Hei nukkekoti immeiset.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 00:22 L-I-L-L-I kirjoitti:
Vihdoinkin se on totta! Haettiin tänään nukkekotipaketti kotiin!
Nukkekodissa on 6 huonetta sekä ullakko.



Lisää kuvia täällä:

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Nukkekoti/
Mielettömän upea! Mistä ostit? Miä haluan ja tommosen \|O :ashamed:
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 00:22 L-I-L-L-I kirjoitti:
Vihdoinkin se on totta! Haettiin tänään nukkekotipaketti kotiin!
Nukkekodissa on 6 huonetta sekä ullakko.



Lisää kuvia täällä:

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Nukkekoti/
Ihana!!! Minimaailmastako ostit?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 12:13 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 12:10 vieras kirjoitti:
Parahin Keittiönoita! Mikä Minimaailma, onko linkkiä? Kiitos etukäteen!!
Tuo talo ei tainnut olla Minimaailmasta. Arvaankohan antaa sulle linkkiä...itse sekosin kevättalvella nukkekoteihin linkin saatuani :LOL:

http://www.minimaailma.fi/
Juu, kyllä taisit nyt tempun tehdä!Kävin katsomassa...I-ha-nia! Oon kyllä ollut jo "puolipökkyrässä" nukkekoteihin muutaman vuoden, taloa en vaan ole saanut hommattua ja aikakin on valitettavan rajallista! Pikkuisia esineitä yms olen keräillyt ja tehnyt, nyt kun vielä sais puitteet niin jopa ois ihanaa väkertää. Tuolla Minimaailmassahan niitä riittää. Ihana nukkekotitilpehööripuoti on Porvoossa (Fanny&Alexander), sieltä olen suurimman osan ostanut. Tosin viime vierailusta on jo aikaa.
 
Nukkekoti on peräisin Loviisasta.
Se maksaa 202 euroa ja siihen sisältyy yhdet portaat,
väliseinät, joissa valmiina väliovet. Ikkunat ovat myös valmiina,
"lasit" puuttuu. Nukkekoteja varmaankin saa tilattua lisääkin, tämä
kappale oli mulle varattuna. Liikkeessä on esillä tuo sama koottuuna,
sieltä on nuo koottuna olevat kuvatkin.Lisäksi siellä on vähän
pienempiä nukkekoteja, jotka on tosi herkullisen värisiä; punaisia ja
vaaleanpunaisia.Liike on toistaiseksi auki vain pe ja la, mutta
piakkoin myös muinakin päivinä. Myynnissä myös kivoja
huonekalusettejä. Heille on tulossa lähiaikoina nettimyyntiä. Omistaja
kyllä jo nyt tilaa Tanskasta asiakkaille haluamiaan miniatyyrejä...
Täällä tuotteet:

http://www.handelshusetvega.dk/index.php4

ja tässä Loviisan liikkeen tiedot:

http://www.sofiainterior.fi/


Ps. Siellä on myös myynnissä IHANIA LINTUTALOJA pihan linnuille!!!!
<br><br>
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 12:18 vieras kirjoitti:
Juu, kyllä taisit nyt tempun tehdä!Kävin katsomassa...I-ha-nia! Oon kyllä ollut jo "puolipökkyrässä" nukkekoteihin muutaman vuoden, taloa en vaan ole saanut hommattua ja aikakin on valitettavan rajallista! Pikkuisia esineitä yms olen keräillyt ja tehnyt, nyt kun vielä sais puitteet niin jopa ois ihanaa väkertää. Tuolla Minimaailmassahan niitä riittää. Ihana nukkekotitilpehööripuoti on Porvoossa (Fanny&Alexander), sieltä olen suurimman osan ostanut. Tosin viime vierailusta on jo aikaa.
Älä sitten syytä mua, jos villitys iskee suhunkin :D Mä aloin viime keväänä rakentamaan nukkekotia, mutta projekti kaatui siihen, että mulla ei ollut kunnollista työtilaa projektille. Jos tein pöydällä, kissa tuli tielle ja jos tein lattialla, koira tuli tielle. Mutta nyt mulla on makkarissa työpöytä ja tarkoitus olisi jatkaa projektia. Karvanaamat oven taakse ja eiku hommiin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 12:28 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 12:18 vieras kirjoitti:
Juu, kyllä taisit nyt tempun tehdä!Kävin katsomassa...I-ha-nia! Oon kyllä ollut jo "puolipökkyrässä" nukkekoteihin muutaman vuoden, taloa en vaan ole saanut hommattua ja aikakin on valitettavan rajallista! Pikkuisia esineitä yms olen keräillyt ja tehnyt, nyt kun vielä sais puitteet niin jopa ois ihanaa väkertää. Tuolla Minimaailmassahan niitä riittää. Ihana nukkekotitilpehööripuoti on Porvoossa (Fanny&Alexander), sieltä olen suurimman osan ostanut. Tosin viime vierailusta on jo aikaa.
Älä sitten syytä mua, jos villitys iskee suhunkin :D Mä aloin viime keväänä rakentamaan nukkekotia, mutta projekti kaatui siihen, että mulla ei ollut kunnollista työtilaa projektille. Jos tein pöydällä, kissa tuli tielle ja jos tein lattialla, koira tuli tielle. Mutta nyt mulla on makkarissa työpöytä ja tarkoitus olisi jatkaa projektia. Karvanaamat oven taakse ja eiku hommiin.
Mulla on enemmän noi karvattomat kaverit sohaamassa mutta innokkaita olisivat toki auttamaan. Oon kai vaan niin itsekäs että tahtoisin pitää sen projektin ihan omanani, tytöt tuskin tykkää kun en antais varmaan pahemmin leikkiä... :/ No, ehkä sit kun saan nämä kaksoset vielä tusattua maailmaan ja sisarukset isommiksi niin alan jopa saamaan jotain aikaiseksi!! =)

Kiitos ihanista linkeistä, silmät kiiluen katselen täällä ;)
 
Pakkohan munkin on tota projektia vissiin jatkaa ku muutkin tekee :ashamed:

Äsken päätin et tapetteja ei taida moneenkaan huoneeseen tulla, loppu nimittäin taas vaihteeks väri! Joku tulostelee liikaa kokeiluja :) Maalipurkkeja kävin kaivelemassa jos sieltä löytyis jotain.

Tiistaina sain ukon siskolta punavalkoraidallisen sohvan, nojatuolin ja rahin. JA ruskean puisen "lasikansisen" pöydän. Hää ajatteli jos niistä saisin kipinän jatkaa projektia :D


KEITTIÖNOITA!

Miä just tilasin lohikäärmeeltä nukkekotikamoja kun työ sinne Kiinaan lähdette. Siellähän niitä on vaikka kuinka. Sopiikos et annan molemmille tyhjät matkalaukut matkaan ja ne sais täytenä tuoda takaisin

:whistle: <br><br>
 
miä oon äkäinen. Sain itestäni irti ja menin kangaskauppaan kattomaan oisko heillä minkään laisia tilkkuja. No eipä tietenkään ollut, heittävät kaikki pois :kieh:

Pitää h :kieh: uomenna soittaa kahteen muuhun ja kysästä. Ei viittis pakasta alkaa 10cm kerrallaan leikkauttaa :) Tosin nyt ostin kahta eri kangasta 30cm leveinä paloina :saint: Mahtoi myyjä miestä potuttaa :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 18:27 tuutilulla kirjoitti:
miä oon äkäinen. Sain itestäni irti ja menin kangaskauppaan kattomaan oisko heillä minkään laisia tilkkuja. No eipä tietenkään ollut, heittävät kaikki pois :kieh:

Pitää h :kieh: uomenna soittaa kahteen muuhun ja kysästä. Ei viittis pakasta alkaa 10cm kerrallaan leikkauttaa :) Tosin nyt ostin kahta eri kangasta 30cm leveinä paloina :saint: Mahtoi myyjä miestä potuttaa :ashamed:
kannattaa kysyä maali/sisustusliikkeistä vanhoja tapettikirjoja!!
mä sain ihanan traditional tapettikirjan ilmaiseksi meidän värisilmästä :)
Itse en nukkekotia tee mutta niistä askartelin valokuvakehyksiä ym.
 
Nyt olen tehnyt koekasauksen ja sisustuksen.
Päätettiin miehen kanssa tehdä tuohon lisäkerroksen. Huoneet on aika
pieniä minun makuuni, joten poistan molemmista kerroksista yhden
väliseinän.Huonejako saattaa olla seuraava:
alakerrassa lastenhuone ja takka/työhuone. Seuraavassa kerroksessa
yhdistetty keittiö ja ruokailutila sekä kylpyhuone.
Kolmannessa kerroksessa makuuhuone ja olohuone.Vintissä vois olla
ainakin vierashuone...Nämä vasta alustavia suunnitelmia.
Lisäsin kuvakansiooni lisää kuvia...

http://s61.photobucket.com/albums/h57/Lillin-albumi/Nukkekoti/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 18:27 tuutilulla kirjoitti:
miä oon äkäinen. Sain itestäni irti ja menin kangaskauppaan kattomaan oisko heillä minkään laisia tilkkuja. No eipä tietenkään ollut, heittävät kaikki pois :kieh:

Pitää h :kieh: uomenna soittaa kahteen muuhun ja kysästä. Ei viittis pakasta alkaa 10cm kerrallaan leikkauttaa :) Tosin nyt ostin kahta eri kangasta 30cm leveinä paloina :saint: Mahtoi myyjä miestä potuttaa :ashamed:
Mä käyn aika usein kangaskaupassa leikkauttamassa noita 10cm suiroja itelleni. Joskus aikoinaan kysyin myykö ne semmotteita palasia ja sanoivat että kyllä myyvät! 5 senttiä on semmoin mitä ne ei ala myymään, mutta 10 senttiä kyllä :D
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.10.2006 klo 10:18 sannannaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 18:27 tuutilulla kirjoitti:
miä oon äkäinen. Sain itestäni irti ja menin kangaskauppaan kattomaan oisko heillä minkään laisia tilkkuja. No eipä tietenkään ollut, heittävät kaikki pois :kieh:

Pitää h :kieh: uomenna soittaa kahteen muuhun ja kysästä. Ei viittis pakasta alkaa 10cm kerrallaan leikkauttaa :) Tosin nyt ostin kahta eri kangasta 30cm leveinä paloina :saint: Mahtoi myyjä miestä potuttaa :ashamed:
Mä käyn aika usein kangaskaupassa leikkauttamassa noita 10cm suiroja itelleni. Joskus aikoinaan kysyin myykö ne semmotteita palasia ja sanoivat että kyllä myyvät! 5 senttiä on semmoin mitä ne ei ala myymään, mutta 10 senttiä kyllä :D

Sinne kangaskauppaan kannattas vinkatat että laittavat sellasen lootan johon menee kaikki tilkut ja sitten myyvät esim. muovipussillisen eurolla :D vaikkakin jonkun pienen tiimari pussukan saapi täyttää ääriäin myöten
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 13:21 tuutilulla kirjoitti:
KEITTIÖNOITA!

Miä just tilasin lohikäärmeeltä nukkekotikamoja kun työ sinne Kiinaan lähdette. Siellähän niitä on vaikka kuinka. Sopiikos et annan molemmille tyhjät matkalaukut matkaan ja ne sais täytenä tuoda takaisin

:whistle:
Muuten hyvä idea, mutta mä en saa kannettua kahta matkalaukullista nukkekotisälää Suomeen ;)
 
Eilinen saalistusretki tuotti paremman tuloksen, kaks muovipussillista tilkkuja 1?. :) Ihan niijaa niksautin kauppiastädille :D

Tiimarist tarttu matkaan helmiä, helmiä... Ja pistäydyttiin siin karhulassa olevas askarteluliikkeessä. Meinasin seoa täysin. Siel oli kaikkea ihanaa rojua. Ja nukkekoti tavaraakin. Nukkekotiin työkalupakkeja, astioita, huonekaluja jne. Yhden pienen "hopeisen" tarjottimen ja kahvikannun kera sokerikon ostin. Ei voinut tyhjin käsin lähtee ulos :ashamed: Ja pitkäks aikaa ei voinnut sinne jäädä tai v.loppu oltais eletty nukkekoti hilpetöörejä nuoleskellen :whistle:

Ai niin. Uudet värit tulostimiin tilattu. Nyt molempiin niin ei heti lopu kesken. :D
 

Yhteistyössä