Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mun ovisplussa ei ollut edes noin vahva mitä sun testi näyttää ja muina päivinä olikin lähes valkoista ja nyt raskaana :)
Kiitos paljon, sain taas vähän toivoa lisää! ❤
Päivystyksessä ei kuulemma verikokeissa mitään poikkeavaa mutta eivät ollu edes tehneet verikokeista raskaustestiä vaikka pyysin! Puolen tunnin päästä saa soittaa ja kysellä pissakokeen tuloksia, nyt jännäämään... Jos on negatiivinen vaadin ultralähetettä koska 3-4 viikkoa jatkuneet menkkakivut, ei ole ennen ollut ja on voimistuneet, perheessä historiaa pco:sta ja kystista, haluan varmistuksen ettei ainakaan semmosia ole..
 
http://aijaa.com/eWlMNS

Tässä ovistikut, oli pakko laittaa kun noista on ollut puhetta niin tässä näkee kuinka nopea se lh-huippu voi olla. Eli vaalein on aamulla klo:10, seuraava klo:12 ja viimeinen klo:16. Keskimmäinen kuivui vaaleammaksi, mutta oli yhtä tumma tai jopa kontrollia tummempi. Eli jos olisin yön aikana niin tulisi vaan reilusti vaaleampia viivoja.
 
Mulla myös vaihtelee ovistestin vahvuudet, alku- ja loppukierrossa tosi vahvaksikin. Mutta todellisen plussan erottaa kun testiviiva kontrollia tummempi. :) Samoin lämpöjä kannattaa alkaa seurailemaan. Mulla aina identtiset lämmöt kierron eri aikoina.
 
Fujin: Määkin nään viivan eli vahvistunut on. :)

ON: Päivitys mun tilanteeseen vielä niille, joita kiinnostaa. Kävin tänään kipujen takia taas päivystyksessä ja nyt löyty raskausmuodostuma munanjohtimesta. Onneksi hCG on jo laskussa, joten seurataan vaan. Ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa ettei jouduta leikkaukseen.

Mulla siis menkkojen jälkeen tuleva plussa on nyt kaksi kertaa tarkoittanut kohdunulkoista raskautta.
Voi ei! Pahoittelut :/
 
Täälä mä taistelen itseni kans.. Lupasin että vasta maanantai aamuna teen testin, ja eihän siihen enää pitkä ole. Mutta arvatkaa tekisikö mieli tehdä?! Puhukaa järkeä ja saakaa mut odottamaan huomiseen :D
Todennäkösesti nyt et näkis vielä mitään ja sä haluat sen toisenki viivan siihen kummiski, vaikka vaan haamun! Nyt illasta et välttämättä sais edes sitä vaikka aamulla se saattaskin tulla eli jos nyt teet nii voi mennä testi hukkaan ja ketuttaa hakee uus. Yritä nyt malttaa ja jännään sun puolesta josko odotus palkitaan :D ❤
 
Mun ovisplussa ei ollut edes noin vahva mitä sun testi näyttää ja muina päivinä olikin lähes valkoista ja nyt raskaana :)
No eihän se sillon plussa ole ollut! Kun eihön tuokaan ole. Ovistesti on plussa vasta kun molemmat viivat yhtä vahvoja tai tulosviiva vahvempi. Ovistesteihin tulee kaks viivaa eikä se viivojen lukumäärä sitä plussaksi tee. Vahvuus kertoo onko nega vai plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Theran
No eihän se sillon plussa ole ollut! Kun eihön tuokaan ole. Ovistesti on plussa vasta kun molemmat viivat yhtä vahvoja tai tulosviiva vahvempi. Ovistesteihin tulee kaks viivaa eikä se viivojen lukumäärä sitä plussaksi tee. Vahvuus kertoo onko nega vai plussa.
No joo okei, mut tarkoitan että viivan ei tarvii olla siis yhtä vahva ja silti voi ovulaatio tapahtua :) ja sama toisinpäin
 
No joo okei, mut tarkoitan että viivan ei tarvii olla siis yhtä vahva ja silti voi ovulaatio tapahtua :) ja sama toisinpäin
No tottakai ovis voi tapahtua ilman että saa ovistestiin plussaa. Joidenkin lh-huippu menee niin nopeesti ohi että missaa sen testissä jos ei just satu testaan sillon. Toisilla taas ovisplussa näkyy testissä vaikka kaksikin päivää.
Eli vaikka säkään et ovistestiin plussaa saanu niin ovis on selkeesti ollut
 
Pahoittelut.:unsure: Itse mietin juuri, että montakohan negatestiä onkaan tullut tehtyä, esikoisen yritysaika plus tämä. Eli yhteensä 18 kiertoa. Ja niitä on tehty MONTA per kierto. Monesko yk teillä on? Ja mikä dpo?
Nyt ei oo kun vasta yk2, ehkäisy jätettiin elokuun alkupuolella... En tiedä, edellisestä oviksesta nyt ois suunnilleen dpo21 mutta jos se ihmeellinen vuoto oli menkat niin kp8 eli ovis tuloillaan :( sekasin tässä menee jo kaikessa laskelmoimisessa.
 
Osaako joku sanoa miten nyt, kyseessä siis todennäköisesti varhainen keskenmeno.. Jos vuoto nyt alkaa kunnolla alanko siitä laskemaan kp1? Vai onko tämä nyt sitten vain ns. Tyhjennysvuoto ja sitte odottelen taas että menkat alkaa vai miten? Ihan pihalla olen.. Kyllä ihmisen mieli on outo, niin pahalta tuntuu vaikka noita plussia sain vain 10päivän ajan ja haaleita nekin..
 
No tottakai ovis voi tapahtua ilman että saa ovistestiin plussaa. Joidenkin lh-huippu menee niin nopeesti ohi että missaa sen testissä jos ei just satu testaan sillon. Toisilla taas ovisplussa näkyy testissä vaikka kaksikin päivää.
Eli vaikka säkään et ovistestiin plussaa saanu niin ovis on selkeesti ollut
Mulla oli kyllä tietämättömänä tietysti semmoinen käsitys, että kun sain niin haalean viivan (vaikkakin kaks kertaa päivässä tein testejä) että en ole ovuloinut. Luulen, että aika moni varmaan on siinä harhauskossa juurikin.
 

Yhteistyössä