G: onko sinut raiskattu,missä ja minkä ikäinen olit?

  • Viestiketjun aloittaja huhuu
  • Ensimmäinen viesti
Voi ..mua alkoi ahdistamaan ..ihan kauheita teille on sattunut. :'(
mulla paras ystävä on raiskattu ja tuli siitä raskaaksi.teki abortin .tuolloin oli 15 vuotias..ollaan silloin tällöin asiasta keskusteltu.tuntuu et aina se sieltä pulpahtaa.. :'(
 
Olin just 18 täyttänyt, kun yks äijä tuppautu kaveriporukkaan. En pahemmin kiinnittäny ukkoon huomioo ennenku lääppäs ohimennessäni. Anyway, tyhmä olin ja rahaton joten join kavereiden pohjia ja mitä ilmeisimmin äijän pohjat johonkin väliin. Ja havahduin aamuyöstä vieraassa kämpässä ilman vaatteita. Asia jatkui siitä iltapäivään jne blaa blaa...

Kuitenkin, ukko uhkas henkeä, ilmotin poliisille mutten nostanyt syytettä sen takia. En ennenkun poliisi soitti että syytä olis hepun rekisterin perusteella.

Äijä sai vähän yli kaks vuotta. Entisenä linnakundina ja huomioon ottaen että tuomio ei tullut vain mun jutusta, ois ansainnu enemmän. Paaaaaljon enemmän. \|O
 
mustikkatassu
16 ikää, juhannuksena alkoholin vaikutuksen alaisena, leirintäalueen rannassa, vartijat kulki ohi, jätkä piti kättä suun edessä ettei voinut apua huutaa, jälkeenpäin niin hirveä häpeä ettei voinut kuvitellakkaan ilmoittavansa poliisille, onneks on pelkkä hirvittävä ,järkyttävä, kamala, muisto vaan :( niin ja neitsyys meni samalla
 
ATB
Mulle rakas ihminen tunnisti mut heti tästä... :'( Juteltiin kauan aikaa nyt illalla mesessä..tuntee myös sen raiskaajan.... :'(

Ensimmäinen ihminen jolle pystyin vihdoin puhumaan asian alusta loppuun asti...ja nyt vasta tajuan miten se onkaan vaikuttanut muhun vuosien saatossa...kiitos sulle rakas että jaksoit kuunnella mua...ja että mä sain vihdoin purkaa sen kaiken kauheuden johonkin! :'(

Nyt suututtaa vaan se että miksi en kertonut jo aiemmin ja laittanut vastuuseen tätä tekijää???Hittovieköön mä olin 12 vuotias pikku tyttö vasta.Kaikki edessä vasta!!!Enää en voi,rikos on vanhentunut...nyt vaan unohdetaan.

Mua helpotti tää ketju suunnattomasti.Toivottavasti tästä on ollut muillekkin jotain sellaista hyötyä mitä mulle oli..kirjoitin yhden viestin...ja nyt sain purkaa kaiken pois.Kiitos pikku-sisko rakas! :heart:

Kukaan meistä tämän saman kokeneista ei näköjään ole yksin.
:hug: Sen kertoo tämän ketjun viestit.<br><br>
 
aensi kerran harmaan
Minut on yritetty raiskata kaksi kertaa ja kaksi kertaa yritetty käyttää hyväksi. Jälkensä ovat jättäneet. Yhteenkään ulkopuoliseen mieheen en uskalla luottaa vain mieheeni.

Olin n. 12-13v kun vanhempieni tuttava pyysi luvan ottaa minut mukaan omaan kotiinsa. Antoivat luvan ja menin iloisena, mutta pois tulin peloissani.
Mies halusi minut viereensä nukkumaan ja alkoi hyväilemään jne. minä esitin nukkuvaa ja hän jätti rauhaan. Seuraavaa yötä odotin todella peloissani, onnistuin tilanteen muuttamaan niin että aloin itkemään hysteerisesti.
Vanhemmilleni en asiasta koskaan kertonut. Jälkeenkin kyseinen mies koiti tulla suutelemaan ym.

Olin n. 17v kun poika ystäväni isä yritti raiskata. Tuli hakemaan minua kotoa ja automatkala alkoi lääppimään jne.
Toisen kerran yritti kun olin joitakin vuosia vanhempi ja tällä kertaa minä ajoin autoa, kuskasin häntä sieniä keräämään. :headwall:
Miten sitä voikin olla niin sinisilmäinen.

Ystäväni miesystävä oli repinyt minulta housut alas kun olin sammunut heidän sohvalleen ikää minulla oli silloin jotain 20v.

Tänä päivänäkin kun joudun jäämään jonkun miehen kanssa kahdestaan jonnekkin alkaa sydämeni lyömään paniikin omaisesti.
 
http://www.tukinainen.fi/

Pistin vielä mustutukseksi linkin tukinaisten sivulle. Miten sitä vois varjella omia lapsia. Pojalle pitäis opettaa toisten ihmisten kunnioittamista ja toivoa, että menis perille, mutta tuputtaakaan ei sais. Ja tyttö pitää varmaan laittaa jossain vaiheessa itsepuolustus kurssille. :/

Voi kunpa maailma ei olisi niin paha paikka.
 
No mua ei ole raiskattu,mutta olin mökillä isäpuolen ja pikkuveljeni kanssa..minun piti nukkua isäpuolen vieressä ja heräsin yöölä siihen kun hän nuoli minua,havahduion ja menin tiukasti peiton alle..seuraavana päivänä pyysi anteeksi ja sanoi että luuli että äiti nukkuu siinä..annoin anteeksi..sitten seuraavana yönä nukuin omassa sängyssä ja isä puuoleni heräsi yöllä ja kysyi voisko saada maistaa mun sitä??olin vaan hiljaa ja jatkopin unia,,kerroin vaan tästä poikaystävälleni :'(
 
TämäHarmaana
On... :'( :ashamed:
Olin 14v ja tapahtui Kreikassa.
Neitsyys meni ja talouspaperia housuissa kuljin lopun loman, kun vuosin. :'(
Vasta vuosien päästä tajusin mm. hiv testissä käydä, onneksi sentään ei mitään sellaista tullut.
 
Aikani kuluksi lueskelin tätä ketjua ja :eek: hämmästynyt kuinka monella onkaan tuollaisia kokemuksia. Itselläni vuosien takaa muistui läheltä piti tapaus (Kyproksella) mutta matkassani oli ilmeisesti enkeli, kun pääsin tilanteesta ehjin nahoin, mutta loppu loma kuluikin sitten pienen pelon vallassa :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 11:48 EnnaH kirjoitti:
Aikani kuluksi lueskelin tätä ketjua ja :eek: hämmästynyt kuinka monella onkaan tuollaisia kokemuksia. Itselläni vuosien takaa muistui läheltä piti tapaus (Kyproksella) mutta matkassani oli ilmeisesti enkeli, kun pääsin tilanteesta ehjin nahoin, mutta loppu loma kuluikin sitten pienen pelon vallassa :(
Niinhän ne on, tosi yleisiä, kaikista ei vaan puhuta. Häpeä on yleensä syynä, vaikka eihän se oma vika ole, mutta silti hävettää. Varmasti etenkin sellasia "melkeen" raiskauksia on todella paljon. Sellasia missä raiskaaja saattaa olla jo joku ennestään tuttu ihminen tai läheinen, vaikka oma poikaystävä jne. OIKEANA raiskauksena yleensä pidetään vaan sellasia missä joku hyppää puskasta päälle ja olet ruhjeilla ja mustelmilla, sitten nainen kehtaa ja kokee oikeudekseen mennä suoraan poliisin puheille, vaikka ne deittiraiskauksetkin on todella vakava juttu ja aiheuttaa vuosien, kenties koko loppuelämän psyykkisiä arpia.

Itekin olen kokenut tällasen lievemmän raiskauksen, missä raiskaaja oli minulle entuudestaan tuttu, entinen heila. Olin humalassa, menin vapaaehtoisesti hänen asunnolleen, joten ajattelin ettei sitä kukaan usko kuitenkaan. Aluksi laitoin vastaan, mutta fyysisesti minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä pois, sanoin ei, ja raiskaaja teki selväksi mikä oli pelin henki joten päätin kärsiä sen #&%?$!* enkä ottanut turpaani. Vaikka olisi varmaan pitänyt, sitten olisin ehkä herkemmin mennyt poliisille.. Jos olisi ollut jotain näytettävää. Mutta ei ollut, muutakuin täysin nujerrettu itsetunto, häpeä, pelko ja paha mieli. Vieläkin, monen vuoden jälkeen, minua kuvottaa ja pelottaa määrätyt tilanteet ja tunnelmat mistä se mies tulee mieleen. Onneksi hän asuu toisella puolella Suomea, ei tarvitse enää koskaan nähdä sitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 11:27 Anna kirjoitti:
No mua ei ole raiskattu,mutta olin mökillä isäpuolen ja pikkuveljeni kanssa..minun piti nukkua isäpuolen vieressä ja heräsin yöölä siihen kun hän nuoli minua,havahduion ja menin tiukasti peiton alle..seuraavana päivänä pyysi anteeksi ja sanoi että luuli että äiti nukkuu siinä..annoin anteeksi..sitten seuraavana yönä nukuin omassa sängyssä ja isä puuoleni heräsi yöllä ja kysyi voisko saada maistaa mun sitä??olin vaan hiljaa ja jatkopin unia,,kerroin vaan tästä poikaystävälleni :'(
Hyi oksetus :eek: :x

Minkä ikäinen olit? :hug: :hug:
 
mamaria
turha se on hämmästellä tätä ketjua, että kuinka monelle on sattunut. ei tähän kaikki raiskatut ole vastannu, eihän tämä ole vasta kuin 7 sivua pitkäkin..

:hug: kaikille tämän kokeneile..


mulla taisi teininä olla lähellä. siellä lintukoto-Sodankylässä kuljeskelin yksi syysilta ja en muista miten kummassa ujo likka päädyin juttusille yhden "mukavan" pojan kanssa. se antoi mulle takkinsakin kun tuli kylmä. sen kanssa oli oikein mukava jutella siinä keskellä kylää penkillä. se oli aika vasta muuttanu sinne isänsä kanssa kun oli ollu jossakin isommassa kaupungissa jotain ongelmia. yhtäkkiä poliisimaija pysähtyi siihen. oli niiden vanha tuttu. tutkivat sen ja saivat linkkuveitsestä syyn viedä laitokselle. siinä vielä mietin että olipa kurja juttu, kun kerrankin tapasin kivan pojan. oltiin just meinattu lähteä leirintäalueelle.
viikkoa myehemmin ystäväni ja luokkatoverini kertoi että hänet oli samainen kiva poika raahannu puskaan ja raiskannu kun olivat olleet menossa pois keskustasta.. \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 12:22 vieras kirjoitti:
"yllättäen" ulkomaalaisedustus on aika suuri näissä tapauksissa :ashamed:
Voi elämän kevät. Paljonkohan on valkoisten raiskaajien määrä esim. Thaimaassa suhteutettuna paikalliseen väestöön siellä??? Ihanko totta ihmiset olette niin tyhmiä että ajattelette mustien raiskaavan naisia/miehiä/lapsia/nuoria enemmän kuin valkoihoisten?
 
ei raiskattu, mutta käytetty hyväksi..


olin 18vuotias ja minulla oli ollut säpinää n.25v miehen kanssa.
eräänä iltana mies tuli oveni taakse(ei ollut koskaan ennen käynyt luonani) ja päästin hänet sisään.en osannut pelätä.
en saanut tehtyä mitään, kun olimme jo sängyssä ja hän vetämässä vaatteita pois päältäni.hän halusi seksiä, mutta sanoin että minulla olisi kuukautiset.

..hän ei sitten varsinaisesti yhdyntää halunnut mutta..

estelin, mutta hän "käytti minua hyväkseen" ja tyydytti itseään koko yön sängyssäni.. en saanut häntä pois, hän mm istui päälläni..

ajattelin koko ajan että nyt minut raiskataan.. estelin, mutta en suuttunut todella tai tehnyt kaikkea miehen pois saamiseksi..

..en halunnut, koska pelkäsin etten todellakaan saisi miestä pois ja minut olisi oikeasti raiskattu..

nyt tilanne on se, että tiedän miehen tehneen sen mitä teki, mutta en ole varma olisiko hän lähtenyt jos olisin tehnyt kaikkeni.. en siis tiedä onko minua käytetty väkisin, vai olisko hän lopettanut..

ja hyvä näin. en olisi kestänyt, jos en olisi saanut häntä pois, vaikka olisin kaikkeni yrittänyt..

haluan uskoa että hän olisi lähtenyt jos olisin kovemmin yrittänyt..että minäkin olin siinä omasta halustani

...typerää, mutta ehkä joku ymmärsi..

tiedän kuitenkin totuuden..

:\|
 
Mulla pikkasen sieppaa. kun tämä oli ihan asiallinen ketju, missä naiset sai kertoa kokemuksistaan ja kuten viesteistä voi lukea, siitä on joillekin ollut todellista hyötyäkin. Niin sitten tämän mukavan vieraan pitää tukkia tämäkin ketju ja kääntää asiattomuuksien puolelle.
 
Minua ei varsinaisesti ole rasikattu, mutta käytetty tilaani hyväksi niin että on saanut minut sänkyyn.
Muistan erään kerran kun olin tajuttomassa humalassa ja mies vei minut kellariin. Hän oli 10 vuotta vanhempi kuin minä ja isonkokoinen. Jalkani tärisi aivan hirveästi, mutta en uskaltanut sanoa EI. Niinpä hän otti minut kivisellä kylmällä lattialla ja kuvitteli sen olevan todella romanttista ja ihanaa.
Samoin tavoin suurinpiirtein meni neitsyys. En tajunut mitä tapahtui, ennen kuin olime alasti ja mies päälläni. Sain vain sanottua että varo,, olen neitsyt.
Onneksi nämä ainoat kerrat.

sisareni on raiskattu pariinkin kertaan. kerran huumattu ja pari tyyppiä raiskasi ja kerran eräs tuttu raiskasi.

äitini on raiskattu. oli miesystävänsä kanssa kävelyllä kun joku hullu tuli kimppuun ja raiskasi äitini. äitini miesystävä ei uskaltanut tehdä mitään, vaan katsoi vierestä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 16:20 vieras kirjoitti:
ei.mutta koskettelua sieltä kun olin .n7-8v :/ loppu onneksi kun rupesin itkemään ja huutamaan.mut jälkensä on jättäny.ja kun sitä miestä nään niin :kieh:
"Koskettelun uhriksi", minä jouduin 4-5 v. Ja jäljet on jättänyt minun sisimpääni. Tekijänä on serkkuni (reilu 10 vuotta minua vanhempi). En kertonut kellekkään ennen kuin 15-16 vuotiaana vanhemmilleni ja poikaystävälleni (nyk mieheni).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:02 mini kirjoitti:
Minua ei varsinaisesti ole rasikattu, mutta käytetty tilaani hyväksi niin että on saanut minut sänkyyn.
Muistan erään kerran kun olin tajuttomassa humalassa ja mies vei minut kellariin. Hän oli 10 vuotta vanhempi kuin minä ja isonkokoinen. Jalkani tärisi aivan hirveästi, mutta en uskaltanut sanoa EI. Niinpä hän otti minut kivisellä kylmällä lattialla ja kuvitteli sen olevan todella romanttista ja ihanaa.
Samoin tavoin suurinpiirtein meni neitsyys. En tajunut mitä tapahtui, ennen kuin olime alasti ja mies päälläni. Sain vain sanottua että varo,, olen neitsyt.
Onneksi nämä ainoat kerrat.

sisareni on raiskattu pariinkin kertaan. kerran huumattu ja pari tyyppiä raiskasi ja kerran eräs tuttu raiskasi.

äitini on raiskattu. oli miesystävänsä kanssa kävelyllä kun joku hullu tuli kimppuun ja raiskasi äitini. äitini miesystävä ei uskaltanut tehdä mitään, vaan katsoi vierestä.

Minusta tuo on kyllä jonkin laista raiskausta, koska olet ollut puolustuskyvytön.

Onko sisaresi tehnyt rikosilmoitusta?

Entä äitisi?
Toivottavasti jätti tämän poikaystävänsä, kun oli niin mamo.
 
17-vuotis synttäreitä viettäessä pesäpallonkauden päätösristeilyllä (jonka nimi oli lemmenlaiva). Kaksi miestä, molemmat olivat pomojani. Taisteltiin hovia myöten, onneksi oli hyvä asianajaja. Jouduttiin tekemään syyttäjästäkin valitus kun teki ensin syyttämättäjättämispäätöksen vaikka jopa tuomitsemiskynnys ylittyi. Onneksi sain oikeutta ja hovissa saatiin sellainen tuomio kun kuuluikin!
 

Yhteistyössä