Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
20140622 221944

s4nnn Mulla toimi ihan hyvin davidin ovisliuskat. Tuossa rivi. Taitaa viel yks plussatikku puuttua perästö.. viisi päivää oli plussalla kunnes tikutkin loppuivat. Ovulaatio tapahtui ton ihan vahvimman plussan kaa samana päivänä, tunsin sen. Myös samaisena päivänä tuli tohon davidin raskaustesti liuskaan noin selvä plussa. Jatka vaa tikutusta.
 
Tässä ois kuvasia tänään tehdyistä testeistä. Toivottavasti tekin näette häivähdystä niistä viivasista. Luonnossa näkyi paaaljon paremmin.

Pc:

Dpo 9 päivä (2,5h), pc testiajalla 5min/5min

Dpo 9 päivä (2,5h), pc testiajalla 5min/5min

Dpo 9 päivä (2,5h), pc 20min

Rfsu:

Dpo 9 päivä (2,5h), rfsu testiajalla 4min/30min

Dpo 9 päivä (2,5h), rfsu testiajalla 8min/30min

Melko huonosti näkyy tietokoneen näytöllä. Aijaan kanssa meinaa (menee) hermot. Monen monta kertaa saa yrittää ladata kuvaa ja ei meinaa onnistua niin millään.. Siksi ei ole kuin muutama kuvanen siellä nyt.

Molempiin testeihin jäi täysin kuivuttua hyvin erottuvat viivaset, mutta väriä ei oikein erota, kun niin hailakoita ovat. Mua alkaa pikkasen jännittää.. :popcorn:
 
Himotestaajana ja nyt haamujen esiasteita saaneena tuhlasin vielä yhden rfsun testin pihdattuani pisua maltilliset 4,5h.

Tässä otoksia (kännyllä näkyy mulla aineskin paremmin ja livenä selvimmin kaikista testeistä).

Dpo 9 ilta (4,5h), rfsu testiajalla 2min/30min

Dpo 9 ilta (4,5h), rfsu testiajalla 2min/30min, ilman salamaa

Dpo 9 ilta (4,5h), rfsu testiajalla 7min/30min, ilman salamaa

Dpo 9 ilta (4,5h), rfsu testiajalla 18min/30min

Toivottavasti tekin näette jotain!

Tisut on alkaneet kipeytyä sivuilta, mut eivät ole koskettaessa arat kuiteskaan. Nälkä, nälkä vaan vaivaa mua. =)

Muoks. Minä oon kyllä melko malttamaton! :D Mun testikuvia sivu täynnä.. :ashamed: Anteeksi kaikille saastuttaminen! Oon vaan niin kovin iloinen, että jotain tuolla masussa taitaa tapahtua todella! Ja haluan kuulla muilta, että niissä oikeasti on jotain. :D
 
Viimeksi muokattu:
NelHM oon pahoillani puolestasi :((

Täällä on kyl kivoja plussia, jee :) Saadaan se huhtikuisten pino tehtyä :D !

Himotestaajana oli tänään pakko dippailla viimeiset testit, eli yllä on tämän aamuinen ja alla iltapäivä pisusta :) ! Hyvin on vahvistunut :) !

Kp 27/28
 
Carolinan testissä nätti haamu pilkistää ja Niinulla ihanat viivaset. Beben testit näyttää melko blankoilta mun silmään, jotain viivanpaikkaa ehkä, mut niin on pienet dpo:t vielä että toivottavasti siitä lähtee vahvistumaan :)

Muoks. Höpöjä kirjoitin, kyllä nyt kun katsoin Beben testit vielä uudestaan vähän hämärässä, niin kyllä niissä hailuraa näkyy!
 
Viimeksi muokattu:
Carolinalla haamua. Niinu kyll sull näkyy tosi hyvin tolla kp:llä ja kyllä pistetää pino pystyy :D

kiitos NelHM vastauksesta ja tsempistä. Itelle tää kaikki on niin uutta että alkaa hermoilee ihan turhista.

Ainiin mitään oireita ei vieläkään. Paitsi et voisin syödä hevosen, hirveest ruokahalu kasvanu.
 
Huh, hyvä että teistäkin osa jotakin hailuraa näkee mun dippailuissa! :D Tosissaan livenä näkyi tiirailematta veskin hämyisessä valossa mun viivan alkuiset.

Nyt päivällä nälkäolo oli vähän miedompi kuin eilen ja alavatsassa ei ollut juurikaan tuntemuksia. Nyt taas sängyssä pötköttäessä kohdussa tuntui teräviä vihlaisuja monta peräjälkeen ja nälkä on tuhdista iltapalasta huolimatta sellainen, että jääkaappi kutsuu! :) Tisuja juilii välillä melko kovaa ja välillä taas hellittää. Aamu jo jänskättää! :D

Tervetuloahaikaralla näkyy viivan alkua! Testiajalla jos on tullut, niin hyvältä vaikuttaisi. Vahvistumista viivaselle! :)

Carolinellakin näkyy viivasta! Vahvistumista sillekin! :)

Ääh, minä en nääkään selata tässä älypuhelimella kirjoituksia taaksepäin, niin ulkoa en muista kaikkia, joille halusin kommentoida! :( Oon ollut muutenkin hajamielinen tänään.

Mut aamulla palailen raportoimaan! :D
 
Voi miten suruisia uutisia luinkaan..:'(
nelHM - lämmin halirutistus täältä miulta siulle:hug:ja voimasia kovasti:kiss:


..Caroline - miustakin siellä ihan kuin haalea pinkki viivanen kurkistais:rolleyes:..vahvistumisia sille:heart:

Plop Plop Plop:heart::heart::heart::heart::heart: tänne paljosta paljon!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
joa
Carolinalla viivaa näkyy :)

Mites toi pc? Antaako kovin herkästi pelkkää viivanpaikkaa?
Mulla vuoto melkeen loppunut ja rfsu antaa edelleen niitä viivanpaikkoja niin ajattelin sitten pctä uittaa välillä. Jo eilen anto viivaa/haamua joka näkyy vieläkin testissä. Tänä aamuna sama homma. Koitin vangita kuvaan sitä, tiedä onnistuiko :D

katso liitettä 19659
 
Tässä tämän aamuiset dippailut reilun 5h pidättelyn jälkeen:

Dpo 10 aamu, pc-puikko testiajalla 2min/5min

Dpo 10 aamu, pc-puikko 20min

Dpo 10 aamu, haamuplussa testiajalla 3min/30min

Dpo 10 aamu, rfsu haamuplussa testiajalla 8min/30min

Dpo 10 aamu, rfsu haamuplussa testiajalla 12min/30min

Dpo 10 aamu, rfsu ja pc-puikko molemmat testiajalla

Jospa te nyt näette jo himpun paremmin? Livenä aineskin ovat selvästi vahvistuneet. Pc-puikkoon jäi kuivuttuaan kunnon viivanen, joka näkyy selvästi sen muovisuojuksen läpi. :)

Masuasukki se siellä pesää rakentaa. :heart: Tarraisi nyt oikein lujaa kiinni!

(Arvelinkin jo aamun etovanälkäolon perusteella, että pakko testissä on jotain vahvempaa jo näkyä. Kävin keskellä yötä syömässä ja aamuyöllä uudestaan, kun oli niin kova nälkä. :D)
 
BebeBanbino Khyllä. Siellähän on ihan selvät haamuplussat jo =). Toivotaan nyt niille vahvistumista ja pienelle voimia pitää kiinni!

Joa Kuva vähä hankala tulkita.. en kyl oikein näe tuossa haamua :(

Tervetuloahaikara Oisko viivanpaikka? Mut ehtii muuttua viivaksi!

Murmurille ja muillekin kiitos. Siksi täällä roikun kun te ootte ainuita raskaudesta tietäneitä ja ei voi muualla purkaa. Joten kaikki teidän tsempit auttaa. Ja nyt mili jo parempi. Toisaaltajos nöin piti kkäydä niin onnksi oli tuulimuna eikä menehtynyt alkio. Vaikka raskaana minä siitä huolimatta olin oireineni kolme viikkoa. Täältäkään osaa poistua.. saatan jäädä taustailee ja kannustaa toisinaan. Tehkeehän iso huhtikuisten pino <3
 
dpo 8 ja aamupissasta sain haamun pc-liuskaan :O hento mutta näkee sen silti.. Mä vapisen kuin haavanlehti!! huhhuh.. testit loppu tänään päivällä haen lisää kunhan käyn 10kk kanssa neuvolassa, on mulla digi mutten vielä sitä kyllä tee. oi hittolainen kun jännittää :popcorn:

MUOKS. huom aamupissa!! mä en ikinä saa testiin mitään näkyviin aamun ekasta pissasta :D nyt sitte lävähti hento näkyvä viiva.. mun piti testata vasta dpo10 mutta en malttanu ootella :headwall: malttamaton kun oon :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin joudun hakemaan lisää tikkuja tänään! Ei kyllä yhtään malta olla testaamatta kerran kun viivasia pukkaa! Niitä on niin ihana tuijotella pitkän kuumeilun jälkeen. :D

Koht myö HooKoon kanssa dippailaan urakalla ja kilpaa linkitetään kuvasia tänne! ;)

Vaikeaa vaan pidättää pisua montaa tuntia, kun rakko tuntuu täydeltä jo puolen tunnin jälkeen edellisestä käynnistä. :D

Mussukka, muistelen lukeneeni, että toisilla ovikseen voipi liittyä pientä veristä vuotoa. Tai sitten limakalvot on nirhaantuneet sen verran, että pientä veristä vuotoa tulee sen vuoksi. Mulla itsellä joskus tiputtelua tuli monesti kuukautiskierron aikana, mutta silloin prolaktiiniarvot olivat koholla, eli kierto oli ihan mitä sattuu. Luultavammin en ovuloinut tuolloin lainkaan.

Koht ylös, ulos ja testejä metsästää! Yllättävän hyvin toi rfsu kyllä näyttää raskaushormonin, vaikka ei olekaan mikään herkimmästä päästä! Siihen viivanen alkaa muodostua lähes heti, kun taas tuo pc-puikko "miettii" hetken ennen kuin alkaa reagoida.

Ihanaa hellepäivää kaikille! :)
 
Mussukka Mulla tässä tärpissä ja sen megaoviksen aikana, sinä päivänä kun tunsin irtoamisen tapahtuvan, kellistin tuon ukon samaan aikaa .. ja silloin tuli minulla vaaleanpunaista vuotoa seksin jälkeen. Muulloin ei ole tullut seksin jälkeen tai muutoinkaan mitään vuotoja kesken kierron. En tiedä auttoiko vastaus sinua..
 
joa
Bebellä näkyy viivasia!! :heart:

Kipasin sitten apteekin oman, että sieltä tulis planko varmistus että jos ja kun aikasemmat viivanpaikkoja, niin eiköhän siinäkin joku viivanpaikka!
Nyt saa suositella jotaki oikeen oikeen luotettavaa testiä joka ei turhaan näyttele viivoja.

Tossa vielä toi apteekin oma

Apteekin
 
dpo 17

dpo 11

Noniin, viimeinen viesti tähän ketjuun :)

Tein tänään dpo 17 vielä yhden kaapinpohjalta löytyneen mammaksin liuskatestin ja vahva viiva piirtyi vain 1,5h pidättelyn jälkeen :) Kai se on pakko uskoa, että kaikkien näiden yrittämisvuosien ja lamaannuttavien epätoivonhetkien jälkeen haikara löysi vihdoin tiensä meillekkin!! :')

Haluan toivottaa kaikille palstalaisille voimakkaita plussatuulia ja vankkaa uskoa siihen että ennemmin tai myöhemmin omaankin tikkuun vielä piirtyy kaksi punaista viivaa :) uskokaa myös haamuihin, itsekkin uskoin vaikka haamulainen oli dpo 11 juuri ja juuri havaittavissa :) nopeasti ne viivat loppupeleissä vahvistuu! Yllä vielä vertailukuva tuosta dpo 11 testistä.

Nyt siirryn siis maaliskuisten pinoon!
 
Tervetuloahaikaralla jotain hailuraa näkyy ainaskin nuissa tuoreemmissa. Jospa se lähtee siitä vahvistumaan!

Lehhanille onnellista odotusta! :heart: Nopeasti tosiaan näkyy viiva tummuvan! Ihanat kirkkaat punaviivat dpo 17 testissä!

Enpäs malttanut. Dippailin Pc-puikon 2,5h päiväliruun. Testiajalla alkoi viivaa muodostua ja lopulta tummui tällaiseksi. Kuvassa n. 30min kohdilta.

Dpo 10 päivä (2,5h), pc-puikko tummui tällaiseksi

Huijaakohan tämä testi mua?! :D Aamua odotellen.. :p
 

Yhteistyössä