Haaveena vauva 2020

Pahoittelut etten ole huhuiluihin vastannut. :censored: alkoi tulla vähän väsymys koko touhuun ja ajattelin että parempi ottaa etäisyyttä. No se näköjään lopulta kantoi hedelmää. Viimeisimmässä kierrossa kp 21 tienoilla tuli vähän vuotoa ja ajattelin jo että alkaapa menkat ajoissa. Vuoto kuitenkin loppui ja kp32 havahduin että ei ne menkat tosiaan alkaneetkaan. Tässä päiväpissasta tehty testi ja ilmeisen kahdelta viivalta näyttää. Vuosi tavallaan meni ilman ehkäisyä, yrittämistä ei kuitenkaan aktiivisesti koko aikaa. Sama ikäero näillä näkymin on tulossa kun 2 ensimmäiselle. :) Kp-listalta minut on ymmärrettävästi poistettu, mutta etusivulla on vielä tiedot niin ajattelin tulla kertomaan kuulumiset.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! (y)

Onnea! Tässä ei tarvi arpoa näkyykö viivaa :LOL:
 
Mulla on niin :poop: fiilis taas, luulin et se one stepin plussa ois ollu oikee. Oli niin selkee pinkki viiva. Mutta eiii.. kroppa luulee olevansa raskaana vaikkei oo, ärsyttäviä oireita vaan. Inhottaa kun ei oma kroppa toimi yhtään :cry:
Joudun ihan miettii jaksaako yrittää enää, oon elämäni aikana odottanu/yrittäny raskautta 7,5v yhteensä. Tietysti siitä on saatu 3 ihaninta lasta maailmassa. Mutta joku raja tässä on mullakin.
Jos vaan pääsis hoitoihin tätä olis helpompi kestää kun olis joku valo tunnelin päässä.

Aaah mikä avautuminen! Turhauttaa, itkettää, oma kroppa ällöttää suorastaan tällä hetkellä :unsure:
 
Omaa napaa. Edellisessä viestissä kehuin miten ei vielä tee mieli testata. Mutta kuinkas kävikään, kaapista tippui ovulaatiotesti niin pakkohan se oli tehdä :ROFLMAO: Ja aika vahva viiva näille päiville siihen piirtyi :whistle: Ajattelinkin testata ovistesteillä nyt kun niitä turhana kaapissa on kasa, ja sitten jos (ja toivottavasti kun!) tuo viiva tuosta tummuu tasavahvaksi tai vahvemmaksi niin teen herkän raskaustestin.
Screenshot_20190902-155657__01.jpg
 
Päivitän sen verran, että tänään aamulla tehdyssä ovistestissä tosi tumma viiva, mutta nyt iltapäivällä tehdyssä jo haalenemaan päin. Tein samasta pissasta one stepin raskaustestin ja siinä ei näy mitään. Nyt on 12-13 päivää siitä ekasta ovulaatiosta eli eiköhän raskaus jo näkyisi? Eli mulla taisi nyt sitten olla kaksi ovulaatiota tässä kierrossa ja tätä toista ei päästy kunnolla hyödyntämään. Tai sitten vain tämä yksi, jos silloin kp12 paikkeilla ovulaatiota ei tapahtunutkaan lääkkeen takia. Kyllä hieman ärsyttää, kun vähän annoin jo raskautumistoiveille tilaan ajatuksissani
Mulla edelleen tämä ihme kierto meneillään. Kellon tarkat kuukautiseni ei ole alkaneet. Pe-la yöllä, kp28 olisi pitänyt alkaa. Pe otin tupla-annoksen magnesiumia, koska oli jo sellasia kramppeja, mitä aina päivä ennen kuukautisia on.
Nyt oireina vihlaisuja eri puolilla alavatsaa ja useamman kerran holahtanut valkovuotoa (oletan) niin paljon, että oon ollut ihan varma, että nyt ne kuukautiset alkaa. Side ollut paikallaan, kun olen odotellut kuukautisia ja sille on näköjään käyttöä.
Eilen testasin onestepillä 2h pidätyksellä sillä ajatuksella, että voin sulkea pienetkin raskausajatukset pois ja puhdas nega oli. Koskahan ne kuukautiset alkaa ja mitä tämä v.vuoto on(n)
 
Mulla on niin :poop: fiilis taas, luulin et se one stepin plussa ois ollu oikee. Oli niin selkee pinkki viiva. Mutta eiii.. kroppa luulee olevansa raskaana vaikkei oo, ärsyttäviä oireita vaan. Inhottaa kun ei oma kroppa toimi yhtään :cry:
Joudun ihan miettii jaksaako yrittää enää, oon elämäni aikana odottanu/yrittäny raskautta 7,5v yhteensä. Tietysti siitä on saatu 3 ihaninta lasta maailmassa. Mutta joku raja tässä on mullakin.
Jos vaan pääsis hoitoihin tätä olis helpompi kestää kun olis joku valo tunnelin päässä.

Aaah mikä avautuminen! Turhauttaa, itkettää, oma kroppa ällöttää suorastaan tällä hetkellä :unsure:
Niin samat fiilikset ja tilanteet täällä! Mulla vasta yksi lapsi ennestään ja tää nyt työn alla oleva ois meille kans viimeinen. Ekaa yritettiin yli vuosi ja rankkaa oli keskenmenoineen. Ois ollut ihana jos tää toinen ois ollut helpompi keissi, semmonen oikein ylläriraskaus. Vaan ei. Vaikea keskittyä töihin tai mihinkään näiltä pohdinnoilta. Että jos on jotain vinkkejä miten tästä pääsee yli, niin kovasti kiinnostaa!
 
Hei! Tarkoituksena on lopettaa mini pill -merkkiset minipillerit tulevana viikonloppuna. Olen käyttänyt hormonaalisia ehkäisyä n. 12 vuotta. Valitettavasti mies ei ole vielä lämmennyt vauvantekopuuhiin, vaan ehkäisy lopetetaan ”terveydellisistä” syistä. Kärsin myös lisälyöntisyydestä, joten mielenkiinnolla odottelen, että onko jotain vaikutusta.

Kaipailisin kokemuksia kyseisen valmisteen lopettaneilta. Eli kiva olisi tietää, että mitä ehkä tuleman pitää :)

Kovasti kyllä muistuttelen miestä, että miten kiva olisi oma nyytti saada, joten eipä tiedä, koska hän kyllästyy kondomin käyttöön Kuume on kyllä kova minulla
 
Hei! Tarkoituksena on lopettaa mini pill -merkkiset minipillerit tulevana viikonloppuna. Olen käyttänyt hormonaalisia ehkäisyä n. 12 vuotta. Valitettavasti mies ei ole vielä lämmennyt vauvantekopuuhiin, vaan ehkäisy lopetetaan ”terveydellisistä” syistä. Kärsin myös lisälyöntisyydestä, joten mielenkiinnolla odottelen, että onko jotain vaikutusta.

Kaipailisin kokemuksia kyseisen valmisteen lopettaneilta. Eli kiva olisi tietää, että mitä ehkä tuleman pitää :)

Kovasti kyllä muistuttelen miestä, että miten kiva olisi oma nyytti saada, joten eipä tiedä, koska hän kyllästyy kondomin käyttöön Kuume on kyllä kova minulla
Mulla oli nää! Tärppäs ekasta kierrosta. Ei tullut kuukautisia ollenkaan lopetuksen jälkeen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
Niin samat fiilikset ja tilanteet täällä! Mulla vasta yksi lapsi ennestään ja tää nyt työn alla oleva ois meille kans viimeinen. Ekaa yritettiin yli vuosi ja rankkaa oli keskenmenoineen. Ois ollut ihana jos tää toinen ois ollut helpompi keissi, semmonen oikein ylläriraskaus. Vaan ei. Vaikea keskittyä töihin tai mihinkään näiltä pohdinnoilta. Että jos on jotain vinkkejä miten tästä pääsee yli, niin kovasti kiinnostaa!
Meillä tulee nyt vuosi yritystä ja poli kutsuu. Oon tässä ottanut vähän enempi harrastuksia tälle syyskaudelle, jos tulee jonottamista. Mun pää meinaa hajota aina välillä näiden kiertojen ja olojen kanssa. Talvi meni lähinnä kuntosalilla ja käsitöitä tehden.

On kyllä vähän haasteellista harrastaa kuntosalia, kun pitäis olla keholle lempeä jos kerta haluaa raskautua. Mut mä en osaa päästää kroppaa kovin helpolla salilla :LOL: Mites muilla?
 
