Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei! Olisko täällä kokemusta apteekin omista ovistesteistä että näyttävät hyvin vai huonosti oviksen? Ja antaako ne jotenkin kapeaa testiviivaa? Tai voiko ovisplussa olla jos testiviiva toisesta reunasta vahvan värinen ja toisesta haaleampi eli viiva ikään kuin kapean näköinen. Kuva alla

aijaa.com/quhlWv
 
@Tiituu Mulla apteekin ovistestit tekee ihan samaa! Testiviiva on tosi kapee ja välillä niistä toinen viiva on ihan "näytön" reunassa. En oikeen osannut tulkita niitä.

@Luppana 76 @Miljamaaria Munkin mielestä olis ainakin lähes plussa, mutta digin ei :geek: Eikä viivat kyllä lähteneet vaalenemaan senkään jälkeen vaan sama jatkuu, eikä mitään oireitakaan oo o_O Tiiä sit. Sittenhän sen tietää että oli jos parin viikon päästä alkaa vuoto :ROFLMAO:
 
:devil:Mites tän tulkitsette. :LOL: Prkl, kierrot sekaisin kun seinäkello. Turha haaveilla piinapäivistä kun ovistestitkin aiheuttaa kunnon piinaa :eek:

http://aijaa.com/EmRSJM (KP10-24, osalta päivistä useampi testi).
Minunkin silmään viidenneksi alin on +

Teinpä aamulla testin... Apteekin oma joten turha oli odotellakaan mitään, tänään siis dpo 8-9 eikä mitään muuta kuin hyvällä mielikuvituksella viivan paikka. Maanantaina uusi testaus. Eilen oli sukkapuikko tuntemuksia ja pientä repimiskipua yskiessä, ei muuta. Vähän on semmoinen paineen tunne tuolla alamahalla.
 
@lahopää Mä en kyl nää:(

@Luppana 76 Mitäs sulle kuuluu? Jäi jännäksi sun tilanne kun reissuun lähditte. Ootko raskaana? Oli niin selviä haamuja :)

@Tiituu Ei kokemusta noista. Aika jännästi noi viivat, vähä ku puoliksi. Onhan toi keskimmäinen vahva viiva jo o_O

@Kikkakolmas Jotain siinä näkyy. Laitahan kuvaa, kun toisella testillä teet!
käy lukasee tuolla +40 vauvakuume puolella siellä on pitkä avautuminen
 
Auttakaa ovistikuista opiskelevaa!
Yhdesaä kierrossa ovis bongattu, ensimmäiset testit viivattomia sitten yhtäkkiä plussa ja seuraavana aamuna jo poissa. Ei tärppiä.
Seuraavassa en löytänyt ovista vaikka tiheään testasin. Haaleita viivoja läpi kierron. No ei siis plussaakaan:)
Nyt taas uusi kierto, testaus aloitettu kp8(28) ja ihan valkoisia testejä. Tänään aamupäivällä kuitenki lähes testiviivan vahvuinen viiva(kp 14) ja innostuin ja testasin nyt uudellen ja olikin haaleampi viiva, onko normaalia?
No tyhmä kysymys, vaikuttaako alkoholi testiin, kaunis grillaus sää ja yksi siideri maistui:)
Ja vielä jos löydän oviksen niin miten ne dpot lasketaan?

Kiitos kun joku jaksaa auttaa tumpeloa:)
 
Jokohan sitä uskaltais itsekin mukaan kirjoittelemaan pitkän sivusta seurailun jälkeen.. Tää on kyllä koukuttava ketju, niin ku koko testailu ja piinailu ylipäätään. Itehän oon kuluttanut jo niin paljon testejä että ihan hävettää, vaikka yritys ei oo vielä alkanu. Tarkoitus on aloittaa elokuussa :)

Olen 25-vuotias esikoisesta haaveileva nainen. Käytin Cerazettea muutaman vuoden ja vuodot oli kokonaan poissa. Tuota ennen en vuotoja paljon merkkaillut, mutta pitkähköjä kierrot muistaakseni oli jo tuolloin. Pillerit lopetin nyt maaliskuussa ja ekan ovulaation bongasin siitä 3 viikon päästä, josta 14 päivän päästä tuli 4 päivän menkat. Ajattelin, että tämähän menee hyvin, kun pillereiden lopetuksen tavoitteena oli saada kierto taas takaisin ja oppia tuntemaan omaa kehoa. No, nyt mennään kp 42 ja ovistestailun lopetin jo turhautuneena. Tuli hyviä viivoja liuskoihin, vilkkuvia hymynaamoja digitesteihin varmaan 10 päivää putkeen ja yksi pysyvä hymiö yhden hormonin digiin kp 34. Samasta pissasta (herkempään) liuskaan kuitenkin haaleampi viiva. Ja seuraavina päivinä vaihtelevasti. Että ota tästä nyt selvää. Ekoja "oikeita" kuukautisia siis odottelen ja toivon kovasti, että kierto tasoittuisi kesän aikana. Tässä kierrossa ei ole tullut vielä luteaalivaiheen merkkejä ollenkaan, vaikka tuossa pillereiden lopetuksen jälkeen merkit oli selvät (tissien turvotus, aristus ja lämmön pysyvä nousu). Niin, lämpöjäkin tosiaan mittailen.. Stressaan myös jo siitä kun ei sais stressata. Kuitenkin tuntuu, että näiden keskustelujen lukeminen auttaa kuumeilua eikä ehkä lisää stressiä joka on jo maksimissaan?! Odotan kuitenkin syksyä positiivisin mielin ja en haluaisi liikaa miettiä mahdollisia pitkän kierron ongelmia yms. Onhan niistäkin raskauksia alkanut!

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti keskustelu pysyy vilkkaana, tää on parasta vertaistukea ja siksi ajattelin nyt itsekin rohkaistua kirjoittelemaan :)
 
Jokohan sitä uskaltais itsekin mukaan kirjoittelemaan pitkän sivusta seurailun jälkeen.. Tää on kyllä koukuttava ketju, niin ku koko testailu ja piinailu ylipäätään. Itehän oon kuluttanut jo niin paljon testejä että ihan hävettää, vaikka yritys ei oo vielä alkanu. Tarkoitus on aloittaa elokuussa :)

Olen 25-vuotias esikoisesta haaveileva nainen. Käytin Cerazettea muutaman vuoden ja vuodot oli kokonaan poissa. Tuota ennen en vuotoja paljon merkkaillut, mutta pitkähköjä kierrot muistaakseni oli jo tuolloin. Pillerit lopetin nyt maaliskuussa ja ekan ovulaation bongasin siitä 3 viikon päästä, josta 14 päivän päästä tuli 4 päivän menkat. Ajattelin, että tämähän menee hyvin, kun pillereiden lopetuksen tavoitteena oli saada kierto taas takaisin ja oppia tuntemaan omaa kehoa. No, nyt mennään kp 42 ja ovistestailun lopetin jo turhautuneena. Tuli hyviä viivoja liuskoihin, vilkkuvia hymynaamoja digitesteihin varmaan 10 päivää putkeen ja yksi pysyvä hymiö yhden hormonin digiin kp 34. Samasta pissasta (herkempään) liuskaan kuitenkin haaleampi viiva. Ja seuraavina päivinä vaihtelevasti. Että ota tästä nyt selvää. Ekoja "oikeita" kuukautisia siis odottelen ja toivon kovasti, että kierto tasoittuisi kesän aikana. Tässä kierrossa ei ole tullut vielä luteaalivaiheen merkkejä ollenkaan, vaikka tuossa pillereiden lopetuksen jälkeen merkit oli selvät (tissien turvotus, aristus ja lämmön pysyvä nousu). Niin, lämpöjäkin tosiaan mittailen.. Stressaan myös jo siitä kun ei sais stressata. Kuitenkin tuntuu, että näiden keskustelujen lukeminen auttaa kuumeilua eikä ehkä lisää stressiä joka on jo maksimissaan?! Odotan kuitenkin syksyä positiivisin mielin ja en haluaisi liikaa miettiä mahdollisia pitkän kierron ongelmia yms. Onhan niistäkin raskauksia alkanut!

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti keskustelu pysyy vilkkaana, tää on parasta vertaistukea ja siksi ajattelin nyt itsekin rohkaistua kirjoittelemaan :)
 
Miten mulla on näin huono-olo äskön tuli oksennus ja joutu halaileen pönttöö. Mul on muutama päivä ollut oksettavaa oloa. Mul pitäis olla nyt kp 15/27-32. Jotkut ruuat oksettaa ja hajut on ihan liikaa mun herkälle nokalle. On mulla edellis kierroissa ollut oksettavaa oloa mut en ole kuitenkaan oksentanut. Mitäköhän tää nyt sitten on. Olenkohan kuitenkin raskautunut viime kierrosta ja ne menkat mitkä oli 15 päivää sit oli valemenkat. Kun kerran olin raskaana joka päättyi keskenmenoon mulla alkoi huono olo menkkojen pois jäännin jälkeen ja viikolla 6 tai 7 tuli eka oksennus.
 
@jokonyt en näe. :(

@stindepinde jotain siinä näkyy, mutta onko väriä? (n)

@Vauva18 tervetuloa! :) Mulla cerazettejen jälkeen kesti n 1kk kun alkoi normaalisti kroppa toimia. Lokakuussa (2014) lopetin pillerit, tammikuussa alkoi yritys ja maaliskuussa raskauduin. Mutta jokaisen kroppahan toimii omalla tyylillään.

@Mun&sun Voi olla, että et ole ovuloinut niissä kierroissa joissa testit ovat olleet blancoja. Mulla ovisplussa on nopea. Testannu olen yleensä päivällä ja jo illalla testi lähtee haalenemaan. Ovispäivä on dpo0 ja siitä seuraava dpo1 jne.
 

Yhteistyössä