Haaveena vauva 2020

@Mohan Ite olen kanssa todella hämmentynyt näiden km jälkeisten vuotojen kanssa! Oliko sulla jälkitarkastuksen sovittuna?

Ite kävin maanantaina tarkastuksessa ja siellä selvisi, että ”tavara” ei olekaan vielä tullut ulos, vaikka niin luulin. En vielä saanut lääkkeellistä tyhjennystä vaan seuraavan ajan ensi viikolle. Viimeiset kolme viikkoa on ollut jatkuvaa on-off -vuotoa (välillä ollut monta vuodotonta päivää).

Odottamista, odottamista... Mutta kun tästä selvitään, niin päätettiin että yritetään vielä, jos tärppäisi (eikä päättyisi kesken). Asetettiin kyllä selkeä takaraja yrittämiselle, kun sen verran nämä vastoinkäymiset rasittaa arkea. Tosin en tiedä tuottaako tuo takaraja enemmän stressiä vai stressittömyyttä. :D
 
@Mohan Ite olen kanssa todella hämmentynyt näiden km jälkeisten vuotojen kanssa! Oliko sulla jälkitarkastuksen sovittuna?

Ite kävin maanantaina tarkastuksessa ja siellä selvisi, että ”tavara” ei olekaan vielä tullut ulos, vaikka niin luulin. En vielä saanut lääkkeellistä tyhjennystä vaan seuraavan ajan ensi viikolle. Viimeiset kolme viikkoa on ollut jatkuvaa on-off -vuotoa (välillä ollut monta vuodotonta päivää).

Odottamista, odottamista... Mutta kun tästä selvitään, niin päätettiin että yritetään vielä, jos tärppäisi (eikä päättyisi kesken). Asetettiin kyllä selkeä takaraja yrittämiselle, kun sen verran nämä vastoinkäymiset rasittaa arkea. Tosin en tiedä tuottaako tuo takaraja enemmän stressiä vai stressittömyyttä. :D
En ole käynyt missään tutkimuksissa! Sanottiin ettei tarvitse, koska km alkoi spontaanisti. Eilen tein raskaustestin ja oli tooodella haalea viiva, haamuksi verrattava. Pitää nyt seurata loppuuko tämä vuoto tämän jälkeen ja mitä testi näyttää.


Eniten tässä stressaa nyt se, että jos nämä nyt on menkat, enkä varaa ultraa inssiin, niin sitten seuraava menisi normaalikierrolla jouluviikolle ja silloin varmasti ei tapahdu mitään. Eli seuraava inssi voitaisiin tehdä tammikuussa :cry:
 
En ole käynyt missään tutkimuksissa! Sanottiin ettei tarvitse, koska km alkoi spontaanisti. Eilen tein raskaustestin ja oli tooodella haalea viiva, haamuksi verrattava. Pitää nyt seurata loppuuko tämä vuoto tämän jälkeen ja mitä testi näyttää.


Eniten tässä stressaa nyt se, että jos nämä nyt on menkat, enkä varaa ultraa inssiin, niin sitten seuraava menisi normaalikierrolla jouluviikolle ja silloin varmasti ei tapahdu mitään. Eli seuraava inssi voitaisiin tehdä tammikuussa :cry:

No onpa jännä, että käytännöt näissäkin eroaa. Mullakin alkoi km spontaanisti molemmilla kerroilla. Siltikin molemmissa tapauksissa sovittiin jälkitarkastus. Itelläkin tuntuu, että tämä on ”hukkaan heitettyä aikaa”, vaikka ehkä pitäis nyt vaan antaa kropan ja mielen toipua rauhassa ennen seuraavaa yritystä.
 
Mulla on Flowssa 14 hedelmällistä päivää :whistle:
Jos ei algoritmit olleet vielä PCO:n vuoksi hämillään, niin viimeistään terolut ja letrozol ovat ne sekoittaneet. Eihän nuo pitäisi luomuna enää lainkaan paikkaansa. Kirjaan sinne menkat, kuurit ja viimeksi raskauteen ja keskenmenoon liittyvät testit, hyvä ne on varmaan olla jossain ylhäällä.

@Mohan Kuinka herkkä raskaustesti oli se, johon tuli vielä viiva? Siitä voi päätellä, että raskaushormonitaso on vielä vähintään sen. Mulla mitattiin sitä verestä, ja km jälkeiset menkat alkoivat päivää ennen kuin mitattiin hcg 10mlU. Lekuri totesi että alle 10mlU on käytännössä "ei raskaana" (kesti kolmisen viikkoa tuo hormonitason lasku). Tuosta kierrosta kp 4 tein kotona raskaustestin, ja tuli nega herkällä (5mlU) testillä.
 
Mulla on Flowssa 14 hedelmällistä päivää :whistle:
Jos ei algoritmit olleet vielä PCO:n vuoksi hämillään, niin viimeistään terolut ja letrozol ovat ne sekoittaneet. Eihän nuo pitäisi luomuna enää lainkaan paikkaansa. Kirjaan sinne menkat, kuurit ja viimeksi raskauteen ja keskenmenoon liittyvät testit, hyvä ne on varmaan olla jossain ylhäällä.

@Mohan Kuinka herkkä raskaustesti oli se, johon tuli vielä viiva? Siitä voi päätellä, että raskaushormonitaso on vielä vähintään sen. Mulla mitattiin sitä verestä, ja km jälkeiset menkat alkoivat päivää ennen kuin mitattiin hcg 10mlU. Lekuri totesi että alle 10mlU on käytännössä "ei raskaana" (kesti kolmisen viikkoa tuo hormonitason lasku). Tuosta kierrosta kp 4 tein kotona raskaustestin, ja tuli nega herkällä (5mlU) testillä.
Testi oli 10mIU.
 
Hei, voisin liittyä joukkoon :) kuukauden verran tässä jo seurannut ja jännittänyt monien puolesta! Meillä on eka haaveissa. Olen 28v. Kierukka poistettu 2018 lopulla, yritys alkoi puolisen vuotta sitten ja nyt menossa yk 7. Toki kierrot enemmän ja vähemmän onnistuneita ajoitusten kannalta... :LOL: Viime kierrossa oli kemiallinen, elämäni eka ja selvä plussa kp 27/dpo13 (sitä ennen dpo8 alkaen puhtaita negatiivisia) ja runsas vuoto alkoi siitä 2-3 päivän päästä. Nyt oon jännittänyt kuinka tää seuraava kierto menee. Kuitenkin ovistesti vahva plussa eilen!!:love:, tänään mennään kp 14. Voisin tulla listalle ja myös piinailijoihin, eli huomisesta kp15/26-28, dpo 1.

Tsemppiä kaikille, kiva lukea aktiivista palstaa :)

Ai niin ja vielä kiinnostaisi, miten yleensä pyritte tallettelemaan tai minkä ajattelette omalla kohdalla optimiksi? Meillä tässä kierrossa dpo-3, -1, 0 ja tarkotus vielä jatkaa, vähän harmittaa kun ei aiemmin jaksettu alottaa.
 
@Hedvig toivottavasti olis oikeaa matskua kehittymässä.
@Pampula3 oireita ei ihan hirveesti oo ollu, nippailut oikealta munasarjan kohdilta, sit myös "kaivautumistunne" kuin jokin mongertaisi kohdun alueella, joka kerta tuntemukset täsmälleen samalla kohdalla. Repäisytuntemuksia välillä paikoillaan ollessa ja välillä esim. Seisomaan noustessa, voimakasta palelua, aivastelua, ja pari kertaa lievää kuvotusta, joka nopeasti mennyt ohi. Rintojen arkuutta vaihtelevasti ja välillä hyvin turvonneet rinnat.

Tänään pari tuntia aikaisemmin tuntui puolen tunnin ajan menkkajomotyyppistä jonotusta, lievänä ja vessassa pyyhittäessä valkovuodon seassa pieniä vaaleanpunaisia viivoja. Ei kuitenkaan vuotoa, ja toivottavasti ei tuliskaan .
 
Mulla on tosi lyhyt kierto ja ovulaatio ei oo plussana näkyny testeissä (vaikka toki tulee se kierron tummin viiva johonkin kohtaan) mutta talletellaan menkkojen loppumisesta siihen että ovulaatiotestiin ei enää viivaa tule niin joka toinen päivä. Ja muuten sitten niinkun huvittaa, tosin nyt on kyllä sellanen olo ettei luomuna ole mitään mahdollisuutta raskautua. R-testiin ei ole minkäänlaista haamua edes koskaan tullut.
 
Jännä miten noi testitkin reagoi eri tavoin eri ihmisillä, esim. Jollekin on plussa vähän haaleempi joillakin ihan räikeä. Muistan jonakin yritys vuonna nakki kiva ja kapellimestari, mä ite testasin liuskoil ja digitesteil siin mis toises oli "melkeen plussa" ja toises hymy naama (samast virtsast samaan aikaan otettuna) itel niin harvoin et ovis plussa ois räikeen punanen, mutta kyllä mä noi mun eiliset miellän plussaksi jo vaik ei prikulleen tasavahvat ole, lisäks usein tulee niit mis reuna kirkkaampi.

Et kannattaa ostaa joku kerta se digi ovispakkaus ja liuskat, ja testaa. Ite aattelin digin ostaa ens kiertoon ja liuskat kun tulee positiivinen ni säästän sen +liuskan vertailu tikuks seuraaviin kiertoihin. Ku noi digit ni armottoman kalliit :sick:ettei oo joka kk niihin varaa törsää tukuttain...

Testasin muuten eilen senkin että kui hyvin ovis aikaan näkyy testi jos juo vettä pari isoo tuoppii eka, joo kylläse haaleempi oli mutta kuitenkin selvä viiva!

tämmönen tutkimus operaation oon aikani kuluks väkertäny:ROFLMAO:

Tos kuvas siis "lantrattu positiivinen" , testi on kuiva joten se väri haalennu hieman. Mul noi testien testiviivat haaleenee kyl reilusti kuivuessaan plussisakin.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Mirella92
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

14.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 85/30
Daana.......................... kp 62/23
FaBuu...........................kp 59/28
Mape19........................ kp 64/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 32/32-37
Marrrsipaani..................kp 27/28
Tingeli...........................kp 23/34-36
taikinatonttu...................kp 23/28
nieve30..........................kp 22/30
Pampula3......................kp 21/22-26
Keltasirkku.................... kp 21/28-32
Minic..............................kp 21/28
Snanniska......................kp 21/28
rosemarie.......................kp 18/xx
Unimaa..........................kp 18/27
nessu87.........................kp 16/28
Karpalo88......................kp 15/26-28
tupsahus........................kp 15/xx
Ananas90......................kp 13/25-28
W.we..............................kp 12/25
vauvahaaveilija2396......kp 12/28-30
Helmiina1978................kp 10/29
Marilainen.....................kp 10/28
HMami..........................kp 10/28
Mirella92.......................kp 10/34
Elllla..............................kp 9/30
Kasikuus.......................kp 8/28-31
Jjenn.............................kp 8/30-31
Pikkuhaave....................kp 7/xx
Ilona Eloisa...................kp 6/30
Koodikissa.....................kp 4/24
mimmi92........................kp 4/30
Haavejuttu....................kp 3/29
Amadecasa...................kp 3/34-55
Tiukuliina89.................. kp 2/31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 19
Marrrsipaani................dpo 12
Snanniska....................dpo 4
W.we.............................dpo 2
Karpalo88....................dpo 1
Ananas90.....................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Oi, onnea @Veevavi :love:

Omaa napaa: nyt ovistestin testiviiva on selkeästi tummempi kuin kontrolliviiva. Argh.
Kp6 ei viiva ollut lainkaan, kp 10 eteenpäin yhtä tumma tai ainakin hyvin lähellä ja nyt vastako se ovis kumminkin sitten on (n)
Olen aivan liian innokkaasti miehen kanssa puuhastellut viikon, ettei jaksa enempää :ROFLMAO::D:poop:

Eli huomiselle sittenkin kp14/25-28 ja dpo0.

Liian innokkaasti liikkeellä selvästi :alien:
 
Viimeksi muokattu:
Varovaiset onnittelut @Veevavi :love:

@Karpalo88 Me pyrittiin tallettelee menkkojen jälkeen joka toinen pvä ja oviksen lähellä 3pvä peräkkäin. Eipä oo tuottanut tulosta :unsure:

ON: nyt Kp8 ja selviä ja aika kipeitäkin nippailua vasemmalla puolen ja ovis vuotoa myös tulemaan. Aika ajoissa meinaa tällä kertaa ovis tulla. Mitään testiä en kuitenkaan tee sitä varmistaakseni, koska en halua ajatella asiaa sen enempää. Toissa päivänä talleteltu. Aika rennoin mielin tällä hetkellä, eikä oo sellaista paniikkia "nyt äkkiä kotia hommailee, kun kipuja on ja ovis oletetusti aika lähellä"
 
  • Tykkää
Reactions: Veevavi
Aamulla dpo 19 testissä miehen nähtävä haamu! Oireita on edelleen eikä menkkoja näy eli koko ajan oon odottanut et millon näkyis jotain. Kuitenkin epäilyttää että miten lähtenyt näin hitaasti nousuun, koska ovisajankohta varma ja kiinnittymiskivut ja vuodot tuli dpo 6. Jostain löysin taulukon, jossa luki että normaalia on jos vk 4 vielä hcg alle 10. Mutta nyt odotan että lähtee vahvistumaan, jos ei niin sit taas joku pielessä.
 
@&!€:n letrot... tekis mieli sanoa pahasti, mutta sensuroin.

Komento takaisin eli tänää dpo 0 ...
En ymmärrä :cautious: kp8 sain mielstäni illalla selkeän plussan ja kp9 aamulla se oli täysin olematon hailura viiva joten peruutin huomisen inssin.. myös silloin illalla viiva melkein kadonnut, mutta eilen kp10 taas selvä plussa...
Kiva kun ei kroppa toimi nyt yhtään (n)

IMG_20191114_154745.jpg
IMG_20191114_154722.jpg
 
@W.we no mullakin ovis plussa kukoistaa, ja seksiä ei Oo ollu su jälkeen eikä tuu ennen ens viikkoa :unsure: mulle kävi kans et kp9 oli melkeen plussa sit olikin seuraavat pvät haaleet haamuu kunnes ke pärähti plussaa. Hieman joo ärsyttää mut eipä auta, ku oottaa kuukausi... :devil::cautious:

koita kuitenkin jos saisit ajan takasin joseivat oo kerinny antaa sitä eteenpäin
 
Voi hitto mä kans sanon. Mulla sillon lauantaina oli se "lähes plussa" ovistesti ja sen jälkeen lähti haalenemaan ja ajattelin että se oli ovis. Tänään sitten hirveet limat ollu ja oli pakko testata, niin selkeä ovisplussa ja alkoi tummua HETI kun olin tikun kaatanut. Edelleen one step testinä. Mulla nyt kp 19, että liekö nyt vasta sit ovis kuitenkin (n) en testannut enää maanantain jälkeen, eikä ole sit enää talleteltukaan. Pakko kai tänään kellistää mies. Hitto näitä ovistestejä ja niiden tuomaa stressiä :cautious:
 
Siin mieles noi digitestit oishyvii ettei jäis arvailuun, jos käyttäs molempia... Niinku siihen asti liuskoi kunnes alkaa tummeneen eikä ihan varma onko plussa, sit digil testaan. Mut hiton suolasen hintasii ku niit joutus ostaa ties kui monta kuinka pitkään
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Lapset jo 9- ja 6-vuotiaat. Mä oon kuumeillu ja yrittäny suostutella miestä jo yli pari vuotta. Yritystä nyt siis vasta 8kk mut tuntuu jo ikuisuudelta kun odotin niin monta vuotta tätä et voidaan edes yrittää. Välillä mietin et oisko saatu vauva helpommin jos mies ois suostunut aiemmin... Mut turhaa jossitella... ei välttämättä ois onnistunut siltikään yhtään helpommin. Eli juurikin näin, olen tavallaan jo tosi onnellinen tästä pelkästä yrityksestä, ei sitten tarvitse kiikkustuolissa pohtia oisko kuitenkin pitäny yrittää. Ja myös kiitollinen miehelleni et olis valmis toteuttamaan mun haaveen vaikkei se hänen oma toive alunperin ollukkaan. Aika näyttää miten käy. Mut toivon parasta kaikille ❤
Samoja ajatuksia täälläkin❤ Mutta toki sillä erotuksella että en edes uskaltanut alkuun vihjaillakaan kolmannesta kun kuopus oli niin pieni. Ymmärrän että mies tarvitsi pitkän harkinta-ajan (vaikkakin mulle tuskaisen pitkän vauvakuumeineni), sama juttu kävi jo toisenkin kohdalla eli pitkään sai houkutella.

Oon yrittänyt olla tulkitsematta kroppaa nyt ovulaation jälkeen. Toisaalta ei kyllä ollut mitään tosi selkeitä oireita siitäkään että en oo yhtään varma mikä päivä se tarkalleen oli. Kp 13-16 välillä oli jos oli. Jotain pieniä jomotuksia on nyt ollut ja vähän limaa tullut. Mutta se lima voi olla miehestäkin, you know:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä