Ivf hoitoja lapsettomille

).( puuh...pääsis jo hoitojen pariin, menkat antaa vaihteeks odotuttaa itseään. Jo toisen kerran IVF:n jälkee on venähtänyt kierto, ärsyttää! Toukokuussa kierto oli 37 päivää, superpitkä mulle. Välissä normaalipitusia ja nyt on jo kp 33 ja ei mitään.

Tuleeko teille muille sellaisia oloja, että pakko tehdä JOTAIN? Mua on kesän vaivannut puuskat, et päätän vaihtaa duunia, opiskella kokonaan uuden ammatin jne. No en oo saanu aikaiseksi, ehkä hyväkin. Joku kolmenkymppisen lapsettoman naisen kriisi? Kaikki uusiks ko ei lasta näy? On tää yhtä...sori valitusvirrestä mutta tuntuu et pää hajoo tän elämän kanssa joskus. :confused:

Tsemppiä kaikille hoitolaisille ja tervetuloa Karoliina!
 
Viimeksi muokattu:
Tähtitomu, Menopur on perinteinen neula/ruiskusysteemi. Lääkekin sekoitetaan itse, mutta helppoa hommaa oli. Ainut miinuspuoli on että tuo lääke kirvelee mulla ihan mahottomasti. Tosin pistetään sitä puolet enemmän kuin Gonalia/Puregonia aikaisemmissa hoidoissa.

Aniraz, toivottavasti ne menkat sieltä tulee. :)

Täällä on kans varmaan menossa tuo kolmekymppisen lapsettoman kriisi... ;) Työhakemuksia on lähetetty, mutta eipä vielä ole silläkään saralla tärpännyt. Opinnot ovat kohta loppusuoralla... :D Melko tiukilla sitä on kyllä ollut kun on pitänyt ravata hoidoissa, töissä ja opiskellakin. Mutta suosittelen sitlti lämpimästi...on ollut helppo pitää itsensä kiireisenä ja ajatella välillä muutakin.
 
Viimeksi muokattu:
Haikala Meillä näistä hoidoista tietää vain tosi harvat ja valitut ja miehen perhe ei näihin kyllä kuulu. Ne on jotenkin niin junttejakin, etten tiä ees miten mahtasivat reagoida niin parempi olla vaan kertomatta.

aniraz Mulla on ihan samaa hommaa! Tällä hetkellä on ihan hyvä työpaikka, mutta oon silti kattellu aktiivisesti vapaita paikkoja, harkinnu koulutusta työn rinnalla ja hakenutkin kouluun, oon miettiny jopa ulkomaille menemistä. Mikään ei oo kans toteutunu, mutta jotenkin elämä tuntuu niin pysähtyneeltä että tuntuu et tarvis jotain muutosta ja täytys päästä eteenpäin.

Mää olen sitten ihan varma miljoonan laskusuorituksen jälkeen, että mulla osuu ovulaatio viikonlopulle. Että se siitä sitten! Lääkäri kun oli sitä mieltä, että ensin kokeillaan luonnolliseen kiertoon... Oon niin valmistautumassa jo uuteen ivf rumbaan, koska on semmonen kutina, ettei tästä voi mitenkään tulla mitään.
 
Vähänkö on nyt kyllä pyörähtänyt aikaa kun pääsee itsekin päivittämään kuulumisia. Taustalla olen kyllä käynyt lukemassa muiden kuulumisia <3

Näitä tekstejä lukiessa tulee kyllä itelle mieleen että on täällä Suomen maassa aika teräsnaisia kun jaksaa näitä hoitoja käyä läpi ja kuinka tämäkin homma yhdistää niin montaa ihmistä. Ei ainakaan olla yksin lapsettomuuden kanssa <3

Pakko sanoa vielä että kovasti onnea matkaan uusille ja vanhoille yrittäjille!

Mulla itellä on käynnistynyt eka ivf kierros hyvin. Suprecur sumuttelun aloitin 19.7. Sitten kierron 3. Päivänä alkoi gonal pistokset joita pistän vielä 8.8. saakka.
Perjantaina 9.8. On vika ultrakäynti josta ajat varataan ensi viikolle punktioon jne.
1. Ja 2. ultrassa todettiin että kaikki on hyvin, limat oli vissiin 9mm paikkeilla 2.ultrassa ja rakkuloita oli jo yhteensä 20.
Ihmettelin vain sitä että onko mulla ollut mitään hyötyä gonal pistoksista kun myös ekassa ultrassa oli saman verran noita palluroita vaikken ollut edes pistoksia aloittanut..?
Tänään kierron 10. Kohdalla mulla tuli aamulla pissatessa semmonen hirveä limalöntti että alkoi mietityttään tapahtuuko siellä nyt ennen aikojaan jotain.. tai sitten se on jotain geelijämiä kun kävin eilen siinä kakkos ultrassa:D

Alkaa kyllä jo pikku hiljaa jännittämään.. ja vielä kun masu on alkanut kipristellä ovulaatio oireita niin päässä pyörii että meneeköhän nyt kaikki oikein vaikka lääkäristä sanottiin just eilen et kaikki on paremmin kuin hyvin.

Sitten kun tuntuu että ei osaa kysyä mitään kun kaikki on niin uutta että on ihan pihalla kaikesta, on niinkö olo et go with the flow :D

Onneks täältä saa vähän osviittaa missä mennään :ashamed:
 
tarana Tervetuloa mukaan! :)

Mä olen nyt vaan ollut taustalukijana ja kovasti yritän keräillä voimia soittaa klinikalle uuteen, kolmanteen :'( , hoitoon.... se jotenkin tuntuu niin lopulliselta. Ja tässä kesällä kun on aikaa roikkua koneella, on tietysti tullut luettua paljon selittämättömään lapsettomuuteen liittyviä juttuja....

Löysin keskustelupalstan, jossa sivuutettiin kilpirauhasen vajaatoimintaa.. joku oli kirjoittanut:
"mulla TSH arvo 3,9 (viitearvot 0,3-4,5) ja lääkärin mielestä ei tarvii lääkitystä, koska on viitearvoissa."
Joku oli tähän kommentoinut, että raskaaksi yrittävän suositeltava raja olisi 2,5. Olikohan lääkärisi tietoinen, että vauva oli toiveissa ollut jo pidempään...

Noh, äkkiä omat paperit esiin ja mulla on 05/2012 otettu kilpparikoe ja TSH 3,85. Jotenkin sitä tuli kovin toiveikas olo, niin ylärajoilla, että saattaisin jopa saada lääkityksen... taidan huomenna soittaa klinikalle ja kysäistä asiasta. Ja kun noita oireita lueskeli, niin sieltä saattais mm. väsymys, haluttomuus jne johtua myös tuosta. (oon kyllä laittanut ne aiemmin tän lapsettomuuden piikkiin)

Onko muilla selittämättömillä tällä palstalla kilpirauhasarvot OK?

Kovasti onnea kaikille uuteen hoitoon! Toivotaan, että lomailut on tehnyt tehtävänsä :heart:
 
Kiitos :)

Hieman omasta taustasta. Pillerit lopetin 10v käytön jälkeen 3/12 ja siitä asti odotettu. Mulla pco ja miehellä siittiöiden määrä vähentynyt ja mar-testi positiivinen. Kaksi kuuria clomeja söin mutta niillä en raskautunu. Naikkarilla laitettiin suoraan ivf- jonoon, inssiä ei edes yritetty. Koska meillä ois käynti ollut vasta joulukuussa niin siirryttiin yksitselle. Ja nyt siis kp 2 ja tänään ensimmäinen pistos tehty. Lääkkeenä Pugeron 125ky. Lääkäri sanoi että voi olla ettäjoudutaan tekemään icsi. Punktiopäivä alustavasti sovittu 16t tai 19.8 koska tohon osuu just vkl.

Osin kysyny että onko normaali kun pistoksen jälkeen vatsa on siitä kohtaa kosketusarka?
 
Viimeksi muokattu:
).( ei mahduttu elokuun hoitokiintiöön, mut syyskuulle varattu ainakin alustava paikka. Alkoihan ne menkat kun täällä marisin. :whistle:



Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset
Nimimerkki..........Tuleva hoito.......Ajankohta.......Syy
Rachel79..33.......2.ICSI............... .?
grosjean..31.......2.IVF............... syksy 2013?
ambrosio..31........2.IVF............... ....?..............PCO
RBAM..31............2.IVF/1.PAS............?
aniraz..32............2.IVF/ICSI..........syyskuu.........Selitt.
piu_pau..30..........2.ICSI............. elokuu.........Selitt.
Toive13..35..........2.IVF?............. ...elokuu......Selitt.
Valoa..29..............2.IVF/1.PAS...........?
toivounelma..35.....1.IVF/1.PAS......elokuu..........Endo/PCO/astenozoosp.
meemir..24..........1.IVF/1.PAS.............?............Munajohdi nvaurio
Helge..31............2.IVF.............. ..syyskuu........PCO?
Tiuku_2013..34.....2.IVF................ .elokuu
Haikala..25............2.ICSI/1.PAS......elokuu........Endo,2. tuuba tukossa,siittiöt
Tähtitomu..38......2.ICSI/2.PAS........08/13..........PCOS/simpat hitaita+epämuodost.
Maui84..29...........1.IVF.............. ..08/2013........Selitt.
Ainox..28....................3.IVF...... ..........?..............Selitt.

PIINAILIJAT
Nimimerkki...................Hoito...... .....Alkiot.....Testipäivä...Syy
Untuvikko80..32............1.IVF/3.PAS......1.............7.6.

PLUSSANNEET
Nimimerkki..................Hoito....... .............Plussauspäivä...Syy
Neela84......................1.ICSI..... .............29.12.12
idealisti.......................välikie rronylläri.......14.1.
Vihervaara..28...........1.ICSI......... ............1.2.
Minnie82..31............1.IVF........... .............29.3.
*keijukainen*..29.......1.ICSI/3.PAS.............11.4.
Neppu_..27.............1.IVF............ .............3.5.
Ameile..36................3.IVF......... ...............6.5.
-strawberry-...............1.IVF.................... .13.5.
milliTU........................1.IVF.... .................16.5.
Haperotta..30.............1.IVF......... ..............19.6. ...........Endo

TAUSTALLA/TAUOLLA/TIENRISTEYKSESSÄ...
Mohair
Nannukka
 
  • Tykkää
Reactions: piu_pau
Listan päivitys

Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset
Nimimerkki..........Tuleva hoito.......Ajankohta.......Syy
Rachel79..33.......2.ICSI............... .?
grosjean..31.......2.IVF............... syksy 2013?
ambrosio..31........2.IVF............... ....?..............PCO
RBAM..31............2.IVF/1.PAS............?
aniraz..32............2.IVF/ICSI..........syyskuu.........Selitt.
piu_pau..30..........2.ICSI............. elokuu.........Selitt.
Toive13..35..........2.IVF?............. ...elokuu......Selitt.
Valoa..29..............2.IVF/1.PAS...........?
toivounelma..35.....1.IVF/1.PAS......elokuu..........Endo/PCO/astenozoosp.
meemir..24..........1.IVF/1.PAS.............?............Munajohdi nvaurio
Helge..31............2.IVF.............. ..syyskuu........PCO?
Tiuku_2013..34.....2.IVF................ .elokuu
Haikala..25............2.ICSI/1.PAS......elokuu........Endo,2. tuuba tukossa,siittiöt
Tähtitomu..38......2.ICSI/2.PAS........08/13..........PCOS/simpat hitaita+epämuodost.
Maui84..29...........1.IVF.............. ..08/2013........Selitt.
Ainox..28....................3.IVF...... ..........?..............Selitt.

PIINAILIJAT

Nimimerkki...................Hoito...... .....Alkiot.....Testipäivä...Syy

Untuvikko80..32............1.IVF/3.PAS......1.............7.6. ????
Tähtitomu..................2.ICSI/2.PAS......1..........21.8


PLUSSANNEET
Nimimerkki..................Hoito....... .............Plussauspäivä...Syy
Neela84......................1.ICSI..... .............29.12.12
idealisti.......................välikie rronylläri.......14.1.
Vihervaara..28...........1.ICSI......... ............1.2.
Minnie82..31............1.IVF........... .............29.3.
*keijukainen*..29.......1.ICSI/3.PAS.............11.4.
Neppu_..27.............1.IVF............ .............3.5.
Ameile..36................3.IVF......... ...............6.5.
-strawberry-...............1.IVF.................... .13.5.
milliTU........................1.IVF.... .................16.5.
Haperotta..30.............1.IVF......... ..............19.6. ...........Endo

TAUSTALLA/TAUOLLA/TIENRISTEYKSESSÄ...
Mohair
Nannukka
 
Tarana, on ihan normaalia että pistoskohta on hellä. Toisinaan saattaa tulla mustelmakin, jos sattuu sopivasti suoneen pistämään.

Ainox, ehdottomasti kannattaa kyllä hoitopaikasta kysäistä noista kilppariarvoista, jos kerran syytäkään ei ole.
 
Hei vaan kaikille! :) Täällä olisi myös uusi palstalainen jolla IVF pian edessä.

Taustoista sen verran, että meillä takana kaksi vuotta yritystä, clomit ja inssit (3 kert.) kokeiltu, ei tulosta. Mulla ongelmia ovuloinnin kanssa, munasarjat vähän pco-tyyppiset.

Meillä piti alkaa eka IVF lyhyellä kaavalla (yksityisellä) nyt elokuussa, mutta kävin tällä viikolla 0-ultrassa kp2 ja sieltä sitten löytyikin yksi 16 mm follikkelikysta... :( Joten aloitusta siirrettiin kuukaudella eteenpäin.

Onko muilla ollut tälläisiä kystia jotka on sotkeneet suunnitelmat? Ja uskaltaakohan luottaa että se on kuukauden päästä hävinnyt ja päästään aloittamaan pistokset..?

Täytyy vähän lueskella ketjua tarkemmin jotta pääsen "tutustumaan" teihin paremmin. :)
 
TOIVOUNELMA, joo meillä tuntuu olevan samankaltaiset miehensuvut..kaikki asiat jaetaan serkunserkuille asti. Tämän takia en ole uskaltanut heille kertoa..ja en kyllä kerro vieläkään.

Tervetuloa uusille joukkoon mukaan ! Päivittäkää itsenne listaan mukaan, niin pysytään kärryillä kuka oli missäkin vaiheessa menossa =)

Tänään oli tulevan passin uä. Johtofolli oli n.13mm ja huomenna alkaa oviksen metsästys ja ensiviikon alkupuolella siirto ?nyt vaan osaan pelätä sitä, että alkio ei selvii sulatuksesta kun viimekerralla niin kävi.huh.
Vaikka kyse alkionsiirrosta ja ollaan taas hirveen lähellä saada vauva, niin musta tuntuu ku oisin menossa hammaslääkäriin..siis silleen että pakko kai sinne nyt on mennä kun on aikakin varattu. Usko alkaa ilmeisesti loppua.
 
Tervetuloa Neve, Fyi, Tarana ja Karoliina81! Laitoin teidät listalle. Päivittäkää, jos tarvetta. Voin lisätä iät, jos haluatte (paitsi Karo).
Snipsu Haluatko listalle?
Ainox Me ollaan selittämättömiä ja mun TSH oli 3.8 ja sain lääkityksen, jolla arvo laski alle 2. Mutta en jaksa uskoa, että tuolla asialla on mitään tekemistä tän tilanteen kans. Mitään hypotyreoosioireita mulla ei ole. Oon lääkettä syönyt vajaan vuoden, koska ei siitä mitään haittaakaan ole jos ei hyötyäkään. Mutta kannattaa ottaa lääkitys toki vastaan, jos sitä tarjoavat. Joillainhan voi esim. 3.8 arvoilla olla jo jotain oireita tai vaikutuksia tähän asiaan.
Untuvikko80 poistettu listalta. Ilmoittele, jos haluat takaisin!
Tähtitomu Onnea matkaan! Muoks! Toki poistan! Aattelin, että olit unohtanut ne! Oon ymmärtänyt, että piinailijoihin siirryttäessä poistuu tuolta ekalta listalta, ettei lista veny, ni siks kaikkia tietoja on roikotettu mukana.

Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset
Nimimerkki..........Tuleva hoito.......Ajankohta.......Syy
Rachel79..33.......2.ICSI............... .?
grosjean..31.......2.IVF............... syksy 2013?
ambrosio..31........2.IVF............... ....?..............PCO
RBAM..31............2.IVF/1.PAS............?
aniraz..32............2.IVF/ICSI..........syyskuu.........Selitt.
piu_pau..30..........2.ICSI............. elokuu.........Selitt.
Toive13..35..........2.IVF?............. ...elokuu......Selitt.
Valoa..29..............2.IVF/1.PAS...........?
toivounelma..35.....1.IVF/1.PAS......elokuu..........Endo/PCO/astenozoosp.
meemir..24..........1.IVF/1.PAS.............?............Munajohdi nvaurio
Helge..31............2.IVF.............. ..syyskuu........PCO?
Tiuku_2013..34.....2.IVF................ .elokuu
Haikala..25............2.ICSI/1.PAS......elokuu........Endo,2. tuuba tukossa,siittiöt
Maui84..29...........1.IVF.............. ..08/2013........Selitt.
Ainox..28.................3.IVF...... ..........?..............Selitt.
Neve.......................1.IVF...............syyskuu.......PCO
Fyi..........................1.IVF...............syyskuu.......Selitt.
Tarana......................1.IVF..............elokuu.......PCO,siittiöt
Karoliina81..32.............1.IVF.............syyskuu.......PCO

PIINAILIJAT
Nimimerkki...................Hoito..............Alkiot.....Testipäivä...Syy
Tähtitomu................2.ICSI/2.PAS..........1..........21.8..............

PLUSSANNEET
Nimimerkki..................Hoito....... .............Plussauspäivä...Syy
Neela84......................1.ICSI..... .............29.12.12
idealisti.......................välikie rronylläri.......14.1.
Vihervaara..28...........1.ICSI......... ............1.2.
Minnie82..31............1.IVF........... .............29.3.
*keijukainen*..29.......1.ICSI/3.PAS.............11.4.
Neppu_..27.............1.IVF............ .............3.5.
Ameile..36................3.IVF......... ...............6.5.
-strawberry-...............1.IVF.................... .13.5.
milliTU........................1.IVF.... .................16.5.
Haperotta..30.............1.IVF......... ..............19.6. ...........Endo

TAUSTALLA/TAUOLLA/TIENRISTEYKSESSÄ...
Mohair
Nannukka
 
Viimeksi muokattu:
toive, poistatko tuolta piinalijoita minun iän ja syyn. Oon ne ihan tarkotuksella jättäny pois :)

Muoks! Toive kiitos :) Ja juu niinhän se että eka listalta tipahtaa pois piinailijoihin, mut jätin ihan tarkotuksella sit pois noi :)
Muutenkin tämä vois olla niin että ois lista vaan etusivulla ja joku yks sitä päivittää ettei turhaan jokainen laita koko listaa "tilaa viemään" mutta se nyt ei tietty enää tässä ketjussa onnistu.
Tämä minun mielipide :)
 
Viimeksi muokattu:
:wave: heips kaikki uudet! Tää palsta on nyt kivan vilkas, tsemppiä hoitolaisille tasapuolisesti.

haikala hammaslääkärissä käyntiä tosiaan! Ei mahduttu elokuulle hoitoon ja mua ei ees harmita. Siis aivan kuin hammaslääkäri, kuka sinne haluaa?! :D ekassa hoidossa olisin repinyt pelihousuni, nyt vaa ei jaksa stressata. Vauva...ainii..senhän takia tässä ollaan, oon jo ehtinyt unohtaa. ;)

akupunktiosta te jotka ootte käyneet, ootteko huomannu mitään vaikutusta? Mulla on selkeä ero et nyt menkat on jo ekana päivänä kunnon vuotoa, ja nää menkat on tosi kivuttomat. Tosin kierron aikana iho kukki enemmän kuin yleensä. Ja joku PMS-ketutus mulla on, tai sit se on vaa tää elämäntilanne joka ketuttaa.
 
Voihan kilin piip. Sanonko... ekan ivf:n jälkeen menkat oli aika oudot ja nyt ne sitten jäi kokonaan pois.. se tästä vielä puuttuiskin, ettei oo edes sitä luomumahista sitäkään vähää kuin enne, jos kaikki hormoonit on saanut kehon ihan sekaisin.. netistä lueskelin ja oli aika yleistäkin, että ivf-hoidon jälkeen saattaa kuukautisten alku vähän venähtää. Mulla kyllä yleensä on aika säännölliset ollut :( Ja joo, en ole luomuraskaana vaan tää on ihan hormoonien aiheuttamaa elimistön sekaannusta.
 
Ainox, no voi piip sentään noitten menkkojen puuttumisen kanssa. Onko kierto venynyt paljon? Olikos sulla tuoresiirto ja sen jälkeen kuitenkin nega ja vuoto? Mutta nyt ei stten menkkoja? Vai miten tää sun kierto nyt olisi "pitänyt" mennä?

Mulla kun ei päästy tuoresiirtoon ja niin ollen ei ollut mitään tukilääkitystäkään niin menkat alkoi nopeammin kuin "olisi pitänyt". Tosin mun kierto on ihan mitä sattuu ilman hormonitukea.

Täällä vaan jatkuu Zumenonin napsailu ja en oikeestaan paljon oireita ole huomannut. Limaista vuotoa, joka pistää pohdiskeleen että tarkoittaako se jotain mun limakalvon kehityksen kannalta. Perjantaihin asti pitää jaksaa odotella että pääsee ultraan.
 
aniraz Mä oon käyny akupunktiossa. Minäkin huomasin juuri tuon, että menkat ei ollu niin kipeet ku mulla yleensä..mut oikeastaan mitään muuta en huomannu..entä sinä?

Mä mietin et pitäisköhän syödä omegaa nyt jotenkin reilummin ku on siirto (toivottavasti) tulossa? Tai mulla on käytössä tuo pellavansiemenöljy. Miten te muut, ootteko extrannu ennen h.hetkeä =)?

Oviksen metsästystä. Mulla yleensä aina kp 11-12 tulee hymynaama tikkuun, mut nyt näköjään myöhässä. Oliko se nyt niin, että plussasta on kahden päivän päästä siirto? (luonnollinen pas)

Tsemppiä kaikille !! :heart:
 
Mun olis pitänyt testata nega 4.7, jolloin alkoi menkat (alkoi ruskealla vuodolla, sitten alkoi kunnon vuoto ja ruskea vähäinen vuoto jatkui vielä kauan).. en testannut ollenkaan, ennenkö heinäkuun lopussa tuli sellainen olo ennen yksiä juhlia, että pitäisköhän varmuudeksi tehdä testi... nega sieltä tuli ja juhlin rauhassa. Normikiertoni mukaan seuraavien menkkojen olisi kuulunut alkaa 1.8... Eli on nyt 12pv myöhässä. Yleensä tunnen oviksen, mutta tästä kierrosta en sitäkään bongannut, joten sitä ei varmaan edes tullut.
Kokoajan pientä menkkajuilintaa, mutta ei vaan kuulu.
 
Ainox, toivottavasti kroppa tasaantuis ja menkat tulis. Kyllähän meihin semmonen määrä on lääkkeitä pumpattu että ei yhtään ihme vaikka kroppa sekoilee. Ootko nyt tehnyt r-testiä? Mää ehkä sinuna tekisin vielä kerran kun on noin reippaasti menkat myöhässä.

).( Punktiossa käyty. :) Kaikin puolin meni mukavasti. Lääkitys oli kohdallaan eikä pahemmin sattunut. Tuo mun hankala vasenpuolikin saatiin tällä kerralla punktoitua. Saatiin parempi saalis kuin viimeksi. Nyt 11 solua, viimeksi 8. ICSIllä hedelmöittävät tänään. Täytyy toivoa että mahdollisimman moni on kypsä ja hedelmöittyvät paremmin kuin viimeksi. Jos kaikki menee nappiin, päästään siirtoon keskiviikkona.
 
Viimeksi muokattu:
piu_pau kuulostaa hyvälle, kunpa tulisi paljon hyviä alkioita!

ainox 12 päivää, huh! Kyllä vois uuden testin tehdä mun mielestä. Mulla on venähtänyt maksimissaa kierrot ivf:n jälkeen 7 päivää.

haikala en oo huomannut, tän kierron ja hoitokierron aion vielä käydä. Siirtopäivälle suositteli mun akupunktiolääkäri käyntiä.
 
Piu_pau Hyvä saalis teillä! Toivottavasti monesta tulee vauvanalku:heart:!

Ainox Ootko tehny uutta testiä? Jännää et kuitenki menkkajuilintaa, mut ei vuotoo. Eikös toi oo monella ollu raskausoire :p

Huihai! Oviksen bongasin eilen illalla! Siirto on torstaina jos kaikki menee nyt hyvin ja mun viimiset pakkasukot selvii sulatuksesta kunnialla ja nyt jos joskus on tehtävä koti kohtuun :heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: piu_pau
Oijoi, jännää piu_paulla ja Haikalalla. Siirtopäiviänne odottaen. Toivon parasta mahdollista teille!

Ainox mikä tilanne tänään?

Mulla on menossa masis hetki...mä syytän noita Zumenoneja mun mielialasta. Viime viikolla oli jotenkin kovin toiveikas olo mutta nyt kun ultra-aika lähenee niin alkaa vetään mieltä alaspäin. Kai sitä vaan jotenkin "varautuu" huonoihin uutisiin...että limakalvo ei olekaan sopiva ja siirtoa ei voida tehdä. Jopa ajatuksia etten mä tahdokaan yrittää siirtoa jos mä vaikka raskautuisin. Kuitenkin odotan perjantaita innollakin.

Ootteko olleet alkionsiirtopäivänä töissä normaalisti siirron jälkeen? Tuoresiirtohan taitaa osua yleensä sairaslomapäivälle, mutta entä PAS? Muistelisin että lääkäri puhui että siirron jälkeen töihin vaan, jotenkin tahtoisin "rauhoittaa" sen päivän. Ehkä mä teen etätöitä silloin.
 
Toivounelma Pas siirron jälkeen oon menny normaalisti töihin. Toimenpide ei oikein tunnu missään, kun kaveri vain tuupataan sinne kyytiin :LOL:. Tietysti toimenpide on tunteita ja toiveita herättävä ja itsellä vielä piiitkä matka klinikalle, niin sen reissun jälkeen tuntuu, että haluaa olla vain rauhassa ja levähtää..ja antaa aikaa niille ihanille ajatukselli et nyt on vaavi kyydissä ainakin kaks viikkoa :D.
 

Yhteistyössä