Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tuun nyt (toivottavasti) viimesen viestini toistaseks tänne kirjottamaan. Eli meillä on viiva vahvistunut upeasti, tänään tämmönen http://aijaa.com/WTKJeQ <3 Maanantaina soittelen ensimmäistä neuvola-aikaa (y)
Sitä piti vaan tulla vielä sanomaan, että älkää luopuko toivosta vaikka joutuisitte hieman kauemmin plussaa odottelemaan. Mä oon vuoden aikana kironnu oman kroppani jo niin monta kertaa, kun oon luullu että siinä olis vikaa (ja samoin miehen surkeet siittiöt kun eivät osaa uida perille :ROFLMAO: ) Toivon teille kaikille halukkaille plussatuulia ja onnea yritykseen :love:
 
Omaa napaa: Toisten kuvia ja oireita helpompi tulkita kuin omia! :ROFLMAO: Päätin, että seuraan kiertoa tosi tarkasti ja myös oviksen bongaan tarkkaan. Tikutettu ahkerasti. Vielä ei ole plussaa testissä mut vahvistunut on, tosin tänään aamulla näytti haaleammalta kuin eilen illalla.(n) Tänään ekaa päivää ovisoireita: turvotusta, alavatsakipua ja vähän "valkuaislimaa". Mut apua, tässäkö tämä jo oli, kun limaa tuli, vai onko vielä toivoa että ovis on vasta tulossa? Kyllä mulla on useasti tota limaa näkynyt parinakin päivänä... Eli voisikohan toivoa, et plussa tulee tänään illalla ja ovis olisi huomenna tai jopa myöhemmin...? Olosuhteiden takia toivoisin kovin, ettei ole vielä tän vrk aikana ainakaan!
 

Attachments

Minäkin haluan toivottaa kaikille plussa tuulia ja sanoa että älkää ikinä luopuko toivosta. Meillä toista lasta yritetty yli 2 vuotta ja nyt vihdoinkin plussa alkaa vahvistumaan. Tsemppiä kaikille ja kyllä tekin vielä plussaatte, toisilla menee aikaa vain enemmän kuin toisilla...
 
@Maikki12 Hieno viiva ja paljon onnea! Mikä kp testasit?

Täällä menossa nyt kp 28/25 ja huomenna ajattelin jälleen tehdä r-testin, kun kp 24 ja 25 näytti negaa. Oireita ei pahemmin ole viime aikoina ollut, mut menkat ovat olleet aiemmin niin säännölliset että uhkaavasti ja valitettavasti toivo herää...
 
Joo tuli vähän yllätyksenä itsellekin :D nuorempi kohta 10kk ja nyt yk2 menossa :)
Onnittelut teille pikkuisesta, kun kävin odotuspuolelta vakoilemassa:love:
Kiitos! Onhan aika ihmeellistä että kaiken sen jälkeen viimein pieni on tuossa tuhisemassa. ❤

Onko sun kuopuksen syntymästä jo 10kk.. Vastahan täällä niitä viivoja tuijoteltiin.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Unicorn
Nyt tarvis kokeneempien neuvoja! Ensimmäiset ovistestit ostettu. Tänään kp11 ja päivällä tikutin ensimmäisen kerran ja kontrolliviiva selkeä ja se toinen viiva ilmestyi mutta ei lähelläkään toisen viivan väriä. Onko testi silti epäonnistunut niinkuin testin ohje väitti. Limoja ois eli ovis tuntuisi olevan tuloillaan....
 
@Snowmamma82, ei tuo epäonnistuneelta kuulosta. Jos molemmat viivat tulevat näkyviin mutta testiviiva on heikko, tulos on negatiivinen muttei "epäonnistunut". Ovisplussaksi lasketaan yhtä vahvat viivat tai kontrollia vahvempi testiviiva, ja ensimmäistä plussausta seuraava päivä on laskennallisesti ovispäivä eli dpo0 (vaikka todellisuudessa ovis voi tapahtua samanakin päivänä tai vaikka kaksi päivää myöhemmin). Jos kontrolliviivaa ei ilmesty tai jossain on viiva ihan oudossa paikassa, silloin testissä voi olla vikaa.
 
Nyt tarvis kokeneempien neuvoja! Ensimmäiset ovistestit ostettu. Tänään kp11 ja päivällä tikutin ensimmäisen kerran ja kontrolliviiva selkeä ja se toinen viiva ilmestyi mutta ei lähelläkään toisen viivan väriä. Onko testi silti epäonnistunut niinkuin testin ohje väitti. Limoja ois eli ovis tuntuisi olevan tuloillaan....
Kun kontrolli viiva ilmestyy testiin on testi onnistunu. Miulla ilmesty aina haalee viiva testiviivan paikalle, mutta kun ovulaatio tuli oli testiviiva punaisempi kuin kontrolli viiva. Liitän vielä kuvan jos ymmärtäisit mitä yritin selittää :) (kuvassa viimeiset testit ovat positiivisia)
 

Attachments

Kun kontrolli viiva ilmestyy testiin on testi onnistunu. Miulla ilmesty aina haalee viiva testiviivan paikalle, mutta kun ovulaatio tuli oli testiviiva punaisempi kuin kontrolli viiva. Liitän vielä kuvan jos ymmärtäisit mitä yritin selittää :) (kuvassa viimeiset testit ovat positiivisia)
@Tiuva sun kuvat helpottivat minuakin, kiitos! :) tosin aloin ihmetellä, eikö tuo sinun kp16 viiva siis ollut ovisplussa...? Täällä odottelen omien viivojen vahvistumista. Enempi ja vähempi haaleaa viivaa tulee, nyt pitäisi olla jo ovis, joten testaan aamuisin ja iltaisin. En tiedä onko sitten ihan turhaa. Tänään 15/27-31.

Ihanaa lukea vauva- ja odotuskuulumisia, kiva kun poikkeatte tänne hyviä tuulia puhaltelemassa. :love:
 
@Tiuva sun kuvat helpottivat minuakin, kiitos! :) tosin aloin ihmetellä, eikö tuo sinun kp16 viiva siis ollut ovisplussa...? Täällä odottelen omien viivojen vahvistumista. Enempi ja vähempi haaleaa viivaa tulee, nyt pitäisi olla jo ovis, joten testaan aamuisin ja iltaisin. En tiedä onko sitten ihan turhaa. Tänään 15/27-31.

Ihanaa lukea vauva- ja odotuskuulumisia, kiva kun poikkeatte tänne hyviä tuulia puhaltelemassa. :love:
Joo luulin että olis ollu ovis, mut omien laskujen mukaan ei voinu olla vielä nii jatkoin onneks tikutusta nii löyty se oikee ovis :) En vieläkään tiiä mikä ihme "plussa" se aiempi oli, mutta olin ollut edellisenä päivänä juhlimassa nii oisko se jotenki vaikuttanu.
 
Joo luulin että olis ollu ovis, mut omien laskujen mukaan ei voinu olla vielä nii jatkoin onneks tikutusta nii löyty se oikee ovis :) En vieläkään tiiä mikä ihme "plussa" se aiempi oli, mutta olin ollut edellisenä päivänä juhlimassa nii oisko se jotenki vaikuttanu.
Onpa mystistä! (n) Mut hyvä et jatkoit testaamista. Silti aika outoa, jos plussa tulee eikä kuitenkaan olisi plussa.. Vaikka ehkä tosiaan ei tuo aiempi ole ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tämä kp 23 on selvästi vahvin. Ja mitäpä siitä, jos molemmat "plussat" tuli silti hyödynnettyä! :D
 
Onpa mystistä! (n) Mut hyvä et jatkoit testaamista. Silti aika outoa, jos plussa tulee eikä kuitenkaan olisi plussa.. Vaikka ehkä tosiaan ei tuo aiempi ole ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tämä kp 23 on selvästi vahvin. Ja mitäpä siitä, jos molemmat "plussat" tuli silti hyödynnettyä! :D
Joo onneks tuli jatkettuu ja myös hyödynnettyy. Huomenna pitäs alkaa menkat ja raskautesti näyttää negatiivista :/ Silti on ollu raskauden merkkejä, mutta en usko että olen raskaana. Yk5 jo menossa ja rupee jo usko loppumaan kun ei tärppää ees vaikka on ovulaatiot tikutettu :D
 
Joo onneks tuli jatkettuu ja myös hyödynnettyy. Huomenna pitäs alkaa menkat ja raskautesti näyttää negatiivista :/ Silti on ollu raskauden merkkejä, mutta en usko että olen raskaana. Yk5 jo menossa ja rupee jo usko loppumaan kun ei tärppää ees vaikka on ovulaatiot tikutettu :D
Peukut pystyssä, että ei menkat ala!! Toivotaan että nyt olisi tärpännyt. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Zeetah
Täällä nyt jännitetään... aamulla tuli ihan TODELLA haalean punertavaa pyyhkiessä vessakäynnillä(n) tänään siis kp28/28
Pahoin pelkään että menkat alkaa haamuviivasta huolimatta. Saa nähdä. Jos ei tänään ala vuoto niin teen huomenna aamulla uuden testin.
Onnittelut kaikille teille plussanneille!:love:
 
Täällä nyt jännitetään... aamulla tuli ihan TODELLA haalean punertavaa pyyhkiessä vessakäynnillä(n) tänään siis kp28/28
Pahoin pelkään että menkat alkaa haamuviivasta huolimatta. Saa nähdä. Jos ei tänään ala vuoto niin teen huomenna aamulla uuden testin.
Onnittelut kaikille teille plussanneille!:love:
Voi sulla kuulostaa kyllä todella jännittävältä @Öörika ! Toivottavasti ei ala menkat vaan huomenna haamu on saanut enemmän väriä! (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: Öörika ja Zeetah
Joo onneks tuli jatkettuu ja myös hyödynnettyy. Huomenna pitäs alkaa menkat ja raskautesti näyttää negatiivista :/ Silti on ollu raskauden merkkejä, mutta en usko että olen raskaana. Yk5 jo menossa ja rupee jo usko loppumaan kun ei tärppää ees vaikka on ovulaatiot tikutettu :D
Tervetuloa kerhoon! On kyllä superpiinallista tämä epätietoisuus kun menkat eivät ole alkaneet ajallaan mutta testitkin antaa negaa.

Täällä on menossa nyt kp 29/25, tämän aamun testi niin puhdas nega kuin olla voi. Luulin jo menkkojen alkavan kun aamulla petipuuhissa tuli muutama tippa verta, mutta sen jälkeen laitettu side on pysynyt täysin puhtaana. Mulla on kierrot olleet aina todella säännölliset mutta toisaalta kertahan se on ensimmäinenkin kun heittää...

Esikoisesta tein ensimmäisen ja ainoan testin vasta rv6, kun olin oireiden perusteella jo täysin varma tuloksesta :D Mutta en yhtään muista milloin oireet esikoisesta alkoivat kun en laittanut ylös eikä mulla toisaalta ollut kierrostakaan käsitystä kun ehkäisyn jälkeen ei yhtiäkään luonnollisia menkkoja odotettu.

Ja yksi asia mitä olen miettinyt, että onkohan naisen koolla merkitystä raskausoireisiin? Tuottaako isompi nainen suhteessa enemmän hormonia kuin pienempi vai saako alkio aikaan teoriassa saman verran hormonia, jolloin isommalla naisella sitä olisi suhteellisesti vähemmän elimistössä? Kellään ei ehkä faktaa ole mutta kunhan mietin ja spekuloin :D
 
Viimeksi muokattu:
Heips :)
Anteeks kun tuppaan, mutta näkeekö ketään tossa mitään?


Pinkin pallon kohdalla.
En osaa sanoa näkykö testiajalla vai menikö vähän yli..

*muoks. Viä ilman palluraa kun se näköjään hämää vähän.
Ja testi kuivana.



 
Viimeksi muokattu:
Heips :)
Anteeks kun tuppaan, mutta näkeekö ketään tossa mitään?


Pinkin pallon kohdalla.
En osaa sanoa näkykö testiajalla vai menikö vähän yli..

*muoks. Viä ilman palluraa kun se näköjään hämää vähän.
Ja testi kuivana.



Saattas siinä haamulainen ollakkin, tämä testi mullakin vaan antaa "vahvempaa" viivan paikkaa helposti. Toivottavasti sulla vahvistuu :)
 
ou
Uusi täällä kirjoittelee :)
Emilian mä näen ainakin tossa viimeisessä kuvassa jonkin haamun esi esi isän. Toivotaan, että siitä alkaa vahvistamaan mikä testi kyseessä? Jos pregchekin liuska niin itse en ole saanut kuin puhtaita negoja ja sitten jos on haamuillut niin aina olen raskaana ollut..
Mulla pc liuska näytti tiistaina tältä

Ja tänään tältä

Kovastikin tuo on vahvistunut 5 päivässä, että eiköhän tässä vahvasti raskaana olla.
Takana mulla tuulimuna ja kemiallinen/varhainen kekskenmeno joten vähän hirvittää kyllä :cry: tein perjantaina digin ja sain tulokseksi raskaana 1-2vk. Olisin odottanut, että olisi näyttänyt jo 2-3vk koska sen aamuinen pc liuska näytti jo tältä

Pelottaa nouseeko hormoonit tarpeeksi ja uusi tuulimuna kolkuttaa takaraivossa.. mies kohta hermostuu tähän mun jahkailuun..:mad:
 

Yhteistyössä