Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
YrittäjäJ Siis niin listaan miekii. Vattu soikoon! Ikinä mitään finnejä mulla ole. Nyt on! Kamalia yök!

Riiviöiden äippä. En saa miekää auki. LLinkitä uusiks! Ja pisskkee muutki vaa ja tänne näin vaan! :D
 
Myrtille pahoittelut, sekä kaikille muille joille nega tullut tai uusi yk alkanut. :hug:

YrittäjäJ ja NelHM, teillä kyllä kroppa tekee mitä lystää :D Mutta voihan se Nel olla hyvinkin mahdolliasta, että oili vieraili jo!! Onko sulla ollut taipumusta lyhlyisiin kiertoihin? Kyllä tuntuu, että kroppa ja tikut ei tee ihan yhteistyötä... Nipistelee, tunnottelee, ei limoja viivat negaa, huoh.. Tsemppiä YrittäjäJ sekä NelHM tähän kiertoon!! :)

Ketkä siellä oli aikomuksessa testailla, nutturuu ja boomm, kuvia tännepäin kiitos ;)

YrittäjäJ, taisit olla oikeassa siitä, että mulla se ovulaatio ei silloin kp11 vielä ollut. Tänä aamuna meinaa tuli minusta ovis+ testiin ja se oli kyllä nopea lh-nousu jos oikein tulkitsin kroppaa, sillä aamulla kyllä himotti ja limoja tuli sekä tein kolme testiä aamupäivän aikana. Eka klo.6, toka 9 ja kolmas n. 14 ja tuo viimeinen oli jo selvästi hailakampi joten huippu oli aamupäivällä? Ja tuli kyllä heti kuivaa tämän aamun jälkeen. Täällä nyt sit ihmettelen ja kuulostelen kroppaa että mitä tästä tuleman pitää! =) Laitanpa yhden kuvan jos se selventää mun höpinöitä. Eli alin on klo. 6 ja ylin se ip.

WP 20140831 001
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Mulla on jotain kuumia aaltoja :D ihon pinnalla kylmä, mutta muuten kuuma välillä. Äsken tuli hiki otsalle, vaikken tehnyt mitään. Lämmöt koholla 36,7, norm. 35,8-36,2.
Emmä viel testaa ;) Ei oo kun 3 pregcheck liuskaa, oli 4 mutta kaverilla oli hätä :D nuilla pärjättävä, jaiks :D Alavatsaa kans polttelee vähän oikealta.

Nutturuun alemmassa näkyy kyllä jotain! Vahvistumisia!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Mä vannosin itelleni etten sorru tähän, mut nyt oli pakko :D Nyt on kp 19/29 ja oletettu ovis limoineen kipuineen tapahtui kp 14-15 ja sen jälkeen on ollut nyt neljä päivää perätysten jomottavaa kipua vasemmassa munasarjassa. Joten oli pakko testata ovistikulla, et miltä näyttää ja se näytti tältä ovis Näyttääköhän noi pc:n ovistikut helpolla noin vahvoja viivoja ilman ovista? Vai voisko tässä toivoa, et ois jotain tapahtunutkin? :rolleyes:
 
Ooti Miusta noista ei vielä mikää plussa ole ihan, mutta kyllä mie kropan tuntemuksiin monesti luottasin =)

Riiviöiden äippä Juu, kuule viivahan siellä ja iha värillä!!!

Nutturuu Kyllä mie nään molemmissa hentoa pinkkiä. Vitsit, jännittää jo sun puolesta aamun testi! Onko muuten mikä testi? Mulla ekaa kertaa niitä raskauskeijun one step testejä. Ne antaa tosi selvää pinkkiä viivaa kuivuttuaan.. oon huvikseen uittanu niitä tässä joutessani :D

Neinäsä Ite oon pc:n testeistä huomannut että niissä on aina vahvempi viiva ovisajankohdan ulkopuolella kuin jossain muussa testissä. Mut niin mulla. Ei vältsii sulla =). Jospa se tuoki alkas vahvistuu ja tarkottas raskautta!
 
nelHM: No nii mä oon itekki ajatellu. Siks en niihin luota ihan satarosenttisesti. Toki jos viiva vahvistuu kierron loppua kohden ni sit voin ehkä kuvitella et jotain ois ainaki yrittäny tapahtua, mutta mä en nyt lähe testailee sen enempää, muuten tulee taas iha järkky ressi :|
 
dpo15 muuttui kp1 :ashamed: vihaan kun paska kroppani ei raskaudu :stick: no joo mutta ei ollu ees sellasta olo, odotin enemmän menkkoja kuin raskautta..
Mä jään taustailemaan ja taidan pitää taukoa vähän nyt kaikesta, ensi viikolle varaan gyne ajan ja käyn miettimässä jonkin ehkäsyn toviksi.

Kaikkea hyvää teille kaikille ja tehkee nyt loput piinailijat plussia :)
 
HooKoo :hug: :heart:

Me emme hae ehkäsyä, mutta mä lopetan tän asian koko aikasen vatvomisen, koska epäilen että mun kroppa ei raskaudu kun hermoilen asian kanssa nyt niin paljon. Rupeen testailee vasta kun menkat on myöhässä. Mutta käyn kyl tääl seurailemassa edelleen <3

Plussa tuulia puhaltelen ihan kaikille :)
 
myrtti: meillä oli miehen kanssa puhe kun pää taitaa mennä tästä kun ei vaan tärppää.. meinasin nuvaringin ottaa mutta toistaiseks toimitaan kortsulla.. pari kiertoo nyt ainakii jos saisin huilahtaa ja selvittää päätäni/hermoja :)
 
joa
Hookoo voi ei :hug:

Riiviöiden äippä, viiva on ja väriä on :)

Nutturuulla näkyy jotain testissä kans :)

nelHM, tilasin raskauskeijusta niitä herkkyydeltään 25 testejä vähän leveempiä vissiin,onko sulla niistä kokemusta et onkohan nekin yhtä p*skoja... ? :D

Tilasin myös ovistestejä lisää, joko ovisplussa oli kp 10 tai on vasta tulossa. Tikut on haalentunut ainakin. Nyt siis kp 13.

image
 
HooKoo Halit. Epistä!

Joa Oisko ovis kuitenki jo ollu?

Nutturuu Kyllä näen taas haaleeta molemmissa. Mut mie sain kans tänä aamuna noihin haaleen viivan :O. Muoks. Korjaan: viivanpaikka siis.

Mulla aamulämpö korkea, menkkamaisia jomotuksia välillä jajaja.. ovistesti nega mut täytyy uittaa päivemmällä vielä kun toi oli aamun ekasta. Jotenki olo että ovis kyllä meni mut toisaalta vaikea uskoa että ois jo ollu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä