*Esikoista yrittämään 2013!*

Kiitos linkistä kukkurukuu! Täytyy perehtyäkin tuohon slangiin vähän tarkemmin...:D

Täällä ovista odotellessa, en oo vieläkään ovistestejä hommannut niin koko ajan pohdin että minä päivinä nyt sitten olis paras... Joka toinen pv, sitten kun ovis lähestyy ehkä joka pv...:) Vielä ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, viime kierrossa ainakin tuntui ihan selkeää alavatsakipua oviksen aikoihin.

Mites Mayinka, joko oot tehnyt testejä? Eikös sulla alkais olla dpo:t sellaiset että saattais testaillakin? :)
Ja entä annab, sun oireet kuulostais siltä että jotain on tapahtumassa? :)
 
Mallatti, eikös se niin ole että jos pelmuttaa petivaatteita joka toinen päivä, ovulaatio ei periaatteessa voi jäädä hyödyntämättä, on se koska vain :) Ja juu, tein oikeinkin hienon negan aamulla näin dpo10 kunniaksi :LOL: Menkkoja odotellessa! Seuraava testi sunnuntaina jos ei nyt sitä ennen puna-armeija hyökkää.
 
Tänne se puna-armeija hyökkäs sit tänään :( On ollu kyl niin paska olo henkisesti ja fyysisesti et voisin vain jäädä loppuviikoksi peiton alle nukkumaan työssäoppimisen sijaan... eli saa päivittää yk8 vaik en tiedä enää pitääks se paikkaansa.
Jos tästä jotain positiivista haluu repii, niin mun kierto on muuttunu 38 päivästä 31 päivään.
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria212009/2011
Nea86 2601/2012
tarana251403/2012
miss_piggy311002/2012
Minttu-Lilja271009/2012
Future Mum3105/2012
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33808/2012
jjennaa- 218
Milya 21810/2012
kukkurukuu 24808/2012
Mary Ann29808/2012
Memmo26708/2012
mamiksi 217
Lauriska27609/2012
Välli215
annsuli235
annab31401/2013
Neyski2001/2013
pienitiikeri 26312/2012
pippuri85 283
Mallatti2933/2013
Mayinka30209/2011
Paloma84 282
maamis212
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Yksinkaksin251

Taustalla:
*Stiina
Evangelina
Sennay




Plussanneet:
Meewi 04/2013 (YK 2)
Clavel 04/2013 (YK 11)
Alexandra89 04/2013 (YK 4)
Helena2013 04/2013 (YK 3)
ralliruutu 04/2013 (YK 7)
Mopsukka 04/2013 (YK 1)
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Milya
 
Pahin veetutus menny ohi. Uus kuukausi, uudet kujeet! Mies on ollu juomatta ja minä polttamatta nyt 2viikkoo ja jatketaan tää kuu loppuun. Tai siis mun lakkoni jatkuu kyllä.
Tän kuun lopussa tulee ovis ja me otetaan molemmat vitskuja ja urheillaan. Mä koitan pudottaa muutaman kilon (kattellaan, kun aina kun iskee röökin himo, haen karkkia.. Fiksua, mutta ehkä parempi?)
Tässä kuussa en aijo ovista tikuttaa. Se tulee kun tulee.
Sovittiin, et seksiä 2päivän välein. Tulee jännää, kun kummankin pitää koittaa taistella himoja vastaan... Melkein joka päivästä peittojen heiluttelua ja kun ei aina jää yhteen kertaan päivässä... :whistle: :LOL:
Nyt uusi into. Elämä ei pääty kierron loppuun.
KEVÄISET TSEMPIT KAIKILLE!!!
 
^ kukkurukuu, se paino mikä nikkiksistä kärsiessä kerääntyy on monin kerroin terveellisempää kuin edes jatkuva passiivinen tupakanpoltto, että ota patukka tai vaikka kaksi kunhan ei jää tavaksi :) Sä oot niin hyvällä mallilla nyt että ethän sä edes kauaa tarvi korviketta, vielä viikko ja nikotiinireseptorit on jo kuin et olisi ikinä tuprutellut. Ja siitä sit lähtee se helpompi taival, eli TSEMPPIÄ!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Mulle sano vyöhyketerapeutti hyvin, että hän ei ois halunnutkaan itse tulla raskaaksi ennen kuin ainakin puoli vuotta on kulunut ehkäisyn/pillereiden poisjätöstä - että kroppa ehtii puhdistua ja vaavi syntyy terveenä vailla myrkkyjä :) kyllähän sitä ehti meikäläinenkin yli 15v hormooneilla itseään kyllästää... Karmeeta tää odottaminen! Täällä hotellihuoneessa luen teidän juttuja ja ootan että ois aamu ja vois taas testata :LOL: aika hyvät haamut oon saanu apteekin oman lisäks pregcheckiin, kunhan nyt alkais vahvistumaan :heart: jos tästä nyt tulee jotain niin yk 8 on tosi hyvä yk! :D
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Mayinka, niin mä oon kanssa ajatellut että jos joka toinen pv touhuilee niin pitäis "riittää" :D Mut oviksen aikaan alkaa aina tuntua että viime kerrasta on niin kauan, että jotenkin paineita sitten tihentää tahtia :LOL: Mutta totta kyllä että joka toinen pv varmaan on aivan riittävä!

Vitsi mä kyllä Mayinka pitelen täällä sulle peukkuja!! Jospa se puna-armeija ei tulis paikalle laisinkaan! Fingers crossed!!!

Ja MaryAnn, oon pahoillani :( Todella tympeää!! :/ Onko jotain mikä viime kierrossa olis voinut mennä paremmin, löysitkö oviksen, ja tuliko makuuhuoneessa touhuiltua? Mitä vois tehdä paremmin uudessa kierrossa?

Ja Kukkurukuu tsemppiä elämänmuutokseen! Mulla paheena "vain" makeansyönti.....:/ Enkä hitto soikoon pääse eroon siitä! Mutta oonpa ehkä onnistunut vähentämään :) Helppoa ei ole päästä riippuvuuksista eroon. Kuinkahan pääsen tästä palstasta eroon kun sen aika koittaa??! Aikamoinen riippuvuus tämäkin :LOL:

Ihanaa päivää kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Mallatti, täällä kp 30-28/30 eikä menkkoja näy :popcorn: alavatsatuntemuksia on jonkun verran mut must ne ei oo menkkamaisia tuntemuksia.. Alavatsa on ku pallo ???? Raskaustestin tein kp27 ja 28 ja kummatkin näytti negaa ja huvikseni oon tehny myös ovistestejä plussan toiveessa mut negaa nekin näyttää ???? Raskaustestiä en uskalla tehä enää ku pelkään negaa, se ois ku isku vasten kasvoja. Oon asennoitunut siihen et menkat alkaa mut jos niitä ei kuulu ens viikon alkuun mennessä niin taidan uskaltaa tehdä sen r.testin uudestaan. Liekö sit kroppa vaan sekaisin...
 
Mallatti Ainahan sitä niitä yhdyntäkertoja vois olla enempi ja silleen.. Meillä se vaan menee miehen kunnon mukaan. Mähän voisin olla oviksen aikoihin vaikka joka päivä pupuilemassa... Enkä tiedä nyt sitten bongasinko mä oviksen. Tein siis kyllä testin ja kyl se jotain toista viivaa yritti muodostaa.. tai mä olin näkeväni ainakin haaleen viivan. Eli kait siel joku ovis sitten oli tapahtunut, mutta oisko niihin aikoihin tapahtunu tää meidän kriisivaihe kun olin taas jo heittämässä kirvestä kaivoon ku ei pupuilut onnistunu.. Kyl me sit siin parin päivän tauon jälkeen peuhattiin mut en tiedä oliko se sit taas jo liian myöhäistä... Kun tosiaan en testannu ovista ku yhellä tikulla, en siis tiedä milloin ois tullu ne vahvat viivat tikkuun.. Viime kierto oli siitä omituinen, et mulle tuli ihan selkeet ovislimat yhes vaihees mut sit taas vähän myöhemmin viilteli alavatsaa (ilman limoja). Et mitä liene nyt sitten oli toi jälkimmäinen... Ei ainakaan ovista.
Nyt ajattelin jos olis taas alkottomalla linjalla. Tai tuossa viikonloppuna saattaa olla et otan yhen tai pari mut sit taas vois pitää väliä...
Kukkurukuulle onnittelut tupakoimattomuudesta ja jatka samaan malliin! ;) Mulla kuumottelee ovistikut tuolla kaapissa.. mut en tiedä tuunko käyttämään uudessa kierrossa... En haluu mitään paineita luoda, itselle enkä toiselle osapuolelle...
LilyAlicelle puhaltelen plussatuulia! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
ÄÄÄÄH! Tää röökilakko tuntuu vaan pahenevan! Mä söin tänäänkin rasiallisen karkkia, kun olin tupakoivan kaverin seurassa. Ei nyt varsinaisesti tehny mieli tupakkaa silleen, mutta suuhun piti pistää koko ajan jotain!!! KRÄÄÄÄH!!! Toivottavasti ens viikon jälkeen on helppoo!!!???

Joku sano, et YK8 on hyvä kierto. Paree olla! Me ollaan nyt menossa siinä! Tänään iski ihan hullu vaavakuumekohtaus ja pystyin puhuun ekaa kertaa koulussa mun raskaudesta ja siitä, kun se meni kesken. Oli yllättävän helppoo... Lähinnä kerroin niitä hassuja juttuja, kuten mitä on, kun on nälkä. Se ei oo nälkä.. Se on NÄLKÄ! Pissahätä ei oo pissahätä, se on PISSAHÄTÄ! Ja se ylitsepääsemätön väsymys ja se vollottaminen... Ainaki niillä oli hauskaa... Sitten kerroin, että mun mies vanno, ettei halua enää nähdä mua raskaana, IKINÄ! :D
Mä niin toivon, että nyt me saatasi se vauva alulle ja että meillä olis ens vuoden alussa pienen pieni käärö käsivarsilla <3
 
  • Tykkää
Reactions: Mary Ann
On kyllä nyt aika niukat kuukautiset ollu. Tää päivä on kyllä ollut ihan kamala. Oon pidätelly oksennusta aamulla, mahaan on sattunu... Nyt alkoi taas kauhee etominen... Mitä ihmettä tää on... Sit viel meen lukemaan kivoja ketjuja, joissa kirjoitellaan et on ollu kuukautiset, vaikka on ollu raskaana ja mieli alkaa tehdä kepposia...
Väsyttää hurjasti mut on niin paha olo etten edes viitsi mennä sänkyyn pyörimään. Onkohan tämä nyt psyykkistä?
 
Kukkurukuu Mä oon ilman raskauttakin sellainen tunnehirviö et oikein pelottaa millaiseks sit raskaana muutun. Mä toivon raskaudelta eniten sitä, et saisin siitä energiaa, etten muuttuis entistä väsyneemmäksi. Muistan et äitini kertoi että se on ollut raskaana ihan hullun energinen ja saanut melkeinpä jotain ihme voimia :D Kuulostaa manialta! :D
Katoin tänään yhestä mainoslehdestä kaikkia lasten leluja yms. ja näytin sitä kihlatulleni... Se meni vähän vaikeeksi... Pitäis vähän rauhottua taas mut tää kevät tekee vähän höpöksi ihmisen! :D
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Antakaa anteeks jo etukäteen kielenkäyttöni. Lähdettiin täällä kolme tuntia sitten syömään, ja testasin just ennen lähtöä pcllä, ja viiva oli kivasti vahvistunu eilisestä, ihanaa! Sitte syödään ja istun siis siinä ravintolassa TJ:n ja toisen pampun kanssa ni tuntuu tosi kovat kivut alavatsalla, meen vessaan ja paperissa on kirkkaan punaista verta. Vetosin vatsavaivoihin että pääsin takaisin hotellille, itku ihan kurkussa. Ihan helvetisti sattuu vatsaan, tää oli sit varmaan tässä. Vittu että tän pitää olla niin helvetin vaikeeta! Just huomenaamuna ois ollu kaks viikkoa oviksesta, ja ajattelin digillä uskaltaa varmistaa kun liuskat on niin hienosti vahvistunu, voi vittuvittuvittu.

Kyllä se ois vaan parempi olla testaamatta, tai sitten jopa se olis vähemmän vittumaisempaa, että ei sais mitään viivoja, että mitään ei alkaiskaan. Kun alkaa, niin jatkuis sitte! Ottaa päähän kyllä niin lujaa, todellakin käyn hakee jotkut napit että jokin kestäis tässä kropassa kiinni, kolmas kierto jo kun venyy ja saan näitä helvetin haamuja ja plussia jotka menee sit kesken. Hiton kivaa olla sitä paitsi nyt yksin hotellissa ja ootella huomista lentoa...

Kattokaa nyt tota testiäkin, siis 3h sitten... :'(

Dpo13 - Image - Aijaa.com
 
Kevät on vastaus kaikkiin kysymyksiin mitä kaikilla on!!!! Ihan oikeesti! Oon ollu ihan kajahtanu lähiaikoina.. :D

Mullakin on tosi niukat menkat, ilman kipuja....???? Mäkin mietin koko ajan, et "mitä jos". Mutta oon viellä pystyny pidätteleen! :D

Mun toi raskaus oli pelkkää oksentamista... Yh... Sitä en enää haluais, mutta kestän kyllä. Mitä vaan pikkusen tähden!!! Energia olis kyllä mielettömän kiva juttu omata!!! Sais vihdoin tehtyä kaikkee... :D Pitäis vaan raskautua ensin, niin sit sen näkis... Mutta tässä kierrossa. Nyt se tapahtuu :D
Terveisin kukkurukuu ja olematon nro 3(?) rv 0+3
 
Antakaa anteeks jo etukäteen kielenkäyttöni. Lähdettiin täällä kolme tuntia sitten syömään, ja testasin just ennen lähtöä pcllä, ja viiva oli kivasti vahvistunu eilisestä, ihanaa! Sitte syödään ja istun siis siinä ravintolassa TJ:n ja toisen pampun kanssa ni tuntuu tosi kovat kivut alavatsalla, meen vessaan ja paperissa on kirkkaan punaista verta. Vetosin vatsavaivoihin että pääsin takaisin hotellille, itku ihan kurkussa. Ihan helvetisti sattuu vatsaan, tää oli sit varmaan tässä. Vittu että tän pitää olla niin helvetin vaikeeta! Just huomenaamuna ois ollu kaks viikkoa oviksesta, ja ajattelin digillä uskaltaa varmistaa kun liuskat on niin hienosti vahvistunu, voi vittuvittuvittu.

Kyllä se ois vaan parempi olla testaamatta, tai sitten jopa se olis vähemmän vittumaisempaa, että ei sais mitään viivoja, että mitään ei alkaiskaan. Kun alkaa, niin jatkuis sitte! Ottaa päähän kyllä niin lujaa, todellakin käyn hakee jotkut napit että jokin kestäis tässä kropassa kiinni, kolmas kierto jo kun venyy ja saan näitä helvetin haamuja ja plussia jotka menee sit kesken. Hiton kivaa olla sitä paitsi nyt yksin hotellissa ja ootella huomista lentoa...

Kattokaa nyt tota testiäkin, siis 3h sitten... :'(

Dpo13 - Image - Aijaa.com
Voi ei!!!! :hug: Koita jaksaa!!! Mä oon niin pahoillani sun puolesta :hug:
 
LilyAlice Oon myös tosi pahoillani :hug: Jaksamisia hurjasti sinne! Tulee niin elävästi mieleen omat tunnelmat joulukuussa... Anna surulle aikaa, ja tunne se loppuun saakka. Vielä mekin onnistutaan tässä projektissa, ihan varmasti :heart:
 
LilyAlice sen verta pakko tehä comback et hei muru, menkat voi tulla silti vaikka raskaus jatkuisikin. Selvä plussa sulla kuitenkin testissä on. Mutta voi mennä keskenkin, valitettavasti. Mutta toivotaan että vuoto ja kivut rauhoittuisi. Haleja mussukka, voimia. Tidän tasan miltä toi tuntuu.
 
Voi LilyAlice, lähetän täältä ihan hirveästi onnea sinne sulle että raskaus kuitenkin jatkuisi!!! Kovasti kehosi sitä ainakin yrittää, mikä on hyvä juttu! Eiköhän se limakalvokin kohta tajua että tästä pitää pitää kiinni eikä päästää aina irti!
Pidä ehkä parin päivän tauko testailusta, ole varauksellisen toiveikas, ja jospa sitten tekisit digin...?

Kukkurukuu ja MaryAnn, milloin meinasitte testata? :) Mitkä kp:t teillä on meneillään? Jos MaryAnn sullakin ne menkat oli epänormaalit? Tsemppiä, tsemppiä.... :)

Täällä ovista odotellessa... Eli ei kummempaa tänne. Vitsi ootan sitä kun tuntuu että nyt on talletukset tehty hyvin, ja pääsee jännittämään....! Toisaaltahan se on hirveän piinallista mutta myös ihanan jännittävää...:)
 
LilyAlice, kovasti voimia sinne mutta toivotaan edellen parasta :heart::hug:
Kukkurukuu, tsempppiä tupakoimattomuuteen :)

Omanapailua....ja ÄLLÖVAROITUS!!! Jotain vuotoa alkoi aamulla, ei edelleenkään menkkamaisia kipuja/ kramppeja. Mulla yleensä vuoto alkaa "hanat auki täysillä" meiningillä mutta eipä tänään...hyyyvin nihkee vuoto, pelkkää verta, ei paakkuja tms. En enää tiiä mitä pitäis ajatella :'( uskaltaako pitää vielä toivoa yllä vai alkaako tässä nyt sitten toi yk5? Mitä ootte siskot mieltä?:confused:
 
Mallatti en kyl yhtään tiedä mitä teen... Mies on reissussa ja tulee huomenna kotiin. oishan tässä iltaa aikaa testailla. Ja huominen aamu. Mulla kyllä on ollu ihan kunnon kuukautiskivut mut se vuoto on ollu edellisiin kertoihin verrattuna aika vähäistä. Tänään tullu jotain enemmän ruskeeseen päin ollutta vuotoo. Edelleen huonoa oloa... Mut näyttäis siltä et kaks päivää ois nyt se vuodon pituus ja tänään varmaan loppuu kokonaan...
annab , nyt on jännät paikat meillä. Kyl mä ainakin testaisin jos on eriskummalliset menkat. Kerropa sitten kuinka kävi!
Mä palailen kertomaan tänne sitten fiiliksiä... Illalla on sauna, kattoo millainen olo siellä tulee. Siitäkin voi varmaan jotain päätellä...
 

Yhteistyössä