Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

Täällä vuorostaan ollaan oltu aamuyöstä asti tarkkailussa. Eilen illalla tuntu liikkeet tosi vähäisiltä ja yöllä en tuntenut niitä ollenkaan, vaikka taputtelin vatsan seutua, join mehua jne. Kahden aikaa soitin äippäpolille ja käskivät tulla. Pariin otteeseen oon ollut käyrissä, sykkeet ja liikkeet ok, mut verenpaine on noussut toissapäiväisestä ja eilisestä proteiinit kahdelle plussalle ja turvonnut olo. Jatkotutkimuksiin ja osastolle kait siirtävät. Lääkäri sanoi että varaudu että lähet kotiin vasta vauva kainalossa.
 
Ääh.. Täällä vielä.. Vuorokauden supisteli.. Illankin vielä tuli 9-15min välein.. Alkoi jo kyllä puuduttaa ja väsyttää kun ei ollut taas nukkunut.
Yöllä sainkin sitten nukkua 6h. Vähän pirteämpi olo nyt.

Kohta neuvola. Soitin eilen synnytys vastaanottoon ja kyselin vähän että kuinka vauva kestää tuollaista. Liikelaskentaa vaan ja jos liikkuu hyvin niin ei mitään hätää.

Turhautunut Rv 39+2
Ymmärrän että olet turhautunut. Mulla on ollut tuollaista viimeiset kaksi viikkoa niin kyllä se välillä tuntuu ettei jo haittais vaikka synnytys lähtis kunnolla käyntiin.
Ja tottakai kipuihin väsyy ja entistä enempi huolettaa tosiaan tuo että kuinka se vauva jaksaa.

Äippä 84,ota ihmeessä se näyte neuvolassa puheeksi koska jos se b streptokokki sattuu olemaan päällä niin ne infektiot vastasyntyneelle voi olla tosi vaarallisia.
Käy lukemassa aiheesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällä vuorostaan ollaan oltu aamuyöstä asti tarkkailussa. Eilen illalla tuntu liikkeet tosi vähäisiltä ja yöllä en tuntenut niitä ollenkaan, vaikka taputtelin vatsan seutua, join mehua jne. Kahden aikaa soitin äippäpolille ja käskivät tulla. Pariin otteeseen oon ollut käyrissä, sykkeet ja liikkeet ok, mut verenpaine on noussut toissapäiväisestä ja eilisestä proteiinit kahdelle plussalle ja turvonnut olo. Jatkotutkimuksiin ja osastolle kait siirtävät. Lääkäri sanoi että varaudu että lähet kotiin vasta vauva kainalossa.
Tsemppiä sinulle ja hyvä että pitävät sut tarkassa syynissä. Millä viikolla sinulla nyt olikaan raskaus?
 
täällä otetaan streptokokkinäyte lääkärikäynnillä rv 35.

Mulla alkoi ekan kerran kipeähköt supistukset aamulla 7 aikaan ja tuossa 9 aikaan huomasin hieman verta limassa. Aluksi supisteli 10 min välein, mutta nyt välit pidentyny huomattavasti. Jos tässä vuorokauden sisällä tai ainakin viikon sisään jotain tapahtuisi?

rv 39+3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mukla
täällä otetaan streptokokkinäyte lääkärikäynnillä rv 35.

Mulla alkoi ekan kerran kipeähköt supistukset aamulla 7 aikaan ja tuossa 9 aikaan huomasin hieman verta limassa. Aluksi supisteli 10 min välein, mutta nyt välit pidentyny huomattavasti. Jos tässä vuorokauden sisällä tai ainakin viikon sisään jotain tapahtuisi?

rv 39+3
Hyvältä kuulostaa:) tännehän taitaa alkaa syntymään pikkuisia ihan urakalla:D
 
Multa on mun mielestä otettu streptokokki a ja b näytteet. Ja kaikki mahdolliset näytteet mitä vaan voi ottaa, kun oon viimeisen vuoden aikaan rampannut sairaalassa niin miljoona kertaa, mutta kaikki näytteet on ollut negatiivisia.
Täällä oli kans eilen vähän hiljaisempi päivä liikkeitten suhteen eilen, mutta tais vauva vaan nukkua kun sunnuntaina olin jalkojen päällä viis tuntia. Heti jos on vähän aktiivisempi päivä niin seuraavan nukkuu. Ei vielä mitään oireita, että olisi lähtö edes lähellä vaikka ensi viikon maanantaina olisi jo laskettu aika. Saisi kyllä tulla jo pihalle, kun en saa nukuttua öisin. En oo varmaan neljään kuukauteen nukkunut yötä, niin alkaa olemaan zombiolo. En saa nukahdettua millään.
Montahan vauvaa tällä viikolla syntyy? Tässä taitaa olla aika monella viime hetket käsillä.
Ootteko kaikki aiemmin synnyttäneet ottanut sitä ilokaasua? Oon kuullut, että kaikille se ei auta ja vaan pahentaa oloa, niin en tiedä uskallanko..
 
Multa on mun mielestä otettu streptokokki a ja b näytteet. Ja kaikki mahdolliset näytteet mitä vaan voi ottaa, kun oon viimeisen vuoden aikaan rampannut sairaalassa niin miljoona kertaa, mutta kaikki näytteet on ollut negatiivisia.
Täällä oli kans eilen vähän hiljaisempi päivä liikkeitten suhteen eilen, mutta tais vauva vaan nukkua kun sunnuntaina olin jalkojen päällä viis tuntia. Heti jos on vähän aktiivisempi päivä niin seuraavan nukkuu. Ei vielä mitään oireita, että olisi lähtö edes lähellä vaikka ensi viikon maanantaina olisi jo laskettu aika. Saisi kyllä tulla jo pihalle, kun en saa nukuttua öisin. En oo varmaan neljään kuukauteen nukkunut yötä, niin alkaa olemaan zombiolo. En saa nukahdettua millään.
Montahan vauvaa tällä viikolla syntyy? Tässä taitaa olla aika monella viime hetket käsillä.
Ootteko kaikki aiemmin synnyttäneet ottanut sitä ilokaasua? Oon kuullut, että kaikille se ei auta ja vaan pahentaa oloa, niin en tiedä uskallanko..
Kahdessa ekassa synnytyksessä en siitä pitänyt mutta näissä kahdessa viimeisimmässä taas olen käyttänyt ja ei ole tullut pahaa oloa.
En osaa oikein sanoa omalta kohdalta että viekö niinkään kipua pois mutta keskityn siihen hengittämiseen kuitenkin niin lujaa että se vie siitä supistuskivusta ajatukset vähemmälle.
 
En mä turhautunut olisi jos suht oireettomasti olisi mennyt mutta tosiaan tätä samaa supistelua on ollut pari viikkoa niin kuin Muklalla. Ja pääsääntöisesti syö mun yöunet. Jotka on 2-4h yhteensä niinä öinä jos sitäkään. Viime viikolla oli kaksi yötä viikon aikana että 6h sain nukkua ja ne on tervetullutta lepoa. :)
Ja ne tuskin antaa 3 viikkoa vauvan tuolla olla.. On jo 3 ja puol kg tod. Näk. Mun toinen tyttö oli syntyessään 4100g ja jäi hartioistaan jumiin :/ siksi ei voi ihan niin kauaa siellä majailla :( ei mahdu tulemaan.

Perjantaina on sairaalaan ultra että katsovat sitä painoa jo ennen la ettei pääsisi liian isoksi alatiesynnytystä ajatellen.

Tezalle tsempit sairaalaan!

Ilokaasua oon kokeillut joka synnytyksessä. Mulla on rentouttanut hyvin. Etenkin siinä vaiheessa kun ponnistuttaa mutta ei saa vielä ponnistaa.

Tsempit muillekin! Kohta vauvelit sylissä!❤

Neuvolassa kaikki hyvin. Vauva tullut viimein alemmas! Ei kiinnittynyt koska pää heiluu mutta selvästi alhaalla. Kätilö/th tunsi pienen nenänkin kun päätä tunnusteli. ❤

Theran
 
  • Tykkää
Reactions: äippä 84 ja teza
Theran: En tiennytkään että sinulla on tuollaista taustaa( tai sitten oon lukenu hutiloiden edelliset tekstit..) Toisaalta sittenhän on hyvä, että voit turvautua siihen ettei tarvii kauan enää kärvistellä :) Itseä vain on rauhoittanut omalla kohdalla tuo fakta että kolme viikkoakin saattaa vielä vierähtää. Ymmärrän vallan hyvin turhautuneisuutesi, jos vaarana kerran isokokoinen vauva. Mä " teen" vaan näitä pieniä tyttöjä niin ei ole henk. Koht. Kokemusta.. Tsemppiä kuitenkin loppupätkään! :)

Ilokaasun tehokkuudesta tai haittavaikutuksista en osaa sanoa, kun se kaasuletku on ollut joka kerta ainoa mitä on keretty käteen antamaan niin siihen oon tarrannut ku viimeseen oljenkorteen :D
 
