Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä menkat alkoi ja nämä raskauskeijulta tilatut testit oli vain käsittämättömän huonoja..
Tilasin myös raskauskeijulta puikko-ovulaatiotesteja ja miniliuskaraskaustestejä.. en tilaa sieltä enää ikänä. Ne eivät näytä tuloksia oikein ja puikkotestit kellertyvät jo samanpäivän aikana.. Tilasin ison kasan testejä. Pitää käyttää ne muiden testien ohella verraten tuloksia, kun netin halpatesteihin ei voi näköjään luottaa..:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin myös raskauskeijulta puikko-ovulaatiotesteja ja miniliuskaraskaustestejä.. en tilaa sieltä enää ikänä. Ne eivät näytä tuloksia oikein ja puikkotestit kellertyvät jo samanpäivän aikana.. Tilasin ison kasan testejä. Pitää käyttää ne muiden testien ohella verraten tuloksia, kun netin halpatesteihin ei voi näköjään luottaa..:mad:
Mitä tarkalleen ottaen tilasit? Onks miniliuskatestit niitä one steppejä?
 
Mitä tarkalleen ottaen tilasit? Onks miniliuskatestit niitä one steppejä?

Juuri niitä miniatyyri one steppejä raskaustesteiksi ja isompia one step puikkotestijä ovulaatiotesteiksi. Käytin ovulaatiotestejä viime kierrossa ja näyttö ihmeellisesti kellastui. Ei ole käynyt samoin apteekin halvimmilla testeillä koskaan.. Nyt kun löysin tämän palstan, niin näyttää siltä ettei muutkaan ole kovin vakuuttuneita one step laadusta..
 
@Eloveera-79 mä käytin raskauskeijun puikkoraskaustestejä ja ne näytti varhain plussan (todella haamun tietenkin mutta anyway). Eivät mulla olleet koskaan väärässä. Kokemusta on 5 varhaisesta keskenmenoja.
Niitä voin kyllä suositella(y)

Ne onestep liuskat näytti mulla tosi myöhään.
 
Kuinkahan mulla mahtaa olla. Tänään olisi kp 28 ja tänään menkkojen kuuluisi alkaa. Tein eilen kp27 kaksi apteekin ultra testiä eli niitä joilla voisi testata jo aiemmin. Molemmista haamuplussat. Eilen illalla tein rfsu tavallisen ei herkemmän testin ja se oli nega. Tänään tein aamulla rfsu varhain testattavan testin ja se oli nega. Äsken sähläsin clearbluen varhaisen testauksen testillä ja ensin ei kontrolli ikkunaan tullu mitään ja testi ikkuna miinus. Sit tajusin että ehkä testi ei kastunut kunnolla ja laitoin sen uudelleen pissa kippoon 5sek. Ja pidin testiä ylösalasin uudelleen. Ja kappas. Tuli + siihen ja kontrolli ikkuna niinkuin piti. Mitä nyt...oonko vai en. Mihkä nyt luotan..
 
  • Tykkää
Reactions: Tinni82
@Eloveera-79 mä käytin raskauskeijun puikkoraskaustestejä ja ne näytti varhain plussan (todella haamun tietenkin mutta anyway). Eivät mulla olleet koskaan väärässä. Kokemusta on 5 varhaisesta keskenmenoja.
Niitä voin kyllä suositella(y)

Ne onestep liuskat näytti mulla tosi myöhään.
Mulla toimi moitteetta onestepit halpis liuskat niin ovulaatiotestinä kuin raskaustestinä. Nyt niiden tulos on 3kk ikäinen! En silloin luottanut niihin testeihin, ku olin kuullut paljon huonoa, mutta näin jälkeenpäin ei mitään moitetta!
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Kysyn nyt täältä, kun te osaatte niin hyvin tulkita näitä testejä ja viivoja ja ite en oikein tiedä uskoako vai ei:oops:
Ensimmäisessä kuvassa eilinen One step, kp 31/28 ja toisessa joku apteekin puikkotesti 32/28.
Mä tulkitsisin nuo positiiviseksi:love:, mutta on vaikea uskoa kun mitään oireita ei tässä kierrossa ollut oviksesta (n)
 

Attachments

https://aijaa.com/FHJf8Y

Mitäs luulette onko Plussa vai törkeä viivanpaikka. Tämmöstä nyt pregcheck it antanut pari päivää ja tummenee kyllä. Mutten oo väristä varma nyt kp28/30 ja dpo oisko 12/13
Näyttää aika värittömältä viivalta vielä, mutta toivottavasti kuitenkin olisi raskaudesta kyse, jos on kuitenkin vahvistunut! Oon saanut viivanpaikkoja pregcheckeihin, mutta en noin selviä. Jopa huomenna olisi jo selkeä värillinen viiva! (y)
 
Näyttää aika värittömältä viivalta vielä, mutta toivottavasti kuitenkin olisi raskaudesta kyse, jos on kuitenkin vahvistunut! Oon saanut viivanpaikkoja pregcheckeihin, mutta en noin selviä. Jopa huomenna olisi jo selkeä värillinen viiva! (y)
Minen oo koskaan aikaisemmin saanut, mutta nyt hämmensi kun paketti ja kaikki muuttunut, että ovatko testit huonontuneet. Aamulla uusiksi ja keskiviikkona sitten digitestiä jos menkat eivät ole alkaneet.:)

Olisi kyllä erittäin toivottu plussa:love:
 
Täällä alkoi myös menkat. Päivän tavallista aiemmin oudolla alavatsakivulla. Ensin ruskeaa tuhrua ja hyytymiä:unsure: joko toi rfsu on ollut virheellinen tai on ollut jokin kiinnittymisyritys.. Oudon runsaat kuukautiset, mulla on tavallisesti tosi niukat ja olis jo nyt loppuneet. Noh nää ei. Tänään on ollut kaikenlisäksi tosi voimakasta pahoinvointia. Tiedä siitä sitten. Josko tässä kierrossa sit tulis tärppi:love:
Mun mielestä haaleat on et hormoni on noussu mut se vaan keskeytyy se raskaus jostain syystä.
 

Yhteistyössä