Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@nelHM Kiitos vastauksesta ja erityisesti kuvasta! Aiemmin olen testannut pääasiassa Onestepin testeillä, ja ne näyttää tosi haaleaa viivaa ja vasta päivää ennen plussaa tulee väriä. Pc:n testit ovat ehkä herkempiä tai niissä on enemmän väriainetta tai jotain. Noi sun testit taitaa myös olla pc:n?
 
En tämän aamuisesta pissasta tehnyt digiä. Tuolla pihalla on satanut koko eilisen ja tämän päivän ja yhteensä tunnin kävelisin apteekiin sinne ja takasin. Ja vähän pelottaa tehdä se digi jos se sanookin että ei raskaana ja noi on ollut viivanpaikkoja. Mut kyl mä varmaan sen teen tässä lähiaikoina.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Täällä dpo 0. Kahtena kiertona oviskivut olleet todella lievät, ei varmaan ole irronnut ollenkaan. Nyt kivut niin kovat että varmaan irtoo.

Kaikkina kolmena kiertona vasemmalta puolelta, voiko olla että ei ole pystynyt irtoamaan ja irtoaakin nyt vasta? Onko noin kauan pinteessä ollut munasolu edes hedelmöityskelpoinen?
 
Tää väsymys on ihan jäätävää. Pakko varmaan nukkua vähän. Eilenkin tähän aikaan ihan jäätävä väsymys nukahdin ja nukuin varmaan pari tuntii. Ja olen muinakin päivinä nukahdellut päivällä 2-6 tuntia. Ja kun lähtee kuntosalille meinaa nukahtaa bussiin ja ei jaksa paljon mitään tehdä salilla. Tähän on pakko olla joku syy. Ei kyl ole ihan normaalia.
 
Tää väsymys on ihan jäätävää. Pakko varmaan nukkua vähän. Eilenkin tähän aikaan ihan jäätävä väsymys nukahdin ja nukuin varmaan pari tuntii. Ja olen muinakin päivinä nukahdellut päivällä 2-6 tuntia. Ja kun lähtee kuntosalille meinaa nukahtaa bussiin ja ei jaksa paljon mitään tehdä salilla. Tähän on pakko olla joku syy. Ei kyl ole ihan normaalia.
Mä koitin tätä ovulaatio hommaa. Sain noin haaleen viivan mut mulla on 5pv kuukautiset myöhässä. Sitä pohdin et näyttääkö aina noin vai onko mun ovulaatio ollutkin myöhemmin.. aika arpomista. Raskaustesti oli negatiivinen.

Mulla ainakin ovistestissä aina jonkinlainen viiva. Plussa on vasta kun on yhtä tumma kontrollin kanssa. Tummempi kuin kontrolli on jostain syystä vain vähän ennen ovista (ehkä 6h) vaikka ohjeissakin lukee, että vrk päästä plussasta ois ovis.
 
@stindepinde saattaa olla että ei ollut tarpeeksi herkkä testi. Mikä dpo sulla on nyt? Jos muistan oikein niin aika samoilla dpoilla ollaan. Minä ajattelin yrittää säästää seuraavaa testia lauantaille jos testais aamusta. Nyt dpo 10 ja eilisen testi oli mun mielestä nega vaikka olin näkeväni jotain kun testi oli vielä märkä. Lauantaina on dpo 13. Jos minä malttamaton pystyn odottamaan siihen asti.

@Minni-83 Oletko testannut digillä jo? Minäkin näin siinä edellisessä haamulaisen

@hippogryfi Ylemmässä kuvassa näkyy ehkä jotain
 
Jännät paikat monella ja näen haamulaisia kaikilla :geek:

Mun ovistikku vaa vahvistuu(n). Tosiaan selkeet olot ja limat loppu oikeestaan sunnuntaina jo. Alamaha on kyllä nyt tosi kipeä, mutta eipä muuta siihen viittaavaa. Taitaa olla joku hormonihärö kun menkoista asti ollu lähes plussaa. Yleensä alkukierrossa haalenee viivat.
http://aijaa.com/nxGeNh
 
Tasavahva tuli jotain kp 7-9 välillä, en muista tarkalleen. Mutta kyllä eilinen ja tän päivän tikut voi vasta kunnon plussaksi laskea. Ainut vaa että kunnon ovisolot, mistä ei voi erehtyä, oli kp9-10. Pitää tässä seurailla, kaikinpuolin erikoinen kierto tuntus olevan nyt. Nyt siis kp14, osus normikierto-ovikseen just eikä melkein.
 
Mulla ainakin ovistestissä aina jonkinlainen viiva. Plussa on vasta kun on yhtä tumma kontrollin kanssa. Tummempi kuin kontrolli on jostain syystä vain vähän ennen ovista (ehkä 6h) vaikka ohjeissakin lukee, että vrk päästä plussasta ois ovis.

Joo okei. Mulle tää oli ihan uus juttu ni ajattelin vaan koittaa mut sillai vähän veikkasinkin et on joku "perus" viiva
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Viivanpaikka kuultaa läpi tai joku kun zoomaa:geek:

Mulla ei kyllä ovis nyt ole vaikka plussan sainkin selvän aamulla. Sen verran kehooni väitän tuntevani, että se kyllä meni jo. Pari o-testiä vielä, kahtoo ne vielä aamusin, luulis jo haalentuneen sit.
Viivanpaikat on niin nähtyjä :D
Niitä tulee kyllä aina.. eipä tätä tässäkään kuussa tarvi plussaa miettiä saavansa.
Rfsu puikolla sai ennen kyllä tietää et oliko mittää oikeesti meneillään.. ei tullu minkäälaisia turhia viivoja. Seki piti niillä muuttaa :/
 
Huomenta. Ovistesti edelleen vahva. On se haaleempi ku eilinen, eilen oli nii tumma se testiviiva. Mutta ei nuo paikkaansa pidä. Ovis ollu vkl aikana, viimestään maanantaina. Maanantaina loppu limat ja kaikki muut selvät ovisoireet. Voihan se olla nyt joku härö päällä kun menkoista lähtien kunnon viivaa pukannu koko ajan, ei normaalia mulla. Ovistikun kun kastaa, se testiviiva ilmestyy ennen kontrollia.
http://aijaa.com/ZgZdik
 

Yhteistyössä