Haaveena vauva 2020

@W.we no mullakin ovis plussa kukoistaa, ja seksiä ei Oo ollu su jälkeen eikä tuu ennen ens viikkoa :unsure: mulle kävi kans et kp9 oli melkeen plussa sit olikin seuraavat pvät haaleet haamuu kunnes ke pärähti plussaa. Hieman joo ärsyttää mut eipä auta, ku oottaa kuukausi... :devil::cautious:

koita kuitenkin jos saisit ajan takasin joseivat oo kerinny antaa sitä eteenpäin
eli kui mont päivää sulla on puuhailusta ovikseen?
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

14.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 85/30
Daana.......................... kp 62/23
FaBuu...........................kp 59/28
Mape19........................ kp 64/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 32/32-37
Marrrsipaani..................kp 27/28
Tingeli...........................kp 23/34-36
taikinatonttu...................kp 23/28
nieve30..........................kp 22/30
Pampula3......................kp 21/22-26
Keltasirkku.................... kp 21/28-32
Minic..............................kp 21/28
Snanniska......................kp 21/28
rosemarie.......................kp 18/xx
Unimaa..........................kp 18/27
nessu87.........................kp 16/28
Karpalo88......................kp 15/26-28
tupsahus........................kp 15/xx
Ananas90......................kp 13/25-28
W.we..............................kp 12/25
vauvahaaveilija2396......kp 12/28-30
Helmiina1978................kp 10/29
Marilainen.....................kp 10/28
HMami..........................kp 10/28
Mirella92.......................kp 10/34
Elllla..............................kp 9/30
Kasikuus.......................kp 8/28-31
Jjenn.............................kp 8/30-31
Pikkuhaave....................kp 7/xx
Ilona Eloisa...................kp 6/30
Koodikissa.....................kp 4/24
mimmi92........................kp 4/30
Haavejuttu....................kp 3/29
Amadecasa...................kp 3/34-55
Tiukuliina89.................. kp 2/31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 19
Marrrsipaani................dpo 12
Snanniska....................dpo 4
W.we.............................dpo 2
Karpalo88....................dpo 1
Ananas90.....................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★
Mulla pitäis olla tänään vasta kp9. Eli huomiselle ei tarvii muuttaa tota kp10:)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Uuuuu plussia satelee!:love:

Mä testasin eilen kp 26/30~ ja oli ihan puhdas nega. Rinnat yleensä tässä kohtaa jo kipeät joten pikkasen ehti toiveet heräämään:unsure: testaan varoiksi vielä huomenna aamulla ja sitten vaan menkkojen odottelua. Seuraavan ovulaation aikaan ei oo mahdollisuutta talletteluun, mutta aattelin että kävisin ajankuluksi gynellä varmistamassa et kaikki ok. Mietin jo valmiiks millanen kielimuuriepisodi luvassa, kun asun Espanjassa ja kielitaito ei ihan niin sujuvaa vielä ole et handlais tollasen gynetermistön :ROFLMAO: jos käy tuuri niin saatan löytää englantia puhuvan lekurin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
@Mirkkuli26 sunnuntaina ollu seksiä illast,ovistesti näytti eilen plussaa nipin napin vois hyväl säkäl keritä JOS munasolu ois ke irronnu. En jotenkin luota omaan tuuriin et siittiöt eläis enempää ku se 3pvä. Tänään ollu enempi nippailuja välil aika koviakin tuntemuksia tosin itellä voi tulla noita kovia nippailuja pari pvä oviksen jälkeenkin. No jospa tos muutaman pvä pääst alkaa oire tarkkailun ja ittensä piinauksen :ROFLMAO::barefoot:noh, toivon kyl et piän pessimisen puolen voitolla ni helpompaa :ROFLMAO:
 
Täällä oli ovis viime sunnuntaina, yllättäen kp13. En taaskaan halua piinailijoiden listalle. Mulla on ens viikolla töistä lomaa ja lähden ulkomaille, otetaan siis ihan rennosti :) Olen taas aika 99,9% varma, että raskaana en ole vaikka taas kerran talletukset meni nappiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Mulla yleensä valkkari loppuu oviksen jälkeen kuin seinään, sit vähän ennen menkkoja alkaa taas uudestaan. Tai se on sellaista kuivaa ja vähäistä oviksen jälkeen. Tässä kierrossa ei ota loppuakseen! Nyt dpo 5 ja edelleen valkkaria tulee paljon, on edelleen sellaista kananmunalimaa, mutta aika sakeaa.
Kattelin myös flota, johon oon kirjannut edelliset kierrot, niin ei tosiaan oo ollut vastaavaa.
Alavatsaa särkee ja muuten ei mitään, vaikka yleensä mulla painaa pms oireet päälle lähes välittömästi oviksen jälkeen.
Nyt mietin olikohan ovis sittenkään vielä, vai vasta tulossa, vaikka oireet ja testi kertoivatkin sen olleen..

No, ei auta kuin piinailla. Ensi viikon lopulla voisi ehkä vasta testailla..
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

15.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 86/30
Daana.......................... kp 63/23
FaBuu...........................kp 60/28
Mape19........................ kp 65/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 33/32-37
Marrrsipaani..................kp 28/28
Tingeli...........................kp 24/34-36
taikinatonttu...................kp 24/28
nieve30..........................kp 23/30
Pampula3......................kp 22/22-26
Keltasirkku.................... kp 22/28-32
Minic..............................kp 22/28
Snanniska......................kp 22/28
rosemarie.......................kp 19/xx
Unimaa..........................kp 19/27
nessu87.........................kp 17/28
Karpalo88......................kp 16/26-28
tupsahus........................kp 16/xx
Ananas90......................kp 14/25-28
W.we..............................kp 13/25
vauvahaaveilija2396......kp 13/28-30
Helmiina1978................kp 11/29
Marilainen.....................kp 11/28
HMami..........................kp 11/28
Mirella92.......................kp 10/34
Elllla..............................kp 10/30
Kasikuus.......................kp 9/28-31
Jjenn.............................kp 9/30-31
Pikkuhaave....................kp 8/xx
Ilona Eloisa...................kp 6/30
Koodikissa.....................kp 5/24
mimmi92........................kp 5/30
Haavejuttu....................kp 4/29
Amadecasa...................kp 4/34-55
Tiukuliina89.................. kp 3/31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mom_89.......................dpo 20
Marrrsipaani................dpo 13
Snanniska....................dpo 5
Karpalo88....................dpo 2
Ananas90.....................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Mirkkuli26 sunnuntaina ollu seksiä illast,ovistesti näytti eilen plussaa nipin napin vois hyväl säkäl keritä JOS munasolu ois ke irronnu. En jotenkin luota omaan tuuriin et siittiöt eläis enempää ku se 3pvä. Tänään ollu enempi nippailuja välil aika koviakin tuntemuksia tosin itellä voi tulla noita kovia nippailuja pari pvä oviksen jälkeenkin. No jospa tos muutaman pvä pääst alkaa oire tarkkailun ja ittensä piinauksen :ROFLMAO::barefoot:noh, toivon kyl et piän pessimisen puolen voitolla ni helpompaa :ROFLMAO:
eli mahis kuitenkin on (y) meillä touhuiltiin kp8-9 välisenä yönä ja ovis vissii kp13 ja elättelen toiveita :whistle: tänää mukamas alavatsassa menkkatuntemuksia:D onhan jo kuitenki dpo4 :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Mulla yleensä valkkari loppuu oviksen jälkeen kuin seinään, sit vähän ennen menkkoja alkaa taas uudestaan. Tai se on sellaista kuivaa ja vähäistä oviksen jälkeen. Tässä kierrossa ei ota loppuakseen! Nyt dpo 5 ja edelleen valkkaria tulee paljon, on edelleen sellaista kananmunalimaa, mutta aika sakeaa.
Kattelin myös flota, johon oon kirjannut edelliset kierrot, niin ei tosiaan oo ollut vastaavaa.
Alavatsaa särkee ja muuten ei mitään, vaikka yleensä mulla painaa pms oireet päälle lähes välittömästi oviksen jälkeen.
Nyt mietin olikohan ovis sittenkään vielä, vai vasta tulossa, vaikka oireet ja testi kertoivatkin sen olleen..

No, ei auta kuin piinailla. Ensi viikon lopulla voisi ehkä vasta testailla..
kuulostaa lupaavalta, mikä dpo sul olikaan? Eipä tiedä jos vaikka tärppäis:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilona98
@mom_89 no, onpas sulla taas outo tilanne?! Eix sulla ollu just joku kemiallinen tms? Aika myöhään tosiaan näyttää vielä haaleeta, jos kerran ovis varma ja talletukset just silloin viimeksi. Toivottavasti selviää nopeasti ja on kyse vaan hitaasta hcg noususta.

Oma napa: talletukset aloitettu eilen. Vielä en oo hedelmällinen MONITORIN mukaan, eikä kyllä oireitakaan siihen suuntaan. Tässä kierrossa ajattelin, että hoidetaan noi talletukset silleen nopeasti/eläimellisesti. :D:p:ROFLMAO: Eli takaa ja muutama minuutti. Mun mies kestää alla vaikka tunnin, muttakaa muutaman minuutin. JA oon lukenut tai se tais olla joku hedelmällisyys expertti, joka sanoi että eihän ihmisiä olis jos ihmiset olisi nauttineet siitä rakastelusta tuntikausia aikoinaan. :rolleyes: Eipä tuo siis rakastelulta tunnu, mut tuleepa hoidettua nopeasti, kun muutenkin on väsymystä ja stressiä ja päästään hommiin vasta kun 3 nuorinta nukkuu. Ja sit onkin itse jo kalikalla päähän lyöty olo...
Se siitä selostuksesta. Kiitos ja olkaa hyvät. :whistle:
Viime kierrossa ovis oli yllättäen jo kp15, vaikka viimeisen vuoden se on ollut vasta kp16 aikaisintaan. Joten se jäi hyödyntämättä kunnolla, koska oltiin eri paikoissa ovispäivää edeltävä päivä sekä ovispäivä.
Eipä tässä kyl enää kovin paljon oo toiveita raskautumiselle, vaikka olenkin tänä vuonna raskautunut 2 kertaa. Kolmas vois olla se todensanova kerta. :love:
 
@Mirkkuli26 joo pienesti toivoa, mut kyl kallistun epätoivon puolelle, helpottaa nega testin toteamista :ROFLMAO: mut tiiän et alotan viimestään ma sen kehonkuuntelun... Pötköttelen pitkin päivää välil sohval et tuntuuko jotain jossain ja teen muistiin panoja flowhun :LOL:

Raskaustestejä en herkästi oo kyl tehny vast siin loppu kierros tyyliin dpo 8-12 välil yhen tai 2 tehny, vähä fiiliksen mukaan. Mut ihmeen maltillisesti meni yks raskaus testi viime kierroskin
 
kuulostaa lupaavalta, mikä dpo sul olikaan? Eipä tiedä jos vaikka tärppäis:rolleyes:
Dpo 5, eli sinällään en usko että johtuisi raskaudesta, mutta vähän nostaa toiveet pintaan kun poikkeaa edellisistä kierroista.

Lisäksi tuntuu että esikoisen synnytyksessä leikattu eppari kipuilee? Ihan kuin sitä kiristäisi. Hassua, en ole edes muistanut sen olemassaoloa muutamaan vuoteen.
 
Täällä tosi alakuloinen fiilis eilen alkaneiden pms-oireiden ja huonosti nukutun yön jälkeen :cry: Olen ihan varma etten oo raskaana kun nämä oireet on niin selkeät aina ennen menkkoja. Toiveet tähän kiertoon oli korkeat kun niin paljon lääkitystä apuna ja talletuksetkin osui nappiin, mutta missään välissä ei ole kyllä ollu raskautunu olo enkä oo raskauteen uskonut.

Muuten nämä oireet olis voinu olla raskausoireitakin, eli lähinnä menkkajuilimista vaan eilen ollu. Tänään siis dpo 9. Mut illalla kun laitoin alapäähän keltarauhaskapselin eli kun mul on nyt luteaalituki käytössä, niin huomasin et kohdunnapukka oli tullu tosi alas ja oli ihan kova. Sitä ei vaan voinu olla tuntematta. Ja tämä oire on mulla aina joka kerta pari päivää ennen menkkoja. Onko muilla samaa tai kokemusta kohdunnapukasta. Eli yö meni sit murehtiessa et miten tästä eteenpäin... Pitäisikö vaan lopettaa yritys ja itsensä kiusaaminen, vai suostutella taas miestä vielä jatkamaan. Mutta usko meinaa iteltäki loppua, ja tämä on tosiaan jo meidän päätepysäkki hoitojen kanssa eli pidemmälle ei voida mennä. Vaikka kuinka koittaa valmistaa itteään näihin negakierron pettymyksiin niin pahalta tuntuu aina...
 
Kiitos vastauksista ja tuesta :love:
Ei tosiaan ehditty sinne inssiin, kun sen peruttua tehtiin jo uudet aikataulut eikä oltu samaan aikaan kotona, jotta oltaisiin voitu talletella tai varata uusi aika.
Ehdin jovarmaan innostua kun talletettiin ensimmäisen ovisplussan jälkeen, mutta testi edelleen positiivinen tänäänkin, joten kroppa niin sekaisin että jään nyt kyllä hetkeksi pois täältä.

Toivon muille sydämellisesti plussaonnea, mutta nyt en ole henkisesti niin vahva että voisin niitä olla täällä seurailemassa ja katsomassa :unsure:

Taas tuli uusi yritysvuosi täyteen, ehkä tämä olisi vihdoin meidän vuosi!
 
Varovaiset onnittelut @Veevavi ! :love: Minulla ei ole kokemusta noista haamuista/viivojen paikoista. Tulos ollut aina joko puhdas nega tai selkeä plussa. Tosin tuo viim.mainittu oli niin selvä varmsti siksi, että testasin kun olin ollut raskaana jo useamman viikon. Testannut olen aina rfsu:n herkillä, vaikka niistä ei kovin hyviä arvosteluita olekaan kuulunut :D

Voi @Pampula3 surettaa kovasti sun puolesta :(Varmasti tuntuu pahalta, vaikka on koko ajan huomioinutkin että ei välttämättä tärppää. Jospa toivoa ei ole kuitenkaan menetetty.. :love: Minulla ei ole kokemusta tuosta kohdunnapukasta, niin en osaa siihen kommentoida.

@mom_89 hitto kuinka jännittävä ja varmasti hämmentävä tilanne :confused: Toivotaan että viiva vahvistuu!

@SwanDeSol minullakin aikomus olla yhteyksissä tuonne tk:een että jos pikkuhiljaa jotain vähän tutkittaisiin. Toivottavasti saat jonkun sujuvasti englantia taitavan lääkärin (y) Ehkä voisit varalta ottaa suomi-espanja-suomi -sanakirjan mukaan tai opetella etukäteen esp.kielistä gynesanastoa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
@Helmiina1978 juu, tämä on eka kierto heinäkuun kohdunulkoisen jälkeen. Nyt tuli meillä tasan vuosi täyteen ja siihen mahtunut KU lisäksi kaksi keskenmenoa (vk 12+, vk 6+) ja ainakin yksi kemiallinen, jolloin testiin tuli selkeä haamu ja menkat alkoi 5pv myöhässä.

Tänään aamun testissä edelleen hyvin haalea haamu, eikä menkoista tietoakaan. Niin turhauttavaa kun taas selvästi joku vinossa.
 
@mom_89 en nut muista sun taustoja mutta onko sulle ikään ehotettu mitään raskauksien tueksi? Mun mielest aika monta josvuodes 4 raskautta menny pieleen :sick::(Mä sain tokan muksun kohalla raskauden ylläpitoon lugestronit ja niit särkylääkkeit (respavapaa) primaspam? Jos oikein muistan. Lääkärin mielest olin joku riski tapaus ku liian monta keskenmenoo... Siis mulla ollu vaan 2 km siihen aikaan ja eri vuosinakin ne. Mikä ei ole edes paljoo
Silleen... Mut mulle se lääkäri sanoi et joskus sitä keltarauhas hormonia ei erity tarpeeks ja tolleen pyritään jatkaan raskautta pidempään.
 
Huomenna kp 1... Nyt oon kyllä henkisesti aika rikki. Kierto kesti 25 päivää. Mulla ei ole koskaan elämäni aikana ollut noin lyhyttä kiertoa. Edellinen oli 38, 29, 35, 76.. Vuositasolla keskimäärin n. 35 päivää. Meillä on vuosimallia -18 oleva lapsi ja yritystä nyt tammikuusta lähtien, mutta kierto on totaalisen sekasin... ovulaatiota oon koittanut tikuttaa (edellisen lapsen kohdalla en sitä tehnyt), mutta en oo kertaakaan saanut positiivista tulosta koko vuoden aikana..
 

Yhteistyössä