Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

^^miunki pessimistilasit näkee tuon(y)

Miks tää viikko ei kulu.. :confused: viime viikolla tuli käytyä muista syistä lekuris tutkimuksissa ja olen odottanut kun kuuta nousevaa aikaa polille, josta laittaisivat luultavasti enivei verikokeisiin, nii loppuis tää piinailu. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti lisää plussia satelee!!!

Nuo haamuviivat on toki jo hyvä merkki, itse vaan jotenkin oletin että olisi jo vahvempi viiva, mutta en oviksesta ole aivan varma vaikka oletin sen olleen jo yli 2vkoa sitten..

Minunkin piti testata vasta tämän viikon torstaina jolloin menkkojen pitäisi alkaa, mutta tein tänä aamuna jo kolmannen testin, tällä kertaa 25mIU/ml herkkyydellä, johon hailakka viiva, nyt hoksasin katsoa tuon testin että valmiiksi siinä ei viivanpaikkaa ole joten kyllä siihen jotakin siis piirtyi:)
Kaapissa odottelee vielä 5 testiä, säilyyköhän noista yksikään sinne torstaille asti:whistle:
Mutta kovin luottavainen ei olo ole, jotenkin vaan tuntuu että menkat tulossa, oon niin kiukkuinen kuin aina ennen menkkoja, eikä muita oireita ollenkaan... Jonkin verran valkovuotoa ja aina säikähtää että verta vuotaa kun on tuntemuksia että jotain valuu..
 
Kuvaan tosi hankala saada. Mutta jopa esikoiseni näki aamulla kun kysyin niin kaksi viivaa. Ja mies näki sen myös.

Mulla on aamulle pregcheck ja apteekin raskaustesti ultra.
Tuosta apteekin testistä ei ole kokemusta.
Mä olen noita Ultria testannut nyt kolme kappaletta peräkkäisinä aamuina ja hyvin vahvistuu. DPO10 eka haalea viiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
@pillipöllö viivahan siellä:love:

Noista apteekin ultra testeista ollut puhetta. Minusta tuntuu että ne antaa aina jonkun haaleen viivan, eli viivanpaikan siis. Kuivuttuaan tummuu punertavaksi ja selkeämmin erottuvaksi. Tein semmosen äsken päivälirusta. Kp 27/28 ja iiiihan haaaalea semmonen ei oikea viiva tuli testiajalla.
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Heippa. Oon uusi porukassa mutta pakko avautua yksin kertaisesti johonkin. Tänään aamulla itkenyt silmät päästä ja hirvee painiminen itsensä kanssa. Mulle on suotu jo yksi lapsi joka on nyt 6v. Oon jättänyt pillerit pois huhtikuun alussa heti. Kierto oli ihan sekasin mut viime kuukautiset oli 31pv eli sitä mitä on ollutkin. Oltiin aika tiheeseen oletetun ovulaation aikana kun oltiin loma reissulla silloin. Mulle tuli viikko oletetusta ovulaatiosta outoja oireita. Kovat alamaha kivut, päänsärkyä päivittäin nyt ainakin. Alamahaa särki päivittäin aina sillon tällöin ja jossain kohtaa päivää tuli pää aina kipeeksi. Tänään kp32 ja perjaatteessa päivän myöhässä kuukautiset. Näin unta positiivisesta raskaustestistä ja aamulla olin ihan sata negatiivisesta. Niinkuin se sit olikin. Oon itkenyt aamulla silmät päästäni ja miettinyt et oonko niin huono ihminen ettei mulle voi suoda lasta ja en tunne itseeni yhtään naiseksi kun mun kroppa (mieli) huijaa mua tuon tuosta ja kuukautiset on sekaisin. En tarvitse saarnaa siitä kuinka kauan menee et kuukautiset tasaantuu pillereiden jälkeen oon sen verran vanha et tiedän kyllä, mutta odottavan aika on älyttömän pitkä. Nyt kun joskus kuukautiset alkaa niin lähtee yk 5. Millon kannattaa pyytää apua lääkäriltä epäsäännölliseen kiertoon? Anteeksi avautuminen. Onnea plussaneille ja muille tsemppiä yritykseen <3
 
Auttakeeeeeee! Tein iltapäivätestin ja tulos on alla. Otin kuvan kolmen minuutin kohdalla. Ongelma on siinä, että kun sit avasin myös testin, siinä näkyy vain tuskin mitään ja kuvassa kuitenkin näkyy viivaa. Onks tää optinen harha?!?!?!

katso liitettä 2143
No ei tuo varjolta näytä kyllä. Onpa outoa. Joskus noissa puikoissa varjo saattaa näyttää kuin olisi haamu. Mut ennemmin hento viiva kuin varjo.
 
Kiitos tsempeistä, jospa ne viivat vielä tummuisi, itsellä vaan alkaa usko ja luottamus loppumaan sitä enemmän mitä lähempänä mahd. kuukautisten alkamispäivä on..

stindepinde; kyllähän siinä viivaa näkyy, ihan eka vilkaisulla :)
samanlaisia haamulaisia minäkin olen vain saanut jo kolme kertaa,
jospa jo loppuviikosta olisi tummemmat meidänkin viivat(y)

prinsec; Voi että, et tietenkään ole huono ihminen, nuo sinun ajattelusi on kuin kopioitu minun raskauspäiväkirjastani kun ei toista ruvennutkaan kuulumaan. Miksihän sitä syyttääkin heti itseään:unsure:
Minäkin monta kertaa olin jo varma että olin raskaana ja aina ne menkat alkoi, tietty joku kerta saatoinkin olla, mutta en tuolloin testannut näin aikaiseen vaan ootin aina ne kuukautiset jotka kuuliaisesti ja uskollisesti tuli uudestaan ja uudestaan.
Mulla oli tuossa viime viikolla huonohko olo, alamaha ja alaselkä kipu jatkuvaa menkkamaista, mutta lievempää, hajuaistikin tuntui herkistyneen ja tällä viikolla ei niin mitään, kaikki oireet loppui yhdessä yössä, siksi mietinkin kuvittelinko kaikki ja huijasinko vaan itseäni ja kun nuo raskaustestien viivat ei ota tummuakseen yhtään.
Mun kuukautiskierrot ollut välillä jopa 49 pv, mutta itsekseen tasoittuneet ollen nyt 28-32pv.
Tsemppiä ja voimia jos uudelle yk-kierrokselle joudut!
 
Heippa. Oon uusi porukassa mutta pakko avautua yksin kertaisesti johonkin. Tänään aamulla itkenyt silmät päästä ja hirvee painiminen itsensä kanssa. Mulle on suotu jo yksi lapsi joka on nyt 6v. Oon jättänyt pillerit pois huhtikuun alussa heti. Kierto oli ihan sekasin mut viime kuukautiset oli 31pv eli sitä mitä on ollutkin. Oltiin aika tiheeseen oletetun ovulaation aikana kun oltiin loma reissulla silloin. Mulle tuli viikko oletetusta ovulaatiosta outoja oireita. Kovat alamaha kivut, päänsärkyä päivittäin nyt ainakin. Alamahaa särki päivittäin aina sillon tällöin ja jossain kohtaa päivää tuli pää aina kipeeksi. Tänään kp32 ja perjaatteessa päivän myöhässä kuukautiset. Näin unta positiivisesta raskaustestistä ja aamulla olin ihan sata negatiivisesta. Niinkuin se sit olikin. Oon itkenyt aamulla silmät päästäni ja miettinyt et oonko niin huono ihminen ettei mulle voi suoda lasta ja en tunne itseeni yhtään naiseksi kun mun kroppa (mieli) huijaa mua tuon tuosta ja kuukautiset on sekaisin. En tarvitse saarnaa siitä kuinka kauan menee et kuukautiset tasaantuu pillereiden jälkeen oon sen verran vanha et tiedän kyllä, mutta odottavan aika on älyttömän pitkä. Nyt kun joskus kuukautiset alkaa niin lähtee yk 5. Millon kannattaa pyytää apua lääkäriltä epäsäännölliseen kiertoon? Anteeksi avautuminen. Onnea plussaneille ja muille tsemppiä yritykseen <3
Kuulostaa täysin normaalilta suhtautumiselta (valitettavasti?!) täysin normaalilta kuulostavaan tilanteeseen. Mä sain aiemmin säännöllisen kiertoni myös sekaisin stressaamalla ja hyvin samankaltaisia vatsakipuja jne tunsin myös. Kerroit jättäneesi pillerit pois huhtikuussa mutta et kertonut käytitkö yhdistelmä- vai minipillereitä. Joka tapauksessa, kuten mainitsitkin, pillereiden lopetus sotkee kierron, mutta positiivista se, että nyt kierto on alkanut tasaantua ja ajallisestikin sopii siihen, että pillereiden lopetuksen vaikutus alkaa vähentyä. Yksi gynekologi kertoi minulle kerran, että voi kestää jopa 11kk, että oma kierto palautuu täysin normaaliksi, ou jee :confused:. Tätä tietty sotkee se, että pillereiden jälkeen ekassa kierrossa on jopa paremmat mahdollisuudet. Ei oo siis mun mielestä yhtään reilua niiden kannalta joilla ei sillon tärppää o_O. Tuohon milloin kannattaa mennä lääkäriin... En nyt tiedä ikääsi mutta jos alle 35 niin yrittäisin rauhassa, joo ymmärrän kuinka mahdotonta, odotella että kierto vakiintuu itsestään. Oon ite kokenut senkin että lääkkeillä kiertoa tasatessa saa sen vaan enemmän sekaisin. Julkisella tutkimukset aloitetaan yleensä vasta vuoden kohdalla jos ei erityistä syytä epäillä ongelmia mutta yksityisellehän voi hakeutua heti kuin siltä itsestä tuntuu. Anteeksi nyt, ei ollut tarkoitus kirjoittaa saarnaa, mutta eihän tiedä jos tätä lukee joku vähemmän näistä tietävä. Tsemppiä yritykseen ja jaksamista odotukseen! Et varmasti ole tuntemustesi kanssa yksin. :barefoot:
 
Vesinokkaeläin joo ei tuo saarnalta tuntunut ehkä enemmän joltain järjen ääneltä tässä kohtaa :D siis söin ihan perus pillereitä ei mitään minipillereitä. Olin loppuvuonna ilman ehkäisyä 6kk ja otin vuosi sitten elokuussa jälkiehkäisypillerin joka luonnollisesti sekotti kaiken. Mut ne tasaantu marraskuussa ja tuli joulukuussa melkein kellon tarkasti jonka jälkeen alotin sit kumminkin pillerit. No sit tosiaan jätin ne maaliskuun lopulla ehkä jo pois kun eka vuoto oli alkanut jo 14.4. Ja kierto siinä oli 25pv. Niin ja siis ikä 25v loppuvuodesta 26v ja esikoinen 6v. Tää on ihan hirveetä ku tulee niin sellasia oireita ja sit testit näyttää negatiivista. Sit ku kierto on ihan mitä sattuu ni ei voi tietää ovulaation ajankohtaa ja vielä vähemmän käyttää hyödyksi. Tikut ei ollu yhtään mun juttu. Tikutin ihan oikeeseen aikaan viime kierrossa enkä saanut edes positiivista sillä. On vaan todella turhautunut olo ja nyt vaan kiroon sitä et kun ei mitään käsitystä siitä et millon kuukautiset tulee et millon olis taas uus mahdollisuus alkaa yrittämään. Kiitos tsempeistä <3


Sinipingviini ensin ihan hirveen paljon onnea, näen myös viivan ! <3 ja joo tää on ihan älyttömän turhauttavaa. Tuntuu et on ihan sama miten päin on ni on paska fiilis. Kyllä tässä uus yrityskierto alkaa mut se on eri asia millon se alkaa.. kiitos sullekin tsempeistä. <3
 

Yhteistyössä