Elokuu 2017

Mulle ei oo väliä. Esikoisesta olen noin 40hlö ryhmässä, se oli musta tosi passeli, 100 kun alkaa olemaan niin ei välttämättä tuu jaettua niin hlökohtasia. :) ja esikoisen aikaan oli paljon muitaki ryhmiä joilla samassa kuussa laskettu, avoimia. Mut ite toivoisin tästä salaista. Ei näkyisi kelleen mistään että sellaiseen kuuluis vielä tässä vaiheessa.
 
Hei vaan kaikille ja tervetuloa uusille. :) Kiva kun keskustelu on vilkastunut.

Täällä ei edelleenkään ole oikein mitään oireita, ehkä vähän normaalia enemmän väsymystä. Ja jotain alavatsatuntemuksia on kyllä myös, pieniä repäisykipuja jos esim. kääntyy liian nopeasti sängyssä.

Olen töissä tällä hetkellä ja mulla on ihan toimistotyö. Ei se koko päivän istuminenkaan mitään herkkua ole, etenkään siinä kohtaa kun mahaa alkaa jo olla. Oon kyllä suunnitellut, että pidän kesälomat ennen äitiyslomaa, joten voisin jäädä lomalle jo toukokuun lopussa. Ehtisi kesän sitten nautiskella ja viettää aikaa esikoisen kanssa. Viimeksi ehdin olla äitiyslomalla 3 viikkoa ennen kuin neiti syntyi. Se tuntui vähän liian lyhyeltä ajalta kun oli kuitenkin paljon menoja ja puuhaa.

Mä kävin tosiaan maanantaina jo neuvolassa. Oli uusi terkka, mutta hänkin vaikutti kyllä oikein mukavalta. En saanut neuvolalääkäriä ennen joulua, vaan se on heti pyhien jälkeen 27. päivä. Vähän tylsää, olisin kyllä halunnut sen ultravarmistuksen ennen joulua. Mutta ei voi mitään. Neuvolassa laskettiin, että laskettu aika olisikin jo 29.7. eli nyt olisin jo viikolla 6+4. Itse laskin oletetusta ovulaatiosta, että la olisi 2.8. No, eipä sillä niin kauheasti ole väliä, kun laskettu aika on vain suuntaa antava. Eli jos sopii, jatkaisin mielelläni täällä elokuisissa vaikka papereissa lukee jotain muuta? :)
 
Heippa vaan kaikille! Täällä toista lasta odottava, hieman epätodellisen olon omaava äiti Savosta. :) Facebookin salattu ryhmä olisi minullekin tällä hetkellä se ainoa mahdollinen keskustelukanava, joten laitan myös pyynnön ryhmään pääsystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal
Mä en vielä faceen....

Tuhrua ja kipua, ei oo kun muutaman tipan vuotanu siteeseen. Toi on tommoista hyvin kirkasta punaista. Kipu ei ole vielä sietämätön. Mutta en osaa kun ajatella että tämä oli tässä, kaikki vuodot on aina päättynyt keskenmenoon. Nyt vaan odotan koska hanat aukee kunnolla.
 
Voi Myrtti!

Tänään käyty ykimässä vessanpönttöön. Ihan sippi duunipäivän jälkeen, syöminen ja syömättömyys aiheuttaa pahoinvointia,liikkumattomuus myös...pitäis olla koko ajan tekemässä jotakin...

Pidän ajatuksesta facen suhteen että kaikille täältä tulleille avoinna@Kiiltokuva
 
Mä en viel kans faceen. Kuhan vähän varmemmille vìikoille. Tein kyllä tänään vielä testin viikkonäytöllisenä. Kyllä siihen heti tuli raskaana ja pian sitten 2-3viikkoa. ☺
 
Tällä puolella keskustelu hiljentynyt aikalailla tuon faceryhmän myötä. Meinaako kaikki kirjoitella vaan sillä puolella jatkossa ja uudet täältä sitten vaan hyppäävät faceryhmään mukaan? :)

Täällä ei muutosta olotilassa eikä missään muussakaan. Vähän pelokkaana odotan varhaisultaa viikoilla 6+1, kun sykkeen näkyminen on suht epätodennäköistä :confused:
 
Ei kyllä mä oon ainaki meinannu myös täällä kirjotella :) ei kaikki välttämättä haluu siirtyy facen puolelle ni ois tylsää että tää kuivahtais sen takia.

Ei muutosta oire rintamalla täällä, onneksi! En kaipaa pahoinvointia tähän :D tänään soittelen neuvolaan ensimmäistä aikaa ja se varhaisultra myös tarvis soitella :)
 
Äsken wc käynnillä punaista pyyhkiessä. ei kiva... voiko olla vuotoa ilman et se on huono asia... kyllä kai... mutta nyt kyl pelottaa.
 
Heippa! Täällä kans tällä viikolla haalean plussan saanut 24v, ensimmäistä odottava :) kaikki on uutta ja ihmeellistä. La ois vasta 16.8 jos kaikki menee hyvin loppuun asti :) faceryhmä kiinnostas kyllä tosi paljon jos sinne vain pääsee :) vertaistuki ois tärkeää
 
Tervetuloa uudet. Jos haluatte etusivun listalle niin laittakaa selkeästi tarvittavat tiedot.

@muurukka face on vasta laitettu pystyyn,en usko että on hiljentänyt vielä täällä,mutta varmasti tulee vaikuttamaan...riippuen miten aktiivisia tänne jää ;)

voi ei mikä tilanne @Nachsal, onko jatkunut? Mikä @Myrtti85 tilanne?

@Celiaqq näkyikö ultrassa kaikki tarvittava? Vitsit en malta jaksaa odottaa omaa ultraa..

Kohta vois laittaa jo masukuvaa sen verran rupee iltaa kohden turpoo pläski ;)
 
@Myrtti85, oi, oon tosi pahoillani jos tuo vuotosi enteilee keskenmenoa.

@Nachsalille kovasti toiveita, että olis harmitonta vuotoa!

Sain varattua neuvola-ajan tammikuun alkuun kuten toivoinkin

Oon ollut tosi väsynyt ja mieli ailahtelee. Etova olo iskee, jos ei ole syönyt 2-3 tuntiin. Mulla on vahva fiilis siitä, että kaikki menee hyvin tällä kertaa. Se keskenmenon pelon tunne on ikään kuin tossa pinnalla, mutta sisimmässä rauha ja varmuus. No, päivä kerrallaan. Onneksi huomenna on jo perjantai. Viikonloppuna LEPÄÄN.
 
@Nachsal ja @Myrtti85 minäkin kyselen tilannetta? Toivottavasti kaikki ok! ♥
@Bea.S täälläkin masu pömpöttää, mikä turvotus :LOL: toppahousuista yksi nappi jäänyt napittamatta...
Kiva että uusia tulee! :) minä hypännyt facen puolelle mukaan ja siellä keskustelu käynnistynyt mukavasti :)
Oireista; olo on 24/7 raskaana, etoo ja paleltaa, väsyttää ja äkkinäisiä mielitekoja jo tullut. Ruokaa pitää saada parin tunnin välein, eilen aamulla vatsa kääntyi pönttöön ympäri, kun mursi tyhjyyttään.. :sick: mutta kuten lupasin, joka ällötyksestä olen onnellinen! :LOL: tsemppiä kaikille, jotka töissä vääntää huonon olon kanssa! Itsellä onneksi iisi vaihe koulun kanssa --> aikaa koomailla sohvalla ja katsoo paratiisihotellia :ROFLMAO:
 
Joo kyllä sinne fb ryhmään kaikki mahtuu :) mulle yvllä nimeä niin lisään. Ja Luulisin että muutkin jotka kuuluu jo ryhmään voi lisätä.

Minulla on myös hirveä turvotus, vaikea keksiä vaatteita jotka ei purista mutta joista ei heti kaikki nää että olo on ku omenalla...
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi123
Tervetuloa taas uusille

@Nachsal toivottavasti on vain jotain harmitonta vuotoa. Jos on varsinkin vielä vähäisissä määrin, niin ehkä ei ole syytä huoleen.

Mulla oli tänään huono aamu: jotenkin herätessä tuntui, että kaikki oireet oli kadonnu. Ei ollu tissit lainkaan kipeet eikä etovaa oloa ollenkaan. Viimeks keskenmenossa vähän ennen kipuja ja vuotoja multa katos kaikki oireet. Olin jo niin surullinen aamulla ja ajattelin, et tää oli tässä :cry: Mies tsemppas, et kai ne hormoonit voi aiheuttaa oireissakin aaltoilua. Ja näin ilmeisesti, koska päivän aikana tissit taas kipeytyneet ja nyt illalla olo on kovin etova eikä tee mitään mieli. Miten voikaan tuntua tissikipu ja etominen näin hyvältä :D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Nachsal

Yhteistyössä