Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No nyt menin dpo10 testaamaan.. laskin itseasiassa tossa et jos 17.1 aamulla oli vahvat tasapaksut viivat niin eikö 18.1 ole sit dpo? Hmmm.. eli tänään oisikin vasta dpo9 :whistle: joka tapauksessa testi näytti negaa blaah :mad: Menkkulit odotan kyllä vasta keskiviikkona alkavan.
 
@Jankesof 18.1. Ois ovispvä dpo0. Sen mukaan tänään dpo8. Eli tosi aikasta. Mulla ei plussa koskaan oo näkynyt ennen dpo11. Jos dpo6 (keskiverto) alkaa kiinnittyminen, siihen joidenkin julkaisuiden mukaan menee 2vrk,niin oikeastaan dpo8 ei paljon mitään voisi näkyäkään. Usein on ollut myös niin, että jos kiinnittyminen on tapahtunut ns. liian aikaisin, onkin alkio ollut väärässä paikkaa kasvamassa.
Plussapuhureita sinulle ja muille!
 
@Jankesof 18.1. Ois ovispvä dpo0. Sen mukaan tänään dpo8. Eli tosi aikasta. Mulla ei plussa koskaan oo näkynyt ennen dpo11. Jos dpo6 (keskiverto) alkaa kiinnittyminen, siihen joidenkin julkaisuiden mukaan menee 2vrk,niin oikeastaan dpo8 ei paljon mitään voisi näkyäkään. Usein on ollut myös niin, että jos kiinnittyminen on tapahtunut ns. liian aikaisin, onkin alkio ollut väärässä paikkaa kasvamassa.
Plussapuhureita sinulle ja muille!

Eli peliä ei ole menetetty :whistle:
 
Noniin.. Uusi kierto käynnissä. Kp 11. Oli vähän lyhyen tuntuinen vuoto ja yleensä näihin aikoihin on alkanut oviskivut ja lisääntynyt limailu mutta nyt ei tunnu mitään (n). No mutta jospa se sieltä.. Vielä kuitenkin vähän tulee jos on tullakseen meininki, että en tikuttele ovista mutta mutta.. Tallentelut kuitenkin aloitettu :D
 
N4n
Itseasiassa en ole täysin varma mikä päivä se ovis on ollut, kun tikku näyttänyt plussaa 4 päivää ja oireita ollut koko sen ajan, et voisko olla esim kiinnittymisvuotoa. Tai sitten ihan vaan kuvitelmaa :D Sen näkee sitten myöhemmin, nyt pääsee itsekin piinailemaan! :p
 
Okei kattokaa nyt sain rfsu tälläisen.:LOL::LOL::LOL: Viivat kaukana toisistaan. Tosiaan en sata varmasti ole raskaana, tein vain kaikki loput vessassa lojuneet testit loppuun koska en halua koskea noihin enään ikinä. Kyllä mä ihmettelen miten näitä oikeesti myydään? Meidänkin lähikaupat myy ainoastaan näitä.:poop: Ennen olisin näitä mun "haamuja" luullut positiivisiksi.
 

Attachments

Okei kattokaa nyt sain rfsu tälläisen.:LOL::LOL::LOL: Viivat kaukana toisistaan. Tosiaan en sata varmasti ole raskaana, tein vain kaikki loput vessassa lojuneet testit loppuun koska en halua koskea noihin enään ikinä. Kyllä mä ihmettelen miten näitä oikeesti myydään? Meidänkin lähikaupat myy ainoastaan näitä.:poop: Ennen olisin näitä mun "haamuja" luullut positiivisiksi.

Kaikki lidlit myy vissiin vain noita :mad:
 
Tilatkaa raskauskeijulta :) Sieltä saa isot satsit kerrallaan edullisesti! Ja saapuvat jo parhaimmassa tapauksessa seuraavana päivänä!

Itekki suosittelen raskauskeiju sivustoa. Sieltä kun tilaa vaikka kp1 aikoihin ovis tikkuja nii mukana tulee kaupan päälle 2herkkää r-testiä. Noi rfsu on suoraan sanoen paskoja. Tein eilen aamulla sellasen kun käytiin lidliss ja muita ei ollu. No kuivana siihen ilmesty harmaa viiva eli testiviiva.. no 2pv päästä selviää alkaako kuukautiset. Oireita on väsy, vas. Rinta hieman kipeä ja valkovuoto klönde tuli pöksyihin hyhh..kuitenkin olen melko varma että tässä kuussa ei tärpännyt :mad: mietitty miehen kanssa et ei enää tikuteta :D Se tulee kun on tullakseen ja jos sitä tähtäis tammikuu vauvaan :rolleyes: mutta tottakai vauva on tervetullut vaikka heti!!
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
Huhheijaa, pitääkö paikkansa että valkovuotoa ei pitäisi tulla päivää ennen/jälkeen kuukautisten. Mulla on ollu nyt varmaan 4päivää juilimista alavatsassa mutta testit tosiaan negoja. Aamula vessassa käymisen jälkeen valkkaria oli tullut reilusti o_Oo_O tosiaan nämä on piinapäivät.. Odotellaan kuitenkin kuukautisten alkavan huomenna kääk!! Mites muilla piinapäivät etenee?!
 
N4n
Mulla tuli eilen reilusti sitkeetä ja kirkasta valkovuotoa ku pöntöltä nousin, ei oo ennen ollu tämmöstä, en ainakaan oo pannu merkille. :eek:
Sitä ruskeen keltaista tahraa on myös välillä löytynyt pikkuhousunsuojasta. Outoo... :D

Muutenkin välillä vihloo muniksii ja alakerrassa märkäolo, jomottelee + tuntuu kokoajan että menkat alkais, vaikka sinne pitäis olla vielä 10 päivää.
 

Yhteistyössä