♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Minä testasin tänään negan, kiertopäivä 31/28-35 ja dpo vois olla jotain 10-12. Tiesin että nega tulee, kun ei mitään oireita. Testasin jo nyt valmiiksi, kesäloma alkaa lauantaina ja pääsenpähän rauhassa juhlistamaan sitä (y) Fiilis täällä siis ihan ok!

Seuraavassa kierrossa pääsen kokeilemaan niitä Teroja, katsotaan olisko ne meille se kaivattu apu.

@ananasbananas oot kyllä kunnon viilipytty jos viikon jaksat odotella! Toivotaan, että pääset testailemaan ja plussa tulee :)
 
@Linnn ajattelin, että helpompi testailla vasta lomareissusta palattua. Ei ole tarkkaa tietoa ovulaatiopäivästä (tai oliko sitä ollenkaan) ja kierron pituuskin on vähän epäselvää :LOL: Malttamisessa auttaa kyllä vahva tunne, että ei ole tärpännyt. Mieluusti toki väärässäkin olisin :LOL:
 
@Tähtisilmä93 itse oon kans nyt innostunut seuraamaan kiertoa sovelluksella! Mittaan sinne lämmöt joka aamu ja tikutan oviksen tässä kierrossa niin näkee sit et miten se oma kierto toimii :) toivottavasti teillä peiton heiluttelut osui kohdilleen!

@tilliina tsemppiä myös teille oviksen metsästykseen, meilläkin se hetki on edessä ensi viikolla :D

@ananasbananas heh, täällä on siis muitakin testaamisen panttaajia :D toivotaan nyt et menkat ei ala et saadaan täällä jännäillä sun puolesta :)

Mukavaa lomaa, @Linnn :)
 
Vitsi oon kade niille, jotka vasta aloittelee lomaa! Mulla lomat pidetty jo kesäkuussa. Nauttikaa @Linnn ja @ananasbananas! (y)

Jos tunnistin oviksen, mulla pitäis alkaa menkat lauantaina. Oikeastaan toivon että alkavat, niin on ainakin kierto sitten kohdillaan, eikä mene arpomiseksi ja ihmettelyksi. Nega siis testattu toissapäivänä, ja niin nega oli, että olen kyllä jo luopunut toivosta.

Mistä päin porukka täällä kirjoittelee? :) Itse olen pk-seudulta.
 
Voi kuulkaa apua - taisin juuri testata haamun. Halusin nyt vielä ihan vain varmistaa, etten ole raskaana ja voin rauhallisin mielin juoda skumppaa tänään. Niin outoa, ei ole mitään oiretta, kun aikaisemmilla plussilla on ollut rinnat todella kipeytyneet. Ja outoa myös, että nyt vasta haamulainen, kun on jo kiertopäivä 33/28-35. Aikaisemmat plussat on olleet tässä vaiheessa jo ihan selkeät! Mitä tästäkin nyt ajatella.. Taitaa ainakin skumpat jäädä juomatta :oops:

http://aijaa.com/Utv9OC
 
Täällä kp2 ja yk2.

Eilen kuudelta aamulla alkoi menkat. Heräsin vatsakramppeihin, kompuroin portaat alakertaan, tuli migreenioloja ja yritin nähdä ylivalottunein silmin ottaa ibumaxia kaapista, ripuloin, oksensin, huusin, käsissä pisteli, naamasta lähti väri, luulin että kuolen. Sain lopulta lääkkeet naamaan, 45min päästä lääke alkoi vaikuttaa ja olo helpottui. Ja sieltähän ne ekat luomumenkat moneen vuoteen tuli. Terve vaan!

Toivottavasti tässä kierrossa nappaa, ettei tarttis enää ikinä kokea noita!!! Melkein aloitin pillerit taas ja hylkäsin koko vauvahaaveet, niin kamalaa oli. Onko muilla kovia kk-kipuja? Mulla on ollut nuorena aina tosi kipeä tuo eka päivä, muut päivät onneksi kivuttomat. Koskaan aiemmin en kyllä ole oksentanut kivusta. Ja pillereiden kanssa tosiaan ei mitään kipuja.

Jos tästä jotain hyvää pitää repiä, niin luomukierto on heti pillereiden lopettamisen jälkeen selkeä 30 päivää ja olin siis tunnistanut oviksen. (y) Tietysti tässä tulee mietittyä, että miksei tärpännyt, vaikka yritystä oli enemmän kuin tarpeeksi oikeina ja väärinäkin aikoina. Heti tässä jo miehen spermaa epäilemässä. :ROFLMAO:

Mitä muille kuuluu? :)
 
Ihanaa @Linnn, aivan selkeä haamu, onnea!! :love: Mä olen kirjoittanut tuota mun viestiä niin pitkään, etten huomannut sulta tulleen kans viestiä. Ehkä sulla ovis tullut myöhemmin kuin luulit? Ja ehkäpä oireet alkaa nyt, kun tiedostat olevasi raskaana! (y) jeeee!
 
@Linnn iik! Selkeä plussahan tuo! Varovaiset onnittelut :love:

@Riannah ohhoh, kuulostaa ikäviltä menkoilta . Hyvä kuitenkin, että kierto vaikuttaa järkevältä (y) Mulla on aina kans kovat kivut, mutta pysyvät kurissa buranalla. Kerran olen menkkakipujen vuoksi oksentanut. Mutta en tosiaan menkkojen kahtena ensimmäisenä päivänä mieluusti tee mitään muuta kuin makaan kotona.

Täällä on sekstailtu ahkerasti, melkein päivittäin. Ovulaatio maanantaina tai tiistaina todennäköisesti. Onneksi tässä on seuraavat viikot ohjelmaa, kun viikon päästä on häät ja sitten lähdetään häämatkalle. Ei ehdi liikaa miettiä vauva-asioita ja kyttäillä oireita ennen menkkoja :ROFLMAO:
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 29.6.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 10, hoidot alkaa 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 4, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 12
ToukkaHaave87 30v (mies 28v)...ya 7/16, yk 6
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
eevas 27v (mies 27v)....................ya 12/16, tjot 5
Linnn 26v (mies27v).....................ya 10/16, yk 9
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 7
Myrsky10 22v (mies 26v)..............ya 4/17, yk 4
Kumiankka1 26v (mies 26v).........ya 5/17, yk 3
Tähtisilmä93 24v (mies 32v).........ya 6/17, yk 2
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 3
N93.................................................ya 3/16, kkm 2/17, yk 15 / 5 kkm jälkeen
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 1
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 2
Mimpsu93 23v (mies 23v).............ya 6/17, yk 2


Plussanneet 2017:
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/2016, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017

Taustalla:
Villisilmä ya 4/16, tutkimukset alkaa 6/17

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
@Linnn todellakin on selkeä haamu! Taitaa sulla jäädä nyt skumpat juomatta :love:

@Riannah minäkin heti mietin, että missähän vika, kun peitto heilui kierrossa enemmän kuin tarpeeksi ja plussaa ei näkynyt. Mutta jos vielä vuosikin yritystä on ihan normaali aika, niin ei se aina natsaa kohdilleen vaikka ei olisikaan mitään vikaa :) mietin jopa, että pitäisikö alkaa makaamaan seksin jälkeen ketarat kattoa kohden niin kuin elokuvissa, jos se jotain auttaisi :D

Niin ja pk-seudulla kirjoittelen myös minä :geek:
 
@Riannah voi jestas kuulostaa kauhealta! Ei ole helppoa olla nainen. Hyi!
Ultrassa 18.7 ovis oli ollut, eli jos ajattelen että ovis olisi ollut 17.7, nyt olis dpo12.

@Jennipä eieiei ei plussainneisiin :ROFLMAO: Tää on nyt kuitenkin kolmas kerta kun toisen viivan saan testiin, mutta menkat sitten kuitenkin tulleet. Katsotaan ehkä kahden viikon päästä!! Toivotaan nyt kyllä että kolmas kerta toden sanoo.

@tilliina oi ihanaa häät :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Kiitos @Bluebelle ja @Linnn :love:

Vähän kyllä mietityttää, että uskaltaako sitä alkoholia juoda häissä, kun teoriassa voisin olla raskaana silloin. Ovulaatio on todennäköisesti tiistaina, häät lauantaina. Mitään perseitä en toki ole vetämässä missään nimessä, mutta kyllä kai sitä alkumaljat ja ruokaviinit uskaltaa juoda? Mitä mieltä olette, olenko hirveä ihminen, jos juon häissäni muutaman annoksen alkoholia, vaikka jossain sisuksissani saattaa olla hedelmöittynyt, vaan tuskin kiinnittynyt munasolu?
 
@tilliina mun ymmärtääkseni alkoholilla ei ole mitään vaikutusta alkioon tuossa vaiheessa, kun tuskin on kiinnittynytkään vielä, eikä istukkaa ole. Itse olen ainakin huoletta muutaman ottanut ennen testauspäivää. Eli varmasti voit ilman huonoa omatuntoa nauttia häistä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
@Linnn näin minäkin olen asian pähkäillyt! Jostain kuitenkin tulee aina välillä se ajatus, että ai kauhea, mitä jos se aiheuttaakin jotain ikävyyksiä. Alunperin meidän piti aloittaa yrittäminen heti häiden jälkeen, mutta kun ovulaatio on juuri muutama päivä ennen häitä, niin päädyttiin tällaiseen ratkaisuun. Malttamaton kun olen :D Mutta kiitos vastauksesta :love: ehkäpä olen huoleti tämän asian suhteen.
 
Apua! Nyt uskallan vihdoin kirjoittaa tänne. Olen muistaakseni lukenut tätä viestiketjua alusta asti aina hieman vaihtelevasti. Koskaan en ole uskaltanut kirjoittaa vaikka vauvakuume on ollut jo viisi vuotta aina välillä pinnalla. Valitettavasti mieheni ei ole ollut tätä ennen kovinkaan innoissaan lapsien hankkimisesta, vaikka onkin aina sanonut että niitä joskus haluaa. Olemme käyttäneet puolitoista vuotta ehkäisynä Daysy nimistä laitetta ja kondoomia hedelmällisinä päivinä. Laite on ollut epäkunnossa muutaman kuukauden enkä ole jaksanut lähettää sitä huoltoon joten ollaan menty kumilla.

Tänään oli kuitenkin ajatuksena ottaa kondomi mutta mies totesi ettei tarvitse nyt illalla katsoin niin ovulaatipäivä on yleensä kp 19 ja tänään on se päivä. Onneksi mies totesi ettei häntä yhtään harmita jos nyt raskautuisin. En tiedä miten jaksan odottaa seuraavia menkkoja... yleensä kierto 30 päivää mutta stessi vaikuttaa kiertoon välillä jopa 10-15 päivää lisää. Eli vaikka menkkoja ei kuuluisi kahden viikon päästä voi olla että on vain pidempi kierto vaihteeksi.

Nyt on pakko lähettää tuo Daysy huoltoon koska se toimii halutessaan myös toisin päin eli kertoo koska on hedelmällistä ja koska ovulaatio on tapahtunut ja mahdollista raskautua jos huollon jälkeen päätettäisiinkin kääntää se niin. Pahoittelut omanapailusta mutta oli pakko avautua

Kuinka kauan teillä on mennyt siihen että molemmat ovat halunneet aloittaa perheen perustamisen?
 
@VauvaHaaveilija89 Tervetuloa mukaan :)

Meille oli miehen kanssa seurustelun alusta asti selvää, että perheenlisäystä yritetään suhteellisen nopeasti :) Ns. alkuhuuma vaihtui meillä tosi nopeasti ihan perusarkeen. Mä olen vauvakuumeillu teinistä asti ja miehelläkin vauvakuume on ollut jo hyvän tovin. Miehellä lapsia siis jo ennestään, joten meidän eka yhteinen vauva olisi tämän uusperheen 4. lapsi :love:
 
@tilliina en näe mitään syytä miksi et voisi häissäsi juoda muutamaa ihan hyvällä omatunnolla :) häät on kuitenkin aika harvinainen hetki niin kaikki irti vaan!

@VauvaHaaveilija89 tervetuloa mukaan vaan! En oo koskaan kuullutkaan tuollaisesta laitteesta :rolleyes: kuulostaa ihan kätevältä. Meillä mies on ollut heti valmis lapseen kun on minua sen verran vanhempi. Taidettiin puhua asiasta jo ekoilla treffeillä :D
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
@VauvaHaaveilija89 Tervetuloa! Kuulostaa kyllä aika rankalta, että olet kuumeillut noinkin kauan yksinäsi. Ihanaa, että mies alkaa lämmetä ajatukselle. Toivotaan, että teillä tärppää heti! (y)

Me taidettiin puhua kans jo ensimmäisillä treffeillä, että kolme lasta hankitaan. Silloin oli puhetta myös adoption mahdollisuudesta, sillä olin vasta 19v ja ajattelin, että raskaus ja synnytys pilaa minut. :D Mulla ei ole KOSKAAN ollut vauvakuumetta eikä oikeastaan miehelläkään, mutta kesällä todettiin (tai minä totesin), että ollaan jo sen ikäisiä, että nyt ne lapset täytyy hankkia, jos halutaan. Ja tietysti heti päätöksen tehtyämme mulla alkoi tämä kauhea kuumeilu!! ;)

Mies on edelleen ihan tyyni, eikä ollut moksiskaan näistä kuukautisista. Koko ajan edelleen juttelee vatsalle ja heittää läppää raskausoireista (esim. jos lyön varpaani kynnykseen tai multa irtoaa ripsi, niin mies hihkaisee riemuissaan "aivan selvä oire!") :ROFLMAO:Saattaa myös söpösti todeta jossain arkisessa tilanteessa, että hyvinhän tähän pieni tuhisija sopisi kolmanneksi. :love: Eli kuumeilee ehkä omalla tavallaan rennosti.

Nyt on toka luomukierto tosiaan alkanut, ja luin juuri, että nythän se kierto vasta voi mennä sekaisin. Että pillereiden jälkeen eka kierto voi olla säännöllinen ja sitten ruveta huitelemaan miten sattuu. Toivotaan kuitenkin parasta. Jääkaapissa on varmaan kymmenen litraa greippimehua :whistle: ja rupesin kans mittailemaan aamulämpöä.

@Linnn Kovasti tarrasukkia tälle kolmannelle yrittäjälle! Pidä meidät ajantasalla tilanteesta. @tilliina lle ihania häitä ja @Bluebelle lle ovismetsästysonnea!
 
Kiitos @Riannah ja @Bluebelle :love:

Meillä on myös ollut alusta asti selvää, että molemmat haluaa kaksi lasta. Taidettiin joskus parin viikon tapailun jälkeen jo puhua aiheesta ja hyvä niin :ROFLMAO: oltiin molemmat silloin 25 ja ainakin itse ajattelin, että seuraavan seurustelukumppanin on oltava sellainen, jonka kanssa ollaan lapsiasiasta samaa mieltä. Edellinen heila kun ei halunnut lapsia ollenkaan. Ja miehellä tässä vuosien aikana vauvakuume on pahempana tainnut olla, minun päätöksestäni yrittäminen aloitettiin nyt. Mies olisi varmaan suostunut jo pari vuotta sitten, jos olisin ehdottanut. Ihana mies :love: ja varmasti myös ihana isä aikanaan! Taidankin tästä hipsiä pussailemaan sitä... :love:
 
@VauvaHaaveilija89 meillä meni samoin kuin teillä, eli mulla oli kauhea vauvakuume vuosia ja mies ei ollut vielä valmis. Kuumeilin vauvaa jo exän kanssa, mutta meille tuli ero eikä ikinä ehditty edes aloittaa yritystä (hyvä niin). Nykyisen kanssa oltiin seurusteltu reilu puoli vuotta, kun vauvahaaveet taas nostivat päätään. Siitä meni sitten vuosi vielä, niin mieskin sanoi vauvahaaveille kyllä. Miehen kyllä-vastauksesta on nyt 8kk, toivon niin kovasti, että saataisiin vauva alulle vielä tämän vuoden puolella :love:

@Linnn onnea haamuilijasta! Onko uusia testikuvia? :D
 

Yhteistyössä