Esikoista yrittämään loppuvuodesta tai 2011?

Moikkelis! Ihan alkuun onnea plussista ja tsemppiä niille joilla vastustaa :hug:

Yritän uutena vähän päästä kärryille teidän tilanteista... Heti pakko sanoa että täällä kaavaillaan eikä pelkästään kaavailla vaan lähdetään syksyllä ruottinmaalle pariksi vuodeksi... ittellä ei vielä hajua että mitä siellä teen mutta mammaloma olis aika kiva juttu pitää ;)

Fyysisistä jutuista tuli mieleen että pelottaa ensinnäki se ettei pysty raskautumaan tai ei muuten onnistu, että kroppa ei sovellu siihen jotenkin... ja myös se että on liian ahdas lantio, vaikka se nyt sinänsä ei oo mikään vakava juttu. Ja sama ku Kirskis tuumas, niin varmaan mullakin se selkä prakaa... siihen ottaa niin herkästi virheasennot ja oireilee aika pienestä. Heiveröiset lihakset varmaan, pitäs kyllä jumppailla :whistle:
 
KÄNKKÄRÄNKKÄ

Kiukutus varoitus! Tein testin ( JÄLLEEN) taas oli plussaa, mutta jos nyt perjantaina siellä ei näy mitään niin olen niin myrskyn merkki ja vitutus kertaa ääretön. Että jos on menny kesken niin miksi se hormoni ei laske samantien, miksi näkyy viikonki jälkeen haamua edelleen. Huomenna aamusta taas teen. (Mahtaa olla sitten joku 35's...)

Tästä opimme, että emme päästä minua nettiin tilailemaan testejä luottokortilla... Jotka kätevästi ilmestyy postilaatikkoon ja ne hienosti sieltä bongataan käyttöön samantien :)

Mulla ainaki o välillä tosi huonona selkä, että saa nähä miten sitte ku ois iso maha. Jotenki tuntuu, että tämä mahdollisen raskauden kuvittelu on jo saanut minut lösähtämään. Maha o julmettu, housut kiristää ja ei se ei ole sellainen ihana pieni pallo vaan löllyvää läskiä. Tissit o päättäny muuttua iha erinäkösiks. Muuta niissä ei tunnu, ku että nännejä ärsyttää, niinkö hiuttaa.

Sitten uusimpana paniikin aiheena o se, että jos olen nyt paksuna niin voi HERRANJESTAS. Tuleeko siitä ees ihminen, syntyykö se ja mitä jos se ei olekkaa niin ihanaa olla äiti. Se tyytyväisyystakuu puuttuu noista, mutta mies kyllä vannottelee mua, että kyllä siihe rakastuu ja sitä rakastaa. Välillä en kestä ajatusta hetkestäkään ilman lasta, välillä tuntuu, että vois taantua teiniks ja olla nuori. Että näin täällä leikitään hepsankeikkaa ja panikoidaan kaikkia mahollisia tilanteita :D

Sitten siitä kertomisesta. Meä ei pitiny kertoa yrittämisestä kelleen... Toisin kävi, en voinut pitää salaisuutena. Ei pitiny kertoa tästä mahollisesta raskaudesta mikä o nyt päällä kelleen... Toisin kävi, en voinut pitää salaisuutena. Että jos en nyt oo paksuna, ni empähän ole yksikseen pettymässä, että jotaki positiivista mahdollisessa negatiivisessa tilanteessa :D
 
milizza Teillä alkaakin jännät ajat :D

Joku kyseli mietityttääkö kropan muutokset Kyllä vähän jännittää selkä, mulla on yliliikkuva selkäranka ja selkä kipeytyy herkästi jos joutuu paljon seisomaan tai nosteleen jotain painavia tms. Eli eiköhän ainakin raskauden loppumetrit tuu sit joskus oleen melkoisen kippeetä aikaa.. Ja toki hieman jännittää millainen roikkovatsa sit jää synnytyksen jälkeen. Olen ajatellut liikuskella (ainakin kävellä) paljon raskausaikana ja sit synnytyksen jälkeenkin että palautuu omaan kokoonsa. Nyt jo aion alkaa varautuun tulevaan nostamalla lihaskuntoa tässä keväällä, että kesällä on sit hyvät lähtökuopat vatsankasvatukseen :)

Pistänpä uutta galluppia : Oletteko jo ostelleet vauvalle valmiiksi jotain? Itse ostin joskus henkkamaukalta kolmen bodyn paketin (ajat sitten jo, kun piti työkaverin pojalle ostaa bodyja lahjaksi niin jäi samalla käteen kun oli kolme viidellä eurolla :whistle: )
Ja tänään kun käytiin ukon kaa kirpparilla niin ostin kaksi bodya ja yhden kietaisu paidan. En voinut olla ostamatta kun paita ja kietaisu body oli 0,5€ kappale ja toinen body, käyttämätön marimekon body oli 1€ ! Eli kahdella eurolla kolme uutta/uudenveroista vaatetta. Todellakin aion sit ostella kirpparilta ja huutonetistä yms. käytettyinä vaatteet, saa hurjan halvalla loistavassa kunnossa olevaa vaatetta,turha maksaa yli kymmentä euroa kaupassa samasta tavarasta.

Nyt lupasin malttaa itseni ja jättää ostamiset sit kesään, sitten kun tärppi käy niin voi alkaa osteleen, ajattelin ostaa tytölle ja pojalle sopivaa niin että ekat viikot/kuukaudet pärjää, sit kun vauva on syntynyt niin voi ostaa hieman tyttömäisempää tai poikamaisempaa. Me kun ei aiota selvittää etukäteen kumpi tulee :D Vähän jännitystä sit..
 
Mie tein semmosen nutun itte. Sitte mun omia vanhoja vauvanvaatteita olis, jos o tyttö siis. Mulla o kyllä jotenki poika olo nyt. Aiemmin toivon tyttöä enemmän, mutta nyt o muuttunu mieli, ku tuntuu et se olis poika.

Voin katua myöhemmin tätä, mutta kutsuin miehen mukaan siihe ultraan... KÄÄKS. Nyt sit äkkiä tutkii, et mitä kautta se tehää ja neuvoa sitä pysymää pääpuolella koko aika. Ainakin on joku mukana jolle märistä, jos menee linnat nurin.
 
millimolli ihana kun miehesi on mukana! Minä aivan ehdottomasti haluaisin omani jokaiseen tulevaan ultraan ym. mukaan, mutta käytännön kannalta se voi olla mahdotonta (ja se ehkä osasyy intoon kun mies pääsee tulemaan ja on mukana!) Miehelläni on reissutyö. Täällä joudutaan varautumaan siihenkin synkkään faktaan, että mies saattaa myös synnytyshetkellä huidella toisella puolella Suomea.. :| Tai joutuu lähtemään hyvin pian synnytyksen jälkeen. Mutta onneksi äiti on käytettävissä hätätilanteessa. ;) ..Eikä mieskään ole kerrallaan kun vain reilun vuorokauden poissa kahdesti viikossa, joten vapaatakin jää kun vain sattuu oikeille päiville. :)

ON: vuoto ei ole vieläkään alkanut. Pyyhkimällä saattaa tulla aivan minimaalisesti haaleaa ja tummempaa verta. Tai ei puhdasta vertakaan, mutta.. Joka kerta ei tule. Vatsa on tulessa. Polttelee ja turvottaa, tuntuu siltä että vuoto voisi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Varmaa on, että nyt olisi sen aika jos ihmettä ei tapahdu.. :D Mutta kp1:stä vielä odotellessa ->
 
Mulla on vähä sama fiilis ku Piilopirtillä että menkkaoireet kyllä on mut mitään ei näy..ja negan testasin taas eilen illalla. Että eikun odotellaan :D

Psst. Jos joku ehtis tänään päivittää listan, jos tulee muutoksia tai sitte teen ite vasta huomenna; ei ehdii töistä tänään..Kiitoos :)
 
ARGGHHH... Tää oottelu on tuskaa. Huomenna saa vasta tietää.
Oon yrittäny pukkia lumia pihalta pahimman stressin helpottamiseksi. Eilen en saanut millään unta, kun mietin asiaa. Tänä iltana tulee olemaan varmaan vielä kauheampaa. Seuraavaksi pitää varmaan alakaa siivoamaan, että saa jotakin puuhaa...
 
Joo aikas jänskää on. Seksihalutkin noussu ku haluis kaikin mahdollisin tavoin lisätä raskautumisen mahdollisuutta. Onko muilla samanlaisia huomioita ollut?

Oma kroppa mietityttää kyllä. Tavoitteena on mullakin saada kuntoa, erityisesti lihaskuntoa, mahdollisimman hyväksi raskautta varten. Toimii ihan hyvänä motivaattorina. Kun mä ainakin tarvin aina jonkin ihmisen tai asian joka potkii mua persuksille.. Tuo raskauden jälkeinen maha mietityttää ehkä eniten. Miten sen repun voi saada pois? Miten ihmeessä jotkut on jo parin viikon päästä aivan timmissä kunnossa?

En ole ostanut vielä mitään vauvalle. Jotenkin tolkutan itselleni että älä innostu liikaa ettei olo käy liian ahdistavaksi kun yritys ei tuotakaan vielä puolen vuoden tai vuodenkaan päästä tulosta. En ole edes vielä yhtään testiä ostanut. En ovis- enkä raskaustestiä. Raskaustestin vois kyllä käydä tässä lähiviikkojen aikana hommaamassa. Minkä merkkisiä testejä ootte käyttäny? Mihin luotatte itse tai ootte kavereiden kuullu luottavan?

Tsemppiä millimolli odotuksen tuskaan!
 
Nopeasti töistä rapsuttelen;
ei vielä toistaseks oo halut lisääntynyt.. niitä on muutenkin.. jos aikaa olisi niin vähintään kerta päivässä muutenkin :D

Mitään ei olla ostettu.. katsotaan sitten kun on se maaginen + tai eka kolmannes takana :) Raskaustestit ja foolihappo ainoa mihin nyt on rahoja saatettu laittaa ;)
 
Itte oon ostanu noita halpis-testejä. On ollu firts sign-testejä ja rfsu n testejä. Kotitesti.netistä saa halvalla kaiken merkkisiä. Itte oon kyllä niihin luottanu.

Halut on kyllä pillereiden jättämisen jälkeen moninkertaistunu. Mies on tyytyväinen kun ennen oli aika hiljaista tuolla kammarin puolella;)

Vaaville en osta mitään ennen kun on eka ultra takana. Harmittais vain nähdä tavarat hyllyllä jos ei tärpääkään.


Tänään kp36 ja testit täyttää yhä negaa. Viimeksi kierto oli 42 päivää, mitenköhän nyt käy. :/ Kauhea menkkaolo ollu jo viikon-kaks...
 
Torstai 3.2.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25..........,.....5..... .....................................plussa
AnniMu........20................2....... ...... .86/32.....................11.12
Tryffe..........29................1................63/35-37................6.-8.1
Plumps!........24...............2...... .........51/28-29.............11.-12.1
Laku91.........19...............1..................48/?.............................?

hanski1989...21....................... ..........42/?.........................20.1
navi.............26................2.................46/33-39.............21.-27.1
Namppis88..22................4.................36/28-60..................26.1-
eltsu81.........29............ ..2.................33/29-35...............30.-5.2

sakara.........33................2...... ...... ...30/32-36.................6.-9.2
Ambrosia85..26...............3.......... ......25/29-32.....................7.2
Jo...............29................2.................30/37..........................7.2

miraana......22................4...................26/?............................?
Avocado.......28...............4..................23/27-30...............7.-10.2
köppiäinen...24................3...... ..........21/27-34................9.-16.2
Jonesy.........29................2.................28/35........................10.2
rallinelli........22...............3.................14/20.........................10.2
Renesmee....29................3.......... .....19/28.........................12.2

Line.............29................4................16/28-34..............15.-21.2
LeenaT........25................3................14/27-32...............16.-21.2
Mesikämmen.20...............3.................17/30-35.............16.-21.2
Juliane.........24................3..... ....... ...15/~32..............~21-22.2
Kirskis..........25...............2................8/26-28.................21-23.2

sindi^^........25................7................9/28-32...............22.-26.2
Epa_88........22................4....... ..... ...10/30.........................23.2
Mircea.........21................7..................8/28..................24.-27.2
pikkumy.......25................5....... ...... ..5/27-28...... .......25.-26.2
milizza.........25................1.................6/25-34..............22.2-3.3
Piilopirtti.......23...............2................1/28.......................3.3

Kristiina84....26...............1..................tjot..........................?
Karoliina-87..23...............1................. .? ...........................?
SuVa............24..............1...... ...... .....?............................?
rabbid..........26...............1...................?............................?
white gold....24...............1 (KKM 01/11)...?.........................?
Mirwu..........24...............1...................?...........................?

Taustalla:
girl92
Hennu86

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis....................................................tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ...............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ...................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ ..................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .......................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ...............huhtikuu 2011
Syksy2010...............29..................................keväällä 2011
Susimieli.................22............ ......... ...........kesällä 2011
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
Candicen.................20..................................kesä 2011
bellabambini.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28..........7.9.2010.. .....14.5.2011.........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ......yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .17.7.2011 .........yk1
Nannie.........20..........5.12.2010......16.8.2011..........yk3
popsis..........28..........6.12.2010. .....8.8.2011..........yk1
ulleli83.........27..........7.12.2010 .....18.8.2011.. ......yk3
Sassy...........22..........9.12.2010. ....13.8.2011.........yk2
Lunea...........28.........24.12.2010......4.9.2011.......~yk4
jeeni.............24........27.12.2010......26.8.2011........yk1
kais-a...........22.........28.12.2010......6.9.2011..........yk3
Halin.............20.........1.1.2011... ... 11.9.2011. .......yk2
Eireann.........29.........7.1.2011... ....16.9.2011.........yk1
millimolli.......25.........20.1.2011......27.9.2011.........yk5
tsude...........20.........30.1.2011...........?..................yk3
Tine............25..........31.1.2011..... .... ?..................yk3

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Kristiina84
Kiitos kaikille tsempityksestä! :hug:

Olo on jo parempi, mulla todellakin on hieman pessimistinen tapa suhtautua elämään, kait minun motto on "pessimisti ei pety" :D Minä oon hyvä tsemppaamaan ja lohduttamaan ihan aidosti läheisiäni, mutta itseni kohdalla aina ajattelen pahinta. Ärsyttävää tuollainen...

Mutta siis, jutskailin parin ystävän kanssa PCO:sta ja he tiesivät myös ihmisiä joilla on sama ja ovat myös raskautuneet. Joten nyt vaan ekaks menkat alkamaan(vaikka sitten lääkkeillä) ja rauhassa vaan elämätä eteenpäin vauvalasit silmillä :)

Mua niin nauratti, kun mun ukko oli ihan järkyttynyt siitä, että se gyne oli antanut mulle vielä käynnin lopuksi ohjeen, että kierron puolivälissä vaan seksiä joka toinen päivä, jos se oviskin sieltä välillä sitten tulisi. Mies ei voinut ymmärtää, miten se nyt tuollaisista asioista lääkäri puhuu. Millähän lääkärillä sekin luuli mun käyneen.... Joskus tuntuu, että nuo miehet on aika yksinkertaisia :LOL:

Millimollille tsemppiä ja jaksamista huomiseen! Ja muille kärsivällisyyttä odotteluun!
 
Kristiina84

Miehet o tosi hauskoja, kun ne ei tiiä naisten hommista yhtään mitää..
Meillä taas mies yllättää harva se kerta... muutaman kerran ollaan oltu ulkona syömässä ja on kommentoinu monen metrin päästä"onpa hirveen näköset sinettipidennykset tolla muijalla" ja ite en ole edes huomannut.. sitte vessassa törmänny kyseiseen mimmiin ja todennu että joo, onhan ne pidennykset :D
Tiesi myös mitä eroa on geeli- ja akryylikynsillä (lähinnä mitä eroa niiden tekemisessä on). Erottaa myös rakennenkynnet mua paremmin aidoista :D
 
Mun mies kyllä tietää mikä ovis on ja suurinpiirtein ymmärtää missä päin kiertoja mennään yms. Naisen anatomia on siis hallussa. Epäilen kyllä että se on tainnu salaa tutkia asiaa :D Mut ei se kyl mistään naisten hömpötyksistä (sinetit, kynnet) mitään tajuu. Ittelläni on geelit ja mies totee "ai oot käyny taas liimauttaa noi tekarit" :D
 
millimollin ultrakuulumisia tulis kurkistelemaan?! :confused:

itellä menossa kp16, edellispäivänä tuntu oikealla alavattalla kerran pari joku nippasu, tiedä sitte mitä oli.. mut jotain on yritetty asian hyväks tehdä, saa nähdä sitte miten käy..:D
 
Perjantai 4.2.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

millimolli......25..........,.....5..... .....................................plussa
AnniMu........20................2....... ...... .87/32.....................11.12
Tryffe..........29................1................64/35-37................6.-8.1
Plumps!........24...............2...... .........52/28-29.............11.-12.1
Laku91.........19...............1..................49/?.............................?

hanski1989...21....................... ..........43/?.........................20.1
navi.............26................2.................47/33-39.............21.-27.1
Namppis88..22................4.................37/28-60..................26.1-
eltsu81.........29............ ..2.................34/29-35...............30.-5.2

sakara.........33................2...... ...... ...31/32-36.................6.-9.2
Ambrosia85..26...............3.......... ......26/29-32.....................7.2
Jo...............29................2.................31/37..........................7.2
miraana......22................4...................27/?............................?
Avocado.......28...............4..................24/27-30...............7.-10.2

köppiäinen...24................3...... ..........22/27-34................9.-16.2
Jonesy.........29................2.................29/35........................10.2
rallinelli........22...............3.................15/20.........................10.2
Renesmee....29................3.......... .....20/28.........................12.2

Line.............29................4................17/28-34..............15.-21.2
LeenaT........25................3................15/27-32...............16.-21.2
Juliane.........24................3..... ....... ...16/~32..............~21-22.2
Kirskis..........25...............2................9/26-28.................21-23.2

sindi^^........25................7................10/28-32...............22.-26.2
Epa_88........22................4....... ..... ...11/30.........................23.2
Mircea.........21................7..................9/28..................24.-27.2
pikkumy.......25................5....... ...... ..6/27-28...... .......25.-26.2
milizza.........25................1.................7/25-34..............22.2-3.3
Piilopirtti.......23...............2................2/28.......................3.3

Kristiina84....26...............1..................tjot..........................?
Karoliina-87..23...............1................. .? ...........................?
SuVa............24..............1...... ...... .....?............................?
rabbid..........26...............1...................?............................?
white gold....24...............1 (KKM 01/11)...?.........................?
Mirwu..........24...............1...................?...........................?

Taustalla:
girl92
Hennu86

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis....................................................tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ...............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ...................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ ..................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .......................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ...............huhtikuu 2011
Syksy2010...............29..................................keväällä 2011
Susimieli.................22............ ......... ...........kesällä 2011
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
Candicen.................20..................................kesä 2011
bellabambini.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011
Mesikämmen...........20...................................2012

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28..........7.9.2010.. .....14.5.2011.........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ......yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .17.7.2011 .........yk1
Nannie.........20..........5.12.2010......16.8.2011..........yk3
popsis..........28..........6.12.2010. .....8.8.2011..........yk1
ulleli83.........27..........7.12.2010 .....18.8.2011.. ......yk3
Sassy...........22..........9.12.2010. ....13.8.2011.........yk2
Lunea...........28.........24.12.2010......4.9.2011.......~yk4
jeeni.............24........27.12.2010......26.8.2011........yk1
kais-a...........22.........28.12.2010......6.9.2011..........yk3
Halin.............20.........1.1.2011... ... 11.9.2011. .......yk2
Eireann.........29.........7.1.2011... ....16.9.2011.........yk1
millimolli.......25.........20.1.2011......27.9.2011.........yk5
tsude...........20.........30.1.2011...........?..................yk3
Tine............25..........31.1.2011..... .... ?..................yk3

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
heips kaikille !

YK6 kiertopäivistä ei tietoa. Viikon päästä vois olla ovis. Kaikki muuten ookoo. Tullut ulos siististi, ei jälkitoimenpiteille tarvetta. Ei mitää kystia jne.

Eli kaikki niinku arvelinki. Positiivisena sanoi ultraaja, että ajattele se näin, että voit ainakin tulla raskaaksi, ei muuta ku uutta matoa koukkuun.

Hieman on semmoinen olo jos vähän aikaa kattelee nyt rauhassa ehtii yhestä pettymyksestä toipua. Mut saa nähä, voihan se olla että ens viikolla hypetän täällä uutta mahista :)
 
Perjantai 4.2.2011

Yrityksen aloittaneet

nimim............ikä.................YK ................KP...........jännäpäivä

AnniMu........20................2....... ...... .87/32.....................11.12
Tryffe..........29................1................64/35-37................6.-8.1
Plumps!........24...............2...... .........52/28-29.............11.-12.1
Laku91.........19...............1..................49/?.............................?

hanski1989...21....................... ..........43/?.........................20.1
navi.............26................2.................47/33-39.............21.-27.1
Namppis88..22................4.................37/28-60..................26.1-
eltsu81.........29............ ..2.................34/29-35...............30.-5.2

sakara.........33................2...... ...... ...31/32-36.................6.-9.2
Ambrosia85..26...............3.......... ......26/29-32.....................7.2
Jo...............29................2.................31/37..........................7.2
miraana......22................4...................27/?............................?
Avocado.......28...............4..................24/27-30...............7.-10.2

köppiäinen...24................3...... ..........22/27-34................9.-16.2
rallinelli........22...............3.................15/20.........................10.2
Renesmee....29................3.......... .....20/28.........................12.2
Line.............29................4................17/28-34..............15.-21.2
LeenaT........25................3................15/27-32...............16.-21.2

Juliane.........24................3..... ....... ...16/~32..............~21-22.2
Kirskis..........25...............2................9/26-28.................21-23.2
sindi^^........25................7................10/28-32...............22.-26.2
Epa_88........22................4....... ..... ...11/30.........................23.2

Mircea.........21................7..................9/28..................24.-27.2
pikkumy.......25................5....... ...... ..6/27-28...... .......25.-26.2
milizza.........25................1.................7/25-34..............22.2-3.3
Jonesy.........29................3.................2/25-35...................25.2-7.3
Piilopirtti.......23...............2................2/28.......................3.3
millimolli......25..........,.....6..... ...........?./26-30......................?

Kristiina84....26...............1..................tjot..........................?
Karoliina-87..23...............1................. .? ...........................?
SuVa............24..............1...... ...... .....?............................?
rabbid..........26...............1...................?............................?
white gold....24...............1 (KKM 01/11)...?.........................?
Mirwu..........24...............1...................?...........................?

Taustalla:
girl92
Hennu86

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

Tindetar..................22............ ........ ............tammikuu 2011
Katharsis....................................................tammi-helmikuu 2011
Tupu_.....................25............ ..... ...............helmi-maaliskuu 2011
Liiu.........................25......... .... ...................alkuvuodesta 2011
sonic......................28................ ..................maalis-huhtikuu 2011
Tuanni....................25.......... .......................huhtikuu 2011
sansu86..................24............. ....... ............huhtikuu 2011
Sarayi.....................23........... ...... ...............huhtikuu 2011
Syksy2010...............29..................................keväällä 2011
Susimieli.................22............ ......... ...........kesällä 2011
Peepe.....................25............ ..... ...............kesä 2011
Candicen.................20..................................kesä 2011
bellabambini.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21........... .......... ............2011
Mesikämmen...........20...................................2012

Plussanneet: :flower:
nimim...........ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Tiipula..........28..........7.9.2010.. .....14.5.2011.........yk2
lumityttö78....31.........18.10.2010... .24.6.2011.. ......yk1
Liisakaisa......27.........7.11.2010.... .17.7.2011 .........yk1
Nannie.........20..........5.12.2010......16.8.2011..........yk3
popsis..........28..........6.12.2010. .....8.8.2011..........yk1
ulleli83.........27..........7.12.2010 .....18.8.2011.. ......yk3
Sassy...........22..........9.12.2010. ....13.8.2011.........yk2
Lunea...........28.........24.12.2010......4.9.2011.......~yk4
jeeni.............24........27.12.2010......26.8.2011........yk1
kais-a...........22.........28.12.2010......6.9.2011..........yk3
Halin.............20.........1.1.2011... ... 11.9.2011. .......yk2
Eireann.........29.........7.1.2011... ....16.9.2011.........yk1
millimolli.......25.........20.1.2011......27.9.2011.........yk5
tsude...........20.........30.1.2011...........?..................yk3
Tine............25..........31.1.2011..... .... ?..................yk3

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1888774-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-talvella-2010-2011-a/
--------------------------------------------------------------------

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä