Esikoista kuumeilevien :))

Mijau, oletko ns. runsaslimainen? :) En mäkään aiemmin ole tajunnut noista limoista mitään koska niitä tulee niin vähän että eipä noita näe. Luin ilmeisesti saman jutun limojen koostumuksesta ja tarkkailusta kun sinäkin ja siitä innostuneena tietysti kamarin puolelle tutkimaan (silloin kp13, dpo-1). Ei, vaikka miten tonki niin en saanu edes "näytettä" kaavittua kasaan : / Toki ovisliman kyllä sitten erotti, sitä jopa tuli tippa tai kaksi. Jos ovistikkuja ei ole käytössä niin antaahan aamulämpökin jotain osviittaa. Mulla normilämpö on noin 35,5°C, ovulaatiopäivän aamuna se romahti 34,9°C ja sitä seuraavana päivänä nousi 36,9°C. Toivottavasti bongaat ja saat monenmonta talletusta! ;)

Tänään kp17, dpo 3 ja hirveä odotus päällä! :LOL: Miten voi olla näin malttamaton?! Vielä kun olen suht varma ettei sitä pikkuista tästä kierrosta saa. Alavatsassa tuntuu vieläkin jotain tosi pientä etäistä tuntemusta ja yöllä oli tullut valkovuotoa oikein pikkuhousuihin asti :eek: Olen aika kuivaa tyyppiä joten tuo on vähän outoa, mutta kaikkea sitä huomaa kun oikein kuuntelee ja tutkii omaa kroppaansa. En suostu uskomaan sitä kiinnittymisoireeksi sillä päiviä on liian vähän eikä paperiin jäänyt pyyhkiessä mitään. Silti tuli varmuuden vuoksi pyyhittyä extrahyvin... :ashamed:

Tulipa limainen postaus! :LOL: Toivottelen kaikille raskausoloja ja kahta viivaa!
 
Mayinka, kyllä mulla vuotoa tulee yleensä reippaammin. Ei koko aikaa tarvii pikkuhousunsuojaa käyttää mutta välillä tuntuu tulevan enempi vuotoa. Sanoisinpa että nyt tulee enempi kuin normaalisti, en kyllä mene vannomaan kun en alkukierrosta seuraillut.. Mutta katsotaan mihin tilanne kehittyy ja yritetään ainakin parhaamme mukaan talletella! :)
Tuttu tunne toi malttamattomuus, itsekin aamulla mietin kun listaa katsoin että vielä pitäisi kaksi viikkoa jaksaa ennenkuin voi alkaa menkkoja pelkäämään tosissaan - tai raskaustestiä kokeilla :rolleyes: Onneksi kotona on niin paljon puuhaa ettei koko aika ehdi miettiäkään vaaveja, viime viikonloppukin meni ihan muissa aatoksissa :)
 
Hei leidit :)

Mulla menossa jo viiides päivä ilman tupakkaaa !!!!!!!!! jippiiiiiii

Tämän kierron ajattelin olla ajattelematta vauva asioita.. en tikuta ovista enkä ota mitän stressiä koko asiasta. Seksiä harrastetaan niinkuin aikasemminkin (eli melko tiuhaan. ;) ) Jos tämä ei tuota tulosta, niin antaa olla! Aijon nauttia tästä kesästä enkä ota mitään paineita mistään, teen mitä huvittaa ja kaikkea mitä en lapsen kanssa voisi tehdä! Musta toi kuullostaa ihanalta :)

Mulla on menossa tupakoinnin lopetuksen ohella laihari.. ja vooin kertoa että on aika hanurista :D Mutta tuntuupahan olo kevyemmältä ;)

Tossa tuli ihan riittämiin omaa napaa taas ... Mites te muut? millaisia kesä suunnitelmia teillä on ja miten projektit etenee?

Mayinka Tiedän tuon tunteen kun ei vaan jaksaisi odottaa menkkojen oletettuun alkamis päivään.. mulla ainakin jos vaan testejä riittäisi, niin olisin kokoajan pissimässä tikkuun :D sen verran kova hätäpöksy olen :ashamed: sitten tulkitsen kaikki painaumat ja viivanpaikat plussaksi ja petyn kun kuukautiset alkaa..

