Haaveena vauva 2020

@Persikka123 kyllä se plussa voi pitkänkin yrityksen jälkeen tulla! Meillä melkein 2 1/2 vuotta takana.

Toivon niin paljon, että tää olis nyt oikea juttu! Kävin verikokeessa ja sain tekstiviestin tuloksesta, mutta en sit tiedä mitä se tarkottaa. Huomenna selviää!
Jotenkin ei vaan pysty ajattelemaan että tämä pysyisi kyydissä, juurikin tuon pitkän plussattoman yrityksen jälkeen.
Siellä on jännät paikat, toivottavasti kaikki on hyvin :love: Tulos varmaan näkyy sähköisessä asioinnissa tai kannassa, jos haluaa etukäteen urkkia :rolleyes:
 
@Persikka123 kiitos! Tää on ensimmäinen plussa koko aikana ja tosiaan toivottavasti kaikki on hyvin. Kyllä se plussa teillekin toivottavasti pian tulee ja saatte vauvan syliin :love:

Lähinnä vaan et mitä viikkoja se vastaa se arvo. Jaksan kyllä odottaa huomiseen, kun ne lapsettomuus polilta soittaa :)
 
@Kiemura eikö joku just sanonu et tuli plussa kun puuttui pms-oireet? Mut eihän tuosta odottamisesta mitään häviä, onpahan tulos sit luotettavampi.

Mulla meni aluksi ihan hyvin. Laskeskelin että minä päivänä vois testata rtestillä tai haaveilin aloittavani terot ja odottavani sit vaan menkkoja. Noh. Katselin netistä että mikä vois olla mahdollinen LA. :giggle: Ja ainakin puolitoista viikkoa pitäis odotella ennen kuin voi testata
Minäkin oon käynyt jo laskemassa, mikä LA mulla olisi jos olisin tässä kierrossa tullut raskaaksi. :D En muista enää, oliko se 16.4. vai 20.4. Aika kyllä matelee ennen testausta. Mulla on varma tunne että en oo raskaana, mutta kyllä mä kuitenkin ootan että pääsen testaamaan.
 
Uusi ilmoittautuu mukaan

Oon 30v ja mie 32v, yhdessä oltu 10v. Viime syyskuussa oli viimeinen ehkäisyrengas, eli yritys aloitettu 10/18. Alussa oli sairastelua ja kierto sekaisin, joten ehkä kunnolla päästiin yrittämään vasta helmikuussa. Olen käynyt säännöllisesti gynellä, koska suvussa on lapsettomuutta aiheuttavaa endoa. Tammikuussa kävin myös, ultra näyttää ok ja munasarjat puhtaat, mutta laittoi silti jo heti lähetteen lapsettomuushoitoihin. Mun testit ok, mutta miehen siittiöiden liikkuvuudessa ongelmaa, joten heti aloitettiin puhu inssistä. Sovittiin kuitenkin, että katsotaan kesän yli, ja elokuun alussa sitten hiv-testit ja ekan inssin suunnitteluun.

Ja tässä sitä ollaan, ei ole tärpännyt. Ovulaatiota oon tikuttanut koko kevään digitesteillä, ja hymynaama tulee yleensä jo kp 10. Niitä ne lapsettomuusklinikalla suositteli, ettei tarvi arvuutella viivojen kans. Oviksen jälkeen aina erinäisiä oireita, mahassa alkaa menkkamaiset kivut jo heti oviksesta ja jatkuu kuukautisiin asti. Rinnat oli viime kierrossa paljo kipeämmät mitä koskaan ennen, mikä herätti toiveita, mutta ei tärpännyt. Nyt oltiin lomalla ja toiveet oli korkealla, mutta testi dpo 10 näytti negaa ja maha on kyllä sen verran kipeä että kyllä ne kuukautiset sieltä tulee. Oon vaan tän kerran tehny raskaustestin, kun tuntuu jotenki hassulta testata ennen kuin kuukautiset ois myöhässä, mutta eipä ne vielä oo ollu. Kierto yleensä 25-27 päivää.

