Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

ei toki ole vielä menetetty. 6vrk päästä vasta tuolla kierrolla pitäisi kuukautisten alkaa jos alkavat. Monikaan testi, varsinkaan perus testit (herkkyys 25mIU) eikä välttämättä edes herkimmät (10mIU) näytä tuossa vaiheessa mitään. Riippuu täysin milloin kiinnittyminen tapahtuu ja miten hcg hormoonia alkaa erittymään elimistöön.
Testaa uudelleen muutaman päivän päästä tai kp29, eli päivä ennen kuukautisten alkua.(y)

Joo, näin täytyy tehdä. Toki tiedostan faktat ettei vielä välttämättä mitään näy, mutta jännittäessä ja pessimistinä kaikki "takaiskut" tuntuu pahalta Kiitos tsemppauksesta!
 
Samaa olin tulossa sanomaan että eikö herkimmätkin testit lupaa näyttää jotain (haamua) vasta 4 päivää ennen menkkoja, mikä olis sulla kp26.. et ehkä kp26 tai 27 voit testa uudestaan jos oot oikein innokas :).. mä meinasin että testaan kp24/25 ekan kerran ja senkin vaan koska tuli noita testejä nyt hankkiutua kun halval sai :D. Tuu sit kertoo kui kävi!
 
Samaa olin tulossa sanomaan että eikö herkimmätkin testit lupaa näyttää jotain (haamua) vasta 4 päivää ennen menkkoja, mikä olis sulla kp26.. et ehkä kp26 tai 27 voit testa uudestaan jos oot oikein innokas :).. mä meinasin että testaan kp24/25 ekan kerran ja senkin vaan koska tuli noita testejä nyt hankkiutua kun halval sai :D. Tuu sit kertoo kui kävi!

Tuun ehdottomasti! On kyllä kummallisia oireita itellä jos ei raskaana ole, äsken kävin jääkaapilla hakemassa kivennäisvettä ja siellä olevat ruoat haisi niin järkylle et piti käydä halailemassa pönttöä useampaan otteeseen. Nyt taas alavatsakipuilua. Huhheijaa, miten tässä jaksaa odottaa viikonloppuun..
 
  • Tykkää
Reactions: trady
Hei kaikki! Rekisteröin itteni just kaksplussalle, kun aihepiiri on omaa elämää koskettava. tällä hetkellä jumalattomat oireet, lääkäri eilen sanoi (testejä tekemättä), että kyllähän tuo kuulostaa siltä että raskaana olisit. kp 24/29. tein r-testin, joka näytti negaa. nyt itkeskelen yksin kotona, onko kaikki toivo tästä kierrosta menetetty...
Mun mielestä jotenkin rohkeata lääkäriltä huudella tollasta, kun saattais muutenkin olla vielä kemiallinen. Ja sit herättää turhia toiveita ilman mitään takeita o_O Mutta älä vielä ressaa, toi oksentaminen kyllä kuulostaa lupaavalta. Mulla se alko viime raskaudessa tosin onneks vasta rv 5 :D
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Samaa olin tulossa sanomaan että eikö herkimmätkin testit lupaa näyttää jotain (haamua) vasta 4 päivää ennen menkkoja, mikä olis sulla kp26.. et ehkä kp26 tai 27 voit testa uudestaan jos oot oikein innokas :).. mä meinasin että testaan kp24/25 ekan kerran ja senkin vaan koska tuli noita testejä nyt hankkiutua kun halval sai :D. Tuu sit kertoo kui kävi!
Onko sulla muuten aiemmin kokemusta noista mamin testeistä? Millasia on? Tein dpo 5 testin, jotta nään negan olevan varmasti nega (olikin) :D
 
Mun mielestä jotenkin rohkeata lääkäriltä huudella tollasta, kun saattais muutenkin olla vielä kemiallinen. Ja sit herättää turhia toiveita ilman mitään takeita o_O Mutta älä vielä ressaa, toi oksentaminen kyllä kuulostaa lupaavalta. Mulla se alko viime raskaudessa tosin onneks vasta rv 5 :D

No mun mielestä kans.. yritin varovaisesti kysellä josko voitais ottaa verestä hcg, mut kuulemma ei kannata. Tästäkin aika ristiriitaista infoa eri paikoista (palstoilta/eri lääkäreiltä). Luulis sen nyt jotakin näyttävän..
 
Ei oo @trady kokemusta kun juuri vasta yk2 käynnissä ja viime kierrossa en edes ehtinyt testaa kun menkat jo alkoi. Mut nyt on niitä one stepin herkkiä (joista en oo kyl saanut ainakan tältä palstalta kovin positiivista kuvaa) sekä niitä normitestejä. Mut juuri tuosta syystä en halua kovin aikaseen alottaa kun mitä täältä lukenut niin ne herkät ei taida olla kumminkaan kovin hyviä (n)
 
Hei kaikki! Rekisteröin itteni just kaksplussalle, kun aihepiiri on omaa elämää koskettava. tällä hetkellä jumalattomat oireet, lääkäri eilen sanoi (testejä tekemättä), että kyllähän tuo kuulostaa siltä että raskaana olisit. kp 24/29. tein r-testin, joka näytti negaa. nyt itkeskelen yksin kotona, onko kaikki toivo tästä kierrosta menetetty...
Oireet on niin yksilöllisiä. Itsehän eräänä aamuna melkein kolme vuotta sitten tein aamulla testin, joka oli negatiiviseksi tulkittavissa.
Lähdin töihin normaalisti, kunnes junassa ensin puhelimen lukeminen alkoi etoa, ja kun vastapäätä istunut tyyppi alkoi syödä pasteijaa, niin se haju iski aivan hirveän olon päälle. Niin hirveän, että luulin oksennustaudin iskeneen.

Kun päivän mittaan sitten olo parani, mutta paheni aina ruokaa tai kahvia haistaessa, niin heräsi lievä epäilys :sneaky:

Testi näytti hyyyyvin haaleaa haamua seuraavana aamuna, ja lähti tasaisesti vahvistumaan. Pahoinvoinnista sainkin nauttia koko raskauden, muunmuassa kuudennella kuulla yrjösin antaumuksella bussipysäkin viereiseen puskaan kun yllätti olot kesken töihin menon :whistle:

Mutta tee uutta testiä, luulisi pian näyttävän (y)
 
Oireet on niin yksilöllisiä. Itsehän eräänä aamuna melkein kolme vuotta sitten tein aamulla testin, joka oli negatiiviseksi tulkittavissa.
Lähdin töihin normaalisti, kunnes junassa ensin puhelimen lukeminen alkoi etoa, ja kun vastapäätä istunut tyyppi alkoi syödä pasteijaa, niin se haju iski aivan hirveän olon päälle. Niin hirveän, että luulin oksennustaudin iskeneen.

Kun päivän mittaan sitten olo parani, mutta paheni aina ruokaa tai kahvia haistaessa, niin heräsi lievä epäilys :sneaky:

Testi näytti hyyyyvin haaleaa haamua seuraavana aamuna, ja lähti tasaisesti vahvistumaan. Pahoinvoinnista sainkin nauttia koko raskauden, muunmuassa kuudennella kuulla yrjösin antaumuksella bussipysäkin viereiseen puskaan kun yllätti olot kesken töihin menon :whistle:

Mutta tee uutta testiä, luulisi pian näyttävän (y)

Tänään sen verran paha olo ja vatsakipuinen olin töissä, et hain apteekista uuden testin. Tein sen neljän tunnin pidättämisen jälkeen - haamuviiva ilmestyi. En uskalla vielä luottaa, vaan teen muutaman päivän päästä vielä uudemman testin.
 


Toivottavasti kuva on oikea :ROFLMAO:
Siskon mielestä negatiivinen. En oo kyllä itse ikinä tällaista viivan paikkaa saanut (n)
Mulla tuli eilen samanlainen, tänä aamuna hieman vahvempi. Myöskään en ole aiemmin vastaavaa saanut. Tein myös toisella herkemmällä testillä, josta vielä vahvempi, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Missä vaiheessa kiertoa olet?
 
Tänään dpo 14 mutta tämä oli iltapäivällä tehty. Periaatteessa kait epäherkkä testi ei anna näin räikeitä viivanpaikkoja? Ei oo yhtään mitään erityisiä oireitakaan.

Toki vaikea aina kuvasta sanoa, mutta kyllä tossa (mun silmään) ehkä pientä hailakkaa punertavuutta on. Tee muutaman päivän päästä uudestaan, ja toivotaan että vahvistuu! :)
 
Täällä dpo 8 ja miljoona oiretta :poop: En kestä, jos nää on taas menkkaoireita/mukaoireita. Kuitenkin yk6 ja vahvimmat tähän mennessä.

Alavatsa on aivan turvonnu ja kova, oon normaalisti ihan kukkakeppi, joten sen huomaa! Mieskin sano "oho" :D
Tissistä, mistä en oo imettäny 8 kuukauteen, tulee maitoa!!
Aivan törkee nälkä, mikään määrä ei vie sitä 30 min pidemmäks aikaa pois.
Tulee paha olo, jos en kokoaika syö.
Hengästyn ihme jutuista ja vatsassa vaan on outo tunne :rolleyes:

Lisäks oon aivan stanan väsyny, mutta tää taapero on vetäny nyt viis aamua peräkkäin klo 4-7 jäätävät kiljumiskonsertit. En tiedä mikä "minä päätän ettei enää nukuta" vaihe taas on, mutta väsymyksestä en siis tiedä oliski ilman huutoja :D

Oonko ainoa piinailija, menkkojen odottaja?!
 
Täällä piinaillaan myös. Tänään dpo 13 ja boobsit ollu nyt 2 päivää kipeänä. 3 pv sit tuli aamulla tuhrua ihan vähäsen, mutta varsinaisten menkkojen alkua odotellaan. Ikää on kohta 41, että olisi kiva raskautua enemmin kuin myöhemmin. Yritystä päällä syyskuusta ja ensi kuussa aika lapsettomuuspolille. Katotaan koska uskaltaa testata.
 
Ajattelin laittaa muistiinpanoni viime kierrosta, joka oli aivan kamala!!! Välillä luulin olevani raskaana ja välillä tuntui että ei. Minipillereiden lopettamisesta nyt 4-5kk, ei vielä kunnon yritystä päällä.

Kp10 Luulisin että ovis, halut lisääntyneet, nippailua ja jomotusta oikealla alavatsassa ja keskellä. Limat kohillaan. Seksi sattui alavatsaan
Kp14 Rintoja polttelee, halut vähissä.
Kp16 Edelleen halut vähissä, kipuilua alavatsassa. Nälkä, pissahätä, finnejä.
Kp18 Palelua ja vatsa sekaisin. Seksi todella kosteaa. Rintojen arkuus helpottanut hieman. Lämpö 36.9.
Kp21 Jomotuksia alavatsassa ja kunnon repäisykipuja. Iski yhtäkkiä flunssa. Lämpö 36-37.5.
Kp23 Vatsajomotukset pahentuneet, alaselkä kipeä. Rinnat kipeät ja turvoksissa. Todella kosteaa ja nautinnollista seksiä o_O..
Kp25 Aivan jäätävät menkat normaalia aiemmin.Tai normaalia ja normaalia, ei taida minulla olla normaalia olemassakaan :ROFLMAO:

Ja nyt uusi kierto, aiemmin ollut kierto 28 päivää, nyt odotan innolla mitä tuleman pitää.. :confused::alien:
 
Ajattelin laittaa muistiinpanoni viime kierrosta, joka oli aivan kamala!!! Välillä luulin olevani raskaana ja välillä tuntui että ei. Minipillereiden lopettamisesta nyt 4-5kk, ei vielä kunnon yritystä päällä.

Kp10 Luulisin että ovis, halut lisääntyneet, nippailua ja jomotusta oikealla alavatsassa ja keskellä. Limat kohillaan. Seksi sattui alavatsaan
Kp14 Rintoja polttelee, halut vähissä.
Kp16 Edelleen halut vähissä, kipuilua alavatsassa. Nälkä, pissahätä, finnejä.
Kp18 Palelua ja vatsa sekaisin. Seksi todella kosteaa. Rintojen arkuus helpottanut hieman. Lämpö 36.9.
Kp21 Jomotuksia alavatsassa ja kunnon repäisykipuja. Iski yhtäkkiä flunssa. Lämpö 36-37.5.
Kp23 Vatsajomotukset pahentuneet, alaselkä kipeä. Rinnat kipeät ja turvoksissa. Todella kosteaa ja nautinnollista seksiä o_O..
Kp25 Aivan jäätävät menkat normaalia aiemmin.Tai normaalia ja normaalia, ei taida minulla olla normaalia olemassakaan :ROFLMAO:

Ja nyt uusi kierto, aiemmin ollut kierto 28 päivää, nyt odotan innolla mitä tuleman pitää.. :confused::alien:
Jos ovis oli tuossa kp10 niin sun luteaalivaihe olis täydellisen keskiverto 14vrk.:)
Eli se mitä oon itse aikojen saatossa oppinut on, että koskaan ei kannata luottaa ns.täsmälliseen kiertoon vaan ainoastaan kartoittaa oma luteaalivaiheen kesto. Se on yleensä ainoa joka pysyy samana, ovulaatio voi poksahtaa milloin tahansa ja se milloin se tapahtuu yhdistettynä luteaalivaiheen kestoon, määrittää jokaisen kierron lopullisen pituuden. (y)
 

Yhteistyössä