Esikoishaaveiden taaperot

SuukkoSuulle No voi ei! Raskaumyrkytystä siis, olihan nuo sun oireet kyllä aivan samoja kun mulla oli. Jotenkin sitä vaan ajattelin ja toivoin jospa sulla ei nyt kuitenkaan ois.Onneksi on olo hieman helpottanut! :heart: Onneksi saatte Aten hoitoon apuja, saat levätä!

ElinaMaria onnea oman alan työharjoitteluun!! :) Hyvin kaikki menee! :heart:
 
Me käytiin eilen muumimaailmassa siskoni perheen kanssa, kivaa oli! Vaikkakin TOSI kuuma! Ja meidän pikku vilpertti oli niin kova meniä siellä, et sai kokoajan pelätä, et satuttaa itsensä tai hukkuu ihmisjoukkoon. Onneksi selässä oli lappu, jossa yhteystiedot. =) Mitään ei onneksi sattunut, poika sai käydä muumitalossa, laivassa, sukelluveneessä ja vaikka missä. Joka paikassa oli kaikkea kivaa. poitsu nautti kun sai juoksennella ja koskea, availla, vääntää, kääntää...mm. puuveneitä, nappuloita, luukkuja ja vaikka mitä! =)
 
http://www.aijaa.com/v.php?i=6431770.jpg

Onko muilla ultrassa todettu samaa? tuossa siis selkeästikin huomaa että istukka on jännästi ikäänkuin osittain irti. elikä tuon istukan reunan alle on päässyt lapsivettä. alkoi hmetyttää kun kaikki sanoo että onpas outoa ja en edes tajunnut että eikä kenelläkää oo ollu samanlaista?
 
huh,huh mikä päivä!!! Vietettiin ihan kotipäivää ja Poitsulla heti aamusta kiukku. Nooo selvittiin me aika hyvin loppujenlopuksi. Oltiin paljon pihalla ja keksein kokoajan tekemista pojalle...kun poika kasteli kasvimaata ni sain jopa neuloa, se oli luksusta!!! :D

Huomenna tulee onneksi anoppi kylään. Pitämään pojalle seuraa ja tää äitee saa ees vähän huilia noista leikkimis jutuista.

Huomenna on meidän nahkahääpäivä!!!!(ja syyskuussa tulee yhteiseloa 10v) ja niiden kunniaksi ollaan
Viikonloppuna menossa risteilylle ja poitsu menee anoppilaan viikonlopuksi, käääk! jänskättää!!!!Toisaalta taas odotan sitä innolla, vihdoinkin mieheni kanssa päästään johonkin kaksistaa...vihdoinkin aikuisten juttuja ilman että poitsu huutaa vieressä huomiota.mulle vaan niin outoo ku pisin ero pojasta taitaa olla 5h. noo enköhän mä pärjää! B)

TinyAngel ja Poitsu 1V3kk
 
Vähän on pikakommentointia ku meillä tytön nukutus ja mehunkeitto meneillään...

babyb kiva ultrakuva :heart: istukka-asiasta en osaa sanoa mitään, toivottavasti ei mitään haitallista...

EM kivaa että pääset oman alan hommiin :flower: ja peukut jatkon suhteen!

Minja on ollu ilman tuttipulloa jokusen aikaa. Maitoa ei mee melkein ollenkaan, nyt oon ruvennu lorauttaa puurojen joukkoon ku sinne se katoaa hyvin.. Mut ei kaipaa pulloja onneks.

Ja varhaisultrassa käytiin, ku mulla on oikeastaan vielä oireettomampi olo kuin Minjaa odottaessa. Kyllä siellä vaan elämää oli, oikeilla viikoillakin vielä. Ja kaikki muutenkin kunnossa. Huomenna ensimmäiseen neukkulaan.

Talvis ja Minja 1v1kk sekä papuska 7+3
 
moikka kaikille!!
laiva matka meni hyvin. Kivaa oli, vaikkakin välillä kaipailin Poitsua. Pojalla oli mennyt mummolassa tosi hyvin. Ei ollut juurikaan kaipaillut äitiä. Takaisin kun tultiin ni ei huomioinut minua ainakaan 30minuuttiin ollenkaan. Isille vaan näytii asioita ja jutteli. Mua ei katsonutkaan. Mutta sitten lopulta tuli halaamaan eikä enää päästänyt mua silmistään. :heart:

Tänään on talon lopputarkastus, toivottavasti menis läpi niin päästään kesälomailemaan hyvillä mielillä.
Miehellä alkoin kesäloma ja me suunnataan suomea kiertelemään. Hyvää kesää kaikille!!!
 
TA tais vähän osoittaa mieltään? :D meil Atte joskus on aika välinpitämätön mulle sen alun pari minuuttia ku haetaan se hoidosta jos on ollu yön yli. Mut pian kyllä antaa jo pusuja eikä oo enää möksis :D

Talvis ihanaa, että kaikki oli ultrassa hyvin! :flower:

Meille sitten syntyi tyttö, perjantaina 23. päivän iltana kiireellisellä sektiolla. Sydänäänten heittelyn ja vihertävän lapsiveden vuoksi. Lääkkeillä siis käynnistettiin ja supistuksia tuli heti 2min välein, niitä sitten yritettiin hillitä. Mutta tyttö on kaikinpuolin terve ja hyvinvoiva, imetyskin lähteny hyvin käyntiin :) Syntyi siis rv 37+1, painoa 2520g ja pituus 48,5cm.

Suht hyvin oon toipunu sektiostakin, tarvitsin kipulääkkeitä usein 3 pvää, sitten 4. pvänä kerran illalla enkä sen koommin ole ottanut. Tosi se edelleen kipeä on, muttei niin kipeä ettenkö kestäisi. Hakasetkin poistettiin eilen :)
 
suukkis voi ihanaa!!!! Onnea miljoonasti!!! Pikkainen tyttö! :heart: :heart: :heart: Ja hienoa että olet toipunut sektiosta. En mäkään muistaakseni viikkoa kauempaa niitä lääkkeitä syönyt... vooooiiiii, no onko ihan maailman suloisin pieni tyttö? :D :D

Hiljaiseloa muuten täällä, jännäilen että saadanko lapselle hoitopaikka kun kaikki työntekijät ovat vieläkin lomilla... parin viikon päästä pitäis alkaa jo työharjottelu!!! :eek: ja hoitopaikasta ei tietoakaan! ärrrrrrr.... :kieh:
 
Tuolta vauvat puolelta kurkkimaan tulin teittin kuulumisia... :)

Onnea Suukkis tännekin pikkuisesta prinsessasta.. :) :heart: Paljon paranemisia.. :hug:

EM tsempitykset jännäilyyn.. Ja onnea työharjoittelu paikasta.. :)

Paljon onnea pikku kakkosta odottaville.. :) Täälläkin pikku kakkkonen saa tulla kun on tullakseen.. ;) sillee pikku hiljaa edetään...

Muutenkin hyviä vointeja kaikille äideille ja pikkuisille näissä helteissä... :)

mustelmia paranteleva TB ja Kiira 8,5kk :heart:
 
hih minäki tulen tänne kurkkimaan :) Meidän vauva-pino hiljeni kun te kaikki hävisitte taas, muta yritetään kovasti pitää elossa sitä :D

Suukkikselle isot onnittelut pienestä tytöstä tätäkin kautta :hug: :heart: Mullakaan ei sektiosta toipumiseen mennyt tuon pidempään. Sairaalassa oltiin se 4 pvä ja ehkä 5 tai 6 päivänä jätin aamu lääkkeet pois ja otin enää silloin tällöin iltaisin jos tuntui kovin kipeältä. Paljon jäi reseptillä olleita lääkkeitä käyttämättä :)

Violalle synttärionnittelut :) :heart:

Alley ja Niia 9kk
 
Moikka!

Mä en tänne vielä olekaan kirjoitellut, jotenkin tuntuu ettei näin kesällä muka riitä aikaa. Mutta siis meillähän poju täytti 12.7, 1- vuotta, joten vauva vuosi täälläkin ohi :'(
Meillä kävellään jo täyttä päätä ja muutenkin ollaan koko ajan liikkeessä, siis ihan koko ajan :D Mutta ihanaa kyllä seurailla tuollaisen taaperon touhuja, kaikki on niin hienoa ja ihmeellistä :heart:

Mun on ihan pakko tänne kertoa kun en muuten vielä viitsi asiaa julkistaa, meidän pikku äijästä, tulee isoveli :heart: LA menee luultavimmin johonkin huhtikuun alkuun. Mulla niin epäsäännöllinen kierto ollut ettei tarkkaa tietoa ole, mutta kaipa tuo jossain välissä selviää :D

Onnittelut vielä kaikille muilekin kakkosta odottaville :heart:

Hurjasti oonea myös Suukkiksen perheelle, vielä täälläkin :heart:

Ja toki Onnea myös Violalle ja muille 1-vuotiaille :heart:
 
Suukkikselle paljon onnea pikkuisesta tytön tylleröstä!
Paljon onnea myös toivova-84:lle!!
Täällä ei kummempia,typy juttelee jo kauheesti, matkii kaikki sanat ja lauseitakin jo tulee.Just 5 viikon loman jälkeen tarhasta sanoivat että kauheasti ruvennut puhumaan:) tuntuukin että yks kaks se vaan rupes höpöttämään..mun pikku vauvasta on tullut iso:) huomenna olis rakenne ultra, sitä odotelllessa...
Onnea myös kaikille 1-vuotiaille!
Mimmi 20+1 ja esikko kohta 1,7kk
 
Toivova oi ihanaa, onnea! :heart: :hug:

Onnea Violalle 1-v synttäreitten johdosta. :)

vauvis siehän kohta poksahdat jo! :D :D hihii!

Vähän alkaa jo jänskättää, ei vieläkään tietoa hoitopaikasta ja 2 viikon päästä pitäis mennä harjotteluun! :eek: Sanoivat, että tällä viikolla katsovat peruutuspaikkoja, toivotaan et saatais tuosta lähimmästä päiväkodista! Olis paras paikka kaikkien kulkemisien kannalta... Vaatteita nimikoin ja koitan tottua ajatukseen, että meidän pieni menee päiväkotiin! Jänskättää ihan hurjasti et miten se tottuu sinne. ( taitaa kyl olla äidille vaikeempaa ku lapselle.... hehe )

sori vaan, mua laiskottaa kamalasti enkä saa aikaiseksi laittaa tuonne etusivulle mitään listaa meistä.... :p

EM ja Myy 1v3kk
 

Yhteistyössä