En mä turhautunut olisi jos suht oireettomasti olisi mennyt mutta tosiaan tätä samaa supistelua on ollut pari viikkoa niin kuin Muklalla. Ja pääsääntöisesti syö mun yöunet. Jotka on 2-4h yhteensä niinä öinä jos sitäkään. Viime viikolla oli kaksi yötä viikon aikana että 6h sain nukkua ja ne on tervetullutta lepoa. :)
Ja ne tuskin antaa 3 viikkoa vauvan tuolla olla.. On jo 3 ja puol kg tod. Näk. Mun toinen tyttö oli syntyessään 4100g ja jäi hartioistaan jumiin :/ siksi ei voi ihan niin kauaa siellä majailla :( ei mahdu tulemaan.

Perjantaina on sairaalaan ultra että katsovat sitä painoa jo ennen la ettei pääsisi liian isoksi alatiesynnytystä ajatellen.

Tezalle tsempit sairaalaan!

Ilokaasua oon kokeillut joka synnytyksessä. Mulla on rentouttanut hyvin. Etenkin siinä vaiheessa kun ponnistuttaa mutta ei saa vielä ponnistaa.

Tsempit muillekin! Kohta vauvelit sylissä!❤

Neuvolassa kaikki hyvin. Vauva tullut viimein alemmas! Ei kiinnittynyt koska pää heiluu mutta selvästi alhaalla. Kätilö/th tunsi pienen nenänkin kun päätä tunnusteli. ❤

Theran
Mie en kans muuten olisi välillä turhautunut mutta tämä jokapäiväinen kipu ja välillä myös tosi lyhyet yöunet kyllä rasittaa ja laskee vireystilaa.

Muuten olen kyllä valmistautunut että tämä raskaus menee yliajalle kun on suurimmat osat mulla raskauksista enemminkin menneet, eikä siinä mitään kunhan vaan vauvalla on kaikki hyvin. Mutta pitkään kestävä kipu ja univelka ottaa koville.
Minä olen nyt siinä hyvässä asemassa että viimeiset kaksi yötä ovat olleet kohtuu hyvät.

Tääkin päivä on osoittautunut kivuliaaksi. Välillä supistelee 2-6min välein kipeästi ja sit taas muuten on menkkamainen kipu päällä.
Mutta näillä mennään ja enemmin tai myöhemmin meillä kaikilla on nyytit sylissä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja varrtTi
Tezalle tsemppiä sairaalaan♡!

Theran toivottavasti pian pääset synnyttämään, niin jospa sitten univelkaakin saa kurottua umpeen. On se tympiää, jos ei saa kunnolla nukuttua. Ja hyvä, että tekevät uuden painoarvion, ettei vauva pääse liian isoksi alatiesynnytystä ajatellen.

Mää kävin neuvolassa. Kaikki ok. Sf-mitta 34. RR matala, niinkuin aina:). Painoa tullut 550g/vko...eli painoa on kertynyt 17-18 kg. Huh! Terkkari meinas, että kyllä vauva syntyy ennen laskettua-aikaa, mutta itellä on tuntuma, ettei tuu ennen. Saa nähä! Viime yönä kaks kertaa joutu nousemaan istumaan ja keinuskelemaan kun supisti ihan kunnolla. En tiiä provosoiko pissahätä supistuksia yöllä. Päivälläki kun tulee supistuksia, niin joutuu samantien meneen pissalle.

Mulla eilen palasi takasin tuo nivuskipu. Nyt tuntuu, ettei askeleen varaa ole. No, kyllä tämän kestää, kun tietää ettei montaa viikkoa enää tarvi kipuja kestää.

Tänään on kyllä pitänyt käydä monta kertaa lueskelemassa kaikkien kuulumisia ja samalla tsekata, että joko pieniä on syntynyt. Taitaa tosiaan tällä viikolla useampi pikkuinen syntyä:love:.

Jaksamista kaikille viime metreille....kohta on palkinnot sylissä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja varrtTi
Hei vaan täältäkin!
Vagabondalle paljon tsemppiä, siellä varmaan tuhisee sylissä jo pikkuinen :)
Tezalla myös voimia, myrkytys on kyllä inhottava, toivottavasti selviät niin helpolla kuin mahdollista! Minulla puhkaistiin kalvot esikoisesta myrkytyksen takia vauhdittamaan synnytystä ja turvotus oli kyllä kaameaa, vaikka näin jälkikäteen ajateltun olinkin aika koomisen näköinen...
Muklalle Ja Theranille myös jaksamisia, toivottavasti viimeiset päivät ja viikot kuluisi nopeaa! Varsinkin kun teilläkin jo supistelee noin kovin.

Minulla alkoi yöllä todella kipeät supistelut mutta yritin sinnikkäästi nukkua koska ajattelin että ei ne paikat avaudu vielä kun ei viimeviikon tiistaina vielä mitään ollut sisätutkimuksessa tapahtunut. Neuvolassa tutkittiin ja todettiin että paikat ovat pehmeneet mutta kiinni. Verenpaine oli alimmillaan 90/145 ja ylimmillään 96/154 eli reippaasti koholla. Eikös paineet joillakin nouse ennen synnytystä? Koska esikosesta oli myrkytyks, laitettiin varmuuden vuoksi lähete sairaalaan josta soitettiin ja annettiin yliaikaiskontrolli 16. päivälle jos ei ennen sitä tämä lapsonen synny. Lisäksi pyydettiin tikuttamaan pissaa jos proteiinit nousee kahdelle plussalle yhdestä plussasta. Turvotusta tosiaan löytyy mutta uskon että se kuuluu tähän loppuun vain.

Tosiaan supistelut jatkuu ja ovat todella napakoita,vaativat kyllä kaiken keskittymisen kun päälle iskevät, ovat kyllä epäsäännöllisiä mutta jospa ne avaisivat paikkoja. Perjantaina taas neuvola, jospa se täti taas ronkkisi sitten. Vähän masentavaa ajatella että vielä 16. päivään pitää odotella jos vauva ei itsestään tule, pelottaa minkä kokoinen hän edes on ja mahtuuko tulemaan..

Mutta tosiaan, toivottavasti ei mene enää kauaa että tänne saa tulla teidän vauvauutisia lukemaan :)

VarRti & poitsu 40+1
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Teza toivottavasti kaikki menee hyvin (y)
Mukla, varrtTi
tai Theran kukahan on teistä seuraavaksi vuorossa :)
Ei ihme että kukaan ei halua synnyttää alakautta siellä Kreikassa kun ei ole kipulääkitystä :eek:
Streptokokkinäyte täällä meillä otetaan ainakin ensisynnyttäjillä synnytystapa arvio käynnillä rv36 - 37.

Täällä juuri käyty synnytystapa tarkastuksessa ja sain vihreää valoa alatiesynnytykseen :D. Pikkuisen paino arvio oli nyt 3000g ja syntymäpainoksi veikkasivat noin 3500g. Kohdunkaulaa oli vielä jäljellä 2.5cm ja sormelle auki eli toivottavasti kaveri syntyisi tässä 2 viikon sisällä :whistle:.

Toukka rv 37+1
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Toivottavasti Vagabondan sektio on sujunut hyvin!

Theran kyllä tuo kuulostaa jo hyvin lupaavalta. Samoin Muklan, VarrtTin ja Mylove93:n lähtö saattaapi olla aivan nurkan takana. :)

Tezalle tsemppiä sairaalaan! Hyvä kun tarkkailevat.

Ilokaasu on ollut jokaisessa synnytyksessä käytössä. Vikassa en kyllä ehtinyt sitä hengitellä kuin muutaman supistuksen verran. Ei ole tullut huonoa oloa, täytyy vain uskaltaa hengittää kunnolla, jotta toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Apua, täällähän on moni jo ihan siinä hilkulla, että vauva kainalossa! :love: Kaikki luin läpi, mutta teitä oli jo niin monta, että menin ihan nimimerkeissä sekaisin :LOL:

Kovasti tsemppiä suppareiden kanssa painiville, jospa tekisivät asiansa ja pääsitte pian tositoimiin (y)

Turvotusten ja raskausmyrkytysoireiden kanssa piinaileville myös kovasti jaksamista, onneksi vaivat jäävät synnärille :)

Mulla on täällä niin rauhallista, että taidan olla viimeisiä, jotka lähtee synnyttään :cautious: Pötköttelin ihan rauhassa tovin, kun kuopus nukahti. Vauva möyrii säännöllisen epäsäännöllisesti ja ihan tuntuvia liikkeitä. Viihtyy hyvin yksiössää. Silloin tällöin supistaa kipeästi, mutta ei viitteitä mistään synnytyksen alkamisesta. Noh, pitää vaan koittaa ottaa ilo irti...Etenkin, jos tämä jää nyt viimeiseksi :D

Innolla oottelen teidän kuulumisia :)

*muoks*
Niin siitä ilokaasusta. Oon käyttänyt kaikkien kohdalla. Mulle ei tullut siitä yhtää mitään olotiloja, mutta mua auttoi se, että sain keskittyä siihen hengittämiseen supistuksen aikana. Mies nauroikin, että kätilöt oli pistäneet sen kiinni vaivihkaa, kun olisin sillä huohotuksella ollut ihan pöhnässä :rolleyes: Mutta siis itse en kokenut, että siitä olisi tullut mitään autuasta oloa, pahoinvointia, ei niin mitään.

