Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Niin meinasin, että jos Oisit tehnyt uuden puikon jo, että miten siinä näkyy. Mutta jos sulla on niitä, niin tee ihmeessä. Nimittäin siitä puikosta ei ollut täällä kauheesti juttua. Ois kuva nähdä, että onko miten herkkä
Ja millaista haamua antaa. Mikä dpo sulla nyt?
Joo infoon kun oon tehny. Muistaakseni @ahmis teki noita puikkoja sillon ku plussasi ja niihin tuli aika haaleita viivoja alkuun. Mulla oli eile os ei herkkä iha tyhjä. Tänään siis dpo11
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
@Iiduliinu tässä kuva päivälirusta tehdystä puikosta :rolleyes: viiva ilmestyi heti. Alla myös kuva mamin testien mukamas herkästä liuskasta, jossa hädintuskin kuvaan saatava haamu(livenä näkyy vähän paremmin). Jännää että 25mlU puikossa ja 25mlU pc:ssä puolta vahvempi viiva.
katso liitettä 3053 katso liitettä 3054
Kiitos kun viitsit ottaa kuvan! Pidän peukkuja, että viiva lähtee sulla vahvistumaan.
Mulla molempia mamin testejä myös.

Nyt tein yhden puikon ja jotenki ne jää tosi märäksi.
 

Attachments

Ooh vahvistumisia @Nadine88 viivoille :love:!

Miä tein tosiaan One Step liuskaa ja jotain merkitöntä puikkotestiä, molempiin sain täydelliset negat dpo10 ja sit dpo12 olin tietty jo luopunut kaikesta toivosta kun ilmestyikin haaleat mutta selvät v.pun. viivay molempiin. Puikossa oli kyllä parempi viiva kun liuskassa. Joka tapaukses oon oman kokemuksen pohjalta sitä mieltä et kaikki ennen dpo12 tehdyt testit on rahanhaaskausta (n). Kun tosiaan kiinnittyminen on useimmiten dpo 7-11 niin aika harvat saa vielä dpo10 mitään näkyviin.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Mul oli vähän ton näköinen päivää ennen ku plussasin. Pidetään peukkuja! Mikä dpo sulla?
Mulla on kierto niin sekaisin, että en osaa sanoa. 6kk ollut ilman pillereitä ja aina kierto täsmällinen 28pvää. Ihme välivuotoa tuli pari viikkoa sitten ja gynelläkin jo ravattu. Mutta kaikki näytti hyvältä eli ei mitään näkyvää vikaa ainakaan. Oon tikuttanut ovistakin varmaan viikon jo, mutta ei näy. Joko sieltä kohta kurvaa menkat tai sitten ovis. En tiedä.
 
Nadine88 Oisko sulla sitä mamin puikkotestin ohjetta? Mä en löydä mistään. Kauanko oli vaikutusaika ja montako sekunttia pitää pissassa pitää?

Mitä sinun plussalle kuuluu? Onko vahvistunut?
Olis mulla saattanut olla kotona. Lähdettiin reissuun viikoksi tänään. Mut mun mielestä se oli niin että 10 sekuntia virtsasuihkussa. Itse oon tehny sen nii että pissannu semmosee pikkukuppiin mikä tulee esim pc-testien mukana ja kaatanu siitä testin päälle. Mulla ainaki siihe tulee joku ihmeen pintajännitys nii oon kaatanu hiukan kerrallaan ja sit vähä naputellut että imeytyy oikeesti sinne sisälle.

Mul oli tänää menkkojen alkamispäivä ja ain alkanu ennen heräämistä. No ei alkanu ja testi näyttää tältä :rolleyes:
IMG_20180311_084419.jpg
 
Olis mulla saattanut olla kotona. Lähdettiin reissuun viikoksi tänään. Mut mun mielestä se oli niin että 10 sekuntia virtsasuihkussa. Itse oon tehny sen nii että pissannu semmosee pikkukuppiin mikä tulee esim pc-testien mukana ja kaatanu siitä testin päälle. Mulla ainaki siihe tulee joku ihmeen pintajännitys nii oon kaatanu hiukan kerrallaan ja sit vähä naputellut että imeytyy oikeesti sinne sisälle.

Mul oli tänää menkkojen alkamispäivä ja ain alkanu ennen heräämistä. No ei alkanu ja testi näyttää tältä :rolleyes:
katso liitettä 3069
Ihanaa!!! :p:love:Nyt vaan onnea odotukseen. Muistatko yhtään, että kauanko siinä oli se aika, että testi on luettavissa?
 
Luulin että himotestaus loppuu ku plussaa mut eipä mitään :whistle::X3: pystyin sentää eilisen olee testaamatta ja tänää jännitti nii hitosti tehdä aamulla testi. Mul on enää pari mamin puikkoa ja eilen ostin rfsu:n liuskoja. Tuhlasin siis yhden puikon tänään ja kyllähän se hyvältä näyttää :love:
katso liitettä 3080 katso liitettä 3081
Mikäs on @Iiduliinu sun tilanne?
Hyvältä näyttää :love::love: onko mitään oireita? Oliko tämä mikä yk kun nappasi?

Eipä tänne kurjuutta kummempaa :ROFLMAO: kierto sekaisin ja uutta kierto odotan nyt innolla.
 
Hyvältä näyttää :love::love: onko mitään oireita? Oliko tämä mikä yk kun nappasi?

Eipä tänne kurjuutta kummempaa :ROFLMAO: kierto sekaisin ja uutta kierto odotan nyt innolla.
Joo oireina flunssa, alavatsassa jomotusta hiukan, turvotusta ja tissit kipeytyy koko ajan lisää.

Tää oli yk5 ja tässä kierrossa uutena oli gelee royale ja preseed-liukkari. Myös vattutee ja vitskut niinku edellisessä kierrossa. Lisäks tikutin oviksen ja sainkin vahvimman plussan tähän mennessä siihenki tikkuun.

Mulla pillereiden jälkeen 3 kiertoa heitteli miten sattuu(28-34) ja 2 viimeistä sit normaalit(29-30). Tsemppiä sulle ja toivottavasti kierto tasoittuu ja pian tärppää :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Heippa. Olen teitä seuraillut mutta vielä en ole kirjoitellut tähän ryhmään mitään. Mitta nyt kun on dpo10 ja raskauskeijun herkät one stepit näyttää negaa, niin mitä olette mieltä niiden herkkyydestä? Olisiko joku muu testi teidän mielestä herkempi?
 
Heippa. Olen teitä seuraillut mutta vielä en ole kirjoitellut tähän ryhmään mitään. Mitta nyt kun on dpo10 ja raskauskeijun herkät one stepit näyttää negaa, niin mitä olette mieltä niiden herkkyydestä? Olisiko joku muu testi teidän mielestä herkempi?
Tervetuloa mukaan!
One steppien kurjuutta on täällä monesti manailtu. Erittäin huonoja näyttämään yhtään mitään ennen kuin menkat myöhässä. Kannattaa ostaa ihan kaupasta pc eli pregcheckin liuskoja. Löytyy melkein mistä vaan isommasta tavaratalosta.
 
Tervetuloa mukaan!
One steppien kurjuutta on täällä monesti manailtu. Erittäin huonoja näyttämään yhtään mitään ennen kuin menkat myöhässä. Kannattaa ostaa ihan kaupasta pc eli pregcheckin liuskoja. Löytyy melkein mistä vaan isommasta tavaratalosta.
Kiitos vastauksista :):)
Onko pc:llä myös herkkiä testejä , vai onko ne kaikki 25?
Voisin täälläkin kysästä aamulämmöistä. Nouseeko ne aina heti oviksen jälkeen? Mä luulin et ovis oli mulla 4.3, mutta lämmöt nous vasta 9.3 o_O(n)(n)
 

Yhteistyössä