Haaveena vauva 2020

Tästä kierrosta ei tosiaan oo mitään hajua, mut kuukautisia ei vaan kuulu..
Ja kokoajan on tunne et oon raskaana, mut sunnuntaina tehty testi oli nega.

Maha kipuilee, mut se nyt voi olla kk merkkikin, siihen päälle etova olo suussa kokoajan. (tätä ei oo ollu aikaisemmin) rinnat ei oo arat enään, mut..
Entie ehkä mä nään kaikessa nyt vaan oireita.
 
Täällä maha turvoksissa ja tuli sellanen olo et apua jos onki heti tärpännyt. Jotenki aattelin ku kahta ekaa on tehty 7kk et sama menee vähintään tässäkin et nyt jos tärppäiski heti ni jää tää piinailu ja yrittämisen jännäys ihan "kesken", saakoha kukaan tästä ajatuksesta kiinni vai kuulostanko ihan sekopäiseltä :D
Sit jos menkat aikaa ni valitan ku ei tärpänny heti :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mä oon päättänyt et teen sit kaikki mitä talosta löytyy :ROFLMAO:
Onnea!
Kiitos onnitteluista! Mulla ei ollut edes yhtään valmiina odottamassa, vaan piti käydä ostamassa, ja lauantaina ja sunnuntaina tehtyjen testien lisäksi tarttui äsken taas matkaani tikku kaupasta, hullutusta :ROFLMAO: Mutta kun ei ole juuri mitään oireita niin jotenkin sitä ei meinaa vielä uskoa!
 
Dpo 6 menossa, ja rintojen särky astunut kuvaan, oikein kihelmöi nännejä. Ja se hento vaaleanpunainen vuoto lakkasi eilen, vihdoinkin! Aloin jo pelätä jotain tulehdusta tms. Vaikka kipuja ei niinkään oo ollut, perus pieniä munasarja nippailuja. Aivastelu alkoi tänään yhtäkkiä, en kuitenkaan mitenkään flunssainen oo, just viikko sitten sellasesta parannuttu. Jännä fiilis :D oon ollut viime aikoina hirveen nälkäinen. Jo ennen ovulaatiota, mut sen jälkeen vielä enemmän. Alkuvuodesta kun plussasin, muistan että olin koko ajan janoinen ja nälkäinen, join vettä ihan hirveesti. Yölläkin heräsin juomaan, ja vessaan. Syödäkin olisin voinut yölläkin, taisinkin kerran jotain juustoa jääkaapista napsia :D joten toivotaan että tämän kierron koko aikainen nälkä tarkoittais vaan positiivista, muuten tätä menoa tulee kesäkiloja ja ihan turhaan :LOL: itse asiassa tänään on alkanut janottamaankin enemmän. Vaikka vasta dpo 6 niin ei pitäs ees mitää oireita olla :ROFLMAO: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka ja mom_89
@Titi-Love mitä sä tarkotat tuolla aivastelulla? Mulla on kans ollut nyt kahtena edellisenä iltana aivastelua. Sit ku oon useamman kerran saanu aivastaa peräkanaa, ni ei mitään hätää :ROFLMAO: en tienny et seki voi olla oire
Mulla tuli tammikuussa aivastelua ilman flunssaa ja sain sillon plussan(joka meni helmikuussa kesken) ja viime kuussa kun oli ilmeisesti kemiallinen niin aivastelin päivän-pari. Ilmeisesti limakalvot kuivuu tms. Ja se aiheuttaa aivastelua, ja samalla myös janon tunnetta :)

Tätä aivastelu oiretta en kuitenkaan muista esikoisen odotukselta, siitä toki on yli 7 vuotta aikaa :D
 
Onnittelut @Fayrouz :love:

Pakko vähän taas omanapailla. Nyt siis dpo 4 ja eilen töissä ollessa polttelevaa kipua alamahalla, alaselässä ja reisissä. Tänään töissä ollessa yhtäkkiä vihlasi alamahaa vasemmalta ja tuolilta ylös noustessa piti jäädä hetkeksi hieman kumaraan kun tuli alamahaan sellainen lihaskrampin tunne (n) Meni äkkiä ohi, ja voi tietysti ollakkin joku lihaskramppi. Väsyttää myös tosi paljon ja eilen töiden jälkeen nukahdin vahingossa sohvalle pariksi tuntia ja silti nukuin yöllä hyvin. Vähän liiankin hyvin kun en herätyskelloon herännyt ja meinasin töistä myöhästyä! Jospa on vaan univelkaa paljon, en halua vielä liikaa intoilla vaikka kyllä on toiveet aika korkealla tässä kierrossa kun tallettelut osui niin nappii ja ovisplussa oli niin tumma :rolleyes:
 
Väsymys oli kans sellanen mikä oli hyvon vahvaa ja syvää, sekä näin todentuntuisia unia ja raskausunia hyvin paljon plussa kierrossa. Toki niitä on senkin jälkeen tullut, mut siinä kierrossa oli joka yö joku todentuntuinen mutta myös outo uni :D tiedä sitten mistä se johtui, alitajunnasta tms. :D
 
Hei taas kaikille, ei lähtenyt raskaus viime kuusta, menkat tuli aika nopeasti, seuraavana päivänä edellisestä viestistä.

Nyt tässä kuussa talleteltu ahkerasti. Tänään tulee 28 pv kierrosta täyteen. Tosiaan 8 kk kierroista oli sekaisin keskenmenon jälkeen, pituus kierroilla vaihteli 24-27 päivässä. Nyt kesäkuussa kierto oli pitkästä aikaa se normi 28 pv, mikä on aina ollut. Oon viime päivinä tehnyt erilaisia testejä, pregchec ja ja sit se huono onestep. Ne on kaikki ollu negoja. Tänään, kun tuli kierto täyteen mittaan ja ei näy menkkoja, tein clear bluen testin. Testiajalla en nähnyt mitään (nega) , tosin kiireessä ennen töihin lähtöä tein. Miehelle sanoin aamulla, että tänään on testipäivä. Mies laittoi töihin viestin testistä, et ihan kun tuossa ois viiva. Silloin oli jo kulunut useampi tunti testin tekemisestä. Katsoin kotiin tultua, ja siinä oli tasapaksu, haalean sininen viiva. Tietenkin se oli tullut testiajan jälkeen, nii mahdollisesti roskisplussa?. Täytynee tehdä loppuviikosta uusi testi jos ei oo vieläkään vuodot alkaneet.

Kuva otettu työpäivän jälkeen. Luonnossa paljon selkeämpi mitä kuvaan tallentunut.
 

Attachments

Onnea minunkin puolesta kaikille plussanneille :love: Kunpa itsekin pian saisi sen merkityksellisen toisen viivan :rolleyes:

Periaatteessa torstaina/perjantaina voisin itse tehdä herkän testin, mutta toisaalta pitäisi malttaa varmaan ensi viikkoon.. Reissuun lähtökin parhaillaan tulossa ja mitä mä pakkasin, pari testiä :oops::whistle:
 
@Titi-Love mitä sä tarkotat tuolla aivastelulla? Mulla on kans ollut nyt kahtena edellisenä iltana aivastelua. Sit ku oon useamman kerran saanu aivastaa peräkanaa, ni ei mitään hätää :ROFLMAO: en tienny et seki voi olla oire
Mää aivastelin ihan huolella jo ennen plussaa ja sen jälkeenki se on jatkunu. Jatkuu edelleenkin aivastelu :D Toki nykyään on välipäiviä ja eniten aivastelen aamusin.
 

Yhteistyössä