Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    Pakko kysyä noista ovistesteistä, että luoko niiden tekeminen teille kauheeta stressiä? Mä en haluais tehdä tästä lapsihommasta turhan stressaavaa ja pelkään että sellaseks se muuttuu jos alan testaan päivittäin. Onko parempi vaan sutasta päivittäin niin siellä olis aina tarjontaa tuli ovis koska vaan. Toinen mitä mietin on se, kannattaako käydä heti alkuun gynellä kattoon ovuloinko nyt imetysaikana ylipäänsä. En haluais imetystäkään lopettaa tän projektin vuoksi. (n)

2. Tiinaliina1

Tiinaliina1 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    @Maya123 Sä tunnet itsesi parhaiten. Jos susta tuntuu että tikuttelu tois turhaa stressiä, niin älä alota. Mä tikutin tässä kierrossa, koska halusin vähän ees osviittaa tapahtuuko ja jos tapahtuu ni koska. Ens kerralla tiedän ni ei tarvi tikutella;).

@babygreen Mulla on niin hyvä mielikuvitus, että näen aina viivan testissä jos kuvittelen sen siihen:LOL:. Valitettavasti mä en vielä näe tässä mitään, mutta toivottavasti seuraavassa näkyy(y)

@W.we Voi miksi teitä koetellaan:(. Sitä kärsivällisyyttä kun sais ostaa säkeissä ni huutaisin jo kaupan ovella että take my money!!:LOL: Sitä tarvittais kyl kipeesti täälläkin siis.

Dpo8. Arvatkaa kuinka ylpee oon ittestäni etten oo vieläKÄÄN testannu:rolleyes:. Onkohan musta kuoriutumassa kärsivällinen aikuinen:LOL:

3. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    @Tiinaliina1 aikamoinen tahdonvoima sulla on. Mä tiedän kyllä järjellä aatellen että ei noin aikasessa vaiheessa vielä vois saada sitä plussaa, mutta silti en malttanut olla testaamatta. :X3:
    En oikein tiedä ottasinko stressiä vai en, toisaalta oon vähän sellanen tutkijaluonne ja tykkään testata ja tietää mitä kropassa tapahtuu. Ainoo mikä mua stressais on se, että en haluais sisaruksille kauheesti ikäeroo, muuten olis hyväkin jos raskaus venyis vielä puolen vuoden päähän. o_O

4. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Kuinka vanha sun nuorin nyt siis on? Mun lapsilla on 19kk ikäeroa ja se on niiden kannalta äärimmäisen kiva, mutta mä olin ekat 3 vuotta aivan raato kahden pienen kanssa:ninja::LOL:. Nyt nuorin on 5 ni helppaa jo kivasti. En ymmärrä miks haluan tähän vauvan:ROFLMAO::LOL:. Haastetta elämään kato...
    Ps. Mulla ei oo testausasioissa yleensä yhtään tahdonvoimaa. Viime kierrossa testasin dpo7 vai 8 lähtien ja petyin tietty joka päivä. Jännä miten jaksan nyt odottaa. Olisko se seesteisyys raskausoire:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:?

5. Kermakko

Kermakko Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    2
    Millaisia kokemuksia teillä on clearbluen testeistä? :) näkyyköhän tässä mitään?

Liitetyt tiedostot:

6. Kermakko

Kermakko Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    2

Milloin on "kannattavaa" testata aikaisintaan? :)

7. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Clearblue antaa herkästi viivanpaikkaa. Samoin kuin rfsu liuskat.
    Kiinnittyminen tapahtuu noin viikko hedelmöityksestä, jolloin istukkahormonia alkaa erittyä, ja se tuplaantuu normaalisti joka toinen päivä. Mä sain dpo11 haaaaaamulaisen haamun ekan lapsen kanssa. Toisesta en muista mutta samoilla dpoilla tod näk. Ennen sitä en lähtis kiusaamaan itteäs paitsi jos oot himotestaaja etkä voi itselles mitään niinku me jotkut:ROFLMAO:;):LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. Kermakko

Kermakko Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    2

Mä oon hätähousu kyllä :D x2 cb ja yks rfsu puikko antaa hiton haaleeta viivaa, mut pc puhtaan negan.

9. Kermakko

Kermakko Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    2
    Tää on se rfsu:n oma ja siinä tuo viivanpaikka näkyy :/

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. babygreen

babygreen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    59
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  11. Kermakko

Kermakko Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    2

Tää on niin hämärä homma, aamusissa on haaleeta haamua, päivän omissa ei mitään paitsi cb plussassa (n)

12. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Mä en ymmärrä itse edes miksi tuhlasin aamulla testin, mutta tyylipuhdas negahan sieltä paukahti. :(
    Dpo9 vasta siis. Ärsyttävää kuinka ihminen voi olla näin tyhmä:cautious:.

13. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    401
    Mä tunnistan tän morkkiksen "no testaan kuitenki, vaikka varmasti nega vielä" sit sitä tarkastelee tyyliin uv-valossa, näkyykö mitään...:rolleyes:

14. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    En vaan pysty käsittää miten kaikki testit samasta pissasta sekä tän jälkeen negaa. Tää pc eiliseltä illalta.

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    Ja älkää kysykö paljo on testejä menny en haluu ees laskee! Eka ovistestei nyt raskaustestei.. ja dpo peräti 8-9.

16. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Siis just tää! Sit avasin testin ja säätelin vähä valotuksia:LOL::LOL:. Mut jännä ettei negaan saa viivaa aikaseks vaikka kuin säätäis:geek:. Nimim.idiootti:poop:.

Jännä kuitenki et mulla on menkkafiiliksiä, vaikka ne ei kuulu mun normikiertoon ennen, ku tuntia ennen korkeintaan ku on verta jo housuissa. Ja tää väsymys..tsiisus oikeesti. Muistan sen ekasta raskaudesta, se oli ihan kauheeta. Lisäks tää seesteisyys on tosi epäilyttävää näillä kp:lläo_O. Mä riehun aina viikon ennen menkkoja & mies tekee yllättäen ylitöitä:LOL::LOL::ROFLMAO:. Jos tästä ei plussa pamahda ni mä en tunne kroppaani yhtään o_O.

17. Maya123

Maya123 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    177
    @Tiinaliina1 kuulostaa vähän samalta ku i n mun testailut. Yritin eri valoissa ja kulmissa tihrustaa josko saisin jonkun haamun näkyyn mutta turhaan. :X3: Jännät paikat sulla, toivotaan että tuntemukset osuis oikeeseen. Mulla oli kyllä outo kun olin varma että mulla oli sellasia kiinnittymiakipuja kuin esikoisestakin, mutta ei sit näköjään ollu. (n)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. LaTiLa

LaTiLa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    32
    Tiinaliina: Kiitos kysymästä! Vatsakipuilut on hellittäneet, eilen kävin vielä lekurilla ja katsotaan mitä tulossa. Mutta tänään on jo kp23, Dpo 5 kivuista päätellen. Pitkä reilu viikko siis edessä . Enkä aio testailla ellei tarvetta ilmene. Jotain toiveita kuitenkin tällekkin kuukaudelle on raskautua.

19. babygreen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    59
    Kp28 ja r-testit negaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia menkkatuntemuksia.Dpo saattaa olla 10, mutta on myös mahdollista etten ovuloinut ollenkaan(n)

• En tykkää En tykkää x 3
    • List
  20. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Pahoittelut negasta @babygreen

Täällä kans negakierto. Menkat ilmoitti tulostaan aamuisella p*skahädällä. Aivan 100%varma merkki menkoista mulla. Tänään dpo10 eli kyl ne sunnuntaina sit alkaa..:(

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  21. Cristal3

Cristal3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.12.2014
    Saadut tykkäykset:
    107
    Hei kuumeilijat.. viimeksi vuonna 2015 täällä kuumeillut. Nyt kävi kuitenkin niin, että raskaus ei ollut suunniteltu ja kiertokin vähän häränpyllyä. Tässä kierrossa ainoastaan kerran seksiä kp19 ja ilmeisemmin ovis heittänyt myöhäiseksi ja nyt sitten herätti huomiota jatkuva kuvotus eilen koko päivän. No tein aamusta testin olisko nyt dpo 8 tai 9.. mitä mieltä olette? (n)
    Testinä ihan tavallinen clearblue herkkyydellä 25. Anteeksi kun tunkeilen mutta todella hämmennyksissä ja tarvitsen vähän vertaistukea. Neljä lasta jo ennestään, niin suunnitelmissa ei ollut enää viidettä ja mies jonossa piuhojen katkaisuun. Tsemppiä ja tarrasukkia kaikille :love:

https://aijaa.com/6p2rdX

22. Tiinaliina1

Rekisteröitynyt:
    25.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    174
    Näen haamun! Tosin clearblue antaa herkästi haamuja, ja on tosi aikaista testata 25 herkkyyden testillä. Kokeiles kymppiherkkyyttä, jos on tärppi käynyt niin siihen pitäis jäädä selkee viiva;)(y)

23. Cristal3

Cristal3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    04.12.2014
    Saadut tykkäykset:
    107
    Juu huomenna aamusta testailen taas ;) Juu tiedän antavan, mutta joskus testailleena clearbluen valehaamut itsellä ollut toispuoleisia viivoja :)

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  24. babygreen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    59
  25. babygreen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2013
    Saadut tykkäykset:
    59
    Jos mun ovis oli silloin, kun luulen niin menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon ke, eli kierto32pv.. Jos kierto on taas pisin tämän 5kk yritysten aikaisista kierroista, niin menkkojen pitäisi alkaa nyt ensi sunnuntaina, eli kierto 29päivää(n)

5v ajalta mun kierrot on ollet kaikkea 25-34päivää.

Täten en vielä heitä kirvestä kaivoon:cool:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari