Heinäkuiset 2018

Mä oon kans aika oireeton, ehkä aavistuksen on nyt pari päivää ollu pahaa oloa, mut senkin saatan kuvitella. Aikasemmin tissit ollu niin kipeät, et ajatteleminenkin on sattunu, mut nyt niissä ei yhtää mitään vaikka kui puristelis. On niin ahdistavaa tää epätietoisuus..

Tänään 5+4.
 
uip
Pilkku&papu: Nyt on viikot 4+5.
Pidän itseäni ihan järkevänä ihmisenä mutta tää raskaus saa mut taantumaan. Yritän ajatella realistisesti että on oireettomuus ei kerro yhtään mitään.. Mutta silti vauhkoonnun kun ajattelen asiaa :(
 
Täällä yks varovasti ilmottautuu ainakin taustaileen näin alkuun. Tänää 5+1 ja la 7.7 oviksen mukaan. Jotenkaa luotto ei tällä kertaa oo et tää raskaus jatkuis loppuun asti,meillä ennestään 3 lasta,taustalla ei yhtää keskenmenoo ym mut nyt fiilis et kaikki ei oo kunnossa on kova eikä tällästä tunnetta oo aikasemmin ollu näin vahvasti. Tää raskaus tuli pikkusen yllärinä ni on myös menny vähän sopeutuessa ajatukseen että meillä saattaa olla heinäkuussa taas vauva.

Oireita ei juuri oo mut mun raskaudet on ollu aina oireettomia niin katotaan jatketaanko samaa rataa jos tää jatkuu. Mulla tuli pari päivää turhuvuotoa sillon kun menkkojen piti alkaa eikä se oo yhtään tyypillistä mulle niin epäilen että se kertoo siitä ettei kaikki oo kunnossa nyt,mut eipä tässä auta ku odotella ja seurailla miten käy.
 
@charleene kiitos, sitä tosiaa toivotaan!

Tänään jouduin töihin mennessä hyppäämään väärällä asemalla pois ja laatotin oikein nätisti kaaressa, muiden ihmisten tuijottaessa vieressä. Toivottavasti muut välttyvät tältä oireelta. Positiivista että oksennuksen jälkeen tuli oikeasti hyvä olo. (y)

6+0
 
Tervehdys kanssasisaret ja onnea kaikille plussista! Varovaisesti ilmottaudun mukaan, eilen sain digillä tiedon, että raskaana ollaan (1-2 viikkoa). Edellisessä kierrossa oli kemiallinen raskaus, joten nyt seurailen jännityksellä viivojen vahvistumista. Tänään PC:n liuska oli jo selvästi eilistä haamulaista tummempi. Kierrot mulla on ollut mitä sattuun 28--> eteenpäin. Millähän matematiikalla tässä kannattaisi laskea viikkoja :D Menin nyt "keskiarvoilla", eli dpo 12 olisi nyt, ja laskettu aika 15.7. ja viikkola 4+1. Korjaantuu sitten myöhemmin. Ehdottomasti mennään varhaisultraan, esikoisesta käytiin 7+5, nyt varmaan ainakin se 7+0 täyteen! Meillä esikoinen siis elokuinen -15, että aikalailla 3v tulee eroa. Jännittävää!

Oireita: kohdun vihlomista, nenän tukkoisuus ja levottomat unet. Toisaalta toivon lisää oireita, että tulisi olo, että raskaana, mutta @ladygreen in oksennuksesta lukien jäin miettimään, että kuinka paljon niitä toivonkaan ;)

Millä viikoilla ootte soittaneet neuvola-ajan? Ja miten, oi miten, selvitä ilman kahviövereitä?

miniminimini/ toinen/ ei tietoa

miniminimini 4+1
 
Tervehdys kanssasisaret ja onnea kaikille plussista! Varovaisesti ilmottaudun mukaan, eilen sain digillä tiedon, että raskaana ollaan (1-2 viikkoa). Edellisessä kierrossa oli kemiallinen raskaus, joten nyt seurailen jännityksellä viivojen vahvistumista. Tänään PC:n liuska oli jo selvästi eilistä haamulaista tummempi. Kierrot mulla on ollut mitä sattuun 28--> eteenpäin. Millähän matematiikalla tässä kannattaisi laskea viikkoja :D Menin nyt "keskiarvoilla", eli dpo 12 olisi nyt, ja laskettu aika 15.7. ja viikkola 4+1. Korjaantuu sitten myöhemmin. Ehdottomasti mennään varhaisultraan, esikoisesta käytiin 7+5, nyt varmaan ainakin se 7+0 täyteen! Meillä esikoinen siis elokuinen -15, että aikalailla 3v tulee eroa. Jännittävää!

Oireita: kohdun vihlomista, nenän tukkoisuus ja levottomat unet. Toisaalta toivon lisää oireita, että tulisi olo, että raskaana, mutta @ladygreen in oksennuksesta lukien jäin miettimään, että kuinka paljon niitä toivonkaan ;)

Millä viikoilla ootte soittaneet neuvola-ajan? Ja miten, oi miten, selvitä ilman kahviövereitä?

miniminimini/ toinen/ ei tietoa

miniminimini 4+1
Tervetuloa joukkoon :)
Mä soitin jo edellisvkolla eli 3 ja jotain. Mulla oli niin pitkä kierto etten tarkkaan kyllä tiedä millon on hedelmöittyminen tapahtunut ja elättelen toiveita että pääsisin neuvolan kautta varhaisultraan:sneaky: kävin lääkärillä pitkän kierron takia ja se kyllä sanoi että ovis on tänään taikka rakkula ei ole vaan puhjennut ja siitä olen laskenut että olisi ollut ovis (illalla oli jotain oireitakin kyllä). tänään vkoja 5+6 ja mulla on huomenna jo eka neuvola :)
 
Heippa kaikille! Monella muullakin tuntuu olevan epävarmuutta ilmoilla mutta kai se vaan täytyy ajatella että raskaana kunnes toisin todistetaan. :) Näillä tiedoin meille olisi tulossa kolmas murunen, isommat on 3- ja 5-vuotiaat.
Ihmeen rauhallisesti olen onnistunut toistaiseksi olemaan kun raskaustestitkin laitoin tilaukseen vasta kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. 4+1 tein yhden testin päiväpissasta ja viiva kun oli vahva eikä vuotoja ole näkynyt niin en ole nähnyt aiheelliseksi tehdä enempää testejä. Edellisissä odotuksissa on kyllä kulunut useampia testejä. :whistle:
Mammavitamiinit, -omegat ja maitohappobakteerit aloitin plussan jälkeen. Kalkkia yritän muutenkin säännöllisesti syödä kun maitotuotteita tulee heikosti käytettyä. Siemenistä en kylläkään edes tiennyt ettei niitä saisi syödä. Työpaikkaruokalassa olen ripotellut aina salaatin päälle auringonkukan- ja kurpitsansiemeniä. No täytyy nyt vaan jättää ne pois.
Esikoisesta kävin Mehiläisessä varhaisultrassa 6+4 ja syke näkyi hyvin. Hinta taisi olla ~90€. Toista yrittäessä imetin vielä esikoista ja kierto oli sekaisin, niin pääsin raskauden keston selvitykseen äitiyspolille 8+ viikoilla. Nyt ajattelin että odotellaan sitä 12. viikon ultraa. Neuvola-aikaa en oo vielä varannut, mutta kai sen tällä tai ens viikolla voisi soitella.

