Helsingin seudun tapaaminen

Viimesin :D


Tarkistellaanpa listaa :)
Eli jos jonkun nimi puuttuu/on liikaa niin ilmoa, yritin muistaa kaikki muutokset kyllä, mut näin kipeenä saattaa muisti pätkiä (saikulla himassa)

Gloria
Auryn
Mirena04
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Perhoinen84
Tanjuska-77-
Papuneiti
Justiina2004
Nasupossu
Ansu-78
IsoPahaSusi
Venefica
Piiku

päivitetty 27.2.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 17:22 PulttiBois kirjoitti:
kuka jo odottaa tapaamista- tai itse ruokaa :whistle: :p

*vilkuttaa* :wave:

on taas pulma että mitä päälle. mitä muut? :whistle: :xmas:
:wave: :wave: !! Ja sama ongelma tietty, ostin kyllä vasta kivat farkut, joissa on paljetteja p.rsetaskuissa että jos niiden seurax paita löytyis :).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 17:22 PulttiBois kirjoitti:
kuka jo odottaa tapaamista- tai itse ruokaa :whistle: :p

*vilkuttaa* :wave:

on taas pulma että mitä päälle. mitä muut? :whistle: :xmas:
Ruokaa varsinkin odotetaan kieli pitkällä :p Siitä onkin hävyttömän paljon aikaa kun viimeks on päässyt herkuttelemaan kunnon biffillä. Vaatteista en jaksa ottaa ongelmaa, kunhan nyt jotain löytyy ettei tarvii munasillaan tulla :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 19:03 mirena04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 17:08 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2007 klo 14:12 mirena04 kirjoitti:
, kunhan nyt jotain löytyy ettei tarvii munasillaan tulla :D
:eek: :LOL: :eek:

MUNASILLAAN??? :snotty: :D
Juu se on vaan sanonta, kuulostaa kivemmalta ku sanoa pimppisillään :LOL: Elä pelkää, ei mulla kikkeliä oo. Ja vaik oiski ni en aijo näytellä sitä :whistle:
:LOL: :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 12:09 DakotanEmo kirjoitti:
Heissan naiset :wave: Elämä heittelee tällä hetkellä rajusti, mutta tulen silti syömään...
heiiiii :wave: Onx mulla jotain menny ohi/ootko palstalla kertonu jotain mitä en tiiä, eli miten eläm heitelly? Rankkoja tapahtunutko? Ei oo pakko kertoa jos et haluu. Mutta näemme lauantaina :).
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 12:54 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 12:09 DakotanEmo kirjoitti:
Heissan naiset :wave: Elämä heittelee tällä hetkellä rajusti, mutta tulen silti syömään...
heiiiii :wave: Onx mulla jotain menny ohi/ootko palstalla kertonu jotain mitä en tiiä, eli miten eläm heitelly? Rankkoja tapahtunutko? Ei oo pakko kertoa jos et haluu. Mutta näemme lauantaina :).
En ole kertonut kenellekkään ja missään :'( (anteeksi pulttis kun en vastannut puhelimeen :ashamed: en vain jaksa..) Siksi hiukan jännittää lähteä nyt ulos.. Tiedä miten tunteelliseksi sitä heittäytyy.. Mutta ajattelin tosiaan tulla syömään jotta saan muuta ajateltavaa, toivottavasti en ole kovin masentunut, että pääsen lähtemään.. Argh...
Mutta korjaan varauksen huomenna 15 henkilölle.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 13:55 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 12:54 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 12:09 DakotanEmo kirjoitti:
Heissan naiset :wave: Elämä heittelee tällä hetkellä rajusti, mutta tulen silti syömään...
heiiiii :wave: Onx mulla jotain menny ohi/ootko palstalla kertonu jotain mitä en tiiä, eli miten eläm heitelly? Rankkoja tapahtunutko? Ei oo pakko kertoa jos et haluu. Mutta näemme lauantaina :).
En ole kertonut kenellekkään ja missään :'( (anteeksi pulttis kun en vastannut puhelimeen :ashamed: en vain jaksa..) Siksi hiukan jännittää lähteä nyt ulos.. Tiedä miten tunteelliseksi sitä heittäytyy.. Mutta ajattelin tosiaan tulla syömään jotta saan muuta ajateltavaa, toivottavasti en ole kovin masentunut, että pääsen lähtemään.. Argh...
Mutta korjaan varauksen huomenna 15 henkilölle.
höh, siksi soittelin kun tuon näin..
toivottavasti ei mitään ihmeellistä. tai varmaan onkin kun noin kirjoitit.. höh :ashamed:
mutta muista- mä olen lähellä tässä jos tulee asiaa tms :hug: :heart: :wave:
 
papuneiti harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 23:53 Iso Paha Susi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 20:58 auryn kirjoitti:
Mä ootan :wave:
Vaatepulma on juu, kun ei osaa valita... Kengät on ainoo mikä on varma valinta :D
Mulla ihan sama juttu, kenkiä ei tarvi miettiä. Mutta vaatteet.... :/ :whistle:
Mun tarvii miettiä ihan kaikki.. Ei ole mitään kivaa päälle pantavaa, ei edes kenkiä.. :/
No, alasti ei varmaan tarvi tulla! :whistle:

Ketkä meinaa lähteä jatkoille syömisen jälkeen?
 
Oishan se kiva lähtee jatkoille viel,kun kerrankin pääsee.Mutta mulla ei nykyään oo minkäännäköstä tietoo mikä ois hyvä paikka.Siitä on ainaki "sata" vuotta,kun olen Helsingin rafloissa käyny.
 

Yhteistyössä