+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Ei toimi. Tee sillee että otat koneelle käyrästä srcreenshotin (Ctrl+PrtScrn/SysRq näippäimet) ja sit avaat Paintin ja siihen "liitä" niin kuva on koneella. Sit paintilla voi leikata turhia pois. Sit tallenna jpg.muotoon.
 
Ella En, muutenkin vielä vähän hakusessa noi, mun oireetkin siellä taitaa olla hieman vinksallaan :LOL: :LOL: Mutta kyllä vähän sellanen fiilis on, että ei ihan normi ole, että käyrä näyttää tolta ja ovistestit tolta :p mutta ei kait tässä auta kun odottaa tätiä paikalle, niin osaa sitten vähän tulkita tota käyrää, että millon on mitäkin tapahtunut :)
 
Ella Sulla on pitkistä kierroista ja ovuloimattomista kierroista kokemusta, niin ihan nyt mielipidettä kysyisin, kun oon nyt tästä kierrosta ollut aika varma, että ovuloimaton tulee, niin mitä mieltä käyrän ja testien perusteella? Kun ei oikein ole kun kokoajan ollut vetistä v-vuotoa, eikä ovismippailuja yms.. :) Kiitos, kun jaksat vastailla ja katsella :flower:
 
Sillon kun FF:n laittaa ovistesti positiivinen nii se sanoo että ovis mahdollinen parin päivän sisään. Esim. kun yhdessä kierrossa sain plussan kp 20 niin se sanoi että ovulaatio mahdollisesti kp 20-22 paikkeilla. Mutta noussut aamulämpö sitten kertoo oviksen tapahtumisen ja sit saa tietää tarkemmin ovispäivän. Ovistesteissäkin lukee erilailla, osassa sanotaan että ovis tulee 12-36h plussasta ja osassa että 24-48h kuluessa.
 
Ella Kiitoksia, ihana kun jaksat innostua =) en vaan sitten tiedä tuleeko joku multiovulaatio kierto,vai onko testit ihan rikki :LOL: :LOL: :LOL: Rauhassa tässä nyt odottelen :) En osaa kyllä yhtään katsoa tota käyrää milklään silmillä tai laseilla :LOL: Mutta ei ainakaan hedelmöittymistä ole tapahtunut, koska muuten lämmöt olis korkeemmalla ollut ja pysynyt siellä :p siis, se minkätakia tässä olen äimänä on tämänpäiväinen ovistesti, johon tuli tummaviiva :) muuten en epäilis olleskaan (ehkä :LOL: )
 
Täytyy tässä innostua muiden käyristä ja testeistä kun omalla kohdalla ei kauheesti mitään tapahdu. Mutta sen verran kauan (1v 5kk) olen noita käyriä katsellut niin erotan kyllä ovuloidun ovuloimattomasta. Sulla vielä niin tasaiset lämmöt.. Mä laitan tähän ovuloidun, joskaan ei ole niin selkeä.


Tässä taas lämmöt ei vahvista mitään mutta vahvat ovisplussat tuli kp 13-14 ja oireet kp 14 niin kyllä siinä ovis oli.
 
Lauantai 6.2.2010




mahara............kp 84/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 67/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 67/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 33/25-35...........................................yk9

Agaetis.................kp 27/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 26/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
Piupula................kp 24/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 22/30..................................yk16 (clomit)

sutulii................kp 18/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp18/28.................3.lapsi...........yk1
KS09..................kp 17/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Minnäi...............kp 15/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 15/29.................................................yk5
inspire...............kp12/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78..........kp 10/27-34........31v.........4.lapsi............yk12

Heathy.............kp 9/31............................2.lapsi...........yk2
Nasukka82 ......kp 7/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone...............kp 6/30.....................3.lapsi....
very important baby kp 4/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 4/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.......kp 2/28...........32v........3.lapsi........yk8

Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5
icefairy




PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3

 
Piupulalla on hyvä käppyrä :) Onks noi kaikki testit päässy haalistumaan vai eiks oikeesti oo näyttäny ton tummempaa vaikka käyrällä selkee ovis onkin? :| Just eilen tuli postista samoja testejä, ärsyttää kyllä kun en ois noita tilannu jos oisin tienny et noikin on One Stepin testejä. Lättäävät päälle jonku "Sofi"-merkin paperin ja myyvät Sofeina.. Noh, saa nähdä mitä niillä tulee.

Mä en nyt sit tiedä ollenkaan koska alotan testaamaan, mulla on noita 14kpl. Eli jonkun 5 vois käyttää tähän kiertoon. Tänään nimittäin oli napukka jo ylhäällä ja ihan pehmeä, aukikin (ei ihan kokonaan). Ja vasta kp 9. FF:n haulla kyllä monella, joka on ovistellut kp 13-15, on ollut sama jo näiltä kiertopäiviltä lähtien... eli kai ihan normaalia. Viimekierrossakin mulla oli tää tilanne kp 14 alkaen, vaikka ovis oli vasta kp 17-18. Olin asennoitunut et alotan tikuttaan aikasintaan kp 12, mut pitäis varmaan alottaa aikasemmin kun oon kuitenkin todistetusti ovuloinut jo kp 13 aiemminkin. Jospa siis testailisin maanantaina kp 11, ettei varmasti mee ohi ja alottaisin vahingossa luget liian myöhään. :)

Ihanaa muuten Minnäi kun viitsit päivitellä aina näin aikasin :D
 
Heathy, mä nyt oon aina suhteellisen aikaseen ylhäällä ja aamusta ei niin kiire mihinkään. Yleensä pyhitän aamun rauhallisen kahvihetken tietokoneella ja samalla kerkeää tekemään tuon päivityksen :D Mulla noita samoja testejä, toivottavasti ei ihan suseja oo, tilasin nimittäi 21kpl...
Mulla siis kp 15 ja ovistesti ei anna mitään. KOntrolliviiva ja son siinä, ei haalee vaaleta haamuakaa..mutta odotellaan, tiistaina odottelen suunnilleen ovista. Mitään muuta tutkailuja en oo oviksen suhteen tehny, mutta yleensäki olen sen aika hyvin havainnut.
 
Minnäi, on se kyl kumma ettei oo mitään viivaa.. Kyllä laitetaan sit porukalla palautetta jos meistä ei kukaan niillä saa kunnon tulosta!

Mulla menee heeeeeermot :headwall: |O Haluttais taaperon kanssa kävelylle, mutta ei oo aurattu niin ei oikein rattaat kulje tossa kinoksessa. Pakko kuitenkin lähtee kohta, ku on niin väsy eikä muualle nukahda... :/
 
Piti selventää, et asutaan hemmetin jyrkän mäen päällä. Eli se takasin tulo, ku neiti on juuri suvainnut nukahtaa, on täyttä tuskaa ja lopulta varmaan tänäänki johtaa siihen että pieni herää. Vielä kun tajuais, mikä siinä nukkumisessa on niin kamalaa :D Nyt ollaan juhlittu, ku kolme yötä on nukkunut putkeen 22-7 (siis vihdoin 14kk iässä kokonaisia öitä!).. sit ku joskus minäkin saisin unille niin ois kiva, nyt ei nukahda ku miehen kans. Sillon ku viel tissi kelpas, minä olin ainoa joka sai nukuttaa, mutta nyt ilmeisesti isin isommat kädet rauhottaa.
 
Minnäi, kyllä mullakin on tullut ovistesteillä ihan viivattomia testejä, sillon sitä lh:ta ei vaan oo juuri yhtään erittynyt. Kotitestien One Stepit on kyllä toimineet mulla.
ON: tän päivän ovistesti oli eilistä vaaleampi joten ei se ovis näin ajoissa tänne löytänyt.
 
Heathy En tosiaankaan saanut ton selvempää sillon kp 14 ja kp 15 aamulla ei enää mitään ja nyt eilen sain taas viivan, eikä noikaan viivat mitään vahvoja ole :| Oon kyllä aikaisemin saanut ihan selkeesti kontrolliviivaa tummemman viivan noihin.?!? En sitten tiedä, siksi tässä vähän skeptisin mielin olen liikenteessä tän ovistelun kanssa. :)

Ella hmm, jos se ei vaan antanut tälläkertaa parempaa viivaa ja ovis oliskin ollut eilen? ja tanaan sitten vaan lh laskussa ? :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piupula:
Ella hmm, jos se ei vaan antanut tälläkertaa parempaa viivaa ja ovis oliskin ollut eilen? ja tanaan sitten vaan lh laskussa ? :D
Niin, paitsi että aamulämpö ei ainakaan tänään vahvistanut oviksen olleen. Mulle se nyt on melkee lottovoitto että ovis tulisi edes "järkevillä" kiertopäivillä niin olen aika skeptinen. Jos oli ovis nii se ois hyvä, koska se ois hyvin hyödynnettykin.

 
Noh, nyt sitten tulee kananmunalimaa ja vasenta munista repii :D Voisi olla niinkin että ovis ois tänään myöhemmin tai huomenna.. Illalla ukolle kyytiä tiedossa :saint: Piupula, niin voihan se olla jos eilen oli LH-huippu niin ovishan tuleekin siitä 1-2 päivän päästä yleensä..
 
Kuulostaa siltä että ovuloit ja että se on hyödynnetty, Ella-83! Peukutan teille täysillä b =) d

Piupula, oot siis saanut niihin kuitenkin viivoja? Hmm.. voihan niis olla viallinen eräkin, en nimittäin ko. merkkiin hirveesti luota! Mielenkiinnolla odotan millaista mulla näyttävät ens viikolla. Tänään kuitenkin vihlo jo ovista enteilevästi.. :)
 
Heathy Juu, sain kp14 viivan ja nyt eilen kp23 sain taas viivan, tänän en ole vielä tehnyt, mutta muuten kaikki on ollu negatiivisia. Että tiedä nyt sitä sitten :) Noh, jos FF on oikeassa, niin tädin pitäis vierailla 4päoivän päästä :) Toivottavasti ovis kohta olis teillä käsillä :heart:

*muoks* Tein just sen ovistestin ja siihen tuli samanvahvuinen viiva, kun eilenkin, mutta ovis ei voi olla, koska lämmöt taas on nousemassa taas
( aamulämpö oli tänään 36.5 ja äsken kun mittasin niin oli 36.7 ), noh, kun se täti pärähtää paikalle, niin yritän sitten keksiä näille kaikille selityksen :)
 
Heathy, juu edelliset on myöhään kp 13 laitettu ja tänää vielä varmistus :D Sit vaan lämpöjä seuraamaan, nouseeko.. A>ika hassua jos nyt ovuloin koska vastahan mulla oli se edelliskierron ovis, kun tuli nii myöhään kp 36 nii ois aika hienoo jostässä kp 16-17 olisi ovis ihan järkevään aikaan :D
 

Yhteistyössä