BoomKaa ja papunen rv 37+3
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja varrtTi
Ilokaasusta en minäkään oo muuta saanut kuin helpotuksen just tuon hengittämisen myötä. Varmaan ihan sama tuleeko sieltä maskista mitään ainetta, kunhan vaan keskittyy hengittämään niin se auttaa. Oon käyttäny molemmissa synnytyksissä ja haluan tulevassa myös, ja varmaan jotain kivunlievitystä mielellään jos ehdin.. Edelleen oon kauhean epävarma ehdinkö edes sairaalaan vai syntyykö tää vauva lanssiin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja varrtTi
VarrTi joko on vauva sylissä?❤

Täällä vielä yhdessä koossa. Mukla? Kukas muu täällä oli lähtökuopissa?

Eilen kyllä illalla kun kauhea väsy iski että en halua synnyttää.. Tajuttomana kiitos oli ajatus. Onneksi sain supistusten kanssa nukuttua suht hyvin. Heräilee niihin mutta sain nukahdettua uudestaan.

En oo tainnut sanoa täällä kai tuosta että keskimmäinen tyttö on jumiin jäänyt. Kaksi kätilöä repi hartia voimin tyttöä ulos. Olkapäähän siinä revähti. Epäilivät aluksi että solisluu meni poikki. Roikotti kättä ja oli kipeä. Raukka parka. Onneksi meni levolla ohi ja ei tosiaan pysyvää vammaa tullut.

Täällä alkoi supparit taas aamun iloksi..eli harjoitellaan taas..
Eilen oli melko kylmä mutta päivällä alkoi aurinko jo sen verran lämmittää että pakkasta ihan siedettävä. Käytiinkin kävelyllä. Eipä sitä tässä vaiheessa enää kauhean pitkiä lenkkejä jaksa lyllertää. :)

Theran rv 39+3
 
Huomenta ja tsemppiä kaikille jotka ovat jo synnyttämässä :)♡♡

Voi theran mikä kokemus sinullakin on keskimmäisen kanssa..onneksi ei tullut mitään vammoja mutta ikävää että tuommoista on sattunut ylipäänsä.

Mulla oli eilen niin masentava neuvola käynti ettei mitään järkeä..
Se oma täti on nyt lomalla niin oli sijainen joka heti sano mut nähdessään ettei ole sitten ennen juuri neuvolassa ollut töissä että pitää käydä toisilta kysymässä jos tulee tenkkapoo..ajattelin heti että mitähän hittoa. ..
Ei tämä nainen kyllä tiennyt eikä osannut suoraan sanottuna mitään..
Ja Kouri tosi kovasti kun vauvaa yritti tunnustella. Siihen haettiin toinenkin täti kokeilee ja sama kova kourinta jatkui..piti lopuksi pyytää lopettamaan ku sattui niin kovaa. Sydänääniä ei meinannut saada kuuluviin vaan niitäkin etsi ensin vartin ja tuntui että painaa sen anturan mahasta läpi..
Miten neuvolaan ylipäänsä voi ottaa ihmisen jolla ei ole mitään kokemusta tuosta työstä..ihmettelen suuresti. Hän oli myös kauhuissaan siitä kuinka paljon minulla on supistellut yms.

No olin sitten äitipoliin yhteydessä myös eilen ja ya kontrolli on 15.2 ellei pikkuinen lähe syntymään sitä ennen. Ja sanoivat ettei supisteluista oli haittaa vauvalle kunhan vaan hengittelen rauhassa ja seuraan että vauva liikkuu. Että valmistelee vain siellä hyvin.

Ilta menikin sitten ilman suurempia olotiloja ja yö hyvin. Vähän limatulppaa taas tuli.
Että saapas nähä mitä päivä tuo tullessaan. Mulla olis itellä huomenna synttäripäivä niin jänskätään syntyiskö samana päivänä..

Pe mulla taas neuvola käyntikin ja onneksi pääsen ihan oikealle hoitajalle..En olis kyllä uutta aikaa saanutkaan mutta onneksi pidin itse huolen että se varmaan kantsis siinä samalla varata.

Kivaa päivää kaikille ja jään odottamaan niitä ihania vauva uutisia:)

Mukla 40+3
 
Huomenta!
Taas viikko puolessa välissä, niin se aika kuluu :)

Theran, toivotaan että tämä synnytys sujuu sujuvammin kuin tuo mistä kirjoitit. Aika hurjan kuuloista vaikka loppujen lopuksi kaikki päätyikin hyvin :eek: Paljon tsemppiä supisteluihin, koita saada levähdettyä nyt päiväsaikaan. Onneksi pääset perjantaina ultraan!:)

Joko varrrTi on saanut vauvan kainaloon? Eipä taida tosiaan tarttea odotella sitä sairaalan 16.päivän aikaa :D

Mites Mylove93? Edistyikö supistukset ja pääsitkö sinäkin jo lähtemään? :X3:

Mites tezan vointi? Helpottiko vai jouduttiinko ryhtymään toimenpiteisiin?

Mukla, oot kyllä aika sissi noiden suppareiden kanssa. En kyllä usko, että menis ihan sinne 15.päivään asti, kovasti tsemppiä (y)

Tänne kuuluu sitä tavallisen tasaista. Kuskasin eilen illalla esikoisen treeneihin ja kulutettiin aikaa sillä välin pienempien kanssa marketissa pyörien. Yhdesti jalka meni alta, mutta selvästi on auttanut venyttely ja miehen painelu alaselästä. Harmi kun täällä on niin kaukana nuo hierontapalvelut yms. niin ei pääse ammatti-ihmisen käsittelyyn :unsure:
Täälläkin on pari päivää ollut ihanat ulkoiluilmat. Tänäänkin näyttää tulevan kirpsakka ja aurinkoinen pakkaspäivä. Menee kyllä omasta edestä/vimeiseen tenttiin lukiessa, mutta loppuviikosta ehtii itsekin nauttimaan keleistä kun saa palauttaa kirjat kirjastoon ja keskittyä nauttimaan kotona olemisesta :love:

BoomKaa ja papunen rv 37+4
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Huomenta!
Taas viikko puolessa välissä, niin se aika kuluu :)

Theran, toivotaan että tämä synnytys sujuu sujuvammin kuin tuo mistä kirjoitit. Aika hurjan kuuloista vaikka loppujen lopuksi kaikki päätyikin hyvin :eek: Paljon tsemppiä supisteluihin, koita saada levähdettyä nyt päiväsaikaan. Onneksi pääset perjantaina ultraan!:)

Joko varrrTi on saanut vauvan kainaloon? Eipä taida tosiaan tarttea odotella sitä sairaalan 16.päivän aikaa :D

Mites Mylove93? Edistyikö supistukset ja pääsitkö sinäkin jo lähtemään? :X3:

Mites tezan vointi? Helpottiko vai jouduttiinko ryhtymään toimenpiteisiin?

Mukla, oot kyllä aika sissi noiden suppareiden kanssa. En kyllä usko, että menis ihan sinne 15.päivään asti, kovasti tsemppiä (y)

Tänne kuuluu sitä tavallisen tasaista. Kuskasin eilen illalla esikoisen treeneihin ja kulutettiin aikaa sillä välin pienempien kanssa marketissa pyörien. Yhdesti jalka meni alta, mutta selvästi on auttanut venyttely ja miehen painelu alaselästä. Harmi kun täällä on niin kaukana nuo hierontapalvelut yms. niin ei pääse ammatti-ihmisen käsittelyyn :unsure:
Täälläkin on pari päivää ollut ihanat ulkoiluilmat. Tänäänkin näyttää tulevan kirpsakka ja aurinkoinen pakkaspäivä. Menee kyllä omasta edestä/vimeiseen tenttiin lukiessa, mutta loppuviikosta ehtii itsekin nauttimaan keleistä kun saa palauttaa kirjat kirjastoon ja keskittyä nauttimaan kotona olemisesta :love:

BoomKaa ja papunen rv 37+4
Osastolla ollaan edelleenkin. Miljoona kysymystä lääkärille kun tulee kierrolle. Vauvan liikkeet ja sykkeet ihan ok, mulla edelleen paineet koholla ja turvotusta. Nyt huomaa pullotuksen jo naamastakin.
 

Yhteistyössä