Haaveena vauva 2020

Omaa napaa. Tuntuu taas että päivät ei kulu mihinkään. Tuntuu että ovisplussasta olis jo ikuisuus mutta todellisuudessa siitä on vasta kolme päivää :LOL: En yhtään ihmettele miksi näitä sanotaan piinapäiviksi! Viikot menee kyllä uudessa työssä nopeasti, testata voisin aikaisintaan 5.8. maanantaina jolloin on dpo 10 :whistle: Miksei voi omistaa jotain kristallipalloa josta näkisi heti että tärppäsikö nyt vai ei :ROFLMAO: Menkkojen pitäisi alkaa juuri kun on useamman päivän vapaat :poop: Työvuorot vaihtelee siis tässä uudessa työssä, välillä aamua, välillä iltaa ja välillä myös viikonloppuisin. Joten kun olisi useampi vapaa ja miehelläkin vapaata niin olisi ollut kiva lähteä jonnekkin minilomalle mutta ei uskalla varata kylpylähotellia tmv jos menkat alkaakin :unsure::poop: Olen taas pari päivää selaillut nettikauppoja ja ihaillut kaikkia vauvajuttuja. Voi kumpa pääsisi niitä pian ostamaan eikä tarvitsisi vain tyytyä haaveilemaan :rolleyes:
 
Sori että kysyn, lupasin jo aiemmin valistaa itseäni googlessa mutta täällä tietäjät tietää paremmin:ROFLMAO: eli jos ovulaatiotesti ei värähdäkkään, niin voiko tulkita että myös raskaustesti olis negatiivinen...? Joo ei ollu tarkotus alottaa tikuttelua vielä mutta se näköjään tyydyttää mun raskaustestien tekotarpeen...:unsure:o_O:whistle:
Muistelisin lukeneeni, että positiivisen raskaustestin voi saada, vaikka ovulaatiotestit ois olleet negaa? o_O En tiedä kyllä itsekään tämän enempää.

Kyllä on niin tuskaisia nämä piinapäivät (dpo 5-6) että ei mitään rajaa. (n) Olo on semmoinen, että en varmana ole raskaana. Instagrammissa vaan tulee vauvaonnea vastaan. Pitäisi varmaan oikeasti lopettaa sen selailu, kun se aiheuttaa vain pahaa mieltä :cry:
 
@Haavejuttu nyt pää kylmänä! Olis järkevää ajatella elämää sillä lailla että asennoituis siihen pahimpaan, eli että ne menkat alkaisi. Mulla taitaa olla seuraavat mahdolliset kuukaudet myös reissun aikana. Katsotaan :whistle:

Olen ollut niin hormoniryöpyssä tämän viikonlopun. Pari päivää sitten itkin ja olin masentunut. Mahakivut ovat olleet melkoiset tässä parina päivänä. Flo ennustaa ovista tälle päivää (kp18). Kahvia ei oikein meinaa saada juotua, selkää särkee ja pää on ollut kipeä useampana päivänä (mutta voi johtua helteestä). Saas nähdä.
 
@KukkaSosuli Huomenna taas töitä niin ei onneksi ole aikaa miettiä ja piinailla kamalasti :D Onneksi on töitä, työttömänä kun olisi vain kotona niin ei tulisi kyllä mitään, hulluksihan siinä tulisi! Viime kierrossa kirjasin oireita tuohon yhteen keskusteluun (piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen tai joku sellainen) mutta tässä kierrossa en aio sitä tehdä. Huomasin viime kierrossa että joka päivälle piti etsiä jotain kirjotettavaa ja kyttäsin aivan liikaa oireita.
 
Tervetuloa uudet!
Tää paikka on kyllä siitä paras että varmasti löytyy vähintään vertaistukea:love: lasten kanssa joka vaiheessa se on äärettömän tärkeetä. Sen avulla jaksaa.
Mulla ollu kans romahduksia (pahojakin) koska luulin et tää olis paljon helpompaa, vaikka olinkin varautunut siihen vuoteen. Puolen vuoden jälkeen oli ehkä se pahin tilanne omassa päässä. Nyt helpottaa. Itseasiassa helpottaa jo niin paljon ettei ees oo ollu päivittäin päällimmäisenä mielessä tää. Ihan säiköhdin ku näin dpot tosta listasta aamulla:eek:

Täällä kans reissuja tiedossa ja nyt tajusin just että ens viikonlopun reissussa on joko menkat täysillä, eli ei voi oikeen uida tai sit pregnant, eli joutuu jättää skumpat väliin:cautious:
Kyl mä uimaan haluisin :ROFLMAO:
Menkat pitäis alkaa viimeistään torstaina ja pe reissu, eli tilanne ratkeaa juuri pahimmillaan ennen lähtöä. Onneks reissukaverina hyvä ystävä jonka kanssa puhuttu kaikki. Eli voi olla avoimesti joko onnellinen tai pettynyt(y)
 
@KukkaSosuli Huomenna taas töitä niin ei onneksi ole aikaa miettiä ja piinailla kamalasti :D Onneksi on töitä, työttömänä kun olisi vain kotona niin ei tulisi kyllä mitään, hulluksihan siinä tulisi! Viime kierrossa kirjasin oireita tuohon yhteen keskusteluun (piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen tai joku sellainen) mutta tässä kierrossa en aio sitä tehdä. Huomasin viime kierrossa että joka päivälle piti etsiä jotain kirjotettavaa ja kyttäsin aivan liikaa oireita.
Mä aloin tämän oviksen jälkeen kirjoittamaan "oireita" ylös tuonne kyseiseen keskusteluun. Ja se oli kyllä virhe myös minulta, koko ajan etsin raskausoireita vaikka niitä ei vielä edes kuulu olla. Taidankin käydä samantien poistamassa sen viestini, jos se auttais pysymään rennompana!

Tervetuloa uusille!

Mä oon lähdössä reissuun muutamaksi päiväksi. Toivottavasti saan pidettyä ajatukset kurissa siellä ja keksittyä paljon tekemistä, ettei ole liikaa aikaa selailla näitä keskusteluja ja tarkkailla kropan tuntemuksia. Pessimistiminäni on jo alkanut vakuutella toiveikkaalle minälleni, että en oo raskaana. Reilun viikon päästä sitten selviää, kumpi oli oikeassa. ;) Mulla alkaa työt viikon päästä maanantaina ja kuukautisten pitäisi alkaa keskiviikkona, joten vaikka ei toivottua tulosta tässä kierrossa tuliskaan, niin työ vie kyllä hyvin ajatukset pois pettymyksestä. Ihana päästä takaisin töihin lasten pariin. ❤
 
Viimeksi muokattu:
@Haavejuttu mäki meinasin jo edelliseen viestiin laittaa että onneksi työt alkaa huomenna niin ei kerkeä pohtia joka oiretta. Lähinnä tässäkin voi todeta vain sen että se ovulaatio joko oli tai ei ollut tällä viikolla.

Sen näistä kierroista on oppinut, että niitä oireita voi olla vaikka minkälaisia vaikkei olisi raskaanakaan. Ei oikein jaksa stressata enää, toki valittaa voi jos on oikein kovia oireita :ROFLMAO: Nykyään en oikein jaksa seurata tuota Flotakaan päivittäin, vaikka merkkaan sinne oireet ja lääkkeet. Muistin ovulaatioennusteen ajankohdan on vääriin tältä viikolta. Toki veikkaan silti että se on eri kohdassa kuin ennuste.
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Tervetuloa kaikille uusille :)
Nyt en kyl tie mitä mun kehossa tapahtuu (n) Mul on ihan sellainen olo että mulla olis nyt ovulaatio(n) valkovuoto yht äkkiä paljon ja vattaa niistää niinkuin ovulaatiossa,. Voisikohan se ollakki vasta nyt? Vai merkkaako tää nyt sittekki menkkoja mut niitten pitäis alkaa vast ens lauantaina(n) hmmm en nyt oikeen tie miten tulkitsisin. Ja raskaustesti oli aamulla ainakin nega:cautious:
@FaBuu mulla ainakin vatsaa nippailee ja siinä kierrossa kun raskauduin oli näin :) myös valkovuotoa tulee aika paljon ajoittain sitten taas ei, tiedä sitten mitä meinaa:LOL: eli voi olla mikä vaan kolmesta vaihtoehdosta raskaus menkat tai ovis mutta en usko että sulla vasta nyt ovis tapahtuisi, joskus niinkin voi tietysti käydä. meillä menee samat päivät mutta itse odotan dpo 12 testin tekoa. Sulla voi hyvin muuttua vielä plussaksi:love:
 
Omaa napaa. Tuntuu taas että päivät ei kulu mihinkään. Tuntuu että ovisplussasta olis jo ikuisuus mutta todellisuudessa siitä on vasta kolme päivää :LOL: En yhtään ihmettele miksi näitä sanotaan piinapäiviksi! Viikot menee kyllä uudessa työssä nopeasti, testata voisin aikaisintaan 5.8. maanantaina jolloin on dpo 10 :whistle: Miksei voi omistaa jotain kristallipalloa josta näkisi heti että tärppäsikö nyt vai ei :ROFLMAO: Menkkojen pitäisi alkaa juuri kun on useamman päivän vapaat :poop: Työvuorot vaihtelee siis tässä uudessa työssä, välillä aamua, välillä iltaa ja välillä myös viikonloppuisin. Joten kun olisi useampi vapaa ja miehelläkin vapaata niin olisi ollut kiva lähteä jonnekkin minilomalle mutta ei uskalla varata kylpylähotellia tmv jos menkat alkaakin :unsure::poop: Olen taas pari päivää selaillut nettikauppoja ja ihaillut kaikkia vauvajuttuja. Voi kumpa pääsisi niitä pian ostamaan eikä tarvitsisi vain tyytyä haaveilemaan :rolleyes:
@Haavejuttu mä niin tiedän piinapäivien tuskan:D jotain ihan kauheeta:confused: kyl ne päivät sieltä tulee ja mua ainakin helpottaa kun päivät on täynnä tekemistä eikä jatkuvasti mieti asiaa. Sit huomaakin taas et hui päivät onki jo menny ja taas on entistä lähempänä testausta.:) Oma olo parani kun asia ei jatkuvalla syötöllä ole tapetilla.(y) helppoa se ei kyllä ole:whistle::ROFLMAO:
 
@KukkaSosuli Huomenna taas töitä niin ei onneksi ole aikaa miettiä ja piinailla kamalasti :D Onneksi on töitä, työttömänä kun olisi vain kotona niin ei tulisi kyllä mitään, hulluksihan siinä tulisi! Viime kierrossa kirjasin oireita tuohon yhteen keskusteluun (piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen tai joku sellainen) mutta tässä kierrossa en aio sitä tehdä. Huomasin viime kierrossa että joka päivälle piti etsiä jotain kirjotettavaa ja kyttäsin aivan liikaa oireita.
Allekirjoitan ton kyllä täysin! Aloitin uudessa työssä toukokuussa, mutta olin heinäkuun lomalla ja ens viikon päästä onneksi pääsen töihin! :LOL: on kyllä ollut aika kamalaa, kun on aikaa miettiä näitä juttuja. Mullahan siis tilanne se, että keskiviikkona otan viimeisen pillerin ja sitten pääsee tositoimiin. Malttamattomana jo siitäkin syystä, että tiedän, että joko plussa tapahtuu piankin tai sitten siihen voi mennä vuosi tai kauemminkin. Olen maailman kärsimättömin. Mutta ehkä se tästä, oikeastaan jo odotan, että pääsen tänne jakamaan oviksia ja muita!

Nyt kuitenkin ollaan menossa miehen kanssa ulkomaanreissulle ja tullaan vasta keskiviikkona illalla. Lueskelen näitä varmaan jossain välissä, mutta kommentoin vasta sitten loppuviikosta. Tsemppiä toivottelen kaikille :giggle:
 
Omaa napaa. Tuntuu taas että päivät ei kulu mihinkään. Tuntuu että ovisplussasta olis jo ikuisuus mutta todellisuudessa siitä on vasta kolme päivää :LOL: En yhtään ihmettele miksi näitä sanotaan piinapäiviksi! Viikot menee kyllä uudessa työssä nopeasti, testata voisin aikaisintaan 5.8. maanantaina jolloin on dpo 10 :whistle: Miksei voi omistaa jotain kristallipalloa josta näkisi heti että tärppäsikö nyt vai ei :ROFLMAO: Menkkojen pitäisi alkaa juuri kun on useamman päivän vapaat :poop: Työvuorot vaihtelee siis tässä uudessa työssä, välillä aamua, välillä iltaa ja välillä myös viikonloppuisin. Joten kun olisi useampi vapaa ja miehelläkin vapaata niin olisi ollut kiva lähteä jonnekkin minilomalle mutta ei uskalla varata kylpylähotellia tmv jos menkat alkaakin :unsure::poop: Olen taas pari päivää selaillut nettikauppoja ja ihaillut kaikkia vauvajuttuja. Voi kumpa pääsisi niitä pian ostamaan eikä tarvitsisi vain tyytyä haaveilemaan :rolleyes:
Mulla sama homma, että tuntuu kuin päivät menis tosi hitaasti. Onneksi huomenna alkaa taas työt, niin ei ole aikaa pohdiskella omaa napaa joka hetki. :)

Tällä hetkellä kp 51/32-38 menossa. Rinnat ovat olleet tosi kipeät pari päivää ja mielialat matalalla. Otin jo viime yötä vasten panadolia ja laitoin kuukupin paikoilleen, mutta ei ne menkat alkaneet vaikka pms-oireilta nämä tuntuu.. Mietin jo, koska pitää mennä lääkärissä näyttäytymään jos testit edelleen negatiivisia, mutta menkkoja ei kuulu? Mulla ei ole koskaan aiemmin ollut näin pitkää kiertoa, pisin tähän mennessä ikinä on ollut 46 päivää, mutta epäilen sen kohdalla varhaista keskenmenoa..
 
Moi kaikki, olen jo tovin seuraillut keskustelua ja haluaisin liittyä mukaan. Viimeinen vauva haaveissa ja yritys aloitettu 07/19 vaikka pidemmänaikaa menty tuleejostullakseen periaatteella.

Voisin tulla piinailijoihin tänään dpo 6 kp21/29-31.

Jotenkin olo että tämä vauva ei helpolla tule mutta katsotaan.

Tsemppiä kaikkia uuteen kiertoon joutuneille. :unsure:
Tervetuloa mukaan! Lisään sinun tiedot etusivun listaan, ilmoitatko vielä ikäsi ja monesko lapsi haaveissa? :):)
 
Niille jotka oli kiinnostuneita, että oonko tehnyt uuden testin, tänä aamuna tein ja oli vahvat viivat (tai tuo oli toi CB johon tulee plussa). Eli kai sitä pitää uskoa... Vaikka ei vieläkään oireita... Tänään pitäis soittaa sinne lääkäriin, mut pohdin vaan tuota et millä viikoilla mennään kun eikö se yleensä lasketa edellisistä kuukautisista? Mullahan ne oli kesäkuun alussa, että...
(Edelleen yritän olla innostumatta liikaa, koska...)
 
Niille jotka oli kiinnostuneita, että oonko tehnyt uuden testin, tänä aamuna tein ja oli vahvat viivat (tai tuo oli toi CB johon tulee plussa). Eli kai sitä pitää uskoa... Vaikka ei vieläkään oireita... Tänään pitäis soittaa sinne lääkäriin, mut pohdin vaan tuota et millä viikoilla mennään kun eikö se yleensä lasketa edellisistä kuukautisista? Mullahan ne oli kesäkuun alussa, että...
(Edelleen yritän olla innostumatta liikaa, koska...)
Onnea! Kuten sanottu, oireettomuus ei vielä yksin merkkaa mitään. Mulla oli lähes oireeton koko esikoisen odotus. Jos puhutaan tissi/kohtukivuista ja pahoinvoinnista niin oli todellakin oireeton. Vasta liitoskivut ja närästys oli ekat joskus ekan kolmenneksen jälkeen.
Toivottavasti teillä päättyy tän suhteen kaikki täydellisen hyvin! Ihanaa!:love:
 
Niille jotka oli kiinnostuneita, että oonko tehnyt uuden testin, tänä aamuna tein ja oli vahvat viivat (tai tuo oli toi CB johon tulee plussa). Eli kai sitä pitää uskoa... Vaikka ei vieläkään oireita... Tänään pitäis soittaa sinne lääkäriin, mut pohdin vaan tuota et millä viikoilla mennään kun eikö se yleensä lasketa edellisistä kuukautisista? Mullahan ne oli kesäkuun alussa, että...
(Edelleen yritän olla innostumatta liikaa, koska...)
Niin eikö netissä voi kattoa viikkoja ja la:ta ovulaatiosta tai kuukautisista. Jos vaan heittelet sinne päiviä mitä veikkaisit hedelmällisyydestä. Kyllähän ne viikot selviää sit neuvolassa onneksi :giggle:
 

Yhteistyössä