Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

Jee viikko vaihtuu :D Nyt rv 6+0 :heart:

Mä oon viimeisen viikon ajan nähnyt ihan ihmeellisiä unia,kauhean elävia ja mä muistan ne heräämisen jälkeen (yleensä en muista).Rasittavaa.Ja kerran yössä on pakko käydä pissalla.

Viisi päivää töitä ja sitten loma:D
 
joo, muakin on turvotellu, sangen ärsyttvää kun vaatteet kiristää. Tänään aamulla oli onneksi pikkasen vähentynyt. Tilalle alkaa hiipiä jatkuva yrjöolo (vaikka söisi). En uskalla yskiä kun pelkään että tule varren kanssa :LOL:

mutantti 5+1 (tai 5+3)
 
Täälläkin turvottaa,varsinkin iltaisin. Mutta muuten ei mitään oireita olekaan. Eilen piti vielä varulta tehdä viikkonäytöllinen testi, ja sieltähän se 3+ pamahti :) Varhaisultraa voisi varailla parin viikon päähän. Ihanaa, kun jotkut on jo saaneet varhaisultrasta ihania uutisia!

Meillä on ajatus kertoa uudesta tulokkaasta muille vasta jos (ja kun!) kaikki on hyvin nt-ultrassa. Täytyy siis yrittää pitää turvotukset siihen asti piilossa. Kun on pieni lapsi jo ennestään, niin ei onneksi kauheasti tarvitse selitellä juomattomuutta ym. Oksentavilla onkin enemmän haastetta, jos haluavat pitää asian vielä omana tietonaan...

Ihanaa helleviikkoa, voikaahan hyvin ja paksusti!

Merile 5+5
 
Viimeksi muokattu:
ihan hauska juttu synnyttämään lähdöstä. :)

Esikoisen kans meillä ei ollut autoa joten soitin aamulla tuskissani Kovaselle että jos vaikka joku kuski suostuis meidät ottamaan kyytiin.
Kysyi tietenkin että minne päin ollaan menossa. Kerroin suoraan että naistenklinikalle pitäis päästä ja synnytys on käynnissä.. Kuski saapui huolestuneen näköisenä.. pelkäs varmaan että sotken sen auton :)

Nooh, sitten kun oli aika päästä kotiin soitin tietenkin taas kovaselle. Aivan ihana fiilis ku se keskuksen nainen muisti vielä meidän osoitteen ulkoa!! :) En ole toista palvelua sen jälkeen käyttänyt enkä käytä.

Suosittelen siis että jos menee taksilla ni kannattaa ilmoittaa mikä on tilanne koska kaikki ei varmaan halua ottaa kyytiin ihan vaan sen vuoksi että voi pelätä sitä että esim. juuttuu ruuhkaan ja sinä synnytätä sen juuri pestyille nahkapenkeille.. :)
 
täällä ollaan :) laskettuaika olis 26.2 eli rv 4+5 viedään. En tosin uskalla edes toivoa, että tässä kävisi hyvin :( . Mulla kkm 04/12 rv10. Eli vuosi yritystä takana ja nyt olis sitten tärppi käynyt. suoraansanottuna hirvittää. Muistan kun nuo isommat lapset olen parikymppisenä saanut, että silloin positiivinen testi oli positiivinen. sitä oli niin naivi ,että ajattelin sen automaattisesti tarkoittavan, että raskaus menee loppuun. kuten menikin, vaikka toisinkin olisi voinut käydä. nyt vanhempana ( yli 30v ) ja kokemuksesta "rikkaampana" tiedän jo olla vain varovaisen toiveikas.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmau ja eltsu81
miss_piggy
TULKINNANVARAINEN, samoilla fiiliksillä. Tosin mullahan ei yhtään elävää lasta ole, ja kkm oli vasta 02/13, joten olen kyllä tulisilla hiilillä. Etenki ku tänään parin tunnin päästä se eka varhaisultra julkisella, niin oon aivan paskat housuissa! En kestä jos tuleeki huonoja uutisia.. Niin ja itekin täytän ensi kuussa 32v, että hyvin menee... No, se on todistettu että raskaaksi voin tulla silti kaikesta huolimatta, mutta jostain syystä nyt tuo eka ainakin päättyi huonosti... Toivon ja rukoilen että mahassa on kaikki hyvin...
Neuvolaan pitää viedä uusi kusinäyte, soittivat, että siinä oli sekaflooraa ja pitää viiä uusiks...huoh...
Tuo eka raskaushan oli vissiin menny kesken jollain näillä viikoilla, ja ku tosiaan oireita edelleenkään ei kauheesti oo niin..

