Haaveena vauva 2020

Katsoin kotiin tultua, ja siinä oli tasapaksu, haalean sininen viiva. Tietenkin se oli tullut testiajan jälkeen, nii mahdollisesti roskisplussa?. Täytynee tehdä loppuviikosta uusi testi jos ei oo vieläkään vuodot alkaneet.

Kuva otettu työpäivän jälkeen. Luonnossa paljon selkeämpi mitä kuvaan tallentunut.
Tosi selkeesti hän toi näkyy! Eikö siinä siis sillon heti testin teon jälkeen näkynyt mitään?
 
Tosi selkeesti hän toi näkyy! Eikö siinä siis sillon heti testin teon jälkeen näkynyt mitään?
Tein testin ennen suihkua ja pikasesti vilkaisin suihkun jälkeen (arvelin jo 10 min kuluneen) ja ei näkynyt kuin vain vaakasuora. Ei plussaa, mut mies laittoi pari tuntia myöhemmin viestiä, silloin näkynyt jo. En ehtinyt avaamaan testiä aamulla. Vasta töiden jälkeen näin tarkemmin.
 
Kiva kun kaikki on taas kirjoitellut paljon :) tsemppiä teille kaikille eri tilanteisiin :love:

Mun on oikeesti kohta pakko tehä niin että yritän ajatella ettei yritetä vauvaa kun ajattelen jo ihan näin yrityksen alussa pakkomielteisesti seksin määrää ja stressaan jos sitä ei ole tarpeeksi... jos vaan yritän olla ajattelematta ja sitten yllättyä jos positiivinen testi tulee eteen :love: tositarkoituksella siis tässä yritetään yhteisymmärryksellä mutta miestä on vähän vaikea saada usein sänkypuuhiin enkä viitti heti alkuun alkaa ottaa mitään puheeksi ettei tuu suorituspaineita. Nyt mä yritän vaa ite vähän höllätä.. :oops::oops:
 
Omanapailua. Googlettelin mitä ja milloin tapahtuu ovulaation jälkeen ja huomasin että kolme päivää ovulaatiosta alkio saapuu kohtuun. Tämän jälkeen, yleensä dpo 6 alkio kiinnittyy kohtuun. Tottakai ajatukset lähtee laukkaamaan ja mietin josko tuo eilinen polttelu olisi johtunut siitä että alkio on saapunut kohtuun :rolleyes: Olo on yllättävän rauhallinen enkä ole kytännyt oireita, mutta tuo eilinen polttelu tuli niin yhtäkkiä kesken työtehtävän ettei sitä voinut olla huomaamatta. Samoin tänään se lihaskrampilta tuntuva tunne tuolilta ylös noustessa. Voi kumpa saisin n. viikon päästä plussan testiin :love: Maanantaina dpo 10 ja silloin voisi ekan testin tehdä :giggle: Töissä on kiireitä ja myös viikonloppu menee töissä joten on paljon muuta ajateltavaa ja ei onneksi ehdi stressata asiaa ja päivät kuluu äkkiä (y)
 
Tänä aamuna menkat alkoi, ja testi oli nega (pregcheck) Eli se eilinen oli clearbluen roskiksessa ilmestynyt plussa. Oli aika jännä nähdä plussa, kun viimeksi nähnyt oikeen plussan muutamia päiviä ennen km. 10 kk sitten. Nyt uusi kierto ja uudet tavoitteet, ostin jopa elämäni ensimmäisen ovulaatiotestipaketin (prismasta rfsu), jos niitä sit testailis .
 
Omanapailua. Googlettelin mitä ja milloin tapahtuu ovulaation jälkeen ja huomasin että kolme päivää ovulaatiosta alkio saapuu kohtuun. Tämän jälkeen, yleensä dpo 6 alkio kiinnittyy kohtuun. Tottakai ajatukset lähtee laukkaamaan ja mietin josko tuo eilinen polttelu olisi johtunut siitä että alkio on saapunut kohtuun :rolleyes: Olo on yllättävän rauhallinen enkä ole kytännyt oireita, mutta tuo eilinen polttelu tuli niin yhtäkkiä kesken työtehtävän ettei sitä voinut olla huomaamatta. Samoin tänään se lihaskrampilta tuntuva tunne tuolilta ylös noustessa. Voi kumpa saisin n. viikon päästä plussan testiin :love: Maanantaina dpo 10 ja silloin voisi ekan testin tehdä :giggle: Töissä on kiireitä ja myös viikonloppu menee töissä joten on paljon muuta ajateltavaa ja ei onneksi ehdi stressata asiaa ja päivät kuluu äkkiä (y)
Toivottavasti oireesi lupaavat hyvää. Mä aloitan testailun varmaan jo perjantaina dpo 8, vaikka se onkin liian aikaista.
 
Oliko täällä muita joilla lyhyt kierto? Mulla tosiaan oli nyt kierto vain 24 pv ja ovis tuli tikkuun jo kp 10 Ehtiikö munasolu edes kehittyä tuossa ajassa kunnolliseksi?
Mulla on kans 24pvä kierto, kerran vaan 23. Oon käsittäny että luteaali on normaali, jos se on 10+ päivää, sen alle niin raskautuminen voi olla haasteellista, mut mitä oon lukenu niin kyl monet tulee luomuna silti raskaaksi lyhyehkölläkin luteaalilla.
Ite otin ovistestit käyttöön et saan selvitettyä miten pitkä luteaali on. Olisko mulla vasta jossain 12 päivän paikkeilla ovis, mut en jaksa vielä huolestua. Ei olla siis yriretty vielä kauaa, ja sekin yritys ollu aika heikkoa
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Omanapailua. Googlettelin mitä ja milloin tapahtuu ovulaation jälkeen ja huomasin että kolme päivää ovulaatiosta alkio saapuu kohtuun. Tämän jälkeen, yleensä dpo 6 alkio kiinnittyy kohtuun. Tottakai ajatukset lähtee laukkaamaan ja mietin josko tuo eilinen polttelu olisi johtunut siitä että alkio on saapunut kohtuun :rolleyes: Olo on yllättävän rauhallinen enkä ole kytännyt oireita, mutta tuo eilinen polttelu tuli niin yhtäkkiä kesken työtehtävän ettei sitä voinut olla huomaamatta. Samoin tänään se lihaskrampilta tuntuva tunne tuolilta ylös noustessa. Voi kumpa saisin n. viikon päästä plussan testiin :love: Maanantaina dpo 10 ja silloin voisi ekan testin tehdä :giggle: Töissä on kiireitä ja myös viikonloppu menee töissä joten on paljon muuta ajateltavaa ja ei onneksi ehdi stressata asiaa ja päivät kuluu äkkiä (y)
Mä kans olen todella toiveikas, mutta en varmaan vielä dpo10 uskalla testata, kun silloin näkee vissiin yleensäkin niin haalua eikö siihen voi lopettaa, sit tulee stressi :(
 
Mä kans olen todella toiveikas, mutta en varmaan vielä dpo10 uskalla testata, kun silloin näkee vissiin yleensäkin niin haalua eikö siihen voi lopettaa, sit tulee stressi :(
Sama, ettei varmaan kuitenkaan uskalla testata liian ajoissa.
Mä testasin viime kierrossa jo dpo 9 ja sain haamuviivan,mut ihan selvän ja värillisen. Seuraavana päivänä sain vielä haaleamman, mut toivoin että johtui erimerkkisestä testistä, vaikka yhtä herkkä olikin. Pidin 2 päivän tauon testailusta ja sain negan samanlaisella herkällä testillä, kuin eka haamu. Epäilen että oli kemiallinen, tästä kierrosta testaan varmaan vasta dpo 11 tai dpo 12,vaikka se dpo 9kin vois antaa jo tuloksen, mutta turhalta innostukselta voi välttyä kun ei testaa liian aikaisin.
 
Mä kans olen todella toiveikas, mutta en varmaan vielä dpo10 uskalla testata, kun silloin näkee vissiin yleensäkin niin haalua eikö siihen voi lopettaa, sit tulee stressi :(
Yritän itsekkin malttaa mieleni ja testata dpo 12-14 mutta tuo dpo 10 on milloin ihan aikaisintaan vois testata :LOL: Varmemminhan se viiva näkyy mitä isompi dpo, mutta hätähousu kun olen niin karsotaan miten pitkään maltan odottaa.. :whistle:
 
Onnea @rainbowdream ja @Fayrouz ja muutkin viime aikoina plussanneet! Ihanaa, että jatkuvasti joku saa toivottuja tuloksia :)

@Titi-Love ja @KukkaSosuli tuosta aivastelusta, mielestäni mullakin aivastelu kuului raskausoireisiin esikoisesta. Muistan sitä ihmetelleeni ja kirjanneeni oikein ylöskin, että aivasten "ilman syytä" monta kertaa ennen plussatestiä.

Malttia ja rauhallisuutta kaikille testaamista odottaville! Päivät on varmasti pitkiä, mut niin ne tuntuu olevan kaikissa vaiheissa tätä prosessia :)
 
Mulla on taas heränny ihan liikaa toiveita tähän kiertoon. :poop: Mitään oireita mulla ei edes ole joita ei negakierroissakin olisi ollut, mutta silti on joku tunne että voisko kuitenkin olla... Kaikki, mikä vähänkin poikkeaa normaalista, saa mun toiveet heräämään. Pitäis nyt vaan malttaa viikonloppuun, että voi tehdä ekat testit.

Mulla on siis tänään ollut tavallista kovempia menkkatuntemuksia (aamulla oli pitkän aikaa ihan kunnon korvennuksia ja vihlontoja), rinnat (ei nännit) on vähän kipeytyneet ja aamukahvi meinasi jäädä juomatta kun oksetti niin paljon. Toisaalta vv on ollut samanlaista kuin kaikissa negakierroissa ja nännien kipu kesti vain dpo 0-3, että ei tässä nyt varmaan kuitenkaan raskaana olla. Tänään on dpo 6 ja periaatteessa kiinnittymisen jälkeenhän ensimmäisiä raskausoireita voisi jo tulla näinkin aikaisin, mutta kyllä mä varmaan taas vaan kuvittelen kaiken, ku oon lomalla ja on liikaa aikaa tarkkailla oloja. :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Hei vaan! Meillä meni viime kierto ohi, kun ovulaatio sunnuntaina ja mehiläinen ei tee inssejä viikonloppuisin. Suuresi harmitti ja yritin olla ajattelematta näitä juttuja ihan täysin.

MUTTA! Nyt uusi kierto ja tänään tehtiin ihan ensimmäinen inssi luovutetuilla siittiöillä! Eilen päivällä oli testi positiivinen niin liuskat kuin digi. Ultrassa näkyi, että munarakkula oli jo puhjennut eli ovis ollut yöllä tai tässä aamulla. Mulla limakalvo 9mm ja lahjasoluja saatiin 66 milj. Joista 79% liilkuvia. Eli kaikki pitäis olla nyt just tosi hyvin ja nyt vaan kaikki sormet ristissä ja positiivisin mielin odotetaan kahden viikon päähän, että saa testata.:love:
 
Mä oon kans ymmärtänyt että 23/24 pituinen kierto on ihan ok jos vaan luteaali on sen 11+vkr. Oon ite kans miettinyt noita kun ovuloin kiertoon nähden myöhään ~kpl16 mut lukemani perusteella se riittää.

Jos huomenna ei ala menkat niin pääsee testaa. Mulla on ihan eri fiilis siihen kun useimmilla, en todellakaan haluaisi testata. Pelkään niin Mutpaljon vastausta, oli se mikä tahansa :LOL: nyt on kyl tilanne se että on pakko. Viikonloppuna pitäis nauttia juhlajuomaa.
Toistaiseksi ei kyl oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, mut on ne menkat ennenki alkanut silleen et PMSoireet tulee jälkijunassa :LOL:

Mua vaan nyt jännittää oikeesti toi työkuvio. Oon saamassa mahdollisesti mun unelmaduunin ja se ratkee ens viikolla toivottavasti. Nyt en tiiä mitä ihmettä teen jos kaikki osuu taas samaan. Oon jo aatellu et pidetään yrityksestä ainakin yks kierto taikoo nyt tän jälkeen jos sen paikan saan, mut toisaalta miks hemmetissä..? Ehkä ei pidä vielä miettii asiat kyl järjestyy:whistle:o_O
 
@Apustaja mä taas en oikein uskalla käydä salilla tai liikkua rankemmin, kun olen saanut päähäni et se voi vaikuttaa kiinnittymiseen. Joten en sit ota särkevän selkään särkylääkettä vaan koetan kituuttaa. Kun jos seki vaikuttaa johonki jotenki (n) Tsemppiä ja pitkää pinnaa!

Mun pitää odotella tuonne ens viikon lopulle sitä testaamista.
 
@Apustaja mä taas en oikein uskalla käydä salilla tai liikkua rankemmin, kun olen saanut päähäni et se voi vaikuttaa kiinnittymiseen. Joten en sit ota särkevän selkään särkylääkettä vaan koetan kituuttaa. Kun jos seki vaikuttaa johonki jotenki (n) Tsemppiä ja pitkää pinnaa!

Mun pitää odotella tuonne ens viikon lopulle sitä testaamista.
Mulla kans selkäongelmia ja nyt oon ollu vuoden ilman lääkkeitä siihen. Välillä on ollu vaikeeta, mut ennaltaehkäisevät jumpat yms kyl on auttanut. Tsemii sulle noihin!
 
Mulla kans selkäongelmia ja nyt oon ollu vuoden ilman lääkkeitä siihen. Välillä on ollu vaikeeta, mut ennaltaehkäisevät jumpat yms kyl on auttanut. Tsemii sulle noihin!
Kiitti. Tää nyt voi olla jumia tai sit jotain hormoneista johtuvaa. Uskon vahvasti venyttelyyn ja lenkkeilyyn. Kyllä tää tästä, kun kipu ei oo niin paha mut lähinnä ärsyttää kun kestää monta päivää
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
Mä oon ollu ilman pillereitä vasta vajaa kuukauden, usko raskautumiseen on pieni mutta toivo sitäkin suurempi. Mulla on muka oireita: kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla ja missälie, rinnat on isommat ja kipeet, nännit herkät, nenän tukkosuutta, pissattaa kokoajan. Testi on nega, yllätysyllätys.. Niitä ekoja luomumenkkoja odottelen. Alkais ees ne niin sais kierron, eikä jatkuvasti itteään kuulostelis.. :unsure: nyt jos alan aivastelemaan niin ajattelen varmaan taas että varma merkki. ;):D
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Mä oon ollu ilman pillereitä vasta vajaa kuukauden, usko raskautumiseen on pieni mutta toivo sitäkin suurempi. Mulla on muka oireita: kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla ja missälie, rinnat on isommat ja kipeet, nännit herkät, nenän tukkosuutta, pissattaa kokoajan. Testi on nega, yllätysyllätys.. Niitä ekoja luomumenkkoja odottelen. Alkais ees ne niin sais kierron, eikä jatkuvasti itteään kuulostelis.. :unsure: nyt jos alan aivastelemaan niin ajattelen varmaan taas että varma merkki. ;):D
Mulla kesti n. 3 viikkoa niin alkoi ekat menkat. Toivottavasti sulla ois tärpänny heti niin ei niitä välttämättä tuukaan :love: toi oireiden kuulostelu on tuttua... voihan se testi olla vielä nega ja muuttua plussaksi (y)

Mä taas kuulostelen nyt mahdollisen lähestyvän oviksen oireita. Nippailee ehkä vähän välillä vasemmalta ja vielä vähemmän oikeelta, tai sitten kuvittelua.. :ROFLMAO::ROFLMAO: mutta saa nähä saadaanko edes yritetyks tässä kierrossa, riippuu millon se ovis nyt tulee jos tulee :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: addison

Yhteistyössä