Luin kaikki teidät muiden viestit läpi, johon meninin melko tovi! Mutta ihana huomata kuinka täältä porukka saa plussia, ja etenkin lämmittää mieltä ja luo toivoa kun jo pidempään yrittäneet plussaa ❤

Minut voi lisätä listalle siis

Mohan / 30v / 1. / 10/18
 
@Minic juu tuon löysin itsekin, mutta ei se hirveesti selkeyttänyt, mutta ehkä ei tarvikaan. Lähinnä itseä mietityttää se et milloin on ollu ovulaatio. Se oli 800 pintaan, en sit tiedä onko alhainen vai hyvä... Mutta on ainakin ihan reilusti yli sen raskausrajan :whistle:
 
Uusi ilmoittautuu mukaan

Oon 30v ja mie 32v, yhdessä oltu 10v. Viime syyskuussa oli viimeinen ehkäisyrengas, eli yritys aloitettu 10/18. Alussa oli sairastelua ja kierto sekaisin, joten ehkä kunnolla päästiin yrittämään vasta helmikuussa. Olen käynyt säännöllisesti gynellä, koska suvussa on lapsettomuutta aiheuttavaa endoa. Tammikuussa kävin myös, ultra näyttää ok ja munasarjat puhtaat, mutta laittoi silti jo heti lähetteen lapsettomuushoitoihin. Mun testit ok, mutta miehen siittiöiden liikkuvuudessa ongelmaa, joten heti aloitettiin puhu inssistä. Sovittiin kuitenkin, että katsotaan kesän yli, ja elokuun alussa sitten hiv-testit ja ekan inssin suunnitteluun.

Ja tässä sitä ollaan, ei ole tärpännyt. Ovulaatiota oon tikuttanut koko kevään digitesteillä, ja hymynaama tulee yleensä jo kp 10. Niitä ne lapsettomuusklinikalla suositteli, ettei tarvi arvuutella viivojen kans. Oviksen jälkeen aina erinäisiä oireita, mahassa alkaa menkkamaiset kivut jo heti oviksesta ja jatkuu kuukautisiin asti. Rinnat oli viime kierrossa paljo kipeämmät mitä koskaan ennen, mikä herätti toiveita, mutta ei tärpännyt. Nyt oltiin lomalla ja toiveet oli korkealla, mutta testi dpo 10 näytti negaa ja maha on kyllä sen verran kipeä että kyllä ne kuukautiset sieltä tulee. Oon vaan tän kerran tehny raskaustestin, kun tuntuu jotenki hassulta testata ennen kuin kuukautiset ois myöhässä, mutta eipä ne vielä oo ollu. Kierto yleensä 25-27 päivää.

Luin kaikki teidät muiden viestit läpi, johon meninin melko tovi! Mutta ihana huomata kuinka täältä porukka saa plussia, ja etenkin lämmittää mieltä ja luo toivoa kun jo pidempään yrittäneet plussaa ❤

Minut voi lisätä listalle siis

Mohan / 30v / 1. / 10/18
Teillä on yritystä kk vähempi kuin meillä, mutta teille on kyllä ehtinyt olla tutkimuksia ja hoitosuunnitelmiakin jo. Tsemppiä! Onneksi järeämmät aseet on vielä käyttämättä. Meillä mennään tällä mun pco diagnoosilla ja ens kuun lopussa soitellaan aikaa tutkimuksiin. Teillä ilmeisesti alkoi tutkimukset tuon endo-taipumuksen takia?
 
Pakko käydä @Wintersun kommentoimassa. Uskomatonta mutta mulla on aivan samaa mitä oot täällö kirjottanu ny. Samat kp menossa. Menkat oli mun mittatilla ”niukat”. Siis oli runsaat muttei semmoset sikatulvat. Sit pitkään valutti ruskeaa ja limaa. Ei loppuneet napakasti seinään. PMS jäi päälle ja jatkuvaf menkkakivut. Pitäny ottaa kipulääkettäkin. Ihan outoa mulle, ei tällasia oo ollu. Ovistikutkin tummahkoja jo nyt (ei plussia tms). En tiiä, lie jotain lopunalkua kaikkineen. En siis usko mihinkään aikaiseen ovikseen. Ei mulla eläissäni oo semmosia ollu eikä kohdunsuun tilanne eikä muu myöskää enteile semmosta
Tsemppiä. Jään seuraamaan sun kiertoa omani kera tänne taustalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Heippa!

Kirjottelin joskus varmaan reilu vuosi sitten vastaavalle 2019 palstalle. Nyt oli pakko tulla kertomaan, että vihdoin vähän yli 2v odotuksen jälkeen tikkuun tuli kaksi viivaa!! :love::love: Olo on vielä aika epätodellinen. Esikoista ollaan siis haaveiltu. Kertaakaan aiemmin en oo saanu minkäänlaista plussaa tikkuun.
 
Mulla on tosi kosteeta olot koko ajan, menkoista lähtien. Tää ei oo mulle yhtään normaalia. Mulla on kaks kertaa ollut ovis kp 13, muuten se on siellä ~16-20 tienoilla. Nyt ei kyllä ole ovistestejä eikä ole tarkoitus ostaakaan.
Mulla myös itku herkkyys ja tuntuu et tunteiden vuoristorataa vaan. Mut kun en raskaana ole ni ties mistä sit johtuu.
Joo sama juttu.
Mut toivottavasti ny olis vaan aikainen ovis ja tuo haamunen liittyis LHn nousuun! Peukut kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Teillä on yritystä kk vähempi kuin meillä, mutta teille on kyllä ehtinyt olla tutkimuksia ja hoitosuunnitelmiakin jo. Tsemppiä! Onneksi järeämmät aseet on vielä käyttämättä. Meillä mennään tällä mun pco diagnoosilla ja ens kuun lopussa soitellaan aikaa tutkimuksiin. Teillä ilmeisesti alkoi tutkimukset tuon endo-taipumuksen takia?
Joo just tuon endotaipumuksen vuoksi laittoi suoraan lähetteen, vaikka yritystä oli ollut tosi vähän aikaa. On toki kiva että hoitoihin pääsee pian, ja varsinkin kun lapsettomuuden syy on nyt lievä male factor, mutta omassa päässä vaan jyskyttää, että entä jos hoidot ei auta enkä raskaudu niilläkään

Ja sieltä alkoi tuhruttelukin, kierto nyt jo ennätyslyhyt 24. Huomenna siis kp 1. Minua ei kp/piinailulistoille tarvi lisätä.
 
On Juu, rfsu:n herkkä. Mut ne antaa tämmöisiä ja paljon vahvempiakin viivoja ilman, että on raskaana. Eli tuo ei mitään tarkoita! Samalla testillä oon saanut mm. Tämmöisiä viivoja aiemmin:

katso liitettä 7447 katso liitettä 7446
Huh no tollasten pitäs olla kyl kiellettyi, pois markkinoilta. :confused: Mä oon käyttäny vaan onesteppii ja precheck merkkisii ja ne on ollu kyllä aina joko ihan nega tai sit viiva joka on ollu oikee plussa.
 
Onnea plussista!:love::love::love:

@Wintersun on kyllä selkeä viiva! Josko sulla oli kemiallinen joka nosti hormonia?

Joku kyseli seksin määristä. Meillä yhteiseloa yli 10v eikä enää kovin aktiivista makuuhuoneen puolella. Nyt kun yritys päällä niin ovulaation aikaa harrastetaan joka toinen päivä. Eli kierrossa yhtyeensä 2-5 kertaa vaan. Mutta eipä se haittaa kun ovulaation osaa suht hyvin paikantaa ja on hyvin tärpännyt.
 

Yhteistyössä