Nyt en taas oikein tiedä mitä ajatella. Mullahan starttasi tämä kierto kahden päivän menkoilla. Kukaan terolut-käyttäjä ei tainnut nähdä mun viestiä ja kommentoida et miten tähän pitäs suhtautua (n)

Nyt sit olis viikonloppuna baarittelemassa ja otin vähäsen. Sitten yhtäkkiä tuli hirveän huono olo ja piti käydä oksentamassa mustikkashotti. Enkä kyl keksi että mistä tämä nyt johtui kun en ollut edes humalassa (n)

Onneksi munasarjakivut, kipu kohdun kohdassa ja rintojen pistely jatkuu, et muuten samat kuviot ku muissa kierroissa :LOL:
 
Oliko nä raskaus keijun one stepit niitä testejä mussä joku oli saanu vesilasissa plussan? Mulla on nyt dpo6-8 ja alavatsa kohtuullisen kipeä ja runsas vv niin tein ovulaatiotestin ku ajattelin jos se onkin vasta nyt vaikka viimeviikonloppuna luulen olleen testin plussa. Testi näytti tasavahvoja viivoja niin päätin tehdä vielä raskaustestin joka antoi heti haalean mutta ei mitään haamua vaan mieskin näki selkeästi. Mietin vaan voiko mitenkään testi olla oikeassa tässä kohtaa vielä(n) en kyllä voi vielä antaa toivolle pienintäkään valtaa:unsure: kuvaa en saanut liitettyä kun valittaa että liian suuri
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Pahoittelut etten ole huhuiluihin vastannut. :censored: alkoi tulla vähän väsymys koko touhuun ja ajattelin että parempi ottaa etäisyyttä. No se näköjään lopulta kantoi hedelmää. Viimeisimmässä kierrossa kp 21 tienoilla tuli vähän vuotoa ja ajattelin jo että alkaapa menkat ajoissa. Vuoto kuitenkin loppui ja kp32 havahduin että ei ne menkat tosiaan alkaneetkaan. Tässä päiväpissasta tehty testi ja ilmeisen kahdelta viivalta näyttää. Vuosi tavallaan meni ilman ehkäisyä, yrittämistä ei kuitenkaan aktiivisesti koko aikaa. Sama ikäero näillä näkymin on tulossa kun 2 ensimmäiselle. :) Kp-listalta minut on ymmärrettävästi poistettu, mutta etusivulla on vielä tiedot niin ajattelin tulla kertomaan kuulumiset.
Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! (y)
Ihanaa!!! Kannatti tosiaan jäädä sivuun. Jouduit joka tapauksessa pois listoilta. :p ONNEA!!
Teitkö testin siis tänään?
 
Oliko nä raskaus keijun one stepit niitä testejä mussä joku oli saanu vesilasissa plussan? Mulla on nyt dpo6-8 ja alavatsa kohtuullisen kipeä ja runsas vv niin tein ovulaatiotestin ku ajattelin jos se onkin vasta nyt vaikka viimeviikonloppuna luulen olleen testin plussa. Testi näytti tasavahvoja viivoja niin päätin tehdä vielä raskaustestin joka antoi heti haalean mutta ei mitään haamua vaan mieskin näki selkeästi. Mietin vaan voiko mitenkään testi olla oikeassa tässä kohtaa vielä(n) en kyllä voi vielä antaa toivolle pienintäkään valtaa:unsure: kuvaa en saanut liitettyä kun valittaa että liian suuri

ooooh! Jännää! Jos MIESKIN näkee, niin ei voi olla viivanpaikka. (y);)
 
Meillä tulee nyt vuosi yritystä ja poli kutsuu. Oon tässä ottanut vähän enempi harrastuksia tälle syyskaudelle, jos tulee jonottamista. Mun pää meinaa hajota aina välillä näiden kiertojen ja olojen kanssa. Talvi meni lähinnä kuntosalilla ja käsitöitä tehden.

On kyllä vähän haasteellista harrastaa kuntosalia, kun pitäis olla keholle lempeä jos kerta haluaa raskautua. Mut mä en osaa päästää kroppaa kovin helpolla salilla :LOL: Mites muilla?
Joo. niinhän sanotaan ettei mitään rääkkiliikuntaa sais harrastaa, ainakaan oviksen jälkeen. Katsoin youtubesta jotain kanavaa, jossa raskautta yrittänyt nainen kertoi kaikkia vinkkejä.
MUOKS. Itse harastan pilatesta nykyään. Ennen treenasin kovaa salilla... Kävin joskus juoksemassa.
 
