Huhtikuiset 2018

Hei täällä varovainen 31v odottaja. Vaikka kuinka päätin etten tee testiä ennen kuin on paljon myöhässä niin äsken sain varovaisen plussan apteekin omalla testillä. Eli la osuis 10.4 ihan ihan.nuorimman lapsen syntymäpvä lähelle. Lapsia ennestään 3 ja tämä olisi sitten meidän viimeinen taidon näyte.

Miten sinne huhtikuisiin voikaan liittyä?
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu ja Pia87
Tänne alkanut pahoinvointi rantautua... :sick: Mitä te napostelette pitääksenne ällöolon kontrollissa? Kauheesti ei ois varaa painoo kerryttää, niin yritän kovasti pohtia mikä vois olla helposti mukana pidettävää, kevyehköä syötävää (n)
 
Uskaltaudun tänne kertoilemaan, että menkat myöhässä, maha turvonnu, hiki pienestki, kasvot ja hiukset rasvaset melkein heti pesun jälkeen..Ja tänään on maha kuplinu.
Mutta testii en viel oo tehny.
Haastava elämäntilanne vaikeen parisuhteen takia. Ja ikää 43v. itellä ja penska 1,8v.
Että hui sanon mie ja pitää kait huomenna ostaa raskaustesti!
 
@Miri81 vaikea kysymys (n), terveellistä naposteltavaa. Ainakin mun tekee mieli suolaista ja eikai mikään suolainen kovin terveellistä ole ;). Oisko jotkut pähkinät? Ne ei oo kyllä kevyttä mutta terveellisiä. Hedelmiä? Voi vaikka viipaloida purkkiin valmiiksi

Mulla ei oo varsinaisesti paha olo mutta koko ajan nälkäinen olo ja sellainen et vaikka syön niin on "tyhjän vatsan fiilis".
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Moikka!
Voisin myös liittyä mukaan, tein eilen haalean, mutta jopa miehen nähtävän plussan ( näkee yleensä vasta kun viivat on tasavahvat :D), niin kai tässä raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Nyt menossa siis vasta rv 3+5

Olen 23- vuotias, ennestään tyttö 09/16 ja miehellä entisestä liitosta pojat, 9 ja 11v. Mulle tämä jo kuitenkin neljäs raskaus, kkm 10/13 ja 03/17. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menisi hyvin, tämä raskaus saatu alulle clomeilla, jotka määrättiin ovulaatiohäiriöiden vuoksi. Faceryhmä kiinnostaa, laitan sähköpostia :)
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Heips! Varovaisesti mukaan, tänään plussa (haaleahko) ja näin ollen la menis jonnekkin 16.4 huudeille. Liittysin mielellään salaiseen faceen kun jotenkin luotan sellaisiin enemmän...
Kotona siis kuitennii 2 lasta, itse olen 36v. Tämä jos kaikki hyvin menee on se viimeinen raskaus joten tavallaan tooosi haikeetakin samassa missä onnea...
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Moikka! Täällä 28-vuotias yhden lapsen äiti ja nyt saatu viime keskiviikkona hailakka plussa testiin dpo 11! Ei pitänyt testata vasta kun menkat myöhäs mut testasin huvikseen ovulaatiotestillä ja tuli tosi tummat viivat ja muistin että ekassakin raskaudessa ne näytti plussaa kun olin plussannu ihan raskaustestillä! :LOL: Sit en malttanu oottaa vaan testasin ja haalea plussahan sieltä tuli. Nyt olis 4+1 ja la 14.4. omien laskujen mukaan... :) Seuraavana päivänä tein uuden testin ja oli hieman vahvistunut, mut edelleen tulee haalea. Muistan kyllä että ensimmäises raskaudes en koskaan saanu yhtä tummaa viivaa kuin kontrolliviiva ja ensimmäinen raskaus oli täysin oireeton! Mut testaan viikon päästä uudestaan :LOL:
Pari päivää oli aivan kamala olo mut nyt helpottaa eikä ole oikeestaan muuta kun välillä menkkamaista jomotusta ja pahanolon piikkejä.
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Itsellä olisi myös esikoisen määrä syntyä huhtikuun puolella, jos kaikki menee hyvin ja pieni pysyy matkassa. Itse olen nyt 5+2, elikkäs aika alussa ollaan. Pelottaa ihan hirveästi että onkin sitten kohdun ulkopuolinen tai tuulimunaraskaus, kun viivat lähtivät tummumaan tosi myöhään(myös neuvolassa sanoivat tästä kun kävin plussa/haamutestien jälkeen antamassa siellä myös näytteen), mutta käskivät ihan rauhassa ottaa. :oops:ihana nähdä että tämä ryhmä on saanut lisää jäseniä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Täältä ilmoittautuu mukaan vielä yksi huhtikuinen! :) ikää on 27v, lapsia löytyy ennestään 6v ja 3v ja kolmatta siis odotellaan. Viime syyskuussa otettiin ehkäisykapseli pois ja vajaat kaks viikkoa sitten plussasin viikoilla 4+1, nyt ois menossa 5+6 ja LA on 2.4. ❤ yksi keskenmeno ollut pari vuotta sitten ja vähän jänskättää miten tässä käy. Synnytyksissäkin on ollut molemmilla kerroilla vauhtia ja draamaa niin mietityttää miten tällä kertaa menee (n)

Mukava kun löytyy muitakin kolmatta odottavia!
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu ja Pia87

Yhteistyössä