Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Itsekin liityn tuohon herkkien One step testien dissaajien suureen joukkoon. Dpo10 täydellinen nega, dpo12 hyvin hailura viiva kun normivahvuisessa puikkotestis oli jo paljon selvempi. Minust ei vielä dpo16 antanut herkkä OS kunnon viivaa.

Ihan :poop::poop: siis, toki ei hintakaan päätä huimaa. Mulla meni koko testailusirkuseen 6€ ja vieläkin puolet testeistä käyttämättä.
 
Kannattaa odottaa menkkojen alkua. Nimittäin voihan se vielä muuttua plussaksi kiinnittyminen voi tapahtua myöhemminkin jolloin hcg ei erity vielä! Toivoa on kunnes vuoto alkaa :love:
Voi kiitos @Wintersun lohduttavista sanoista :love:. Sinä se aina vaan jaksat tsempata muita :love: Kumpa saatais sulle nyt puhallettua hyviä tuulia.
Ja aivan tottahan tuo on mitä sanoit. Se vaan kun on niin malttamaton, että ei jaksaisi millään odottaa yhtään "ylimääräistä" :cautious:
 
Kiitos one step risuista. Kiva kun just tilannu niitä 12kpl :mad:
En mä kyllä pc:lläkään saanut tänään mitään näkymään :( nyt dpo 11.
Osaatteko sanoa onko monikaan saanut enään plussaa jos dpo 11 vielä nega?
Hyvin voi muuttua vielä plussaksi! Mulla ainaki plussa tuli puskista vaikka jotain viivanpaikkoja olinkin saanu, eli ihan selvästi se hcg alkoi erittyä yhtäkkiä kun kiinnittyminen oli tapahtunut.
 
Viimeksi muokattu:
Verikokeesta rv 4+5 hcg 2622 :)
toihan on huippu korkee jo. Tai siis hyvä varmasti. En tiedä mikä on hyvä, tai mikä on liian korkea, mutta alla mun arvoja. Arvot nousi kyllä, mutta aluksi liian hitaasti, ja eihän siinä hyvin käynyt. Eli ilmeisesti jo heti alussa jokin ollut huonosti kun arvot lähtivät niin myöhään nousemaan.
Mulla oli keskeytynyt keskenmeno, jossa oli arviolta samoilla viikoilla vain hcg 90, ja arviolta 5+5 oli hcg 2500, 6+4 hcg 7229. Rv 8 tehtiin lääkkeellinen keskeytys, kun sydäntä ei löytynyt :(
 
  • Tykkää
Reactions: ijomeo
Hei te jotka ootte jo raskautunu. Missä vaiheessa ootte saanu tasavahvat viivat? Mulla tänää dpo17, menkat 4 päivää myöhässä. Vähän odotin että vois olla jo tasavahvat mut ei ihan. Kuitenkin hyvin on vahvistunu vai mitä ootte mieltä? @viipulainen @Jasuuu @ahmis ja ketä teitä ny on ku täällä viel käy.
Tänään tehty yllä ja toissapäiväinen allaIMG_20180315_105752.jpg IMG_20180313_101848.jpg
 
Hei te jotka ootte jo raskautunu. Missä vaiheessa ootte saanu tasavahvat viivat? Mulla tänää dpo17, menkat 4 päivää myöhässä. Vähän odotin että vois olla jo tasavahvat mut ei ihan. Kuitenkin hyvin on vahvistunu vai mitä ootte mieltä? @viipulainen @Jasuuu @ahmis ja ketä teitä ny on ku täällä viel käy.
Tänään tehty yllä ja toissapäiväinen allakatso liitettä 3095 katso liitettä 3096
Hienosti vahvistuu ! :) mä sain dpo 17 tai 18 mun muistaakseen tasavahvat :) voin vielä tarkistaa :D
 
Hei te jotka ootte jo raskautunu. Missä vaiheessa ootte saanu tasavahvat viivat? Mulla tänää dpo17, menkat 4 päivää myöhässä. Vähän odotin että vois olla jo tasavahvat mut ei ihan. Kuitenkin hyvin on vahvistunu vai mitä ootte mieltä? @viipulainen @Jasuuu @ahmis ja ketä teitä ny on ku täällä viel käy.
Tänään tehty yllä ja toissapäiväinen allakatso liitettä 3095 katso liitettä 3096
Ei toi ainakaan kemiallinen oo kun noin hyvin vahvistuu viivat :) mä tein vaan pregchekkejä ja tosiaan dpo 18 melkein tasavahvat ja dpo 20 oli se toinen viiva jo reippaasti vahvempi. Et loppua kohden alko nousee oikein urakalla :D
 
M
Ei toi ainakaan kemiallinen oo kun noin hyvin vahvistuu viivat :) mä tein vaan pregchekkejä ja tosiaan dpo 18 melkein tasavahvat ja dpo 20 oli se toinen viiva jo reippaasti vahvempi. Et loppua kohden alko nousee oikein urakalla :D
Mä luulen kans että pc vois olla jo tasavahva koska tää puikko on koko ajan näyttäny himmeämpää ku pc. Mulla ei ollu ku 2 pc:tä enkä oo ehtiny ostaa lisää. Viel olis pari rfsun liuskaa. Tarvii varmaan sitä koittaa huomenna :ROFLMAO:
 
@Nadine88 mä sain pc liuskalla tasavahvat dpo17 mut pc puikosta puuttu hintsusti. Puikolla tuli sit tasavahvat dpo18 päivälirusta, tein siis sen ihan piittaamatta olinko pidätellyt, tais olla 1h edellisestä käynnistä, eli varsin laiha liru.:LOL:

Mut hienosti vahvistuu kyllä, en olis alkuunkaan huolissaan.:love:
 
Kirjoitin jo tuonne 40 + puolelle, mutta aktivoidunpa tännekin pitkästäaikaa.Heippa vaan kaikki piinailijat ja onnea plussista:)

Olen siis reippaasti 40+. Kuukautisen hyvin epäsäännölliset, edellisistäkin jo 4 kk:/
Nyt kummia oireita joihin havahduin muutama päivä sitten. Mietin jo vaihdevuosiakin jokin pisti mut testaamaan .toissapäivänä PC haamu. Tänään tämä Clearblue . Kuva hiukan testiajan jälkeen (20 min) onko väriä , onko liian myöhäinen kuva?
En enää haaveile enkä kuumeile, silti jokin kumma minussa taas heräsi ☺
 

Attachments

Kirjoitin jo tuonne 40 + puolelle, mutta aktivoidunpa tännekin pitkästäaikaa.Heippa vaan kaikki piinailijat ja onnea plussista:)

Olen siis reippaasti 40+. Kuukautisen hyvin epäsäännölliset, edellisistäkin jo 4 kk:/
Nyt kummia oireita joihin havahduin muutama päivä sitten. Mietin jo vaihdevuosiakin jokin pisti mut testaamaan .toissapäivänä PC haamu. Tänään tämä Clearblue . Kuva hiukan testiajan jälkeen (20 min) onko väriä , onko liian myöhäinen kuva?
En enää haaveile enkä kuumeile, silti jokin kumma minussa taas heräsi ☺
Selvä plussa! Ei ne haamut ja viivat testiin ilmesty tyhjästä vaikka pöydällä seisoisi tuntejakin. Aina tarvitsee sitä raskaushormonia että näkyy tulosviivassa väriä.
Ainoastaan viivanpaikan voi tulkita väärin
 
Kirjoitin jo tuonne 40 + puolelle, mutta aktivoidunpa tännekin pitkästäaikaa.Heippa vaan kaikki piinailijat ja onnea plussista:)

Olen siis reippaasti 40+. Kuukautisen hyvin epäsäännölliset, edellisistäkin jo 4 kk:/
Nyt kummia oireita joihin havahduin muutama päivä sitten. Mietin jo vaihdevuosiakin jokin pisti mut testaamaan .toissapäivänä PC haamu. Tänään tämä Clearblue . Kuva hiukan testiajan jälkeen (20 min) onko väriä , onko liian myöhäinen kuva?
En enää haaveile enkä kuumeile, silti jokin kumma minussa taas heräsi ☺
Plussa, selkeä hieno plussa :)
 
Kysyn täältä, jos täällä sattuisi olemaan joku paremmin asian tietävä.

Mulla on ollut synnytyksen (4/17) jälkeen kierto sekaisin ja raskautta yritetty jo viitisen kiertoa. Nyt menossa kp 47 muistaakseni. Mulla alkoi kamalat vatsakivut ja runsaat vv tossa pari päivää sit ja ovistestii tuli tumma viiva mutta ei aaivan plussa. Nyt testi haalennut joka päivä siitä alkaen.

Kävin tänää gynellä, kun pelkäsin jo kohtutulehdusta jne. Ultrassa näky, että toisesta munasarjasta ois irronnu munasolu (iso musta aukko rakkuloiden seassa) ja vieressä näkyi nestettäkin, mikä oli munasolun mukana tullut tms. Ovulaatio siis tapahtunut ja kohdun limakalvo oli jopa 9 mm paksu.

Olemme yrittäneet nyt loppukierrosta aika vähän vauvaa kun aateltu et en ovuloi täs kierrossa... Oltiin kuitenki toissapäivänä ja haluisin kysyä jos joku tietäisi, että voiko toi musta aukko ja se neste näkyä tuolla munasarjoissa kauanki vai onko ovis ultran perusteella tapahtunut vastikään? Kokemuksia vastaavista ultrista?
 
Heipä hei! Vanha palstailija palaa pitkästä aikaa näille sivuille. Meillä piti olla jo lapsiluku täynnä. MUTTA..
No nyt sit kävi niin et yöllinen uninen peittojen heilutus tais kostautua.. :whistle: mulla ollut nyt viikon aikana normaalista poikkeavaa lämpöilyä, outoa minitiputteluvuotoa dpo 5-10 (en muista vastaavaa olleen vuuuosiiin).. jotenki outo fiilis tullu tästä. Testejä ostettu nyt kasa. Eilen dpo9 oli nega, tänään nega.. huomenna pakko jättää testaamatta jos pystyy.. olis vaan niin kiva tietää oonko tosiaan tulkinnu oikein kehoani.. :p Olishan se viides lapsi ihan toivottu vaikka ei millään lailla suunniteltu....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä