Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Miina- Hirveä tilanne sulla. Toivottavasti olis vaan tosi myöhäinen ovis. Voithan kuitenkin soitella terveyskeskukseen... Mulla on pieni kutina, että olis ollut viime kierrossa kemiallinen kun sain pari hailakkaa haamua, ja menkat pari päivää myöhässä ja kestivät kaksi päivää normaalia pidempään.
 
@Naturamama Taidan huomenna soitella neuvolaan et mitä tehdään.

Testit haamuilee jälleen, mahdollisesti bongasin väriä. Vaikka rfsu on susitesti niin viime viikolla en saanut tähän mitään. Tämä tilanne opettaa ainakin kärsivällisyyttä jos ei muuta :D

Aijaa.com syö taas laatua kuvasta mut yritetään.
Ylin ja keskimmäinen testiajan alkupäästä, alin kuivuttua. Ylimmässä mun mielestä väriä.:coffee:

https://aijaa.com/3Mpsdc
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
En ollenkaa oo enää varma omasta tilanteesta, onko ovulaatio ollut ollenkaan vai onko vasta tulossa. Ovulaatiotesti taas plussaa. Selkeet limailut tullu kuvioon vasta pari päivää sitten. Raskaustestit negaa. Lämmöistä ei ota tolkkua kun joka päivä joko suu auki herään, ikkuna ollu auki tai kiinni, pätkittäistä unta.. Sahaa lämmöt alle puolen asteen väliä ja vasta on aloitettu lämpöjen seuraaminen.
 
Hei!

Olen aina välillä käynyt täällä kurkkimassa ja jakamassa fiiliksiä ja kuvia. Lapsettomuutta takana 5 vuotta, mutta vielä ei olla asian eteen mitään tehtykkään vaan menty sillä periaatteella, että tulee jos on tullakseen. Minulla todettu pco tyyppiset munasarjat ja kilpirauhasarvot heittävät häränpyllyä.. Kuukautiset ei tule ollenkaan, joten mitään kiertoa ei ole.

Nyt ajatuksena pudottaa painoa ja lähteä yksityiselle tutkimuksiin kun olen saanut tuloksia aikaan.

Kyselisin ovulaatiotesteitä, että onko niitä järkevä kokeilla kun ei ole kuukautisiakaan? Kokeilin tänään ja tämä on ilmeisesti negatiivinen tulos? Kun eivät ole yhtä vahvoja. Saatteko te yleensä aina tätä vahvuusluokkaa olevia tuloksia ja vasta ovulaatiolla aivan tasavahvat?

https://aijaa.com/XC40XA

Mietin, että olisi ihan mielenkiintoista seurata vaikkapa kuukauden ajan nuilla testeillä, että tapahtuuko niissä mitään.
 
Jos sitä tulis uutena tänne testailemaan ja piinailemaan :)

Meillä siis menossa yk1 varhaisen keskenmenon jälkeen. Esikoista yritetään. Tänään dpo8 ja eilisestä alkaen TODELLA voimakkaita raskausoireita. Ei ole ollut tällaista plussa- eikä negakierroissa. Voimakasta väsymystä, myös pahoinvointi, heikotus ja lievä huimaus vaivaa...nälkä on jatkuvasti ja pissalla saanut tänään ravata. Menkkajuilintoja edellispäivät ja tänään kohdussa painontunne, muniksissa myös painetta ja tylppää pistelyä. Ovis oli selkeä eikä tosiaan mahdollisuutta että viime menkat olisi valemenkat, joten mitä hittoa? :D Ajattelin ensin testata dpo10 mutta pakkohan se on jo huomenna alottaa, tuun muuten hulluksi näiden oireiden kanssa! (n)
 
Jee! Toivotaan, et molemmat saadaan jo pe haamut sitten! :D
Se oiski kuumottavaa saada jo niin aikaisin! Mutta ihan mahtavaa tietenkin! :love: edellisessä raskaudessa eka haamu tuli (kai) dpo11 joten ei saa sitten heittää kirvestä kaivoon heti!:ROFLMAO:

@Amado kuulostaa hyvältä! :) testiä kehiin aamulla ja kuvaa tänne meillekkin:whistle: ja säkään et saa heittää kirvestä kaivoon jos se oliskin nega, kuitenkin niin aikaiset päivät menossa(y)

@Miina- minnillä on tossa pointti, josko olikin kemiallinen!:geek:

@Minni-83 n testeissä näkyy selkeät viivat, on kumma jos nuo viivanpaikkoja olisi :eek: @Bettyhh sun testissä näen korkeintaan viivanpaikan:((n)
 
Mitäs tää nyt on? RFSUn liuska. Ekat noin 7 minuuttii testi nega/max viivanpaikka, kunnes yhtäkkiä alkaa värjäytymään testiviivan kohdalta ja tulos on...POSITIIVINEN(KO)?! Ja nopeasti ilmestyi kun alkoi ilmestymään, joku 10 sekuntia. Häiritsee vaan se että viiva on suttuinen, viallinen testi?
IMG_5600.JPG
 

Yhteistyössä