+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Voi sulla on kyllä nyt jännää, Piupula! Mullakin oli kaksivaiheinen lämpökäyrä viime kierrossa, aluksi sillon kp 14 laski ja nousi, ja oletin että sillon oli ovis. Mut sit kp 17 nous uudestaan, ja FF vaihto ovispäivää. Limailut ja kn puolti vielä sillonkin ovista. Menkkojen mukaan todellinen ovis olikin kp 17. Nyt kun oon lämpöjä mitannut, niin ne on jatkuvasti olleet samalla tasolla ku viime kierrossa ton kp 14 jälkeen, eli korkeammat ku viimeks oli alkukierrossa. Sillon siis tais mittari heittää häikkää ihan alussa, ja lopullinen lämmön nousu kerto todellisen oviksen ajankohdan.

Seuraa siis lämpöö vielä joka aamu, jos se pysyy viel ylempänä kun aiemmin on kaks mahdollisuutta: joillakin kiinnittyminen aiheuttaa uuden nousun lämmöissä, tai sitten se ovis onkin ollut nyt ja testit oikeessa. Tai sit tuplaovis ja kohta on kaksi pullaa uunissa :D Mut ainahan noi iltamittaukset on tosi epäluotettavia, eli sen perusteella en vielä tekisi päätelmiä... hyödyntäkää nyt kummiskin mahd. myöhäinenki ovis ;)
 
Heathy Piti toi mies jo eilen kaataa, mutta nukahdin jo puoli kymmeneltä :D siis tänpäivän aamulämpö oli 36.5. Täytyy toi mies kaataa tänään, vaikka olaan vaan riidelty tää päivä :( En oikein luota nyt mihinkään :p Heh, sehän oliskin jos kaksi sieltä pamahtaisi :D Tulis sitten oikein rytinällä. En kyllä usko, että menkat alkais 4päivän päästä, kun yleensä toi meidän toinen kissa alkaa hoitaa noita lelujansa AINA viikkoa ennen kun mun menkat alkaa.. Aikasemmin siitä kirjottelinkin, mutta sillon mulla olikin varhanen keskenmeno :'( Se on mun oma meedioni täällä :LOL: :LOL: Kaippa noi eläimet jotenkin vaistoo näitä hormoni juttuja :p Nyt se on taas ollut niin sulonen, kun se vahtii mua kokoajan ja on vieressä :) Tulipas nyt eksyttyä aiheesta :D niin ja kiitos, kun jaksat kommentoida ja pohtia täällä :) :heart:
 
Tää tyttö tulee takasin tänne! 5 tuntia istuin tänää naisteklinikalla, aamulla alko verta tulee ja pieniä klönttejä mukana. Ultrattiin sitte ja ei näkynyt sikiöpussia. :(( Toivon vaan nyt et pääsisin tällä ja raskaushormoni laskis, ettei olis kohdunulkopuolista.

Eli mut voi poistaa plussanneista ja laittaa vaikka taustailemaan. :)

Kauan tää vuoto kestää ja koskas sit alkaa ekat kuukautiset?
yritys meillä ei lopu, vaikka en uskonu et tämmönen voi tuntua näin pahalta!
 
Sunnuntai 7.2.2010




mahara............kp 85/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 68/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 68/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 34/25-35...........................................yk9

Agaetis.................kp 28/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 27/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
Piupula................kp 25/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 23/30..................................yk16 (clomit)

sutulii................kp 19/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp19/28.................3.lapsi...........yk1
KS09..................kp 18/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Minnäi...............kp 16/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 16/29.................................................yk5
inspire...............kp13/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78..........kp 11/27-34........31v.........4.lapsi............yk12

Heathy.............kp 10/31............................2.lapsi...........yk2
Nasukka82 ......kp 8/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone...............kp 7/30.....................3.lapsi....
very important baby kp 5/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 5/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.......kp 3/28...........32v........3.lapsi........yk8

Amf......................................................................




TAUSTALLA

Aurella
miimii10
nelli5
icefairy




PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
 
Pahoittelut icefairylle :hug:

Olipa taas eilen kiireinen päivä, lukemassa täällä kävin mut paljon ei kerinny asettua sen vertaa et kirjoittelis. Saas nähdä minkälainen on tämän päivän ovistesti. Kp14,15 ei tullut vielä mitään, mutta luulis et pikku hiljaa alkais jonku sorttista viivaa tulemaan. Testi kun kuivuu niin silloin näkyy ihan olematon "viivanpaikka" mut testiajan sisällä ei mitään. Ärsyttää jos nyt noi testit "pettää" ku mitään muuta havainnointi et tehny tässä kierrossa. Ois pitäny etes lämpöja mittailla. Noo ompa vähemmän ressiä :D
Täällä moni (piupula ja Heathy, ainakin) jaksaa hienosti ja tarkasti seurailla kiertoa. Kiva lukea ja katsella muiden havaintoja ja ottaa oppia :)

Mitäs kuuluu listan kärkikaartille, vieläkö megakieroa päällä maharalla ja macy graylla? Entäs Annmari? Vieläkö on mukana poppoossa? Vaikko odotuspuolella jo ;)

Jännät paikat taitaa olla käsillä myös uuteennousuun ja Agaetisillä? Millaisissa fiiliksissä mennään?
 
Voi ei, icefairy :hug: Voimia teille. Toivon todella, että raskaushormoni katoaa pian, ja kärsimys olisi jo ohi. Hienosti suuntaat katsetta jo eteenpäin, suurenkin surunkin keskellä on toivoa :heart:

Mulle iski eilen VTI ja pikkusta vaille 39 astetta kuumetta. Oli totaalisen kamala olo, mutta Yogi-teen, karpalomehun + jauheen, luomuhunajan ja inkiväärin avulla tyydyin lääkitsemään ja hillitsin särkylääkehimon (en ole niihin sitten synnytyksen koskenut! enkä aio enää ikinä, ellei ole kyse elämästä ja kuolemasta). Pelkäsin kokoajan et joudun antibioottikuurille, ja että tää kierto menis sit ihan harakoille. Mut kuinka ollakaan, levolla ja luonnonlääkkeillä hengissä vielä! Ennen tää olis jo varmaan mennyt munuaisiin, mutta tänään aamulla lämpöä enää 36.6 ja kivut melkein kokonaan poissa. Toivotaan vaan ettei vaikuta tulevaan ovikseen..
 
Täällä vielä ollaan ja tilanne sama :headwall: ei merkkejäkään tädin tulosta ja nyt en oo testiäkään tehnyt. Yksi kaapissa olisi, mutta en oo innostunu testaileen. Jos tässä vielä viikon odottelis ja testais sitten ja jos mitään ei ole tapahtunut täytyy kai lekuriin mennä. On nyt ollu kaikennäköistä sählää ettei oo oikeen jaksanu koko asiaan keskittyä.

Paljon voimia Icefairy :hug: nuo on just niitä tilanteita joita ei toivois kenellekkään. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja yritys jatkuu.

Mä kyllä käyn täällä lukemassa teidän juttuja, mutta en oo nyt jaksanu kirjotella kun ei mitään ole tapahtunut ja on muutenkin vähän möhnä olo, mutta jospa tämä mielikin piristyisi kun kevättä kohti mennään.

Plussatuulia kaikille ja rattoisaa sunnuntaipäivän jatkoa :whistle: :heart:
 
icefairy :hug: :'(

Mä' en muista, oliko se tässä pinossa vai jossain muualla, kun oli puhe siitä vilun väreistä ja kuumista aalloista, plussasko sillon joku? Mulle meinnan on tullut sellasia. Vuoronperää on niin kylmä, niin kylmä, ja sitten yhtäkkiä muuttuu niin kummaks että hiki ihan valuu :/

Ei muuta, katsellaan :D
 
Minnäi tsemppiä oviksen löytämiseen! =) Pakko tässä on tätä kroppaansa seurata, että onko jotain häikkää ja muutenkin, jos sitten puolenvuoden sisään pääsee/joutuu/haluaa lapsettomuushoitoihin, niin on sitten jotain dataa näyttää, ettei mene turhaan aikaa ja rahaa hukkaan, kun muuten joutuis kaiken tekee alusta kuitenkin :) Meillä siis 6kk nyt yritystä takana ja yk5 menossa. Muutenkin ton megakierron jälkeen on hyvä katsoa, että lähteekö peliuttämään normaalisti :) Itelle kyllä nousi kamala epätoivo ja stressi, kun FF löy ovispäivän mulle näkyviin, oli paljon helpompaa olla ilman minkäännäköistä tietoa asiasta :headwall: onneksi karisi kuitenkin suurinosa pois tän viikonaikana :)

Heathy Paranemisia sinne :hug: Nyt pitää ihan kysyä, että mitä toi yogi-tee on? ja VTI=virtsaputkentulehdus(ko)?? Itellä ollu 1vuoden estolääkitys ja nyt 3vuotta kokoajan pillerit saatavilla ( käyn joka vuosi hakemassa 100kpl lääkäriltä ), koska mulla tulee niitä kokoajan, kaikki vippaskonstit oon kokeillu, suurimäärä c-vitamiinia auttoi, mutta ei vieny tulehdusta pois. Mulla on ultrattu munuaiset ja vitsatiet, mutta mitään syytä ei oo löydetty, osalla kuulemma paranee lapsen syntymän jälkeen ( näin kävi siskolle ainakin ) :D Voisin seuraavalla kerralla kokeilla noita sun keinoja =)

*muoks*
Ella voi kun osaisin sanoa jotain, kun itellä vähän sama homma menossa noiden testien kanssa, toivottavasti ovis nyt kuitenkin käsillä :heart:
 
Minnäi, taitaa siis kuitenkin olla vielä tuloillaan! :)

Ansku-82: On sullakin kyllä jaksamista, mutta mitäpä sitä ei oman pienokaisen eteen tekisi.. Toivottavasti kova työ ja odotus palkitaan. :heart:

Ella-83,
toi on kyllä tummempi ku ne aikasemmat. Jospa eilen vaan oli laimeempi pissa, ja ovis ois nyt? Hyvältä kumminkin näyttää :)

Piupula, kiitos :) Virtsatieinfektiota tarkotin siis kyllä. Mulla sama ongelma, näitä on tullu aina usein (ennen elämäntapamuutoksia vielä useemmin) ja yleensä edennyt munuaisiin, antibiooteista huolimatta. Estolääkitystä ei alotettu ku oli esikoinen yrityksessä. Raskauden aikana ei tullut kun kerran, just ennen plussaa ja meni sillon ohi ihan panadolilla ja levolla.

Sitä seuraava, eli viimeisin, oli VTI pari kuukautta takaperin, nous yhtäkkiä illalla lämpöä 39.5, selkä ja alavatsa todella kipeät ja pissasin verta.. litkin sitten nesteitä 6 litraa jotta huuhtoisin tulehduksen pois, ja paljon karpaloa+puolukkaa, ja olin seuravaana päivänä jo täysin oireeton. Mulla ei myöskään ole rakenteellisia vikoja, yleensä VTI liittyy tiheään seksin harrastamiseen :saint:

Mutta siis, kyselit Yogi-teestä. Se on vanhojen itämaisen lääketieteen perinteiden mukaan koostettuja yrttiteesekoituksia, jotka on siis tehty edistämään terveyttä. Valehtelematta parasta teetä mitä on, jokaisesta tulee sekä henkinen että fyysinen hyvä olo loistavien, voimakkaiden makujen lisäksi. Aluksi ostin suomesta Ruohonjuurista/Life-myymälöistä, joissa maksavat noin 4-6e/16pss. Yhdestä pussista saa 1-3 kuppia. Sitten löysin www.iherb.com, josta niitä saa euroissa noin 2 euron hintaan. Postikulut 4 dollaria, electron käy, ja tulee suomeen tulleitta noin 10 päivässä (jos kiinnostaa, saat multa yv:llä alekoodin sinne). Niistä mun mielestä tehokkain VTI:hin ja muihin infektioihin on ollut Lemon Ginger Green tea, kun inkiväärillähän on todetusti tulehdusta laskevaa vaikutusta. Tutkittua tehoa on myös Echinacea-teellä (http://www.iherb.com/Yogi-Tea-Echinacea-Immune-Support-Caffeine-Free-16-Tea-Bags-85-oz-24-g/5491?at=0), joista Yogi-sekoituksessa on myös mukana useita muita vastustuskykyä ja immuunipuolustusta vahvistavia tehoaineita.

Muita luonnonmenetelmiä:
- Mehiläistuotteet: luomuhunaja ja propolis-uute, luonnon antibiootteja sekä viruksia että bakteereja vastaan
- Kylmäpuristettu kookosöljy: antibakteerista, -viraalista
- Karpalo ja puolukka, etenkin pakastekuivatut rouheet koko marjasta tosi tehokkaita nimenomaan VTI:tä vastaan
- Tuore luomuvalkosipuli kuumentamatta (ei-luomuissa, etenkin kiinalaisissa, ollaan käytetty klooria ym valkaisuaineita valkaisemaan.. ei hyvä)
- Tuore inkivääri
- Luonnon C-vitamiini tehoaa paremmin kun purkkikama; eli ruusunmarjaa, greippejä (moninkertaisesti C:tä verrattuna appelsiiniin), tummia lehtivihreitä
- Yksinkertaisesti ihan älytön juominen, ja virtsan pidättely. Huuhtoo tehokkaasti tulehdusta.
- Oikea annostus D-vitamiinia ehkäisee ja hoitaa: nykyiset suositukset todella vähän. Vähintään 2000 IU = 50 mikrogrammaa päivittäin.
- Vältettävä: perunaa, pastaa, riisiä, vehnää, maitotuotteita ja muita tulehdusta lisääviä ruoka-aineita

Sori jos innostuin liikaa :D Halusin vaan kertoa mikä mulla on auttanut toistuviin VTI:hin huomattavasti tehokkaammin kun antibiootit, joita yleensä oon tarvinnut eka yhden kuurin, sitten sairastunut munuaistulehdukseen, johon uudestaan suonensisäset antibootit.
 
otinpas omistanikin tän hetkisistä ovistesteistä kuvan..
kp14 ja 15 testiajan sisällä ei ollut havaittavissa minkään moista viivan tynkää ja kp 16 tuli ihan haaleenvaaleen viivan irvikuva testiajalla. Testit kuivuneet ja viivat tummemmat siksi. Ovista odottelen laskujenkin mukaan tuossa kp18, kutakuinkin :D
 
Heathy Kiitoksia :) Mua kyllä kiinnostaa enemmän kun tiedätkään :) Ite olen kanssa enemmän ton luontaistuotteiden kannalla kun lääkkeiden :) Saako sieltä tilattua depid:llä? Kun ei oo enää tota electronia käytössä :) Tietoa vaan ei ole ollut niin kamalasti, ja täytyy kyllä ihan tunnustaa, että en ole niin viitsinyt etsiäkkään enää :ashamed: maitotuotteita en osaa kyllä jättää elämästä kokonaan pois, nyt taas tullut herkuksi syödä maustamatonta jugurttia tai maitorahkaa ja marjoja ja hunajaa :) Ja täysjyvänä syön kaiken noista muista :) Mistä käyt ostamassa noita tuotteita ( tietenkin tuoreet kaupasta :D ) ? mulla vaan aina tuppaa jäämään kaikki aina kausittaiseksi innostukseksi :ashamed:

*muoks*
Minnäi hyvältä näyttää toi sun sarjas :)
 
Minnäi, kyllä tuo sitä puoltaisi et ovis ois tuloillaan :)

Piupula, mä en oo ihan varma, kun menee kassalle se kysyy maksutiedot, joihin tulee kortin numero. Electron toimii, koska siinä on samanlainen numerosarja kun visa-korteissakin. Kannattaa siis kokeilla mennä siihen maksuun, ja sopiiks sun kortin numerot (tai siis löytyykö siitä ne numerot mitä se haluaa). Jos ei mee, niin sit ei tilauskaan mee eteenpäin. =) Kiva tietää että kiinnostaa, etten turhaa höpöttäny puolta palstasivua :D Missä päin asut, se kun vaikuttaa siihen mistä kannattaa etsiä noita tuotteita? Asun ite pk-seudulla, mutta tiedän hyvin Tampereen alueenki luomumarkkinat. Edullisia luomutuotteita saa ainakin tilattua http://www.luomukauppa.fi/fi/, josta tulee ilman postareita yli 50e tilaukset ja hinnat lähes poikkeuksetta suomen markkinoiden edullisemmat.

Tietysti on sun oma päätös, mitä maitotuotteiden suhteen teet. Täytyy vaan sanoa, että ite ajattelin ihan samoin! Vedin rahkaa protskua varten, maustamatonta jugua ja juustoja. Sitten eteni nää mun infektiotutkimukset, ja selvis maitoallergia. Jatkuvalla altistuksella oireina oli vaan infektioherkkyys, en olis siis ikinä osannut arvata että johtui maidosta. Nyt altistuin vahingossa pitkän tauon jälkeen, ja saan jo iho-oireita ja vatsan sekaisin viikoksi. Aluksi oli vähän hankalaa, mutta nyt lähinnä ällöttää.. tuntuu niin kaukaselta, et miten voi haluta käyttää jotain mikä on tullut märehtivän eläimen nänneistä ja tarkotettu sen poikaselle :D Pizzakin maistuu tuhat kertaa paremmalle, kun panostaa tomaattikastikkeisiin ja täytteisiin (marinoituja kasviksia, siitakesieniä ym), eikä juustoa tarvii. Miehellä kans jääneet maitotuotteet nyt jo kokonaan, vaikka aluksi sanoi ettei ikinä luopuis kahvimaidostaan, vaikka muut jättäiskin. Noh, nyt ei voi sietää maitoa sekään. Kaikki ihmisethän on erilaisia, ja kun on kasvanut tässä kulttuurissa on tosi vaikea ajatellakaan maidotonta elämää. Tosiasia kuitenkin on, että moni saa siitä pitkällä tähtäimellä oireita. Maitoa ei ole luotu ihmisravinnoksi, jotkut vaan ovat paremmin sopeutuneita siihen kun toiset.

Joka tapauksessa, hienoa kun innostut (kausiluonteisuuskin on enemmän välittämistä kuin monella muulla!) ja mahtavaa että etsit vaihtoehtoisia tapoja hoitaa ja ehkäistä näitä kirottuja pissatulehduksia =)
 
Heathy kaikki vippaskonstit on tervetulleita :) On niin kauan näitä ollut, eikä aina viitsi noita antibiootteja syödä :| karpaloita oon syönyt mehuna, kuivattuna ja jauhona :) nyt oon jokapäivä aamulla juonut sitsuunavettä, että on vatsahapot kunnossa :) ( muutama puristus sitruunamehua ja vettä joku 1dl ) jos maistuu makealta, niin hapot on kunnossa, jos maistuu kitkerältä, niin ei ole kunnossa. Viikon kahden sisällä pitäisi ruveta maistumaan makealta :) ja toimii oikeasti! kokeiltu on monesti :) samalla tavalla magnesium puhdistaa elimistöä (kun hakee jauheena apteekista ) en enää takalleen muista kuinka paljon sitä piti liuottaa 0,5l vettä ja juoda viikonsisällä se pullo :) Aika paljon olen kaikkea kokeillut tässä vuosien varrella, mutta paras keino aina on ollut c-vitamiinia paljon ja vettä ainakin 2l päivässä, jos joku päivä juo vähemmän, niin heti kyllä huomaa.
 
Heathy, niin voi olla että oli laimeampi mutta tosiaan tämä päivä nyt oli tummin niin lasken taas että ovis voisi olla tänään-huomenna.. Eilinen ukonkaato ei onnistunut, meillä oli vieraita pitkään aamuyöhön ja sit mentiin vaan nukkumaan. Aamulla koitettiin korjata asia mutta se jäi touhutippa-asteelle.. Harmittaa kun ei nyt saa sopivaa aikaa järkättyä että voisi olla kaksin puolisen tuntia (tai ees 5 minuttia :D ). Tänää illasta on ehk ämahis vielä ja haluaisin sen hyödyntää koska huomenna on se vyöhyketerapia ja uskon että käsittely viimeistään saa oviksen aikaan..
 
Maanantai 8.2.2010



mahara............kp 86/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 69/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 69/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 35/25-35...........................................yk9

Agaetis.................kp 29/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 28/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
Piupula................kp 26/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 24/30..................................yk16 (clomit)
sutulii................kp 20/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp20/28.................3.lapsi...........yk1

Minnäi...............kp 17/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 17/29.................................................yk5
inspire...............kp14/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78..........kp 12/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 11/31............................2.lapsi...........yk2

Nasukka82
......kp 9/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone...............kp 8/30.....................3.lapsi....
very important baby kp 6/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 6/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.......kp 4/28...........32v........3.lapsi........yk8
KS09..................kp 1/??...........21v.........2.lapsi............yk7

Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5
icefairy




PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3


 
Tulin juuri ultrasta, siellä sykki pienenpieni sydän!
Ajattelin vaan piipahtaa kertomaan, että en suosittele noita predictor testejä käytettäväksi kenellekkään!
Näytti ihan selvän plussa 9.1. ja se oli sittenkin negatiivinen!
(hedelmöittyminen tapahtunut n.8.1. vasta)

Päivittäjä saa halutessaan vaihtaa mulle plussapäiväksi 16.1. sillon tein digitaalisen testin.

Plussatuulia kaikille!!
Lara- ja vieläniinpieni rv6+3
 
lara- :flower: :hug:

Täällä taisi alkaa kierto alusta, eli tulla kp1... Vuotoa ainakin on sen verta ja jos lähtee laskemaan, niin se on aika tarkkaan sen 14 vrk siitä kun ekan kerran oletin oviksen olevan... Katsellaan kuitenkin iltaan ennen kun aletaan päivittelemään, sillä vuodinhan minä viime kierrossakin aika kummallisesti...
 


Taittaapi ovista pukata. Aamulla ei vielä noin tumman viiva ollut, nyt tummempi ja kuva otettu testiajan sisällä (ei siis kuiva) ja nyt tummemmaksi menee koko ajan. Kuhan ei humpsahda ovis ohi ku iltaa menee vasta miehen kellistäminen ;) Mutta eikö testin jälkeen yleensä ole päiväkin aikaa varsinaiseen ovikseen...Laskutkin tukis huomiselle varsinaista ovista.

Onnea Lara, nyt voikin sitten olla jo huokeammalla mielellä ja alkaa nauttimaan raskaudesta :heart:

KS :hug:
 
Kiva kuulla, että hyvältä näyttää Lara!

Voi KS09, toi on kamalaa :hug: Nyt vaan otat muistiin kaikki tuntemukset, ja luotetaan siihen että se lääkäri osaa kertoa mikä vaivaa ja korjata sen, jos ei se korjaannu itsestään ennen sitä. Voimia!

Minnäi, nyt on kyllä ovis siellä päin! Mä uskon että ehditte hyödyntää sen varsin hyvin :D Eli pitäkää hauskaa ja toivotaan parasta!

Itsekin alotin tosissaan tänään kp 11 jo ovistikuttelut, kun limaa tuli isompi erä tänä aamuna ja muutenkin vasen puoli vihlonut aika huolella. Kn myös "ovistuulella" jo kolmatta päivää :D

Mun äsköinen testi näyttää siis tältä:


Taitaa ovis siis olla tuloillaan suht normi aikaan, ja vois olla tulossa taas mun normaali, 27 päivän kierto. Toivossa on hyvä elää :saint: Osaaks kukaan muu kommentoida? Mun mielestä tää on jo aika tumma, et luulis et ovulaatio tulis ennemmin lähipäivinä kun vasta sunnuntaina. Plussa se tuskin vielä on, vaikka luonnossa näyttää tummemmalta ku kuvassa.
 

Yhteistyössä