Mites ajattelitte pikkujouluista selvitä ilman että raskaus tulee esille? Töissä kun en haluaisi asiaa toistaiseksi tuoda ilmi niin mietin että pitääkö jättää koko pippalot väliin. :confused:

Tulipas vähän pitkä kirjoitus :ninja:

emmilotta 5+5

4.7./emmilotta/30/kolmas/LS
 
Paljon onnea plussanneille :)

Meillä miehen kanssa pikkujoulut samana päivänä eli aion jäädä esikoista kotiin hoitamaan ;)

Oireista turvotus on lisääntynyt ja ajoittain ehkä lievää pahoinvointia. Vaatteita joudun miettimään, ettei kauhea turvotus herättäisi huomiota :)

5+6
 
  • Tykkää
Reactions: Arell_
Tuo pikkujoulu-kuvio onkin hankala. Meillä on kaveriporukalla mökkipikkujoulut, missä viina kyllä virtaa. Mahdollisuuksia, eikä toisaalta myöskään halua, pois jäämiseen ole. Varmaan ostettava holittomia ja pidettävä kättä jotenkin sen tekstin edessä. Vai muita ideoita? :D
 
Ja en tiedä kuvittelenko, mutta ihan kuin etoisi. Toki tänään vähän kevyemmin syönyt aamupalankin ehkä kuin normaalisti. Joku kysy siemenistä, mä aion vähentää, mutta en kyllä kokonaan jätä pois tai kyttäämällä kyttää. Tuossa kun selailin ohjeistusta:eek:nko meetwursti tosiaan nounou? Se on mun harvinaisherkku, jotai joskus ostan vkolopuksi kotiin, apua, joudunko siitäkin luopumaan! :D
 
Ja en tiedä kuvittelenko, mutta ihan kuin etoisi. Toki tänään vähän kevyemmin syönyt aamupalankin ehkä kuin normaalisti. Joku kysy siemenistä, mä aion vähentää, mutta en kyllä kokonaan jätä pois tai kyttäämällä kyttää. Tuossa kun selailin ohjeistusta:eek:nko meetwursti tosiaan nounou? Se on mun harvinaisherkku, jotai joskus ostan vkolopuksi kotiin, apua, joudunko siitäkin luopumaan! :D
Mä olen kyllä sitä syönyt viime raskaudessa ja aion syödä nyttenkin :) enpä oo kuullukkaan ettei sitä saisi syödä..
 
Mulla oli niinkin onnellinen tilanne että meidän työpaikan pikkujouluihin oli ilmottautuminen ennenkun palasin äitiyslomalta joten en ehtinyt pääsemään mukaan. Olivatkin nyt viime perjantaina :) tosin mulla on ensi vkolla kaverin synttärit ja kauhulla mietin niitä. Toisaalta voisin vedota etten saa lapselle hoitajaa (mies menee la vuorokaudeksi töihin) mutta ajattelin jos menisin käymään ja täyttäisin sidukka pullon alkoholittomalla sidukalla ja joisin sen ja lähtisin kotiin Esikoisesta jäin kiinni kun oli jotkut juhlat ja en juonut kun menin aamuun seuraavana päivänä mutta kun sanotaan "aina voi yhden juoda" :sneaky:
 


Kai se on uskottava et raskaana ollaan kun tää uuskin testi niin sanoo.

Toinen viiva ilmestyi sekunneissa joten ihan hyvät taitaa olla hormonipitoisuudet. Täytyy kai neuvolaan soitella kun tää vähintään rv5+1 on jos ne 1.10 oli menkat.

Viidettä odotellaan jännittyein ja pelokkain fiiliksin.
 
  • Tykkää
Reactions: Miiiii ja Neasyos
Onnea ja tervetuloa uusille! :)

Tänään 5+4 ja aamu alkoi oksentamisella. Sen jälkeen en oo oksentanut, mutta sellainen olo on, että milloin vaan voi lentää. (esikoisesta alkoi 6+0 ja jatkuikin 14 viikkoa :sick:)
Piti soittaa neuvolaan tänään mutta enpä muistanut.

Just yhdessä toisessa ryhmässä oli juttua metwurstin syömisestä raskaana, toiset sanoi et ehdoton nou nou ja toiset sanoi, että ovat syöneet. Onhan se ilmeisesti sillä kieltolistalla minkä neuvolasta saa, että lai sitä on välteltävä.
 

Yhteistyössä