*Esikoista yrittämään 2013!*

Hellou!

Palstailutauon jälkeen ajatteli palata kuvioihin enemmän tai vähemmän aktiivisena.

eli Evangelina 27 yk 16 ya10/2011

Pohjat taisin vetasta. Toi yrityksen aloitus on oikeestaan sillon siis eka kerran plussa testin tein, yritettyhän oli jo aikaisemmin mut tulee jos on tullakseen meinigillä. kaks kohdun ulkopuolista raskautta takana ja oik. munajohdin poistettu. Kaksi kemiallista myös. Jos jotain oon oppinu niin sen, et positiivinen r-testi ei vielä tarkota yhtään mitään, kantapään kautta koettuna.

Mut palstatauko teki hyvvää, nyt uusin voimin taisteluun vastaan tuulimyllyjä :D
Oikein vauvantuoksuista vuotta meille kaikille, jos ei itsellä nyt tärppääkkään, niin siskolle syntyy kohta nyytti niin saa sitä ainaki nuuskutella sitte <3 Nyt itsekkä kp 14, ja eilen varmaa oli ovis kun muutuin taas kiimahirviöttäreksi, eikä miesparka oo saanu nukkua viimeyönä juurikaan, itse 3 tunnin unilla aamuvuorossa :whistle: Et halut ainaki kohallaan. Sit alkaa piina, odotellaan odotellaan :D
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

Heilanga................?.................. yk1
pienitiikeri.............26................ yk 1
Alexandra89.........23................ yk 1, ya 1/13
elsanen.................26................ yk 1
pikkupingviini........29................ yk 1
Milya.....................21................ yk 3
ralliruutu...............23................ ya 10/2012
haaveuni...............27................ ya 7/2012
Mylvinen...............25................ yk 5
Mary Ann..............29................ yk 6
LilyAlice................33................ yk 5
mamiksi................21................ yk 7
jjennaa-...............21................ yk8
*Stiina..................24................ yk 9, ya 3/2012
tarana..................25................ yk 10
Hydrangea............26............... yk 11, ya 1/2012
Evangelina............27............... yk 16 ya10/2011

Taustalla:
kukkurukuu



Plussanneet:
miss_piggy yk 8, 01/2013


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
Stiina ikää on 30 ja sen voi lisätä luetteloon. :) Ollaan tosiaan oltu vuosi ilman ehkäisyä. Enkä ole vuosiin syönyt e-pillereitä, koska kaikki hormonipitoiset lääkkeet pahentavat mun masennusta. Nyt en tiiä kuinka kävisi, kun masennus on voitettu. :) kierrostani olen ihan pihalla, kun kuukautiset voivat skipata kuukauden, mutta ovistikuilla olen oviksen bongannut. :) yksi kemiallinen raskaus on takana ja siksi juonkin nyt sitä greippimehua. Jos se kasvattaisi jotain liimaseiniä tonne. XD
 
miss_piggy, käyhän meille sitten välillä kertomassa kuulumisia, ois kiva tietää kuinka sulla sujuu - onnenhalit täältä odotukseen :)

*Stiinalle pitkää pinnaa ovispiinailuihin, toivotaan että luomukierto olisi nyt suosiollinen! Ehkä tuo plussavirus tarttuis tuolta miss_piggyltä :)

Hydralle myös plussatuulosia oviksen jälkimaininkeihin ja hermoja päivien laskemiseen :) kiva kun tulit takaisin listalle!

Mylvinen: tsempit odotteluun, aletaankin sitten testailemaan melkein samoina päivinä... :popcorn:

Uusille listalaisille tervetuloa, teilläkin jo aikamoisia kokemuksia ollut... mutta meitähän alkaa olla jo kunnon poppoo! Toivottavasti pompitaan kaikki pikaisesti tuonne plussanneiden ketjuun :D Meilläkään ei ole onneksi lähipiiristä painostusta ollut, vaikka ikää on mullakin jo jonninverran. Itsellä ei ole vaan kertakaikkiaan tuo vauvakuume syttynyt aikaisemmin, en tiedä miksi. Vauvoja on kyllä ympärillä ollut...ei oo vaan tullut "sitä fiilistä". Ehkä ei oo ollut oikea mieskään, ennen kuin tän nykyisen ihanan herran neljä vuotta sitten tapasin. Vasta viime keväänä kumminkin alettiin pohtia miehen kanssa asiaa tosissaan ja kesällä sitten jo kuumeiltiin :) nyt kun sai viikko sitten pitää viiden päivän ikäistä vauvaa sylissä, niin olin jo ihan pakahtua - mäkin haluan tuollaisen täydellisen pikku ihmisen, on ne uskomattoman upeita olentoja! Kaikki ihanat minikokoiset varpaat ja nenuli ja ja... Niin se on vasta dpo 7. Vauvahepuli.
 