Mutta nyt tässä kierrossa toivon kaikille niitä ihan ihka OIKEITA plussia :flower:

Ihanaa kevät päivää kaikille !!! :wave: :heart:
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TIISTAI 23.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............60/?...........YK9,YA2/12
Shroomcake, 19v..........36/27-30.......YK2
Kiharapää, 29v............30/28-35...........?
Myyttynen, 25v...........30/?................?
Asklepios, 23v................22/30..........YA8/12
Mayinka, 30v................18/?.............YK1, YA9/2011
Mijau, 23v...................16/29..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........15/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................15/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............10/28............YK13
pirpana2013, 23v...........5/28....... ....YK2,YA3/13
Lauriska, 27v................4/32............YK7
Paloma84, 28v.............4/28-35........YK3,YA2/13


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Kp18 eikä juuri uutta auringon alla :) Töihin tuli eilen kolme uutta kesätyöntekijää joista kaksi meikäläisen hellään huomaan. Niiden kanssa meneekin aika nopeasti ja lisää pukkaa melkein viikoittain. Saanpa jotain muuta ajateltavaa välillä kun tämän korventavan vauvakuumeen :LOL: Mulla on edelleen vahva negafiilis mutta sydän ei tahtoisi millään uskoa järjen ääntä. Onneksi alavatsakivut alkavat olla menneen talven lumia, ei tarvitse niitä jännätä ja "odottaa" kiinnittymiskipuja :ashamed: Voikohan tuo pitkittynyt ovulaatiokipuilu johtua Teroluteista? Siitä on kuitenkin melkein vuosi kun olen niitä viimeksi syönyt, voi olla että kroppa reagoi juilimalla muuttuneisiin hormoniarvoihin. Pitää vertailla ensi kiertoa tähän, onneksi pidän kirjanpitoa tuntemuksista :)

Jeps, ja nyt kaupoille liehumaan. Mukavaa kun isäntäkin välillä ehdottaa "isolle kirkolle" lähtemistä :) Ihunaa tiistaipäivää vaikka sateita onkin lupailtu! :flower:
 
Hei leidit!

Sori ,että on kestänyt tämä itsestäni ilmoittaminen. Mulla oli opinnäytetyöseminaari tässä eilen ja jännäilin sitä. Lisäksi iski paha migreenikohtaus la , jonka toipomiseen meni pari päivää (epäilemättä syynä tuo jännittäminen), mutta nyt alkaa helpottaa. Enää oon muutamia pieniä juttuja hoitamatta koulun kanssa ja sitten tässä valmistutaan. Hip hip hurraa!

Täällä lähdettiin viikonlopun aikana uuteen kiertoon, joten yk 3 koitti meille. Liekö syynä sitten tämä jännittäminen vai stressi mutta tästä kierrosta tuli ennätysmäisen lyhyt. Kiertopäiviksi tuli 27 :confused:
Nyt menossa kp 4 ja keskiviikolle mulle vois sitten päivitellä tietoja
Paloma84, 28v.............5/28-35........YK3,YA2/13

Täällä oli puhetta neulomisesta ja siitä onko valmis lapseen. Mä olen aina tykännyt neuloa, mutta teen sitä kausittain. Viimesyksynä aloin sitten opettelemaan erilaisia kuvioneuleita ja kyllähän niissä ajan ja hermot palamaan, mutta kas kas tarpeeksi monta kertaa kun purkaa ja tekee niin kyllä ne oppii!:D
Mä olen itseasiassa elämäni aikana pohtinut paljonkin sitä ,että olenko valmis äidiksi ja miten siitä sitten selviäisin. Nuorempana oli ihan varma, että musta ei ole äidiksi mutta niin vaan mieli muuttui, kun biologinen kello alkoi tikittää. Ajattelen niin, että mä olen kuitenkin jalat maassa oleva järkevä ihminen, joten miksi en siitä selviäisi? Tietysti tuo univelka asia mietityttää itseänikin mutta siihen täytyy keksiä, jokin systeemi. Meillä mies on yleensä se joka tuppaa valvomaan. Menee aina lähemmäs kahtatoista tai jopa yli ennen kuin menee nukkumaan. Minä taas alan koomailemaan jo viimeistään kymmenen aikoihin illalla ja kaadun silloin sänkyyn. Eli ehkä tämä äippä sitten menee aikanaan ajoissa nukkumaan ja jättää isän hoitamaan lasta, jos lapsi valvottaa illalla. Ja kun isä tulee nukkumaan oman unikellonsa ajamana kahdentoista aikaan ,aletaan sitten vuorotellen yöllä nousemaan ylös, kun ja jos piripana valvottaa.en tiedä, sen näkee sitte :D
Mä en osaa nukkua päikkäreitä, joten mun on pakko mennä ajoissa nukkumaan, jotta sitten jaksan lapsen kanssa.
 
Paloma84, onnea uuteen kiertoon :) Noista päikkäreistä, joskus työkaverille valittelin etten osaa nukkua päiväunia. Tuumasi vain, ettei hänkään osannut ennen kuin lapsi syntyi :LOL: Ihminen on sopeutuvainen ja tuollaiset jutut suttaantuu ihan itsestään sitten kun sen aika on. Toivottavasti pian! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Täälläkin kamala stressi päällä. Meillä on järkyttävä piharemontti meneillään, ette voi uskoa missä kunnossa piha voi olla! Eikä ole meidän sotkuja, sehän tässä eniten v*tuttaakin.. Eilenkin kun kävelin pihan poikki ja yritin keksiä mistä aloittaa niin iski ihan kamala epätoivo, ei kukaan voi noin haluta omaa pihaansa sotkea. En enää ylläty mistään mitä pihalta löytyy... Oli pakko mennä sisälle tekemään ruokaa, keittiössä vallitsee sentään hallittu kaaos :D
Tänään siis kökköäkin kökömpi päivä, olisi pitänyt jäädä vaan peiton alle aamulla :(

Olisinpa yhtä kärsivällinen neulomisen kanssa kun Paloma! Kokeilin pari kuukautta sitten jotain pitsityyppistä neuloa eikä siitä todellakaan kaunista tullut. Pari kertaa jaksoin kokeilla aloittaa alusta ja siihen se sitten jäikin :D Nyt päätin tulostaa jonkun kivan vauvanvaateohjeen, en siis ole vieläkään saanu aikaiseksi aloittaa sitä.. Voisko joku nyt nopsaan viedä tän saamattomuuden pois ja hankkia jostain muutaman lisätunnin meikäläisen päivään :p
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Mayinka, no toivotaan ,että oppisin nukkumaan myös päivällä sit kun sen aika tulee ja kun se olisi tarpeellinen taito :p

Mijau: Mulla on kans talonrakennus alueella kaikki maa kuorittu pois tontilta ja yhessä kurakasassa tontin nurkassa. Tulevana Kesänä meinasin jo alkaa laittaa aitaa kasvamaan tontin reunoille, jos saan sen kurakasan sitä ennen veks sieltä pihalta. Saa nähdä...taidan joutua vaan unelmoimaan siitä pihan laitosta :D
No uusien asioiden opettelu on aina hankalaa ja kysyy toisinaan kärsivällisyyttä. Niitä pitsikuvioitakin on kaikenlaisia. Toiset on vaikeampia kuin toiset. youtubesta löytyy yks ihan helppo nimeltää old shale. Itse käytin tuota villasukkiin ja tuli tosi kauniit!
 
Mull,a ei ole kyllä yhtään neulomisen lahjoja... :kieh: Hermo menee sellasessa piperryksessä ! olen kyllä kova tekemään mm. rakennekynsiä ja piirtämään jne..

Täällä on kamala poskiontelontulehdus... Antibioottia jo kolme päivää syönyt eikä tehoa. :snotty:

Tänään kävelty 8 km ja huomenna jumppaa !! en malta odottaa että alkaa tulosta näkyä ! :stick:

Ihanaa sateista tiistaita kaikki!! |O :flower:
 
Tännepäs on tullut paljon viestejä :) Tsemppiä nyt kaikille piinailijoille! Mä varmaan testaan kyllä dpo5 alkaen tästä kierrosta joka päivä! En malttais olla testaamatta :) Mulla on 5 sellaista Perhosten tosi halpaa liuskaraskaustestiä, niin ne voi helposti käyttää pois heti.

Mua alkaa täällä taas kuumottaa, että tuleekohan sitä ovista vai ei.. Viime kierrossa se oli kp 21 vasta. Nyt mulla meneillään kp 15 eli ovista saa vielä odotella.. oireita ei ole ollut ja tikut on käytössä. Sitä teiltä kysyn, että oletteko huomanneet, että vaihteleeko teillä paljon ovulaation ajankohta? Mä en osaa vielä sanoa, kun on luomukiertoja niin vähän takana pillereiden lopettamisen jälkeen.
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> KESKIVIIKKO 24.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............60/?...........YK9,YA2/12
Shroomcake, 19v..........37/27-30.......YK2
Kiharapää, 29v............31/28-35...........?
Myyttynen, 25v...........31/?................?
Asklepios, 23v................23/30..........YA8/12
Mayinka, 30v................19/?.............YK1, YA9/2011
Mijau, 23v...................17/29..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........16/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................16/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............11/28............YK13
pirpana2013, 23v...........6/28....... ....YK2,YA3/13
Lauriska, 27v................5/32............YK7
Paloma84, 28v.............5/28-35........YK3,YA2/13


PLUSSANNEET:
Kaislanen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Paloma84, tuhisette sitten pikkuisen nyytin kanssa yhdessä päikkäreitä :)

-KITTY-, mites tupakkalakko? Joko alkaa pahimmat nikkikset taittua? Lopetin 21.3. ja vaikka niksat on jo ohi, pipo-kinnaa-mieli-tekee-hetkiä tulee vielä aika usein : / Toki sekin varmaan vaikuttaa että käryytin pauttiarallaa 16 vuotta joista viimeiset 10 vuotta melkein askia per päivä.

Omaa napaa: kp19 ja dpo5. Vatsaa kouraisi oikein kunnolla pari kertaa aamusta, on vähän sellainen kutina että sitten kun menkat alkaa, ne on RUNSAAT ja menee pitkän kaavan mukaan. Kivaa, mulla kun on muutenkin jo ihan tarpeeksi sottaiset menkat ja ne kestää normisti sen 6-7 päivää... : /

Muuten fiilis mitä parhain, nukuin kuin tukki ja oli ihanaa herätä auringonpaisteeseen. Isäntä lenkitti puudelin aamulla että sain käydä kaikessa rauhassa pitkässä kuumassa suihkussa ja muutenkin tänään elämä tuntuu vaan tosi kivalta :) Jännä miten paljon auringonvalo vaikuttaa, pimeimpään talviaikaan tulee vaan mökötettyä vällyjen kanssa sohvalla ja kun kevät koittaa, virtaa riittää pienelle kylälle asti ja kaikki on ihanaa :LOL:

Ihkupositiivista päivää kaikille muillekin omaa kevätesikkoa kuumeileville :flower:
 
Mayinka Viikko takana tupakoimattomuutta ;) Eikä tee edes kovin tiukkaa enää ! On niitä hetkiä kun tupakkaa tekee mieli (aamulla kahvin kanssa !!! ) mutta aika helpolla olen päässyt =)

Laiharilla olen ja treenaan kun reikäpää ... alkaa jo tulosta näkyä .. (nesteet poistuneet) Hyvä fiiilis !!!!!! ;)

Alkaa jo kroppa huomata että ovis lähestyy .. :D

Mulla on muuten ihan sama, tuntuu että keväällä herään horroksesta ja olen pirteä ja iloinen! Ei kevät-masenuksesta tietoakaan !!

Ihanaa kevättä kaikki leidit :kiss:
 
Ohops. Enpä pitkään kerinnyt täällä kuumeilla, kun tänään tein selkeän positiivisen testin. Tämähän on vallan hurjaa. :)

Plussanut olen.

Kaksi testiä tein eilen, mut molemmat oli vaikeaselkosia haaleita plussia tai viivanpaikkoja, testi ei ollut paras mahdollinen (predictor). Tänään sit apteekin omalla testillä testasin ja näin sitten odotellaan pientä saapuvaksi. :)
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> TORSTAI 25.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............61/?...........YK9,YA2/12
Shroomcake, 19v..........38/27-30.......YK2
Kiharapää, 29v............32/28-35...........?
Asklepios, 23v................24/30..........YA8/12
Mayinka, 30v................20/?.............YK1, YA9/2011
Mijau, 23v...................18/29..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........17/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................17/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............12/28............YK13
pirpana2013, 23v...........7/28....... ....YK2,YA3/13
Lauriska, 27v................6/32............YK7
Paloma84, 28v.............6/28-35........YK3,YA2/13


PLUSSANNEET:
Kaislanen
Myyttynen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 
Onnea Myyttynen! :flower:

Hienoa Kitty, toivotaan että lakkosi pitää :) Itse olin muutama vuosi sitten 7kk polttamatta ja aloitin uudestaan.. Kaikkea p*skaa tapahtui ja tupakka sitten mukamas auttoi jotenkin :p Tuntuu muutenkin vähän siltä ettei tupakasta oikein ikinä pääse täysin eroon, mun äitikin oli polttamatta kymmenen vuotta ja nyt polttanut taas enemmän ja vähemmän parisen vuotta. Ihme juttu miten siihen alkaa vaan aina uudestaan.
Mulla lakosta tekee vielä vaikeemman sen että mies polttaa. Tosin ukkokin lupasi lopettaa heti kun plussa tulee, niinkuin tietysti aion itsekin tehdä :)
 
Paljon onnea Myyttynen! :heart:

-KITTY-, tsemppiä, tästä eteenpäin on vaan päivä päivältä helpompaa olla sytyttämättä :) Mut aika hurjaa että pystyt olla laihiksella samalla :O Viimeksi kun lopetin "luomuna", söin ekojen neljän viiden päivän aikana kaiken mikä ei juossut pakoon.

Jes, alavatsa on nyt ok. Ahkerien nippailujen ja kipuviiltelyjen jälkeen viime yönä alkoi ruskea tiputtelu-/tuhruvuoto, joka ei ole vieläkään muuttunut runsaammaksi eikä punaisemmaksi. Menkat ne eivät siis ole, se on varma. Joku välivuoto tms. todennäköisesti, ensimmäistä kertaa ikinä. Osittain haluaisin kovasti ajatella että kyse olisi kiinnittymisvuodosta mutta järki toppuuttelee eikä testiäkään ole mitään hyötyä vielä tehdä. Uskaltaisikohan jo sunnuntaina...? Sitten olisi dpo9, jos tuolla jotain olisi niin se saattaisi lottovoittajan tuurilla ehkä jopa näkyä. Plääh, en mä tiedä : / Pelottaa että kuitenkin pettyy.

Toivotaan edes teille muille ihan oikeita raskausoireita ja paksuja plussia :)
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**


>> PERJANTAI 26.4 <<

nimimerkki ja ikä..............kp.............yk/ya

miss_piggy, 32v..............62/?...........YK9,YA2/12
Shroomcake, 19v..........39/27-30.......YK2
Kiharapää, 29v............33/28-35...........?
Asklepios, 23v................25/30..........YA8/12
Mayinka, 30v................21/?.............YK1, YA9/2011
Mijau, 23v...................19/29..............YK2,YA3/13
Hilda-Maaria, 27v.........18/21-33........YK2,YA3/13
Fujin, 24v.....................18/?............YK2, YA4/13
-KITTY-, 21v...............13/28............YK13
pirpana2013, 23v...........8/28....... ....YK2,YA3/13
Lauriska, 27v................7/32............YK7
Paloma84, 28v.............7/28-35........YK3,YA2/13


PLUSSANNEET:
Kaislanen
Myyttynen




KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS :kiss:
 

Yhteistyössä