyvä arvo, korkeakin jopa kun nyt on vasta 4+5 maksimissaan?! Onko kellään kokemusta noista hCG-arvoista? Mitähän ne tämmösillä viikoilla tapaa olla?
Eikös nuo hcg arvot oo aika yksilöllisiä? Mulla ei tarkkaa tietoa päivistä mutta tikutetun oviksen mukaan 5+1 hcg oli 3926..aika suurethan ne vaihteluvälit on..
 
@Celiaqq Hieno juttu.ei kyllä mitään hajua noista arvoista!

Kurkkijoille viivojen vahvistumista ja tervetuloa mukaan!

Huh Huh... tänään käytiin kotieläintilan joulutapahtumassa...navetta oli todella mielenkiintoinen kokemus :censored:.apua!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Mä tulen tänne mukaan kurkkimaan osaisiko joku pähkäillä mun kanssa laskettua aikaa? Mulla siis ollut kesän jälkeen kun imetys harventui niin kolmet menkat, kaksi edellistä kiertoa 43 päivää. Edelliset alkaneet 21.10. joten jos tuon piiiiitkän kierron mukaan syöttää laskureihin niin sieltä tulee 12.8. Viidettä tässä odottelen ja silti ihan pihalla :LOL:

Testasin vasta viime perjantaina, kun oireet oli jo jonkun aikaa olleet aika selkeät. Pahoinvointi on kamala:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Mutzilla
Helou!
Voisin kai jo hypätä tänne minäkin vaikka jostain syystä edelleen tosi epätodellinen olo... 8.8 olis kai laskettu aika ja plussasin dpo 11. Dpo 10-13 oli vahvasti huono olo heikotus kohtauksia ja sit lievemmin ja nyt ei viikkoon ole mitään muuta oloja ku tissit kipeet ja vihloo kovastikki alamahaa... :unsure: vuotoja ei ole ollut mutta jotenki tuntuu että niitä ootellessa..
Ja Toisaalta on niiiiiiin super onnellinen olo tästä pienestä :love:
Hän ois meidän kolmas :love:
Niin joo ja aivan älyttömän väsynyt oon ollu :sleep:

Aioitteko te muut kertoa jouluksi kelleen vai ootteko jo kertonu vai miten? :rolleyes: hankala aika kun on niin alussa mutta ei jaksais salailla... Mä jään kiinni jos en terästettyä glögiä ota vaikka en muutenkaan paljoa alkoa käytä mutta jos en ollenkaan ota edes ruualla viinilasia niin kyllä narahdan heti! :X3: varsinkin varhaisultran 20.12 yksityiselle kätilölle kun se ei ole niin kallis ja hän on aivan ihana ja tosi hyvä :love: (käytiin ekoiltakin lapsilta). Jos siellä sitten sydän sykkii ja on oikeassa paikassa niin varmaan läheisimmille kerron :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti
Ainii mun rivi ois siis 8.8/Rosmariini86/31/OYS/3.lapsi laitoin iäksi vauvan syntymävuotta ajatellen tuon 31 :rolleyes: ja la voi myös vielä muuttua mutta ei kyllä monella päivällä.... Kun tasan yks mahdollisuus mistä kerrasta on voinu tärpätä :whistle:
 
Onko muilla tälläistä vatsakipua. Mulla ollut nyt jo ennen plussaa. Välillä kovempaa välillä ei paljonkaan. Alaselkäkin särkee. Mutta toi vatsakipu häiritsee mua. En siis mitää lääkettä ole ottanut mut välillä tosi inhottavaa kipua.
Josko se tästä.
 

Yhteistyössä