Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Mulla on siis kierto ollut vähän sekaisin ja nyt eilen bongattu ovisplussa joka jatkaa tänään tummenemistaan. Tein myös kiinalaisen raskaustesti ihan vaan huvikseen koska halusin nähdä, että miltä nega näyttää. No nyt se r-testi antaa selvää pinkkiä viivaa. Tänään menossa kp14/28. Eli juurikin ovisaika (n)
Kyllä voi. Edellistä raskautta yrittäessä juurikin sit siinä plussakierrossa sain pc:n testeihin pinkit viivat ovikaen aikaan. Sit plussasin siitä kierrosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Voiko raskaustesti reagoida ovikseen? Mulla on siis kierto ollut vähän sekaisin ja nyt eilen bongattu ovisplussa joka jatkaa tänään tummenemistaan. Tein myös kiinalaisen raskaustesti ihan vaan huvikseen koska halusin nähdä, että miltä nega näyttää. No nyt se r-testi antaa selvää pinkkiä viivaa. Tänään menossa kp14/28. Eli juurikin ovisaika (n)
Jospas se ovistesti oliskin reagoinu raskauteen koska näin oon ainakin lukenu
 
Tässä on mun tän päivän ovistesti. Eikös tää nyt oo selvä keissi. Kiinalainen vaan reagoi LH-huippuun. No Katotaan jos huomenna viel o-testi näyttää tältä, niin sit voisin koittaa vaikka pc:Tä. (n) Mutta jos olisinkin raskaana , niin tosiaan menossa kp14. Menkat oli aika niukat, mutta ovat olleet ennenkin. Eli missä vaiheessa mä olisin edes kerennyt raskautua :eek:
 

Attachments

@Uusintayritys Samaa sanoisin kuin viipulainen: ultralla saa just tuollaisia kauhean lupaavia viivoja ja sit ne ei meinaakaan raskautta. Oliko sulla mikä dpo, voihan se vielä vahvistua?

Mut hei - omaa napaa: tein iltapäivätestin, rfsu:n liuska ja sain tällaisen. Viiva tuli ajan sisällä ja sit se KATOSI! Mitäs nyt, mikä on tuomio? :)

IMG_1916.jpg
 
@Uusintayritys Samaa sanoisin kuin viipulainen: ultralla saa just tuollaisia kauhean lupaavia viivoja ja sit ne ei meinaakaan raskautta. Oliko sulla mikä dpo, voihan se vielä vahvistua?

Mut hei - omaa napaa: tein iltapäivätestin, rfsu:n liuska ja sain tällaisen. Viiva tuli ajan sisällä ja sit se KATOSI! Mitäs nyt, mikä on tuomio? :)

katso liitettä 3182
Onkos toi viiva vähän liian reunassa? Jos se väri vaan kasaantui siihen. Kokeile tehdä uus.
 
@Uusintayritys Samaa sanoisin kuin viipulainen: ultralla saa just tuollaisia kauhean lupaavia viivoja ja sit ne ei meinaakaan raskautta. Oliko sulla mikä dpo, voihan se vielä vahvistua?

Mut hei - omaa napaa: tein iltapäivätestin, rfsu:n liuska ja sain tällaisen. Viiva tuli ajan sisällä ja sit se KATOSI! Mitäs nyt, mikä on tuomio? :)

katso liitettä 3182
vasta dpo 10. Kaikki muut testit mitä oon tänään tehnyt olleet negoja, mutta kaksi ultraa ollut tuollaisia. On tehty pregchec, rfsu, rfsu early sekä apteq

äsken tein vielä pc uudestaan ja näytti lupaavalta kun kastui, mutta sitten lähti nopeasti viiva pois. En oo uskalttanut nyt käydä kattomassa kun vähän kuivuttuaan oli nega
 
Heippa! Kirjoittelen tuolla toiveena vauva 2017-2018 ketjussa, mutta laitan tännekkin kun kuumottelee ihan hulluna..!! Näettekö mitään , jotain, mitä...? Nyt vasta dpo9 ja tyhmänä testasin ! :X3:katso liitettä 3162
Välipäivityksenä että niin vaan Onestep teki mulle(kkin) ekaa kertaa ikinä paskaset ja tuo todella oli viivanpaikka. Ei lähtenyt vahvistumaan (n) tänään dpo13 ja niin negoja kuin olla voi kaikki mahdolliset testit:(
 
dpo 11 ja pregchec tänään ainakin nega. Kylläpä oli hurja viivanpaikka tuossa apteerin ultrassa jos ei tästä nyt plussaksi muutu. Ja vielä saman paketin molemmat testit antoi sellaisen (kastoin samaan pissaan)
Joo ne on mun testailuhistorian järkyttävimpiä testejä ja mä todella ehdin ennen plussaa testaamaan puoli vuotta ja himotestaajana testejä todella kului.(tärppäsi yk7).
Lopulta yk7 päätin antaa pc:n liuskoille uuden mahiksen joskin skeptisenä, mutta nepä näytti oikeeta viivaa jopa ennen herkkiä testejä. Eli mä nyt suosittelen niitä myös aikaiseen testaamiseen. Sain haamun pc:n liuskaan siis dpo10.
 
Joo ne on mun testailuhistorian järkyttävimpiä testejä ja mä todella ehdin ennen plussaa testaamaan puoli vuotta ja himotestaajana testejä todella kului.(tärppäsi yk7).
Lopulta yk7 päätin antaa pc:n liuskoille uuden mahiksen joskin skeptisenä, mutta nepä näytti oikeeta viivaa jopa ennen herkkiä testejä. Eli mä nyt suosittelen niitä myös aikaiseen testaamiseen. Sain haamun pc:n liuskaan siis dpo10.

mä sain myös viimeksi pc liukoihin dpo 10. Mahtaa olla taas tämäkin kierto tässä. Vielä tulossa postissa one steppejä jotka herkempiä mutta tuskin niihinkään mitään tulee. Nyt vaan tissit olleet vähän oudot, vihloo välillä et vois olla tärpännytkin, mutta jotenkin sitä vertaa siihen kun viimeksi sai plussan jo niin aikaisin että luulis että nytkin sitten näkyis ajoissa
 
mä sain myös viimeksi pc liukoihin dpo 10. Mahtaa olla taas tämäkin kierto tässä. Vielä tulossa postissa one steppejä jotka herkempiä mutta tuskin niihinkään mitään tulee. Nyt vaan tissit olleet vähän oudot, vihloo välillä et vois olla tärpännytkin, mutta jotenkin sitä vertaa siihen kun viimeksi sai plussan jo niin aikaisin että luulis että nytkin sitten näkyis ajoissa
Mulla ei onestepin 10mIU herkät hirveen hyvin näyttäny kun vertasin pc:n tulokseen. Mutta toivotaan että vielä plussa tulis.

Mulla kuopuksesta tuli haamu dpo7. Erittäin varhain joten pakolla sitä tuli aina joka kierto ajateltua, että nytkin pitäis näkyä. No lopulta siis tosiaan dpo10 "vasta" haamu testiin. :)
Ja kun oon tarkistanu uudelleen millon keskimmäisestä sain haamun, niin sepä olikin vasta dpo14, vaikka muistin että aiemmin. Eli kaikki taitaa olla mahdollista oikeasti siihen saakka kunnes vuoto alkaa.
 

Yhteistyössä