7+3.
 
miss_piggy täällä jännätään sun kanssa. :heart: Mä haluun uskoo et saat hyviä uutisia!!

Täällä odotellaan malttamattomana varhaisultraa ja pohdin, et voisiko sitä aikaistaa jo tälle viikolle. Argh, tää mun kärsimätön luonne!! Viikkoja nyt jotain 5+5-6+3 väliltä ja oireita ei juurikaan. Mietin et voisiko oireettomuus kertoa et tulossa ois 'eri merkkinen' kuin viimeksi? Eli aiheuttikohan poika enemmän oireita? Tää on kyl varmaan toiveajattelua ;)
 
Täällä käytiin tänään varhaisultrassa ja elämäähän sieltä löytyi :) kyllä kummasti huojentaa oloa ja alkaa tuntua enempi raskaana olevalta :LOL: toivotaan että muutkin saa ultrasta hyviä uutisia :) ja mulla muuten muuttu toi la eli la 12.2 ja taas vaivaa pahoinvointi kuten edellisessäkin, aamulla tuli ekat oksennukset. muutoin aika vähän mitään oireita.

Mulla on myöskin ollut ajatuksena toi kätilöopisto ja luinkin tosta remontista aikaisemmin, mutta en tollasta kohtaa että synnyttäjiä saatetaan ohjata myös muihin kuntiin, kiva jonnekki lohjalle lähtee synnyttää. Ei siksi, että siellä ois huono sairaala vaan tuntuu että se on niin kaukana. Toivottavasti ei nyt syntyis niin suurta ruuhkaa että kaikki pääsis mieleiseensä sairaalaan
 
miss_piggy
Ultra takana, ja uskomatonta mutta totta... Siellä sykki sydän! Pieni sydän jumputteli näytössä, enkä vieläkään voi uskoa sitä. Pituutta kaverilla oli alle 1,50cm (en muista tarkasti), koon mukaan viikkoja 7+4, eli LA olisikin sitten 6.2 :D

Toistaiseksi kaikki siis hyvin... mutta täytyy ottaa päivä kerrallaan :)

piggy ja mini-me 7+4
 
Hei kaikille! :) Minäkin voisin liittyä seuraanne tänne keskusteluun. Tasan viikko sitten tein ensimmäisen raskaustestin (dpo11) jossa näkyi ihan haalea viiva. Nyt dpo18 onkin jo vahva viiva ja nyt yritetään uskoa tätä todeksi. :D E-pillereiden lopettamisen jälkeen ehti tulla tyhjennysvuoto ja ekassa luomukierrossa siis jo tärppäsi. :)

Listaan mut vois kans laittaa, LA 25.2./ 21v / 1. lapsi / OYS :)

empp ja 4+6.
 
Tervetuloa uusille!

Ihania uutisia Missy ja papustin ihanaa! Olen tosi onnellinen teidän puolesta.

ON: ihan hirveä olo. Kauheaa olla. Oksettaa koko ajan. Lisäksi löysin niskasta yhden turvonneet imusolmukkeen lisää joka on kova ja liikkumaton ja noin 7 mm. Mulla on leikattu kilpparista kasvain joku aika sitten ja soitin sinne polille ja kysyin vain itseäni leppuutellakseni että onko aihetta huoleen. Ja ne suhtautui näihin tosi vakavasti. Huolestuin tosi paljon itsekin. Eli nyt sain torstaille ajan lääkärille näitä näyttämään. Ja suoraan sanottuna kyllä pelottaa. Tämän piti olla huoleton raskaus ja heti tuli murheita. Nyt täytyy vaan toivoa ettei mitään vakavaa.
 
Voi kun tuntuu että ei saa aikaiseksi kirjoittaa.. :/

Pahoittelut huonoista uutisista heille keille se kuuluu! :hug: Valitettavasti en nyt muista nimiä..

Tervetuloa uusille! :)

Voi ihanaa että jotkut jo käyneet ultrassa hyviä uutisia kuulemassa :heart:
Mä odotan kans torstaita kuin kuuta nousevaa, eka neuvola!! Ja meillä täällä onneksi jollain kämäsellä laitteella ultrataan ja tsekataan et kaveri on oikeassa paikassa hyvinvoivana.

Oireiden perusteella ei pitäisi jäädä epäselväksi että raskaana ollaan ja vahvasti, mutta jotenkin sitä vaan odottaa sen varmistuksen kuitenkin. Täällä etova olo 24/7, kerran illalla oksennettu hampaiden pesun yhteydessä, nam! :$ Kahvi ei maistu enää ollenkaan, järkky väsy on edelleen, mut öisin pyörin sängyssä. Turvotus on ja pysyy, kaivan varmaan pian mammahousut varastosta! :D

Shaitanja 8+2
 
miss_piggy
katrinainen: Toivottavasti kaikki on hyvin!

Pahoinvoinnista: Ei mulla oo sellasta enää :D Se tuli joskus rv 5 ja kesti pari viikkoa, nyt ei oo enää ollu mitään sinne päinkään.
Nyt on vaan arat tissit, väsymys ja välillä turvottaa. Ja minimaalisesti jotain mahatuntemuksia.

7+5
 
Onnea Papustin ja miss_piggy hyvistä ultrauutisista! Kaikkiko täällä rynnii tuonne varhaisultraan!?! Olin aatellu että en menis, mutta samalla kalvaa mieltä että onko kaikki ok kun on niin normaali olo (paitsi tissit on kipeet, au). Sillon kun ei öklötäkkään. Esim nyt. Ja oon vähän sellanen että tahdon tietää kaikki asiat vähän liiankin tarkasti, mutta sit toisaalta meneehän se kesken jos on mennäkseen vaikka sillä kertaa kaikki olis ok. Että pitäsköhän nyt menä vai ei. Kannattaako se käyneiden mielestä?

Mulla ei oo satunnaista öklötystä lukuunottamatta vielä alkanu. ai jos syömistä viivyttää niin sit en vähän pahempi, mut en laskis vielä pahoinvoinniksi kuitenkaan tätä. nyt siis menossa noin 5+2. Eli ehtiihän se vielä.
 
Täällä odotellaa sitten taas tyhjennysvuotoa alkavaksi. Paskiaiset eivät antaneet terkasta aikaa kun vasta ens maanantaiks :mad: . Ei ole kuulemma km mikään päivystysasia. Sitten soitin yksityiselle niin YLI 200EUROO maksais lääketieteellisestäkin syystä tehty ultra! No, en varmasti maksa sitä.

Toissapäivänä oireet puolittu ja eilen pahoinvointi ja tissi kipu oli hiipunu olemattomiin ja tänään ei ole enää YHTÄÄN mitään. Myöskään kohtu ei ole kasvanut yhtään. Siitä aloin jo huolestua useampi päivä sitten.

Että eipä tässä sitten muuta...
 
Täällä pahoinvoinnit alkoi heti plussauksen jälkeen, ja nyt tilanne mennyt siihen että tällä hetkellä makaan kättärillä nesteytyksessä. Toivottavasti muiden olot pysyvät parempina :) hyvä juttu tässä on se, että ultrattiin ja kaikki on hyvin! Vastaa viikkoja <3 (tökkii vähän kirjotus puhelimella..)
 
Moikka kaikille!
Tuntuupa hassulta tulla taas tänne palstoille kirjoittelemaan, kun edellisestä kerrasta on aikaa nelisen vuotta :) sain ensimmäisen lapseni 27.10.2009 ja nyt taitaa tulla toinen :)

Tein eilen testin ja tänään varmuuden vuoksi toisen ja se näytti samaa mitä eilinenkin, eli plussan <3

rv taitaa olla nyt 4+6 ja LA 25.2

ja ainiin, olen 29v helsinkiläinen :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä