*Esikoista yrittämään 2013!*

Unohdin vastata kukkurukuun yhteen kyssäriin... Eli kolmas kiertopäivä on painumassa iltaan juurikin... Kädet syyhyää tonne kaapin suuntaan. Tekis mieli tehdä jo illalla testi mut oon kyl takuuvarma et nega sieltä pompahtaa.. Noi niukat menkat kun voi johtuu ihan mistä vain. En uskalla toivoa raskautta.
 
Kiitos kaunis haleista ja tsemppauksista. Sen verran kovien kipujen kera hulahti veret, ja vuoto jatkuu edelleen, että ei tässä enää raskaana olla. Se "olo" mikä oli mahassa on poissa. Pääsin pari tuntia sitten kotiin ja miestä ja koiria halailemaan, vähän helpottaa. Parin päivän päästä synttärit, ei ollut ihan keskenmeno lahjalistalla ykkösenä :( ajattelin pirautella maanantaina mun gynelle, että mitä se on mieltä, joko mietittäis jotain apuja.

Aurinkoa viikonloppuun, paistaa se päivä joskus risukasaankin...
 
miss_piggy Meilläkin juhlitaan 30!!! :D Mikä sattuma! :D

ON: Munkin tekis niin mieli testata, mutta tiedän sen olevan nega! Mulla ei oo kipuja... Verta tulee kyl siteeseen, mutta välillä ei tuu mitään ja välillä noh.. Mulle vähän, kun yleensä mulla on niagara... Mutta ei se nyt kauheen vähääkään oo.. En tie. Mut eipä siellä vauvaa oo ja jos olis, olisin huolesta sekasin seuraavaks, kun vuodan. Parempi siis olla testaamatta..

Testeistä tuli mieleen... Glearbluen testi, se versio mihin tulee plussa tai miinus. Näyttääkö se viivanpaikkaa?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Mä testasin ja nyt mietin pääni puhki tuleeko se mihinkä kohtaan se viiva... Ihan niinku siinä jotain olis... sit myös toisessa kohtaa oli sellainen ohut punainen viiva, mut ohuempi ku testiviiva. Onnistuin varmaan jotenkin sössimään ton testin eikä mul oo enää uusia testejä kotona! :D :D Ei jessus.
 
Ei vaan kyl se testin tulos oli negatiivinen, ihan täysin... Testi on rfsu:n testi ja niistä en oo kyl kuullu kovin hyviä kommentteja... Ehkä kokeilen pari päivän tai pidemmän ajan päästä uudestaan apteekin omalla testillä.
Kauhee väsy ja huono olo, taidan mennä nukkumaan.
 
No höh MaryAnn!! Olis plussa saanut olla!

Kukas se puhuikaan siitä että oli heittämässä kirvestä kaivoon kun pupuilut ei sujuneet? Koska oon huomannut että stressaan aika paljon just siitä että menee noi "talletukset" hyvin, ja suunnittelen niitä etukäteen.... Siinä on tosi iso vaara että tulee riitaa miehen kanssa jos ei sitten onnistukaan silloin kun minä oon suunnitellut. Nyt oon onneksi tajunnut ottaa tuon miehen paremmin mukaan tähän hommaan :) Kun kyllä sekin kuitenkin haluaa olla mukana vaikka ei samalla tavalla intoilekaan etukäteen niinku mä...:)
Viime kierrossa oli tarkoitus ns. tehdä yhdessä r-testi, eli sovittiin päivä etukäteen. En tosin ehtinyt testailla kun ne pirun menkat tuli :( Nyt oon kertonut miehelle että milloin kannattaa pupuilla ja tuntuu olevan tuolle ihan mieluinen tapa! Vie multa stressiä pois ja yleensä on pitäneetkin nuo "aikataulut" :LOL:

Onnea kaikille testeihin ja pupuiluihin ja mitä ikinä touhuattekaan!! :)
Ihanaa viikonloppua!!
Plussatuulia meille!!!
 
Heips taas. Mulla siis eilen alkoi vuoto joka on lisääntynyt. Pelkkää verta, sanoisin et runsasta. Kipuja ei oo. Ovistesti tyrkkää plussaa ja nyt tässä ihmettelenkin et mitä tää on? Km? En tiiä et onko järkee tehä testi?
MaryAnn, Lilyalice halit teille<3
Mallatti, aika samassa tilanteessa jännitetään :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa! Hiljaiselon jälkeen tänne huhuilen. Tässä kierrossa oon taas yrittäny olla rennoll asenteella ja ihan kyllä onnistunutkin. Kiertopäivissä en oo pysynyt laskuissa :) Oon kyllä käyny täältä kuulumisia lueskelemassa ja jännäilemässä teidän tilanteita. Varsinkin Heilangan ja LilyAlicen haamuilussa pidin peukkuja pystyssä, ja voi kuinka tuli suru teiän puolesta, kun taas niin julmasti plussat ei pitäneetkään :(

Oma kierto loppuu ensi viikolla, eikä kaapissa oo testin testiä oottamassa. Tuntuu muuten hyvältä se :D Ei tuu tehtyä aikasia testejä ja epätoivolla tiirailtua viivoja. Käyn sit ostaan testin, jos menkkoja ei kuulu. Oon muuten ens viikon sopivasti luokkaretkellä (valvojana siis), eli eipähän oo aikaa ajatella asiaa sen kummemmin!

Ihaniä KESÄISIÄ päiviä meille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Mmaria212009/2011
Nea86 2601/2012
tarana251403/2012
Minttu-Lilja271109/2012
miss_piggy311002/2012
Future Mum3105/2012
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33808/2012
jjennaa- 218
Milya 21810/2012
kukkurukuu 24808/2012
Mary Ann29808/2012
Lauriska27809/2012
Memmo26708/2012
mamiksi 217
Välli215
annsuli235
annab31501/2013
Neyski2001/2013
pienitiikeri 26312/2012
pippuri85 283
Mallatti2933/2013
Mayinka30309/2011
maamis213
Paloma84 282
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Yksinkaksin251

Taustalla:
*Stiina
Evangelina
Sennay




Plussanneet:
Meewi 04/2013 (YK 2)
Clavel 04/2013 (YK 11)
Alexandra89 04/2013 (YK 4)
Helena2013 04/2013 (YK 3)
ralliruutu 04/2013 (YK 7)
Mopsukka 04/2013 (YK 1)
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Milya
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Piinapäiväläisille kärsivällisyyttä! :)

Edelleenkin pyytäisin, että tarkistaisitte tuon oman kohtanne listauksesta, jotta se olisi oikeasti ajantasalla. :)

On: tänne ei mitään ihmeempiä.. Uusi kierto aluillaan, about viikon päästä pitäisi olla ovulaatio, sitä odotellessa siis.. :)
 
Lauriska ja annab: Voi harmi, pahoitteluni uuteen kiertoon joutumisesta. Mä jatkan pähkäilemistä et kannattaisko testata viikonloppuna uudestaan... Sen verran oli niukat kuukautiset... Mukamas välillä huonoa oloa ja tuntemuksia masussa... Mut näinköhän kroppa huijaa vaan ku niin kovasti haluisin olla raskaana.
 
Moi! Kp27/27-30 meneillään. Mahatuntemuksia on, mut ei vielä menkoista tietoakaan. Toivottavassti niitä ei tulisikaan. Maha on koko viikon ollut niin turvoksissa, et ei housut tahdo mahtua kiinni. Nappi auki välillä mennään =)

Täällä on kyl niin hyvä purkaa tuntojaan, ku jokainen varmasti tietää miltä se tuntuu kun uusi kierto alkaa. Pahoittelut! Mut kesä on täällä ja aurinkoisten päivien myötä voitas hedelmöittyä. Otetaan kasveista mallia, nehän nyt kukoistaa ja kasvaa. Positiivinen asenne kantaa pitkälle, uskon niin. Tsemppiä ja ihanata viikonloppua kaikille!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay ja annab
Kiva et tännekin tuli eloo :) Täällä huomenna dippaillaan taas testipuikkoo... Tai itseasias tänään kun vuorokausi on vaihtunu... Mul on takana niin paska päivä ettei tosikaan.. Itkin tuossa miehen olkaa vasten... Ihana se on kun jaksaa tukee, vaikka oonki tämmöinen inisevä luuseri :D
 
Mä luovutan... Ne niukat kuukautiset oli joku hormonihäikkä sit vissiin :( Mut ei auta suru, täytyy vaan jatkaa sisukkaasti eteenpäin ja toivoo et täti hylkäis mut seuraavalla kerralla ja pärähtäis plussa testiin kesän kunniaksi...
 
Mulla tänään vihleksi alavatsaan inhasti ja ku pötköttelin päivemmällä niin tuntui et koko sänky ois pyöriny... Tosin edellisenä päivänä kyl vähän otettiin alkomahoolia, että kaipa se siitäkin johtuu (ei mitään älytöntä ryyppäystä, ennemminkin tissuttelua..) On ollu jotain huippausta viime päivinä muutenkin. Mut tosiaan negaa kun testit näyttää niin wittu...
Kohta alkaa mullakin pieni kesäloma ja ois tulossa ylppärijuhlaa, mun ja kullan vuosipäivä (hurjat kaks vuotta, joka alkaa olemaan mun ennätys seurustelusuhteissa...) ja festarointia sun muuta.. eli täytyy vaan yrittää heivata ikävät ajatukset ja ottaa rennosti elämä.. ehkä se sit paremmin tärppäiskin näin.
 
  • Tykkää
Reactions: annab
(.) mulle saa päivittää yk3 alkavaksi. Olikin jo mulla huolta että kuin pitkäks se kierto oikeen venyy kun testitkin negaa. Joten oon ihan ilosella mielellä lähdössä uuteen kiertoon. Joka nyt olkoon se kierto kun tärppää.
 

Yhteistyössä