Viimeksi muokattu:
Miss_piggylle oikein kovasti onnea! :) <3

Hydrangea Ihanaa kun palasit takaisin listoille ja onnea myös oviksesta! Huippua! :)

Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani. :) :)

Onnea matkaan myös kaikille piinalaisille! :)

On: Tää kierto on mennyt niin nopeasti, että ei sinällänsä ole mitään käryä siitäkään, milloin ovis on ollut, ei tullut tarkkailtua ja laskeskeltua tässä kuussa niin paljoa. Joten mennään sillä fiiliksellä, että menkat alkaa, kun on alkaakseen. On siis jotenkin sellainen olo, että miksi se nyt olisi tärpännyt, kun ei oo silleen laskeskellut yms yms. En jotenkin usko, että olisi, vaan että siirrytään yk 4.

Tuosta painostuksesta, niin eipä sitä ole onneksi mistään päin tullut, meijän äiti nyt on välillä sanonut kuinka ihanaa se olisi, että meillekin jo pikkuinen tulis, mutta ei mitään sen kummallisempaa. :)
 
Ärrrh, miten maltan olla tekemättä raskaustestiä? :kieh: Yksi halpistesti ja yksi CB:n digi löytyisi laatikon pohjalta, enkä millään malttaisi odottaa siitäkään huolimatta, että mitään haamuakaan tuskin on mahdollista saada näkyviin vielä tässä vaiheessa...
 
Liitympäs tähänkin joukkoon! :) Nyt kp 10 ja kovasti odotellaan ovista täällä.. :heart: Nyt oon kahden vaiheilla että tilaisko netistä raskaus -ja ovulaatiotestejä. Mahtaisiko vaan kroppa aloittaa taas raskausoireiden tehtailun, jos tikuttelisin melkein joka päivä..

Laruu 20 yk 1 ya 1/13
 
Tervetuloa kaikki uudet! :)

Mä meen huomenna papaan, kun täytyy käydä vähintään vuoden välein kontrolleissa, kun multa on muutama vuosi sitten hoidettu CIN2-luokan solumuutoksia loop-hoidolla. Ens maanantaile dpo 7 varasin ajan progesteronikokeeseen, niin nähdään taas että onko irtoaminen varmasti tapahtunut. Ovistestit kun näyttää vaan sen LH-huipun, eikä kerro itse irtoamisesta mitään. Uskon kyllä, että irtoaminen tapahtui tässäkin kierrossa. Sitten onkin kaksin kappalein testituloksia odotettavana. Tänään on dpo 1. Toivottavasti piinapäivät menisi sutjakkaan. Viimeks luteaalivaihe oli 11 päivää. Voi kumpa se nyt venyisi pidemmäksi ja tulisi vihdoin plussa. Yhtään en oo suunnitellut koska testaan eka kerran. Ajattelin mennä tän kierron ihan fiiliksen mukaan sen isompia suunnittelematta ja miettimättä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tervetuloa takaisin listoille Hydrangea =)
ja tervetuloa uudet!

Ei mulla sen kummempaa asiaa.. kp17 ja ovulaatio hukassa? En oo tosin jaksanu sitä ees bongailla sen kummemmin, koska oon ollu tässä toipilaana.
Mut mä aattelin yrittää juomattomuutta tässä. Jos sais tonne hiihtolomalle (viikko 11) oltuu alkottomana ainakin. Vois tehdä ihan hyvää. Ai niin, kai sitä greippimehua pitäis kans ostaa. Kaikki pienetkin keinot käyttöön :)
 
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!
Jos haluat mukaan listalle tai haluat tietojasi päivitettävän, niin laitathan tiedot punaisella.

Esikoista yrittävät:

Nimimerkki________ikä_________yk/ya

Laruu..................20................. yk 1 ya 1/13
Heilanga...............30................. yk1
pienitiikeri.............26................ yk 1
Alexandra89.........23................ yk 1, ya 1/13
elsanen.................26................ yk 1
pikkupingviini........29................ yk 1
Milya.....................21................ yk 3
ralliruutu...............23................ ya 10/2012
haaveuni...............27................ ya 7/2012
Mylvinen...............25................ yk 5
Mary Ann..............29................ yk 6
LilyAlice................33................ yk 5
mamiksi................21................ yk 7
jjennaa-...............21................ yk8
*Stiina..................24................ yk 9, ya 3/2012
tarana..................25................ yk 10
Hydrangea............26............... yk 11, ya 1/2012
Evangelina............27............... yk 16 ya10/2011

Taustalla:
kukkurukuu



Plussanneet:
miss_piggy yk 8, 01/2013


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua

Listaa päivittää: Stiina
 
Viimeks mulla oli dpo 3 aamulla sängystä noustessa kauheita menkkakramppeja ja hulahti oikeen kunnolla verta. Jatkui sen päivän ajan tiputteluna, kunnes dpo 4 yltyi niukaksi vuodoksi ja laantui taas dpo 5 tiputteluksi. Luulin tuon päivän niukan vuodon jo olleen menkat, kunnes tajusin että lämmöt oli yhä ylhäällä. Dpo 12 sitten vasta alkoikin uusi kierto. Lääkäri epäili, että se välivuoto olisi voinut olla ovulaation liittyvää vuotoa tai epäonnistunut kiinnittyminen. Tänään on dpo 3, joten toivottavasti vuoto pysyisi nyt poissa.
 
Tässä kierrossa minulla ei ole ollut ovulaatiosta haisuakaan, vaikka viime kierrossa ei jäänyt yhtään epäselväksi. Nyt miulla kp 30/28 ja eilen tuli paperiin vaalean ruskeaa vuotoa, mutta välillä taas ihan kirkasta. Vuotoa on ollut muutenkin nyt niin niukasti, ettei edes pikkuhousunsuojaan jää. Onko tämä nyt katsottava menkkojen aluksi ja nyt olisi sitten kp2 vai mitä ihmettä..? Viime kierrossa menkat olivat nimittäin tosi runsaat ja kestivät lähes viikon, niin nyt ihmetyttää tämä kuivuus...Lähes koko kierron olen ollut mielialoilta ailahtelevainen ja ärtyisä, niin nyt en osaa yhdistää edes menkkoihin tätä mielialaani. Tosin alavatsan kuplinta ja vihlaisut viittaisivat menkkoihin. Menkat ilman varsinaista vuotoa, sehän olisikin kätevää ;)
 
Heippa hei kaikille ja uudet tervetuloa mukaan

Tää pino kasvaa aivan silmissä, ihana lukea muidenkin mietteitä ja ajatuksia
Täällä tuskaillaan edelleen niiden ovulaatio asioiden kanssa, pari päivää sitten olin tuntevinani jonkin moisia oireita ja limatkin ilmeisesti tulivat mutta testi näyttää edelleen puhdasta negaa. Jotenkin hölmö olo kun yrittää vessan valossa tuhrustaa niitä tikkuja että jos siinä nyt kuitenkin näkys jotain muutakin kun viivan paikka :/

Miss_biggylle suuren suuret onnittelut plussasta

plussatuulia kaikille muillekin ja tulkaahan kertomaan miten käy tässä kierrossa
 
elsanen, testaa ihmeessä, jos menkat on oudon niukat. :)

pikkupingviini, toivottavasti vielä bongaisit oviksen. :hug:

Miten muut piinapäiväläiset, onko testailtu tai onko oloja? :) Täällä tosiaan vasta dpo 3, joten oloja saa odottaa ainakin viikon vielä ja samoin testailuja.

Ainiin, en varmaan muistanut mainita, että komea lämmönnousu havaittu! Irtoaminen on siis mitä todennäköisemmin tapahtunut. :) Maanantaina dpo 7 meen vielä varmistaan sen verikokeella. Tulosta saakin odottaa sitten noin 1,5 vkoa, joten voi olla että plussa tulee ennen sitä. ;)
 
Hydra, huomenna vasta dpo10 joten en oo vielä testaillut. Viime kierrossa (joka oli omituinen) se oli myös eka vuotopäivä, eli kp25. Toivotaan, että nyt pääsisi testailemaan ja täti ei tuliskaan meille! Oloja on ollu sen verran että normaalista poikkeavia "viiltoja" alavatsassa (hankala kuvailla) ja alaselän kipuja aamuisin, tollasia mulla ei ole yleensä menkka-aikaan. Tsempit sullekin odotteluun...jospa tää ois SE kierto :)

Mites muilla piinailut? En enää muista ulkoa kuka oli milläkin dpolla :) :popcorn:

Mua on piinannut myös se, että ihan kaikki tutut ja työkaverit on tullu raskaaksi viimesen parin kuukauden aikana, emmäkestä. Tällä viikollakin kaks työkaveria kertoi "onnelliset uutiset" ja sitte sitä niiiiiin feikkaa olevansa iloinen vaikka oikeesti hieman kiehuttaa kateellisena siinä vieressä :LOL:
 
Voi kumpa oisinkin tienny milloin ovis oli... Tää kierto meni sitten niin ohi kun vaan voi mennä. Enempi oon keskittynyt saamaan terveyteni kuntoon (ei oo enää pitkään lääkekuuria). Ens kierrossa kyllä hommaan vaikka sitten niitä foolihappotabletteja. Onko niissä eroja? Oisko jotain mitä voisitte suositella?
 
Stiina toivottavasti sulla olis nyt se kierto kun tärppää. :) Itse jännään tuleeko ovis ajallaan vai joudunko tikuttaan koko kierron. :/ sitten jännään sitä, että jännäänkö liikaa....jos vaikka menee koko kierto sekaisin. On tämä naisen elämä hankalaa. XD
 
No joo..oudon niukoista oudon runsaisiin siirtyi tää neiti, joten eipä tässä mitään testejä tarvitse.Kaupan päälle sain mitä ilmeisemmin noro-viruksen :p. Siis yk2 alkakoon:) Kertokaapas asiantuntijat, että laskenko kierron aluksi vasta tuon päivän kun alkoi "oikea" vuoto vai ne tuhruttelut?

Tärppionnea muille!! :)
 

Yhteistyössä