Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Miina- mä kans silleen varovasti jo uskaltaisin aatella, et toi tosta vahvistuu vielä.:whistle: Mitä sille kävi kuivuttua?

@Uusintayritys onpas sulla jännät paikat. Nään kyllä ihan selvän viivan tossa.
Onko tuo apteekin ultra jotenkin ei niin herkkä sit kuitenkin, tosin ei aamupissasta ole tehty sitä kun tuo pc taas on. Haamulaisia sain jo tuossa aiemmin. Eipä sais roskista kaivella, mutta ei niihin tuollaisia kyllä ole ikinä tullut. Nyt kuitenkin jo dpo 13-14 että luulis 10 herkkyyden testilläkin jo näkyvän. Tein äsken tuon apteekin ja haamua näkynäkyi testiajalla mutta kuivuttuaan ei mitään. Aamulla kello herättämässä 7 aikaan kun lähi sale aukeaa :D

viime raskaudessa dpo 10 tuo pc testi näytti samalta kuin tuo.
 
@Uusintayritys Apteekin ultra ... Mä joskus testasin läpi kierron, aina tuli viiva. Höpöviivoja olivat, jopa pinkkejä. Mutta lienee jotenkin muuttunut testi, kun lakkasi viivanpaikkoja antamasta.tosin herkästi testiajan jälkeen muodostuu vieläkin jotain viivan sorttista.
Herkkä se joka tapauksessa on.
Ed. Kkm Ultra oli jo selkeä plussa, kun Pc vasta hyvällä uskolla edes haamuili.
 
Voi kumpa viimein :love: ensi viikolle on varattu hoitojen alotuskäynti ja elokuusta saakka ollut tiedossa ettei välttämättä luomuna onnistu.
@Pioni_ pc:ssä ei muutoksia kuivana ja selvä viiva rfsussa edelleen, viiva tuli esiin minuutissa :)
No nyt toivotaan, et saat perua ajan hoitoihin. :p Kutakuinkin samalta näytti mun testit dpo9 ja tänään (dpo 12) clear blue anto jo ihan selvän plussan :barefoot: Mun on vähän vaikee nyt uskoa tätä asiaa, saati olla stressaamatta sitä, jos kaikki ei menekkään hyvin.

Tässä vielä aamun clear blue:love:
https://aijaa.com/MCo1Ia
 
Kierto aina säännöllinen 28 päivää ilman kummallisuuksia mutta nyt kuluva kierto on jotain kummallista. Kertokaa toki jos jokin ajatus tästä. Kirjottanun moneenkin ketjuun hätäsenä :(
Kp 1-5 menkat
Kp 5-11 ei mitään mainittavaa
Kp 12 kosteeta ja pupuilua
Kp 14 ovis ja pupuilua
Dpo 1 menkkajuilintaa
Dpo 2 verinen vuoto n 2 kuukupillista ei kipuja
Dpo 3 sama juttu eikä kipuja
Dpo 4 ei vuotoa. Turvotusta ja tissit arat
Dpo 5 turvotusta ja pääkipua. Tissit tuntuu
Dpo 6-8 krapulainen olo ja turvotus

Kuukautisiin päiviä vielä. Mitä ihmettä tuo vuoto? Lämmöt edelleen koholla

Jatkaa dpo 9-15 pari haaleaa haamulaista ja oireina tissisärky ja niissä pullottavat suonet, dpo 15 alkanut vuoto taas runsaana. Kesti 2 päivää ei kipuja eikä edes menkkamigreeniä mikä mulla aina. Nyt ei enää mitään. Illalla kyllä testattava taas.. onko kellään ollut tällästä? Kuullut tälläisestä?
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppihalit negojen kans, toivotaan että tänne tulee oikein plussakas kevättalvi :D

Onnea @Miina- :love: Milloin sulla on LA?

@Beaatta , hankala sanoa tuosta, toivottavasti selviää ja alkaa helpottaa ja tulee plussa! Voihan se olla että testasit vielä liian varhain...? Kokeile uudestaan parin päivän päästä?

Ite hermostuksissani testasin kaupasta löytämälläni PregCheckillä, nyt siis dpo 14 ja 4+0. Näyttääkö ihan hyvältä viikkoihin nähden? :rolleyes: Vitsit ku en testannu Pc:llä aiemmin plussaa niin ei voi verrata mihinkään mut testaanpa ton toisen joskus loppuviikosta sitte.

IMG_20190115_183505.jpg
 
Kyllä @Lukka toi viiva mun mielestä on tosi hyvä :)

@Miina- meillä onkin sit vaan päivä eroa - mulla tänään 3+5:barefoot:

Mä toivottelen myös paljon plussia tänne:love: ja taidan siirtyä jo tonne odottajien puolelle. Tuun sit takasin, jos ei menekkään kaikki hyvin. Nyt yritän vaan olla stressaamatta ja jossittelematta :LOL:
 
@Lukka oo onnea :)

Joo ajattelinkin testata kun luin, että joillain hormoonit noussut testille tarpeeksi vasta dpo 20. Tuo tekemäni pc oli muuttunut haaleaksi haamuksi 15min testiajan jälkeen, mutta en katsonut kauanko testi luettavissa. Testaan vasta sunnuntaina tuon toisen ja sitten varmaan tohtorille
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka

Yhteistyössä