Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä ehkä toimisin niin että testaisin vielä huamenna tai maanantaina selä r että o testillä ja sitten maanantaina soitto neuvolaan niin sais varmuuden jos ei niistä selkoa saa..
Varmaan ma aamuna sitten molemmat vielä... En kyllä ymmärrä tuota ovistestiä, jätin evran laastarit ihan hiljattain pois, niiden ois pitäny estää koko ovulaatio eikä pitäis lopettamisen jälkeenkään alkaa ovuloimaan ennenkun 4-6 kuukauden kuluttua.... Jompaakumpaa tuo tulos kuitenkin merkitsee eikä ole ilmeisesti ovista estänyt.
 
Apua. Eilen dpo 10 tilanne oli tämä:

http://aijaa.com/BG1Cvj

Tänään tilanne oli tismalleen samanlainen eikä mitään vahvistusta mihinkään. Jokohan kannattaa heittää kirves kaivoon vai olisiko jollain teillä joku upea tarina, jossa testiviivat ei vahvistu joka päivä ja kaikki olis silti superjees?
Jotkuthan ei saa tikkuihin kunnon plussia koko raskauden aikana ja kaikki silti superhyvin :) kannattaa vasta parin päivän päästä uusia testi, ei se päivässä välttämättä kovin näkyvästi vahvistu kun nyrkkisääntöhän on että hcg tuplaantuu 48 tunnissa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin
Täytys varmaan kans hankkia pitkästä aikaa ovistestejä. Tässä täytyy viä melkein 3vk odottaa seuraavia labroja ja reilu kuukausi lääkärille. :/ Salaa kyllä toivon, että sais vaihtaa sen lekuriajan tarkotusta. :D
 
Nyt muka omituisia tuntemuksia alavattalla.. Ja ihan kuin rinnat olis vähän kipeät.. Saattaa toki olla kuvittelua kun niin tosissaan haluaa oireita löytää :D
Mulla ihan tuo sama, ei tiiä mikä on kuviteltua ja mikä ei! :D

Tein just toisen ovistestin ja oli PALJON hailakampi kuin eilinen, toista viivaa hyvä jos erottaa! Voiko oikeesti olla niin että ovis ois tapahtunut joskus toissapäivänä? Eli kp5... Eikai se voi olla.
 
Mulla ihan tuo sama, ei tiiä mikä on kuviteltua ja mikä ei! :D

Tein just toisen ovistestin ja oli PALJON hailakampi kuin eilinen, toista viivaa hyvä jos erottaa! Voiko oikeesti olla niin että ovis ois tapahtunut joskus toissapäivänä? Eli kp5... Eikai se voi olla.
Kyllä se varmaan ovis oli. Mulla ainakin lh huippu on tosi nopea...viime kierrossa esim. aamupäivällä tasavahvat, iltäpäivällä toinen viiva kontrollia vahvempi ja jo illalla hiukan haaleampi ja seuraavana aamuna tosi paljon haaleampi.
 
Kyllä se varmaan ovis oli. Mulla ainakin lh huippu on tosi nopea...viime kierrossa esim. aamupäivällä tasavahvat, iltäpäivällä toinen viiva kontrollia vahvempi ja jo illalla hiukan haaleampi ja seuraavana aamuna tosi paljon haaleampi.
Ihmeissäni kyllä oon koska viimeksi kun oon oviksen tuntenu (aikaa kyllä siitäkin) niin tais olla just kp 12-14, ei oo näin aikasin ennen ollu :eek:
 
Ihmeissäni kyllä oon koska viimeksi kun oon oviksen tuntenu (aikaa kyllä siitäkin) niin tais olla just kp 12-14, ei oo näin aikasin ennen ollu :eek:
Mulla ihan tuo sama, ei tiiä mikä on kuviteltua ja mikä ei! :D

Tein just toisen ovistestin ja oli PALJON hailakampi kuin eilinen, toista viivaa hyvä jos erottaa! Voiko oikeesti olla niin että ovis ois tapahtunut joskus toissapäivänä? Eli kp5... Eikai se voi olla.
Pakko kommentoida täältä taustalta mutta eihän se sun eilinen ovistesti ollut edes lähelläkään plussaa ja vaikka tumnahko olikin niin toisilla voi olla kierron alussa että lopussa. Itselläni on ja koskaan en ovistestiin ihan blancoa saa vaan aina on joku viiva.
Eli vaikka sun tämän päivän testi on haaleempi ni ei se välttämättä kerro mitään. Jatkaisin ovistestailua ainaki sinne missä sun ovis on aiemmin ollu.
Toki eihän se mahdotonta ole että ovis olis noin alkukierrossa mutta epäilen.
Ja sun raskaustesteissä oli pcn perus viivapaikka mitä pregcheckiin tulee lähes jokaiseen.
 
Fujin: Määkin nään viivan eli vahvistunut on. :)

ON: Päivitys mun tilanteeseen vielä niille, joita kiinnostaa. Kävin tänään kipujen takia taas päivystyksessä ja nyt löyty raskausmuodostuma munanjohtimesta. Onneksi hCG on jo laskussa, joten seurataan vaan. Ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa ettei jouduta leikkaukseen.

Mulla siis menkkojen jälkeen tuleva plussa on nyt kaksi kertaa tarkoittanut kohdunulkoista raskautta.
 
Haha mäkin päivystyksessä tällä hetkellä :D itsekin tulin kipujen ja jomotusten takia, ottivat verikokeen, nyt odottelen hätää että pääsee pissanäytteen antamaan ja huimauksen takia verenpaineen mittaukset... Toivottavasti kaikki hyvin, vähän alko huolettaa ettei mullakin ois munanjohtimissa mitään... :eek:
 

Yhteistyössä