Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei! Olen kauan seurannut tätä ketjua ja nyt vihdoin pääsen kirjoittamaan. Ollaan puhuttu kakkosesta jo kauan mutta ajankohta ei ole ollut täydellinen (onko sellaista ajankohtaa edes olemassa?). Ehkäisynä ollut kumi ja keskeytetty yhdyntä sekä "varmat päivät". Tällä kertaa laskimme väärin ja pupuiltiin all the way ja samana iltana tunsin kun munasolu irtosi. Nyt kun olemme puhuneet asiasta niin olisi todella ihana yllätys jos tästä tulisi vauva.

Oviksen jälkeen ollut todella märkä kausi sekä ihmeellinen tunne alavatsassa. Tänään dpo 6 ja iltapäivällä alkoi tuntumaan ikäviä kramppeja alavatsassa. Ovis tuntuu aina munasarjassa jommallakummalla puolella mutta tämä kipu tuntui tulevan kohdusta. Voisiko tämä olla kiinnityskipua vai onko ovis sittenkin vasta nyt? Tunnen kehoni hyvin, menkat ja ovis ollut säännölliset ja tämä ei tunnu ovikskivulta kun tuntuu tulevan kohdusta. Ekasta en tuntenut kiinnityskipua mutta kiinnitysvuotoa tuli koska luulin että menkat alkoivat viikko liian aikasin. Nyt jännittää :)
 
  • Tykkää
Reactions: BadRomance ja nelHM
Heippa kaikille! Tuun sivusta huutelemaan koska en oo nyt varma mun testistä. Tilanne on semmonen, että imetän nuorimmaista tasan 1v lasta, eikä kuukautisia oo vielä tullut. Miehen kanssa oltiin 2 viikkoa sitten ilman ehkäisyä keskeytetyssä yhdynnässä, niin päätin kuitenki testata varmuuden vuoksi. testiajalla näin toisen tosi haalean viivan mutta testiajan jälkeen en ollu varma oliko siinä edes mitään miltä näyttää?
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Heippa kaikille! Tuun sivusta huutelemaan koska en oo nyt varma mun testistä. Tilanne on semmonen, että imetän nuorimmaista tasan 1v lasta, eikä kuukautisia oo vielä tullut. Miehen kanssa oltiin 2 viikkoa sitten ilman ehkäisyä keskeytetyssä yhdynnässä, niin päätin kuitenki testata varmuuden vuoksi. testiajalla näin toisen tosi haalean viivan mutta testiajan jälkeen en ollu varma oliko siinä edes mitään miltä näyttää?

Jotaki tosiaan näkyy!!

Täällä imetin esikoista päivinöin, plussasin kun hän oli 11kk.

Kuopus nyt 1v5kk ja imetys samanlai päällä..
 
Kyllä näkyy. Hävisikö viiva kun kuivui? Onko sulla ollu mitään oireita? Mullakin dpo 7 ja hirveesti tekis mieli testata vaikka järki sanoo ei :D
Ei hävinny, siellä se edelleen näkyy jos salamalla ottaa kuvan :D en oo aukassu vielä..
Järettömiä pääkipuja ollu 3 kertaa oletetun oviksen jlk, poltteluja aivan keskellä alamahaa.. nippailuja muniksissa.. imetys tuntuu inhottavammalta (nännit vähän kipeenä)
 
Heippa vaan kaikille! Liityn mukaan kuumeilemaan. Mulla esikoinen 6v ja toinen olisi toiveissa. yritystä on ollut pillereiden lopetuksen jälkeen nyt noin 2kk. Tämä on siis yk 2 ja kuukautisen myöhässä tänään 3pv. Ekat kuukautiset tuli 2pv aikasemmin ku normaalisti ja kesti melkein 9pv vuoto. Yleensä kiero 30-31pv, esikoinen sai 3kk pillereiden lopetuksesta alkunsa ja olen silloin ollut 18v ja nyt olen 25v.

Olen testaillut jo monesti kun ensin luulin että kuukautiset alkaa jo tiistaina. Mutta kun taas laskin uudelleen niin piti alkaa to-Pe. Testasin Pe aamulla selkeän negan noilla tosi herkillä testeillä ja sama tänään illalla. Pissa oli aika pitkään ollut rakossa.

Jotenkin tuntuu oudolta kun mulla on sellaisia oireita ollut nyt viimeisen viikon aikana ettei mulla oo edes kuviteltuna vielä ollut. Itku herkkyys, nännit arat (ei ikinä ole kuukautisten aikaan), viikko sitten imestyi otsalle hirveä määrä finnejä (siihen niitä ei yleensä tule) ja kauhea painon tunne ala vatsalla eikä kuukautiset silti alkanut. Vähäistä valkovuotoa. Sitten tuntuu et joku elohiiri on vatsassa Nykii aina välillä. Seksihalut on ihan järkyttävät ja yleensä loppukierrosta mulla ei oo haluja ollenkaan. Teen huomenna aamulla apteekin testin mutta ettekö tekin oo nyt samaa mieltä et ei tässä paksuna olla kun kyllä se testi sen nyt jo näyttäisi??
 
Minkä takia mulle tulee aina näitä epäselviä tikkuja! Alempi on huhtikuussa joskus puolen kuun paikkeilla päiväpissasta. Ylempi nyt viime viikolla, siinä on viivanpaikka selkeä mutta sen vieressä Punanen viiva?!

http://aijaa.com/DxIh2p

Näitä haamuja siis vaan tulee ja tulee. Vuotoja on mutta parin päivän ja tulee ilman kipuja ja ihan epäsäännöllisesti.
 
@BadRomance Mä tihrustelen testejä viivasilmin, siksi "aina löytyy jotain". Toive vauvasta on vaan niin kova, et melkein pakottaa viivan esiin. Sinulla häilyy jotain, mutta häylynnän kohta on tosiaan oudohko.

Tässä mun tämänaamuinen testi. Näkyykö tuossa sellaista paksua punaisempaa kohtaa?

FullSizeRender-109_opt.jpg
 
Moikka! Oli pakko tulla teiltä kysymään että näyttääkö teille muille rfsu n testit näin pahaa viivanpaikkaa? Mul oli menkat jotka kesti kaksi päivää ja tiputtelu vuoto päälle. Ihan sen takii testasin kun mun tajuton väsymys ei ole hävinnyt. Toi toinen viiva näkyy livenä selvemmin kun kuvissa. Ja yläreunasta selvemmin kun alareunasta.

http://aijaa.com/FouvrT
 
Tänään kp3 ja tuollainen tuli pc:n ovistestiin äsken. Viime kierto oli todennäköisesti ovuloimaton, testiin tuli plussa mutta koko kierrossa ei ollut oireen oiretta, ei pienintäkään, ja menkat alkoivat 3 päivää myöhässä. Voikohan ovuloimaton kierto tehdä että ovis tulisikin nyt tosi aikaisin? Onko kellään kokemusta?
Mietin tässä että kiire tulee talletella...
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: JJENNY

Yhteistyössä