Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Dpo12. Oviksen tikutin. Itse ajattelen että ovis ois tapahtunut jo plussapäivänä.. tunnen irtoamisen yleensä. Mut mennää vaa tolla 12sta.. on armoa vahvistua vielä. Viime loppuun edennyt raskaus näytti 10mlU liuskalla dpo14 tollasen tai himpöu selvemmän haamun ja seuraavana päivänä pc:n liuskalla selvän viivan jo. Vahvistui viidessä päivässä tasavahvaksi viivat. Vielä en noista osaa kauheesti riemuita.. ihan vieras testkkin tuo wondfon puikko 10mlU. . Että voiko noi olla viivanpaikkoja?
 
nelHM Ah, mä aattelin, että tuo on apteekin oma tai PC, kun näytti ihan samalta. Mut jos onkin herkkä, niin niihin kyllä tosiaan tulee herkemmin se viivanpaikka!
Onpa jännittävää edelleen!

Toivottavasti vahvistuu!
 
Oon mä niihinki jotain saanut.. löytyy ttäältä nekin kuvat. Mutta aika varma menkoista olen. Sitä limaista vuotoa tullut pyyhittäessä paristi ja sellasta just ja just paperista erottuvaa rusehtavaa limaa iha tooosi vähän.. että eiköhän ne iha normaalisti huomenna ala taas. Taas menkkajomutkiakin.. jännästi tulee sillon tällö vaan, ei koko aikaa ole.
Rupes ärsyttää nii kympillä taas kaikki paskat testit ja turhat haamut. Ja iha hamurista jos nuo testit antaa noin selviä viivanpaikkoja. Mie romahan nyt!
 
Viimeksi muokattu:
Elähän nyt romahda nelhm vielä, nokka kohti uusia pettymyksiä :) Joskus meilläkin tärppää ;)
Mä tänään tein puikkotestin ja digin "ei raskaana" ja viivoja ei tullu kuin yksi, joten kyllä keskenhän se meni taas..voi surku.. :ashamed: vaa en uskonu kenenkään selviän tälläsestä vuodosta mitä minulla oli, tänään tuli jopa hyytymiä..
 
mymosa
^ näyttäs haamulle :)

Kohdun limakalvo 10mm eikä johtofollia eli joko ei kasva tai puhjennut. . Ovistestit vaan haalenee.. no ei auta kuin olettaa että nyt dpo 3 ja ootta ens perjantaita.
 
Löysin jotain hyvää näistä lyhyistä kierroista. Mulla on ovulaatio taas tossa viikon päästä todennäköisesti ellei jo ennen. :D Toisaalta, raskautuminen on kai hankalampaa, tai näin oon olettanut, kun munasolun kypsymisaika on lyhyempi? Korjatkaa jos oon väärässä.

Mut siis kuitenkin pääsee taas pian testailemaan. :D Ja onhan täällä ihanaa seuraakin. <3
 
Electric blue Minäkin nöen haamun =)

Mie oon 110% varma että huomenna vuotaa. Ärsyttää. Mutta sit mä herkeen tän kaiken. Menee koko kesä pilalle jos vahtaan joka kuukausi viikon jos kaksikin tikkujen kanssa. Ei vaan jaksa eikä reilua kellekkään. . Tähän menee oma aikansa kun jää koukkuun. Mut seura on kyllö parasta!
 
Oon paljon pohtinut tota testien "luotettavuutta" ja kahlannut läpi artikkeleita raskautumisesta. Kovin monelta taholta kuuluu, että itse raskautuminen saattaa käydä tosi helposti, mutta alkanut raskaus jatkuu ainoastaan 20% hedelmöittyneistä tapauksista ja suurin osa just vuotaa menkkojen aikana pois.

Koska nää nykypäivän testit on niin hirveen herkkiä, voi hyvinkin olla, että noita kemiallisia on useilla, että näyttää hedelmöittyneen alkion hipaisut kohdunseinään tai mihin rööreihin ikinä ja sitte tiputaan korkealta kun menkat tulee ja "syytetään" testejä huonoksi. Okei, RFSU on ihan omaa luokkaansa, mut noin niinku yleisesti testit, jotka on ihan luotettavia. Tässä tikuttelussa on just aika iso pettymyksen riski ja silti se on jotenkin vaan aina uudelleen aloitettava.
 
Ja siis siks just kirjoitin tästä, kun uskon, että nelHMilläkin varmasti jonkin verran hcg:tä, joka antaa haamua, koska eihän noihin tollasia tuu, kun on selvä nega. Se on sitten asia erikseen kiinnittyykö, jos ei tuosta vahvistu, mutta kyllä mä tahdon uskoa, että noilla luottotesteillä haamuviivat merkkaa raskaushormonin nousua, vaikka vaan hetkeksi.
 
NelHM - isooo peukutus jotta viivanen alkais vahvistumaan!:heart::wave:

Kyselit eilen, olenko dippaillut ja mikä oli se HCG arvo?

Tällä kierrolla EN siis ole siellä määrityksessä käynyt, vaan viime kierrolla.
Lääkäri sanoi soittelevansa jos arvo yli 6 - ei soitellut.
..arvo oli 5..eli pikku hipaisu siellä oli käynyt hetken.

Miulla HCG aina 1 jos en ole ollut raskaana(monasti tämä testattu)
En muistanut koko arvoa edes silloin kysyä kun menkat alkoivat.(testit hieman haamuili ja sitten loppukierrolla jo negaa)

Kuumeillessani sen 3.5v oli miulla sellainen lääkitys alkuun että sen vuoksi sain lähetteitä HCG määritykseen herkemmin - monasti jo dpo7-8 aikoihin(dpo 7 alkaen labran mukaan näkyy jo verestä)

Joskus kävin esim. jo dpo6 ja arvo 1..ja tärppikierrolla esim. dpo10 taisi olla jo kymmeniä.

Tässä aamuinen dippaus ja kuvattu illasta monta tuntia dippauksen jälkeen.

Onpa niiin s e l k e ä viivanpaikka jotta..jotain selkeää sentäis..;)

Ihan piti plärätä kalenteria ja hieroa aivonystyröitäni:p..ja olenpa melko varma että tänään dpo9
..j o t e n olisihan sen viivasen pitänyt näyttää ainahin sellaista samaa kuin mennä parina päivänä..
 
Mullinmallin sanoissa on järkeä. Ja testeissähän lukee useassa että kannttaa testana kun kuuksutiset myöhäs tai sinä päivänä kun pitäis alkaa.. välttys näiltä. Tän aamun testistä kyllä semisti jo toiveet nous.. pikkasen jo aloin uskoa että jes.. mut näinhän se taas menee. Teen mä aamulla testin jos ei muka vuoda jo.. mut varmasti vuotaa.

Spukkan kuvaa en saa auki.. aijaa temputtaa taas.

Kuka laitto about vko sit dpo7 kohdilta ovisplussa kuvan ja kyseli mitä se meinaa??? Kiinnostas kuis tilanne nyt.. en jaksa selata ja etsiä kuka oli, toivottavasti vastaat =)! Mullahan kans tuli dpo6-7 tasavahvat, vahvistuen ja sit haalistuen taas.. nyt en ole ovistesteillä tehny kun ei ole.
 
neIHM Sullahan puskee viivasta siellä. :heart:
mur-mur sulla näen kans aikast selkeän viivanpaikan. Kunpa se sais väriäkin mukkaan.

Minäpä kävin ultrassa katsastamassa, ettei olis kohdunulkoinen, viimeyö oli meinaan niin kipuinen, että olin jo varma keskenmenosta.
Sieltä löytyi raskauspussi joka kooltaan vastasi viittä viikkoa. Ei kuitenkaan vielä ruskuaispussia näkyvissä. :( Koskakohan sen kuuluis näkyä? Tietääkös joku?
Noh, jos kyydissä pysyy niin kahen viikonpäästä kurkataan uudestaan. Josko sitten jotain enempi näkyis.
 
Electric_Blue minä nään haamun!! Toivottavasti se lähtee siitä vahvistumaan!

Oman navan alla lähenee ovisajat! Kivut on aika kovat ja olo epämiellyttävä. Jomottaa ja vihloo ja painetta tuntuu selässä ja alavatsalla..
Alla toivottavasti toimiva kuva ja linkki ovistestiin, jonka tein tänään. Se vahvistui kertaheitolla. Sen lisäksi iltalämpö nousi 37C (joka ei siis kerro mitään, mut kunhan seurailen, kun aamulämpöä en vaan muista mitata.
 
Heilanga Ei siellä tarvii vielä muuta näkyä. Mulla on kahdesta viimeisimmistä raskauksista ultrattu molemmat 6+3 ja oli vain ruskuaispussi. Molemmilla kerroilla sanottin että odota vuotoa. Kuitenkin parin viikon päästä sydän sykki molemmilla. Uskon että kaikki on hyvin <3

Iloksi Aamulla vois plussa tulla =)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Oho, olin alottanut viestin kirjotuksen varmaan pari tuntia sitten ja tähän oli väliin tullut vaikka mitä.

Pahoittelut HooKoo :(

Mullinmalli kirjoitat asiaa. Minullekin sanoi gyne vuosia sitten, kun lapsettomuushoitoja aloitettiin, että hän ihmettelee, kuinka ihmiset ylipäänsä tulevat raskaaksi niin helposti, kun mahdollisuudet on niin pienet. Ja kun vain se 20% hedelmöittyneistä soluista sit jatkaa kehitystä.
Ennen raskautta en oikeastaan saanut koskaan mitään viivoja testeihin - paitsi erittäinherkkiin liuskatesteihin seuraavana päivänä :D
Mut nyt edellisessä kierrossa jopa apteekin oma näytti harmaata viivanpaikkaa. En mitenkään uskoisi, että se testi olisi mennyt sellaiseksi.

Nyt olen tehnyt alkukierrosta raskaustestejä - ja tänään viimeksi, sillä ajatuksella, että tarkistan nyt näkyykö niissä testeissä mitään. Ei ole näkynyt ja kuivanakaan en ole saanut oikeastaan edes viivanpaikkaa. Eli jos nyt sitten loppukierrosta näyttää, että jotain viivanpaikkoja ilmaantuisi, niin voin epäillä kemiallista jos menkat sitten alkaa.

On tää kyllä sellasta. Tähän testaamiseen jää niin koukkuun! Onneksi on nyt testejä mitä tuhlata :D Tilasin 100 kpl r-testiä ja 100 kpl ovistestiä :p Jos niillä muutaman kierron selviäisi.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mullinmalli

Yhteistyössä