Joo. niinhän sanotaan ettei mitään rääkkiliikuntaa sais harrastaa, ainakaan oviksen jälkeen. Katsoin youtubesta jotain kanavaa, jossa raskautta yrittänyt nainen kertoi kaikkia vinkkejä.
MUOKS. Itse harastan pilatesta nykyään. Ennen treenasin kovaa salilla... Kävin joskus juoksemassa.
Woooot :rolleyes:?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista :ROFLMAO: oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks :oops:
Mut joo. Eikai ääripäät, riuhtominen tai toisaalta sängynpohjalla makoilukaan, oo ”parasta”, mut itse uskon siihen ettei mikään tollanen perus liikunta tai normaali ”elämä” raskautta tai alkion kiinnittymistä estä:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: kukapakuka
Woooot :rolleyes:?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista :ROFLMAO: oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks :oops:
Mut joo. Eikai ääripäät, riuhtominen tai toisaalta sängynpohjalla makoilukaan, oo ”parasta”, mut itse uskon siihen ettei mikään tollanen perus liikunta tai normaali ”elämä” raskautta tai alkion kiinnittymistä estä:ninja:
@Helmiina1978 sanoppa :LOL:

No hyvä kuulla, et ehkä mä sinne salille uskallan. Ajattelin alkaa juoksemaankin tänä syksynä. Painonpudotus kun olis niin hyvä ase pcota vastaanko. Olisko se kroppa lähteny sulla niin hyvin käyntiin urheilun takia et se johti raskauteen :LOL:

Mutta näin nuo lääkärit mones paikas neuvoo, et pitää olla lempeä kropalle :LOL:
 
Woooot :rolleyes:?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista :ROFLMAO: oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks :oops:
Mut joo. Eikai ääripäät, riuhtominen tai toisaalta sängynpohjalla makoilukaan, oo ”parasta”, mut itse uskon siihen ettei mikään tollanen perus liikunta tai normaali ”elämä” raskautta tai alkion kiinnittymistä estä:ninja:
Woooot :rolleyes:?? en oo kuullukaan että liikunta vaikuttaisi, päin vastoin. Sehän parantaa verenkiertoa jne. Siis poislukien pitkäkestoinen rääkki joka vaikuttaa hormonitoimintaan rasvaprosentin pienentyessä jne. Noo.. mä olen vissiin sit huono esimerkki.. aloitin parin vuoden tauon jälkeen just raskaan painonnoston kun sit raskauduin luomuna aivan puskista :ROFLMAO: oon aina harrastanu salia enemmän tai vähemmän, itseasiassa raskautuessa jopa kovemmalla tahdilla ja isommilla painoilla kuin niinä kaikkina vuosina kun en kirvelläkään tullu raskaaks :oops:
Mut joo. Eikai ääripäät, riuhtominen tai toisaalta sängynpohjalla makoilukaan, oo ”parasta”, mut itse uskon siihen ettei mikään tollanen perus liikunta tai normaali ”elämä” raskautta tai alkion kiinnittymistä estä:ninja:
Juu. Ei kannata jäädä makailemaan.
Mut keholle pitää olla hellä. :love: jos on aina harrastanut niin varmaan ihan ookoo. Paitsi jos on liian tiukka treeniaikataulu ja - ruokavalio.
Villasukat jalkaan ja löhöilemään sohvalle oviksen jälkeen. :rolleyes:
 
Voi täällä on paljon plussanneita, suuret onnittelut! :love: Ja pahoittelut uusista kierrosta!

Voitteko auttaa tietämätöntä! Mulla siis kiertopäivä 30/28-29 uskon, että mun ovis on ollut myöhään ja että dpo ois nyt suurinpiirtein 12. Eilen tein illasta raskaustestin ja se oli niin selkee nega kuin olla ja voi. No tänään tein ovulaatiotestin et sattuisko siinä oleen vahvat viivat, no ei ollu vahvoja vaan tuollaiset kuvan mukaiset (oli ehtinyt hieman kuivumaan jo kuvaa ottaessa). Mutta mä siis aattelisin niin että niitten pitäis olla jo dpo 12 paljon vahvemmat viivat.:( Niin sitä kysyisin että onko tässä toivoa vai oottelenko vaan rauhassa menkkoja, mitä mieltä ootte? :ROFLMAO:

Tän päivän ovistesti:
https://aijaa.com/GhpsCm
 
Joo siis niin tottakai jos se rääkki on sitä et sit jää menkat pois ja vedetään ”crosfittiä” kylmiltään 7x viikossa niin varmasti vaikuttaa. Mut niimpä, mä olen aina ollu laiha jne et sikäli ei tullu mitään painonpudotusta. Mut ehkä se sit oli vähä sitäkin kuuluisaa ”just kun aloitin niin raskauduin”-settiä. Että ei ollu aikaa kuunnella näitä oviksia ja oireita jne. Vaikka en oo koskaan uskonu semmoseen (ku 10v tulokseta tahkottiin) niin voihan Siinä piillä pieni totuuden siemen :rolleyes: tai sit se vaan oli pelkkä sattuma ja prismojen yhtensulautuma ja kuunasennon oikeellisuus tai mikälie tähtipölyhengitys:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä