Haaveena vauva 2020

@Lastunen Tiedän tunteen, odotin niin paljon viimeisen pillerin syömistä! :love: kohta se on sulla edessä ja pääsette yrittämään :)

Hitsi onko muilla näin, otan jotenki stressiä siitä tuleeko talletettua tarpeeksi usein ja esim nyt ku menkat loppu niin heti olis pitäny tallettaa mut tilanne ei ollu osuva niin alko ärsyttämään jo... :barefoot: hyvä ku en koko ajan yritä kaataa miestä sänkyyn :ROFLMAO: eilenkin vähän yritin heti mutta ei tosiaan napannut, ehkä sitten tänään :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: meillä vielä niin tää homma että ei puhuta millon on ovulaatio ja kuinka usein pitäs talletella ku pelkään et mies alkaa stressaa ja hommat jää siihen mut ite vaan koitan nyt vietellä miestä mahdollisimman usein :D:D
On mulla joskus ollut stressiä tallettelujen määrästä ja ajankohdasta kun meillä ei oo säännöllistä joka toinen päivä - seksiä, mutta oon yrittänyt opetella siitä pois, koska pelkään että meidän petipuuhista tulisi suorittamista. Miehelle en yleensä kerro milloin ovuloin, koska hänelle saattaa tulla suorituspaineita ja sitten ei onnistu talletukset. Yrityksen alkuvaiheessa hänellä oli enemmänkin tuota ongelmaa. Oon pyrkinyt siihen, että pidetään homma yhtä rentona kuin ennenkin, harrastetaan seksiä silloin kun mieli tekee eikä tuijoteta kalenteria. Joskus onnistun tässä paremmin ja joskus huonommin. Nyt tämän viimeisimmän oviksen aikaan huomasin, että olin hermostunut ja ärtynytkin, kun viimeisin talletus oli dpo -2 ja en ollut varma, ehditäänkö ovispäivänä harrastaa seksiä tai että onko mies edes halukas enää kun oltiin niin monena päivänä jo peräkkäin talleteltu.
 
@Tammityttö voi ei, olen todella pahoillani ❤ Ikävää,kun tuollai yhtäkkiä pudotti tuollaisen pommin. Vaikka itsekin olet pohtinut milloin on oikea aika luopua vauva haaveista, niin olisi ehkä ollut mukavampaa jos olisitte yhdessä pohtinut asioita ja päätyneet pohdintojen jälkeen tähän lopputulokseen.

Itsekin olen paljon tuota miettinyt koska on oikea aika.. esikoisen sain 23 vuotiaana, silloin ajattelin ettei kukaan tee enää 30 vuotiaana lapsia, silloin ollaan jo tosi vanhoja :ROFLMAO: Noh, kuinkas kävikään, kun plussaa ei tullut. Toinen syntyi kun olin 30 ja kuopus, kun olin 31. Silloin ajattelin, että 35 on raja. Nyt täytin juuri 34 ja olen taas alkanut pohtimaan, että kyllä yli 35 vielä voi, jos ennen sitä ei tule.
Mies on meillä asettanut rajaksi sen, että hoitoihin ei enää lähdetä.
Joten aika näyttää, koska on tarpeeksi (n)

@Mahaotus aikoinaan oli tuota ongelmaa, että tuntui että joka välissä pitäisi olla tallettelemassa. Nykyään menee omalla painollaan, pyrin toki oviksen aikaan miestä lämmitellä, mutta kolmen lapsen kanssa aina ei vain onnistu. Joskus tuntuu, että he eivät halua enää pikkusisarusta, kun usein jollain tulee joku hätä juuri sinä iltana, kun oli ajatus :ROFLMAO:
Mutta ensimmäiset kaksi lasta meillä tehty kevyillä hoidoilla ja se oli sellasta puuhaa välillä, että "lääkäri käski vielä tänään varmuuden vuoksi" joten nyt haluan ajatella, että tallettelut osuu oikeaan aikaan, sittenkun niin on tarkoitetus ❤
Mutta toki ymmärrän, kun yritys on ihan alussa, niin tuollaiset mietteet on tuttuja muistakaa nauttia siitä ;)

Täällä aamulla molemmat testit nega. Olisiko eilinen pissa ollut sitten jotenkin niin tujua, näin kuumalla, että sai testeissä viivanpaikat niin selkeästi esille.
Ei sinällään harmita, ettei plussaa nyt tullut vaikka ihanaahan se olisi ollut.
Enemmän ehdin innostua siitä, että se olisi selittänyt sen miksi kk eivät vieläkään ole alkaneet.
Joten mua ärsyttää suunnattomasti se, että uuden kierron alkuun menee taas varmaan se 8vk :poop:
Tai ehkä sekin, että oletin niiden nyt alkavan pikemmin, kun viimeksi kun kkm oli niin aikaisilla viikoilla :unsure:
No kuten jokusen kerran olen sanonut ei auta, kun odottaa :poop:
 
Voi ei @Tammityttö :(
On kyl varmasti hirvee tunnelma nyt siellä! Tiedän ton tunteen. Olin exän kanssa ihan samassa tilanteessa. Neljän vuoden yhteiselon aikana ei puhunut mitään sanallakaan vaikka tiesi että mä haaveilen perheenlisäyksestä. Ja sit kun otin asian puheeksi et olisko nyt aika, niin ehdoton "ei ikinä enää". Hän oli lapset tehnyt edellisessä suhteessa. Se oli ihan kamala romahdus.
Olisko mahdollista että sun mies on kokenut teidän yritystaustan niin vaikeana ettei enää halua edes lähteä toivomaan uutta? Voisin kuvitella että moni olis jo monesti luovuttanut.
 
Minä vetäydyn pois täältä nyt. Tuli täysin puskista miehen mielipide. Hän on aivan ehdoton ettei ainoatakaan lasta enää. Ei edes vahingossa :cry::oops: Tää tuli nyt vähän puskista. En tiennyt näiden laps.vuosien jälkeen ja pian 20v yhteiselon jälkeen olevan niin ehdoton että lasta ei saa tulla missään tapauksessa. Ei vahinkoakaan. Mä olen ihan shokissa.
Tsemåpiä ja plussatuulia. Varmaan käyn kommentoimassa viel hetken :(:(
@Tammityttö olen pahoillani... Voisiko hänen mieli hetken sulattelun jälkeen kuitenkin vielä jossain vaiheessa muuttua?:(
 
@rainbowdream Kiitti ovistesti - kokemuksesta. (y)
Ja tilasin 3 herkkää first responsea viime kierrossa ja 2 tein. Kyllä niihin tuli ihan hailu viiva, kuten tuli myös PC-liuskaan. Luulin kyl et oli viivan paikka(vaikkahhailu pinkki) tai reagoi lh-Hormooniin. Kunnes viime viikolla selvisi tämä ku-raskaus eli ihan oikein näyttivät. Mut hormoonit nousi hitaasti ku ei ollu oikea raskaus.
En ehkä enää niitä tilaa; 1 vielä jäi ja ehkä käytän vaan PC:tä tulevaisuudessa. (y)
No problemos:p joo saa nähä mitä mieltä ite kyseisistä first responsen testeistä olen :LOL: menkkamaista juilintaa on kohdun alueella ja alaselässä. Vielä ainakin ihan lupaavaa;)
 
@Mahaotus
voisko tota stressii helpottaa sillä että ehkä tekisit ovistikkuja.. silloin..tällöin.. :whistle: tyyliin jos tiedät että ei oo ovista nyt niin ei oo pakko kellistää miestä. sit jos näät että alkaa olla ovis niin lämmitellä miestä eikä puhu oviksen tapahtumisesta mitään:whistle: ymmärrän kyllä jos on ollu ajatus ettei ala heti tikuttelemaan:)
 
Ilmoittaudun mukaan :)
30 v nainen ja mies maanantaina 33 v
Esikoinen 4v jota edelsi melkein 6v lapsettomuus jonka aikana tehtiin hoitoja inseminaatiosta koeputkeen tuloksetta ja hoitauolla tuli ylläri luomuplussa ja nyt sit Esikoisen jälkeen tein ekan positiivisen testin tämäkin luomusti ilman hoitoja heinäkuun alussa joka sit keskeyty 6+5
Nyt haaveissa mahd pian uusi plussa kaikesta huolimatta.
 
@addison voisihan se kai, mutta kaikki oireet viittaa alkavaan vuotoon :confused::notworthy:
No viikonloppuna pitäisi alkaa. Harmi vain että huomenna pitäisi lähteä kokopäiväksi rannalle miehen kanssa ja olisi kurjaa jos ei pääsisikään uimaan vuodon takia :rolleyes: murheet ne on pienetkin murheet :D
 
@W.we tuo on kylläniin kurjaa, jotenkin se lataus ekassa hoitokierrossa on niin suuri ja sitä ajattelee että no nyt. Ja sitten, jos käykin niin ettei siitä plussaa tule on pettymys suuri ❤ Se vetää nöyräksi, seuraavilla kerroilla siihen osaa ehkä suhtautua hieman pienemmillä odotuksilla, vaikka kyllä se kirpaisee kerta toisensa jälkeen.
Toivotaan josko se vielä sulla plussaksi muuttuisi ❤
 
@W.we en ole... En tiedä, pelottaa oikeestaan tehdä testejä, koska se eka oli niin haalee ja vaikka digiin tuli plus niin... Jotenkin pelottaa et seuraavaan ei tule mitään:unsure: En ole vielä löytänyt viikkonäytöllistä testiä.
Kyllä viimeistään maanantaina aamulla teen uuden, koska soitan silloin sinne lääkäriin.
 
@Tammityttö pystyn samaistumaan tilanteeseesi kyllä hyvin:unsure: ekan keskenmenon jälkeen mieheni sanoi myös ettei haluakkaan lapsia ja oli täysin ehdoton asiasta. Melkein 6 vuotta hän olikin sitä mieltä kunnes puskista mieltään vaihtoi. Mutta tuntu jotenkin todella ahdistavalta että lapsettomuus olisi ollut oma valinta. Tuntuisi helpommalta jos se olisi ollut fyysisesti mahdotonta mutta että valinta. Tsemppiä ja jaksamista kaikesta selviää se vie vain aikaa :love:
 
Viimeksi muokattu:
@Tammityttö Kiitos kun olit täällä tsemppaamassa ja neuvomassa. Jaksamisia sinne :love:

@W.we Kyllä sinne rannalle voi mennä vaikka on menkatkin. Näin mäkin jouduin tekemään lomamatkalla. Uima-altaaseen meno oli vähä jännää. :LOL:

Onko muilla sitä että ovulaation ympärillä sitä kipuilua on kummallakin puolen alavatsaa? Mulla on nyt enempi oikealla, mutta välillä myös vasemmalla. Yritän kovasti saada selkoa tästä kehosta. Mähän en voi olla varma joka kierrossa että ovulaatio tapahtuu, niin koetan saada kaiken irti oireista. :giggle:

Tervetuloa uusille!
 
@Tammityttö Kiitos kun olit täällä tsemppaamassa ja neuvomassa. Jaksamisia sinne :love:

@W.we Kyllä sinne rannalle voi mennä vaikka on menkatkin. Näin mäkin jouduin tekemään lomamatkalla. Uima-altaaseen meno oli vähä jännää. :LOL:

Onko muilla sitä että ovulaation ympärillä sitä kipuilua on kummallakin puolen alavatsaa? Mulla on nyt enempi oikealla, mutta välillä myös vasemmalla. Yritän kovasti saada selkoa tästä kehosta. Mähän en voi olla varma joka kierrossa että ovulaatio tapahtuu, niin koetan saada kaiken irti oireista. :giggle:

Tervetuloa uusille!
Mulla ainakin kipuilee molemmat puolet. Plussakierrossa olin kirjoittanut flo'hon, että vasemmalla puolella enemmän nippaillut. Gynellä selvisi kuitenkin, että munasolu oli irronnut oikealta :) Tässä viimeisimmässä oviksessa oli molemmilla puolilla kipuja, mutta enemmän oikealle painottuen.
 

Yhteistyössä