Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei kuumeilijat.. viimeksi vuonna 2015 täällä kuumeillut. Nyt kävi kuitenkin niin, että raskaus ei ollut suunniteltu ja kiertokin vähän häränpyllyä. Tässä kierrossa ainoastaan kerran seksiä kp19 ja ilmeisemmin ovis heittänyt myöhäiseksi ja nyt sitten herätti huomiota jatkuva kuvotus eilen koko päivän. No tein aamusta testin olisko nyt dpo 8 tai 9.. mitä mieltä olette? (n)
Testinä ihan tavallinen clearblue herkkyydellä 25. Anteeksi kun tunkeilen mutta todella hämmennyksissä ja tarvitsen vähän vertaistukea. Neljä lasta jo ennestään, niin suunnitelmissa ei ollut enää viidettä ja mies jonossa piuhojen katkaisuun. Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille :love:

https://aijaa.com/6p2rdX
 
Hei kuumeilijat.. viimeksi vuonna 2015 täällä kuumeillut. Nyt kävi kuitenkin niin, että raskaus ei ollut suunniteltu ja kiertokin vähän häränpyllyä. Tässä kierrossa ainoastaan kerran seksiä kp19 ja ilmeisemmin ovis heittänyt myöhäiseksi ja nyt sitten herätti huomiota jatkuva kuvotus eilen koko päivän. No tein aamusta testin olisko nyt dpo 8 tai 9.. mitä mieltä olette? (n)
Testinä ihan tavallinen clearblue herkkyydellä 25. Anteeksi kun tunkeilen mutta todella hämmennyksissä ja tarvitsen vähän vertaistukea. Neljä lasta jo ennestään, niin suunnitelmissa ei ollut enää viidettä ja mies jonossa piuhojen katkaisuun. Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille :love:

https://aijaa.com/6p2rdX
Näen haamun! Tosin clearblue antaa herkästi haamuja, ja on tosi aikaista testata 25 herkkyyden testillä. Kokeiles kymppiherkkyyttä, jos on tärppi käynyt niin siihen pitäis jäädä selkee viiva;)(y)
 
Näen haamun! Tosin clearblue antaa herkästi haamuja, ja on tosi aikaista testata 25 herkkyyden testillä. Kokeiles kymppiherkkyyttä, jos on tärppi käynyt niin siihen pitäis jäädä selkee viiva;)(y)
Juu huomenna aamusta testailen taas ;) Juu tiedän antavan, mutta joskus testailleena clearbluen valehaamut itsellä ollut toispuoleisia viivoja :)
 
Jos mun ovis oli silloin, kun luulen niin menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon ke, eli kierto32pv.. Jos kierto on taas pisin tämän 5kk yritysten aikaisista kierroista, niin menkkojen pitäisi alkaa nyt ensi sunnuntaina, eli kierto 29päivää(n)

5v ajalta mun kierrot on ollet kaikkea 25-34päivää.

Täten en vielä heitä kirvestä kaivoon:cool:
 
Löytyykö himotestailijoista myös himo ovistestailijoita? Viime kierrosta en bongannut ihan kunnon ovisplussaa, ja nyt on menossa kp5 ja huvikseni katsoin miltä testit tässä vaiheessa kiertoa näyttää. Nyt näyttää siltä ,että saan saman viivan ympäri kierron. Onko normaalia, että tulee aina toinen viiva kierron missä vaiheessa tahansa vaikka se ei siis plussa olekaan..? Vai onkohan mulla jotain häikkää...
20180928_195326.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Seitsemännen kerran piinaillaan ja vaikka kuinka tekis sopimuksia itsensä kanssa testailun aloittamisesta niin aivan turhaa :LOL: pitäs varmaan lähtee eräjormailee oviksen jälkeen aina kaheks viikoks :ROFLMAO: toissapäivänä tuli lämpödippi, kivut ja vaaleanpunainen vuoto. Nyt lämmöt nousseet yli normaalitason.
Maailman surkein kuva mutta aamun ”saalis” viivanpaikka :LOL:

Tsemppiä kaikille piinailijoille! :love:
 

Attachments

Mä hyppään tännekin ketjuun piinailemaan, oon tätä lueskellu välillä ja katsellut teidän laittamia kuvia, himotestailijan vikaa ollut yleensä täälläkin nimittäin... :ROFLMAO::ROFLMAO:

Mulla se tilanne et keskenmenon jälkeen kierto käyttäytyy todella omituisesti enkä oo ihan satavarma missä dpo:ssa mennään ja tapahtuiko ovis. Mä toivon, et on 13dpo (n)Mut @Tiinaliina1 siis sun kuvailemat oireet on tasan samat mitä mul nyt on!! Nään sulla tosi selkeän haamun :love: toivottavasti mulla kans tulis toista viivaa tikkuun, tänään en halua testata kun mennään juhliin ja mieli on varmasti maassa jos negaa näyttää. Mut huomen aamulla mä testaan apua...! :oops: ihan varmaa on negaa ja kuvittelen vaan taas kaiken :censored:
 

Yhteistyössä