espoon odottajat

Moikka!!
Me päästään tulemaan 3.2tta mukaan :) Käviskö puolenpäivän aikaan tai vaikka hieman ennen? Mulle aika sama, kuhan ei aivan aamusta.
Ja masuasukki2010 huomasin että olit ehdottanut tätä sekä ensi viikkoa :) Mutta me ei päästä tällä alkaneella viikolla, niin aattelin kysellä sitä seuraavaa viikkoa jota ehdotit.

SisunÄiskä & Aarre 19+

funkyMama Taisit alkuun olla tuolla kesämasuissa?! =)
 
SisunÄiskä, juu..nyt siis heinäkuun alussa laskettu aika, niin en siellä kesämasuissa pörräile, en oikein heinäkuun hurmaajissakaan käy enää niin kun vain välillä lukaisemassa kuulumisia.. :)

Sopisiko Entressessä kahvit ylihuomenna keskiviikkona klo 13? Siis jotka kykenevät? :) Saatais homma toimimaan ja päästäis tutustumaan :)
 
No hitsiläinen, kun mulla loppuu huomenna (eli keskiviikkona) yövuorot, enkä taida ihan vielä klo 13 olla hereillä. Muuten olisin voinut tullakin. Kävisikö mitenkään torstai niin voisin tulla mukaan? Voi olla, että tulee vähän myöhässä tä viesti.
 
Oho täällähän on tapahtunut. Mietiskelin tossa että pitäsköhän munkin hyppää vaan junaan ja lyllertää tän ison mahani kanssa sinne Entresseen :D En oo koskaan käynyt edes kyllä koko paikassa, vaikka joskus oon asunut niissä opiskelijakämpissä siinä siltakadulla.. Aattelitteko että nähtäis sitten siinä edessä klo 13? Mä nyt tässä viel vähän mietiskelen sitä tuloa, tuun vaikka illalla ilmottamaan että jaksanko lähteä! :wave:
 
funkyMama: Me tullaan huomenna yhdeksi vaikka siihen roberts coffeen luokse. Vai sä vissiin meinasitkin sitä paikkaa??? :D
whanna: tuu ihmeessä mukaan jos vaan jakselet!!! :wave:

Ja tosta torstaista, mä en pääse tulemaan myöskään silloin kun mulla tulossa kaveri visiitille :/ Mut jos nähtäis sit ainakin seuraavalla viikolla isommallakin porukalla?!?! :)

Mutta nähdään huomenna, laitanko jotain tuntomerkkejä meistä, että tunnistaa? Ettei tarvii jokaisen vaunuilla liikkujalta mennä kysymään ootko sä se funkymama tai ootko sä se sisunäiskä :LOL: Mut whanna ainakin pitäis tunnistaa kun on pallomasun kans liikkeellä :)
Heips huomiseen! :wave:
 
Heiiiii!

Juu, tavataan siinä Roopertin kahvilassa :D Ei oo oikein vaihtoehtojakaan ;) Ja whanna, come on you too! :) Ja muitakin lissee!

Meidän tuntomerkit on: ruskeat vaunut (3 pyörää), Gessleinit. Mulla tummat hiukset, lyhyet/puolipitkät. Ruskeat kengät. :D Hih, onpas hankala keksiä tuntomerkkejä.. Ainiin, alahuulessa 2 korua. Manda on mitä luultavimmin sylissä jos jo siellä ollaan istuksimassa, se ei pidä niistä Antiloopeista. Oon varmaankin se sellainen, joka puhuu liian kovaa ja pää pyörii kuin pöllö kun yritän katsoa missä treffikaveri!/-t ;)

Nähdään siis 13!
 
Hehhe joo! Mut olis tosiaan tunnistanu siitä mahasta :saint: Mutta tosiaan tulin nyt vielä kirjottaan tänne, että taidan jättää väliin, kun en tiedä miten voi näinkin väsyttää + tullu tosi paljon puuhailtua vauvan tavaroitten kanssa.. pyykättyä jne. Uudet vaunutkin olis tuolla postissa, ja yritettiin niitä tänään jo hakea, mut olipas "pikkasen" liian iso paketti, eli huomenna sitten pulkan kanssa sinne postiin :xmas: .. helpointa olis varmaan kokoo ne siellä postissa..heh. Pitäkääpä hyvä "miitti" kuiteski!! =)
 
Hei!
Voisinko tulla vielä mukaan tapaamiseen? Olen 33v ja odotan nyt neljättä lasta la 26.2, eli äitiyslomalla jo, vihdoinkin.. Minulle sopisi myös treffit 3.2 Sellossa. Mieluiten aamupäivällä, kun isommat lapset on koulussa ja hoidossa =)
 
funkymama, hihi en sentään yksin ja nähtävästi nyt kuiteskin jollain autolla ne haetaan näin tarkemmin ajateltuna.. :whistle: Taisin olla vähän liian täpinöissä niistä eilen.. ;)

Kertoilkaas sitten hei miten teiän tapaaminen meni..
Ottaa päähän tämmönen väsymys, mutta vissiin ihan normaalia. 5vkon päästä olis laskettu aika, ja maha sen kuin jatkaa kasvamistaan.. Nyt tuolla ulkonakin on tosiaan vielä niin liukasta, että saa koko ajan varoo askeliaan! Oma auto olis kyllä ehdottomasti poikaa!

Kyllä kiinnostais ihmisiä silti nähä! Jos pidetään viikon päästä se miitti tuolla sellossa, siis 3.2, niin sinne tuun ainakin :)
 
Moikka!!!! :wave:
Tapaaminen meni tosi kivasti ja ootan ensi viikon tapaamista =) Oli kiva kun sai Sisukas uuden typykkäkaverin. Ja on kiva nähdä muitakin. Ja hei funkyMama: Unohdin sun sukunimen samantien :LOL: mul on siis niin lahopää.. :headwall: Laitetaan vaikka yv:llä puhelinnumerot jne.. ?! Ja voihan sitä muittenkin kanssa vaihdella :) Ja muuten mulla tuli dösä samantien sun dösän jälkeen :D Mutta ei menny matka niiin kivasti, kun kuski kaahas koko matkan ja kun jäin pikku ukon kans pois... Painoin siis vaununappia, niin kuski ajoi silti jonku metrin päähän kanttarista, en nähny kunnolla ulos. Mutta kun astuin ulos niin lensin suoraan perseelleni ja vaunut (oran jyskyt ja poitsu kyydissä.. yht varmaan 30kg) meinas tulla perässä, onneks yks matkustaja autto ja veti rattaat sisään. Ja sen jälkeen kun olin ylös päässyt niiin auttoi rattaat ulos :heart: Ja hitto et sattuu reiteen ja sattu ranteeseenkin, ja nyt on vasen olkapää/hartia kipeenä ja juilii alavatsaa. Oon niin vihanen, kun ois voinu sattua pahemmin ja toivon todella et pieni masunvaltaaja voi hyvin :heart: :heart:
Mut kuski ei välittänyt yhtään, ei kysynyt mitään... Kiva tietää että kiinnostaa.
Mutta joo sori kitinä, säikähdin vaan tossa tilanteessa vähän... :ashamed:
Ja hei funkyMama kiitos hyvästä seurasta sulle ja Mandalle!! :)
Nähdään taas ensi viikolla ja whanna, pojat3äiti33, masuasukki2010 (puuttuuko joku?! :ashamed: ) kiva nähdä teidätkin :D
SisunÄiskä & Aarre 19+2
 
Tyhmää, että kuski oli munapää mutta onneksi oli auttavainen ja kiltti matkustaja. EI SIINÄ MITENKÄÄN SUN MASUSI ALIVUOKRALAISTYYPILLE KÄYNYT :heart: Ihan hyvin se siellä köllöttelee, miettii vain vähän että olipas hauska töyssynen! :flower: :) Voi Sisu ja hänen äiskänsä, olette tosi ihana parivaljakko :) Oli todella piristävää teitä nähdä! Mainiota seuraa olette :flower:

Ja heiiiii, ens viikon keskiviikkoon! Sellossa ihmiset tavataan!! Kaikki vain kynnelle kykenemään! :wave: Tulispa oikein iso äiti-vauva-masuasukki seurue että vallattais koko kahvila siellä ja syötäis kaikki herkut hyllyistä pois! :)

Moimoi nyt ja kauniita unosia, Espoon äityläiset ja pienet palleroiset kohdussa!



Ps. Sisunäiskä.. Laitoin sulle yksityisviestiä, ei jäänyt mun lähetettyihin.. Toivottavasti tulee sulle perille!
 
En tosiaan ollut enää yhdeltä hereillä, olin leffan ääreen sohvalle nukahtanut ja heräsin kahdelta. Sit murua rinnan alle ja lisää unta palloon. Ensi viikolla nähdään sitten. Nyt voisi alkaa sopimaan tarkempaa ajankohtaa ja paikkaa sille sellon tapaamiselle.
 
Heips!! :wave:
Miten ois ensi viikolla et jos nähtäis klo12.00 ke3.12, jossain siinä spice icen viereisillä penkeillä tms, kun siitä vois sit lähtee porukalla johonkin suuntaan?? :)
Muutkin voi ehdottaa kyllä jotain muuta, mut tää oli siis mun ehdotus =)
masuasukki2010 missä oot töissä? mietin vaan et kun yöduunia teet... :) Onko ollu yövuorot uuvuttavia kun on raskaana?
 
Heippa kaikille! Mä joudun perumaan nyt ton Sello-tapaamisenkin, kun tuli niin hyvä sauma lähteä mummolaan tonkimaan mun omia vanhoja vauvanvaatteita.. Osa ihan äitiyspakkauksessakin vielä =)

masuasukki2010
, ai sä oot Jorvissa töissä? Mitä työtä teet siellä, ihan mielenkiinnosta, jos saa kysyä =)?

 

Yhteistyössä